IP: 81.111.184.---
ukelena8888 _ 02.12.2005 23:41
Для всех. Я была и остаюсь человеком который голосовала и буду за Ющенко.Я уверена что он наилучший из 3-х президентов которые были в период после С.Союза.Я думаю разочаровываться рано.мы его как выбрали?-на Майданах.УВЕРЕНА: СВОИ ПРАВА И ТРЕБОВАНИЯ НАДО ОТСТАИВАТЬ ТАМ ЖЕ. ХОТИТЕ БЫСТРЕЙШЕГО РЕВОРМООБРАЗОВАНИЯ-СОБИРАЙТЕСЬ НА МАЙДАНАХ И ТРЕБУЙТЕ!!!ПУСТЬ БЫСТРЕЕ ШЕВЕЛЯТЬСЯ! Я УВЕРЕНА-ВОЙСКА ОН НАВРАВЛЯТЬ НА НАРОД НЕ БУДЕТ(НЕ КУЧМА ОН). НА МАЙДАН!УКРАИНЦЫ ВЫ сможете воспитать власть сами.
IP: 81.111.184.---
ukelena8888 _ 02.12.2005 23:41
Для всех. Я была и остаюсь человеком который голосовала и буду за Ющенко.Я уверена что он наилучший из 3-х президентов которые были в период после С.Союза.Я думаю разочаровываться рано.мы его как выбрали?-на Майданах.УВЕРЕНА: СВОИ ПРАВА И ТРЕБОВАНИЯ НАДО ОТСТАИВАТЬ ТАМ ЖЕ. ХОТИТЕ БЫСТРЕЙШЕГО РЕВОРМООБРАЗОВАНИЯ-СОБИРАЙТЕСЬ НА МАЙДАНАХ И ТРЕБУЙТЕ!!!ПУСТЬ БЫСТРЕЕ ШЕВЕЛЯТЬСЯ! Я УВЕРЕНА-ВОЙСКА ОН НАВРАВЛЯТЬ НА НАРОД НЕ БУДЕТ(НЕ КУЧМА ОН). НА МАЙДАН!УКРАИНЦЫ ВЫ сможете воспитать власть сами.
IP: 82.144.212.---
VIrt _ 01.12.2005 17:16
Підтримую автора.
Треба працювати і працювати, а не теревенити, що все погано...
Самоорганізовуйтеся люди прийдіть до мене на роботу дам Вам книжку як утворити громадську організацію або скачайте її на нашому сайті (модератор не видаляй це не реклама)
http://www.csi.org.ua/book/1131722230_NAST_C-C-edit.pdf
IP: 192.168.0.---
Geniy _ 01.12.2005 15:17
Господа "майдановцы",какую это власть Вы отстояли,что Maksfromnowhere говорит "Якщо піднялися 1 раз, то піднімемося і 2-й, і 3-й і т. д."? Сколько раз нужно подниматься? Сколько можно приводить к власти всяких ......,в них разочаровываться,но все равно пыжиться и говорить:"давайте подождем и все у нас будет".Сколько можно ждать?Вы разве не поняли что на вашем горбу хотят в рай въехать (или уже въехали)?А теперь (или после 29 марта) вы им будете нужны также, как и использованный презерватив?
IP: 127.0.0.---
_Козак _ 01.12.2005 12:50
/Все-таки, що РОБИТИ (а не перестати робити)?/
Новий Майдан. Справжній. Не той що був 22-го, то показуха. Тільки постійне "битійо" Ющенка може змінити його свідомість. Будіть народ, піднімайте на боротьбу. Завдання - не відставка дурнуватого Бджоляра, але ставлення перед ним чітких вимог:
- бандитам тюрми, з повною конфіскацією майна;
- підприємцям волю;
- бюрократів-чиновників на базари, палатки розставляти.
Слабо зібратися хоча б на летовищі Чайка хоча б на 1 день? Не за гроші П.
IP: 127.0.0.---
_Козак _ 01.12.2005 12:37
Звідки беруться дурні? А сраколизи?
О.Красеньков, ти звідки вискочив? :) Зникни краще з очей моїх. І піди вимий писок, бо дивитися на тебе після твоєї роботи над Ющенковим задом, задоволення не з приємних. :)
Архітектор міста, перевищивши свої повноваження (недочекавшись хабаря) відмовляє мені в отриманні земділянки в оренду. Хто винен? Ющенко. Бо стара банда сидить в старих кабінетах. Бо моєю заявою в прокуратурі просто підітруться. Бо в судах та ж картина.
Так що заткнись, ідіоте.
IP: 58.187.12.---
Maksfromnowhere _ 01.12.2005 06:37
Не можу не погодитися з ukelena8888. Я теж живу за кордоном, причому протягом досить тривалого часу. На Україні не був з 2001 р. та й не дуже хотілося, причини всім, напевно, відомі. Але сам фак того, що ми можемо вільно говорити про такі проблеми - це вже досягнення. А бунтували ви ні за Ющенка, ні за Юлю, а за свою свободу. Якщо піднялися 1 раз, то піднімемося і 2-й, і 3-й і т. д.
IP: 85.202.146.---
fors _ 30.11.2005 22:11
Вы знаете читаю все эти статьи. И вот я могу что сказать надоело.... Только что что посмотрел по 5 каналу, где уже оранжевый экономист говорит что при цене на газ 95 долларов настает конец химической промышленности Украины, 105долларов металургии, и так далее по отраслям , а при 160 долларах полный коллапс экономики. Просто это вся болтовня надоела, ваш майдан ,и ваши лидеры. Живите реальностью.Вернитесь на землю и не витайте в облаках....
IP: 62.221.45.---
SIM _ 30.11.2005 21:35
2 галичанка
Все-таки, що РОБИТИ (а не перестати робити)? Допомогти ВАЮ не можна, бо він нікого не слухає (крім, може, родичів та спонсорів), а своїх ясних планів не має і не матиме (такий вже тип мислення). Спеціалісти кажуть, що в шахах гра без плану гірше, ніж навіть за поганим планом.
І навіщо його підтримувати - все одно після виборів його ніхто не слухатиме, навіть якщо буде прем'єр від НСНУ (а цього не буде з таким рейтингом і з Юлею).
IP: 194.230.208.---
галичанка _ 30.11.2005 20:32
Георгiю. Так, президента ми вже маемо i тому йому зараз як нiколи потрiбна наша пiдтримка. А пiдтримати ми його можемо своiми дiями, а не критикою. Треба припинити цi дурацькi розмови, що вiн нас розчарував, вiн нас зрадив .....
IP: 80.91.166.---
Angel _ 30.11.2005 20:21
Олександре - молодий іще ти. Були і ми молодими, вірили у світле і прекрасне. Сашко, проживи до 40-ка, роздивися на великуих і малих олігархів, збудуй дім, вирости дітей, втрать заощадження, піди проти місцевої влади і зазнай цькувань, спробуй продовжити дні батька хворого на рак крові.
IP: 85.202.172.---
007 _ 30.11.2005 17:45
А вот платить податки, зная что какая-то тварь будет на эти деньги не больницы для нищих строить, а оплачивать аппартаменты и мерседесы для своих шлюх и деточек - фиг, я на такое не "клюну" никогда.ю принципиально(лучше уже пожертвовать напрямую). Пусть забитые вуйки и лохи платят.
Кстати, такие оборотни, как "Олийнык" - зарплату за свои писульки получают как раз в конвертах, хотя клянуться в "чистоте и непорочности", и агитируют лохов "платить податки".
Ну прямо, как Юлька и Ющ...
IP: 85.202.172.---
007 _ 30.11.2005 17:34
Natusja 30.11.05 11:51
Георгію: Цікаво, що буде після того коли Юля всім "глотки поперегризає"?
Ответ: ничего не будет, потому что Юля никому глотку не перегрызет. Даже хоть одному из тех, кому она грозила тюрмой с Майдана:Медведчуку, Суркису, Кучме, Кравченко, Белоконю, Бакаю...
И Витя Ющ-не перегрызет.
И Янык-тоже не перегрызет.
Потому что цели у них - не бороться с кем-то, а бороться за то, чтобы урвать что-то.А брезать с Майданов эти суки еще при "совке" научились.
IP: 217.77.220.---
Помаранч _ 30.11.2005 15:04
Спасибо, господин Красеньков.
Действительно правильная и нужная статья - хватит судить Помаранчеву команду. Мы помогли им победить - Мы должны помагать им и сегодня, вместо того чтобы хаять.
IP: 82.144.218.---
Рон _ 30.11.2005 12:26
Знаєте, за часів СРСР теж було хабарництво, але я впевнений що ті хабарники не так спокійно спали ночами, як нинішні. Тому я можу погодитись тільки з тим гаслом, щоб не смітити на вулицях. А так, якби моя воля я би цій владі і копійки не дав.
IP: 82.144.218.---
Рон _ 30.11.2005 12:23
Мені дуже подобаються романтичні гасла "Сплачуйте податки", "Не смітіть на вулицях", "Починайте з себе".. та інші. Але вибачте, я задам питання - а коли ці б.., що при владі почнуть з себе? Коли вони перестануть будувати безсовісні маєтки, коли вони перестануть використовувати бюджетні кошти на автомобілі, що пересувають їхні зади, замість того щоб купити обладнання для дітей в лікарню? Коли нарешті хоч проти однієї падлюки порушать кримінальну справу і доведуть її до суду?
IP: 195.95.222.---
Natusja _ 30.11.2005 11:51
Георгію: Цікаво, що буде після того коли Юля всім "глотки поперегризає" ?
IP: 130.161.16.---
Optymist _ 30.11.2005 11:44
Georgiyu: "А може молоду вовчицю Юлю котра прогризе глотки усім нашим ворогам." - v tomu vsia bida pane Georgiyu scho peredershy "hlotky" vsim nashym voroham nashe zhyttia ne pokrashchyt'sia, namagahuchys' zupynyty ciny na benzyn povelinniam ruky, vony ne zupyniat'sia, pidnimayuchy podatky do zanebesnyh vysot nasha ekonomika ne ruhatymet'sia, xamliachy potenciynym investoram, yih ne pyvabysh, zazyvayuchy uriad "prekrasnym" vin ne staye kvalifikovanishym. Tymoshenko prosto ne znaye scho robyty !!
IP: .---
AndrijR _ 30.11.2005 11:14
НАРЕШТІ НОРМАЛЬНА СТАТТЯ
IP: 194.44.220.---
Георгій _ 30.11.2005 09:06
Галичанці: Ви пишете "есть ли альтернатива Ющенко в настоящее время? Альтернативы нет. При всем моем уважении к пани Тымошенко". Але до чого це. Президента ми вже вибрали. І нехай працює. Тепер треба вибрати прем'єра. Не президент вибиратиме прем'єра, а ми з вами через вибраний парламент. От і давайте думати. Проффесора Януковича, секретаря райкому КПСС Мороза, продавця держмайна за безцінь Єханурова ? А може молоду вовчицю Юлю котра прогризе глотки усім нашим ворогам.
IP: 62.221.45.---
SIM _ 29.11.2005 22:31
Як уже вказували, Ющенко - вже Президент.
Вибір є на місце прем'єра між НСНУ (Х) і БЮТ (Тимошенко). Якщо прем'єр (навіть від НСНУ) не буде залежати від Президента, він зможе проводити свою політику (за підтримки парламенту, звісно).
Тому основне питання: який прем'єр потрібен теперішньому НСНУ (згадайте їх з'їзд). Після виборів їм навіть слухати Ющенка не буде потрібно.
IP: 194.230.217.---
галичанка _ 29.11.2005 22:11
Изменения идут медленно, но они идут. Не все сразу. За 10 лет правления Кучмы страна тоже менялась не сразу, а постепенно. Эти факторы надо учитывать, а не огульно критиковать. И кроме того- есть ли альтернатива Ющенко в настоящее время? Альтернативы нет. При всем моем уважении к пани Тымошенко.
IP: 62.221.45.---
SIM _ 29.11.2005 22:03
2Dmytro et al
- сплатіть податки з власних доходів
навіть якщо
а) сильні не платять;
б) їх (податки) витратять чортзна на що або розтягнуть по кишенях?
- не давайте хабарів
А чи це не справа ВЛАДИ - зробити, щоб не ВИМАГАЛИ? Якщо зовсім не давати, і податків не буде (бо нема доходів).
- не смітіть на вулиці
- не закривайте очі на будь-яке порушення закону
- не будьте байдужими до чужого лиха
В Америці кожен сам за себе, а податки платять, і бардаку менше (не ідеалізую).
IP: 195.23.210.---
матвік _ 29.11.2005 20:14
згоден на всі 100%, тільки от що робити у випадку з С.Сенчуком? :)) проблема не у владі, проблема в людях, які позволяють цій владі існувати
IP: .---
Foreigner _ 29.11.2005 20:11
До речі, студент! За використання гасла "Не словом, а ділом" може й нічого не буде. А от за "Just do it!" Nike може образитись, і правильно зробить. Хочеш жити цивілізовано - почни із себе, не порушуй copyright.
IP: .---
Foreigner _ 29.11.2005 20:06
Молодець, студент! Будь активним, надрукуй пару-трійку коментарів, запропнуй десь ідейку-другу, засвітись поруч з кількома депутатами - і сам не помітиш, як станеш "одним з небагатьох європейських політиків" (див. статтю Малінковича), як Арсеній Яценюк.
IP: 81.111.184.---
ukelena8888 _ 29.11.2005 19:53
Мне статья понравилась. И большинство коментариев тоже. Я живу за границей, и могу только сказать, что сознание людей изменилось, а это значит , что люди будут бороться и говорить с властью на равных очень скаро. Процесс развивается и быстро. Не важно "голубые" или "вомаранчевые", важно что перестрой сознания произошол у всех. Рано или поздно и писсимистам надоест "патякать" начнут что-то делать. Не теряйте веру в себя!
IP: 81.111.184.---
ukelena8888 _ 29.11.2005 19:53
Мне статья понравилась. И большинство коментариев тоже. Я живу за границей, и могу только сказать, что сознание людей изменилось, а это значит , что люди будут бороться и говорить с властью на равных очень скаро. Процесс развивается и быстро. Не важно "голубые" или "вомаранчевые", важно что перестрой сознания произошол у всех. Рано или поздно и писсимистам надоест "патякать" начнут что-то делать. Не теряйте веру в себя!
IP: 195.234.68.---
НЕТАК _ 29.11.2005 19:05
Єдине 100% досягнення за минулий рік ТАК це базікати без упину і якого не будь результату.
Базікання без діла.
БРАВО! ПОМАРАНЧІ.
IP: 194.44.218.---
Гуцул _ 29.11.2005 18:32
Ну добре. Все класно написано, не вистачає лише одного. Не вистачає ідеї яку можна реалізувати гуртом. Якщо будуть пропозиції - готовий обговорити.
IP: 194.44.188.---
Аксеман _ 29.11.2005 18:18
Ну нарешті тверезий погляд, бо після щоденних "плачів Ярославни" на УП у мене склалося враження, що я якийсь неадекватний. Знаю багато людей, які після революції змінили стиль ведення бізнесу або почали по іншому вести себе у владі. Наприклад мій знайомий в якості голови РДА на своїй території "повитягував" з тіні кілька сотень робочих місць. Ніби небагато, але це ті самі податки і соціальна захищеність людей.
У мене ПП але всі люди зареєстровані, раніше це було дивацтвом, а зараз багато таких.
IP: 130.63.69.---
YorkU _ 29.11.2005 18:08
"Я хоч і не економіст ,але знаю хто платить податки і не треба тут "умнічати".Що я можу зробити,щоб моє керівництво платило так як треба?-"
Zayavit' v podatkovu, mozhna anonimno
IP: 192.168.46.---
Veles _ 29.11.2005 17:57
СЛАВА УКРАЇНІ!!!!!!!!!!!!!!
:)))))))))))))))))
IP: 192.168.46.---
Veles _ 29.11.2005 17:52
Selga
100%
Я, наприклад, для своєї країни вивчив укр.мову і тепер спілкуюсь лише нею... Також по-техеньку інших Киян агітую, зі мною навіть на фірмі вже спілкуються лише українською, тому я вважаю, що щось для країни вже встиг за 1 рік зробить. Виявляється - класна мова, недарма нею мої діди і бабусі спілкувались, ггггггггг :))))))
IP: 10.0.1.---
Петя _ 29.11.2005 17:43
Беру, давайте. Я і так багато працюю, а не розказую казочку "Любі друзі..."
IP: .---
Vlad_iz_Kharkova _ 29.11.2005 17:42
С автором согласен частично. Людей, готовых брать на себя, должен кто-то организовать. Борбу с фальсификацией возглавил Ющенко. Сегодня говорит "Не давайте взятки". Это все равно что сказать "Не работай", ведь ничего иначе не сделаешь. Вот бы также выйти пострадавшим от чиновника ХХХ на площадь и потребовать его наказания? Вышли бы, только организуйте, скажите куда и когда? А поодиночке кто же выйдет? Послушали Ющенко и пошли платить и уклоняться дальше. Говоря "ничего не изменилось".
IP: 192.168.33.---
Ali_UA _ 29.11.2005 17:03
Ну типа, если МЫ должны все делать, нафик спрашиваеться в задаче нам энтот Юсчинка и вся та ОРДЕНЬ чинуш, которые сидят у нас наплечах? (Я имею в виду налогоплательщиков)
А идея у автора прозрачна - если тебе плохо пойди поруби дровишки (совет студентки комсомолки бедному влюбленному Остапу Бендеру)...
IP: 212.109.37.---
Selga _ 29.11.2005 17:01
Певна доля правди у цій статті є. Для того щоб змінити суспільство змінитися на краще має кожний. І для того щоб казати "що ця країна зробила для мене" в першу чергу треба подумати, "а що я зробив для соєї Батьківщини"?. Я нажаль, нічого суттєвого, але думаю що все попереду.
А з приводу розчарування, то тут я погорджуюсь з Veles. Я була проти Януковича і його відсутність у владі на сьогодні вважаю одним з найбільших досягнень
Україні Слава!!!
IP: 194.242.53.---
5277 _ 29.11.2005 16:50
С автором не согласен. Полководцы должны быть примером. А сейчас , на них глядя, у солдат (революции) руки опускаются.
IP: 192.168.46.---
Veles _ 29.11.2005 16:39
За життя боролись.......
IP: 82.144.217.---
Рон _ 29.11.2005 16:37
Студенту КНЕУ Красенькову: сподобалась Ваша фраза "кожен з нас має взяти персональну відповідадальність за покращення ситуації в країні". БЕРУ! А також пропоную разом з щорічною податковою декларацією подавати звіт про вчиннння дій, що покращили життя в країні.
А взагалі, може самому зайнятись політикою та покращити те життя?
IP: 10.20.36.---
Yuliya _ 29.11.2005 16:25
Дорогие наши! Берите на себя скорей ответственность! А то просто достали - я не я и хата не моя. Оно само все сделалось..
За что боролись - на то и напоролись. Признайте хотя бы сами эту маленькую истину....
Сторінки:
← Попередня
Наступна →