Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Список КПУ. Симоненко обирає дрібний бізнес і веде двох людей Григоришина

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 85.202.151.---
compas _ 19.01.2006 23:57
Докладні біографічні довідки кандидатів див. на compas2006.dovidka.com.ua
IP: 217.146.240.---
Мирков _ 22.12.2005 18:14
Если бы каким-нибудь чудесным образом коммунисты пришли бы к власти сегодня. Я бы на их месте поступил бы так: стерелизовал бы вас, чтобы у вас детей не было. (Идею я взял у Трумена, он в 45 году хотел так поступить с немцами, но Сталин не позволил). Не будет у вас потомства - будет счастье нам. А то с вашими скелетами уже вся хата провонялась. Хочу коммунистического будущего (без вас).
P.S. Хотя коммунисты не одобрят такой поступок, а жаль.
IP: 69.6.138.---
IgorPA _ 14.12.2005 19:33
Tak dyvuusia sho e she ludy yaki pidrymuut komunistiv. Rezym tak obpaskudyv sebe, takyi kryminalnyi shotreba bytu ostannim yolopom shob za nioho stoyaty. Ludy vy z zyly pry ciomu rezymy. Tilky partokraty maly vse i za nisho ne vidpovidaly. Nevze chtos moze viryty ich slovam obiciankam.Iolopy tai hodi." Chi zyve kommunizm u vsiomu Sviti. A robitnyc harue za darom". Pryvit Iolopam vid Igora.
IP: .---
павло_юрійович _ 14.12.2005 19:04
варто згадати й донечку мартинюка
IP: 85.159.201.---
zen _ 14.12.2005 17:33
Згадалясь така цитата, даруте, але не пригадаю хто сказав,
"Хто бореться за свободу, - буде мати хліб, а хто бореться за хліб, то буде мати рабство."
Це до того, що хтось з дописувачів тут згадав, щось на зразок, " і що ви маєте з тих свобод, що зараз є"
Я наприклад і багато моїх знайомих, всі друзі з тих свобод, що нам відкрились після падіння комуністичної системи користаємо як належить і маю дуже пристойне життя.При совєтській системі точно нічого подібного не мали б.
IP: 10.245.7.---
КАДЕТ _ 14.12.2005 16:02
до КОММУНІСТА: Спіть спокійно: - спробувати точно не захочеться!
Високо ціную Ваш гумор...
IP: 10.245.7.---
КАДЕТ _ 14.12.2005 15:59
до gorenie: Спасибі за пояснення. Відверто скажу - про таке не знав. Це жах. Руйнування сім"ї як соціального інституту - що може бути переконливіше в тому, що коммуністи ставили за мету створення сірої маси? Без сім"ї, традицій, національної приналежності - натовп біологічних роботів запрограмованних на вдоволення потреб керівної комуняцької верхівки....
НЕВЖЕ КОМУСЬ ХОЧЕТЬСЯ ТАКОГО МАЙБУТНЬОГО?
IP: 212.82.217.---
kommunist _ 14.12.2005 15:59
КАДЕТ цікавиться: „а що це - общность жен?”

Друже, а Ви вже повнолітній? :о)

А то розкажи Вам про марксизм, покажи. А потім Вам ще спробувати закортить! :о)))))
IP: 10.245.7.---
КАДЕТ _ 14.12.2005 15:55
ОЛЕСЬ, привіт, друже! Цікавий погляд на комуняк, спасибі. Зараз сиджу біля монітора і усміхаюсь. А що, комуняки все одно не пролізуть, а як пролізуть - в незначній кількості, а у ПР відірвуть кусочок!
до МИХАЙЛА: Шановний! Та злочинів компартії вистачить на 20 Нюрбергів. Скільки ще скелетів по шафах. Сучасна історія відображає лише незначну верхівку айсбергу комуняцьких злочинів проти людства! Компартію -ДО СУДУ!
IP: 193.111.250.---
Oless _ 14.12.2005 15:47
Шановн, доброго дня,
Здалася вам та компартія, вони зараз абсолютно нестрашні.
Білі пухнастики в порівнянні з Регіонами.
в Донецьку, Луганську їм треба допомагати відбирати голоси у бандюків.
IP: 10.0.5.---
Mykhaylo _ 14.12.2005 15:40
А втілення гасла "железной рукой загоним человечество к счастью" ми вже бачили, спасибі. А взагалі, 2-й Норенберзький процес над Компартією ПОВИНЕН БУТИ!!! А то що ж -- наглядачів німецьких таборів по Латинській Америці виловлюють та судять (і добре), а кати НКВС, у яких кров українська по ліктях стікає, живі ходять та ще й пенсії отримують від Української держави.
IP: .---
Учасник _ 14.12.2005 15:40
Вся біда совєцкого комунізму в тому, що він не признавав нічого окрім совєцкого комінізму. Все що інше - каралося смертю. Відсутність приватної власності - це шлях до повної деградації. Раз усіх-значить моє. Раз моє значить усіх. Це повний хаос. Ліміти на територію проживання, норми споживання, свободу пересування - це не лише фізична але і моральна вязниця.
IP: 213.160.128.---
gorenie _ 14.12.2005 15:38
КАДЕТ
а ты у коммуниста спроси... или Трохима... они ж должны знать что защищают... или они возвание к интернацианалу не читали? к первому? ну тогда зачем они защищают то, что не читали??

P.s. в оригинале это звучит как "уничтожение семьи как ячейки общества", по мнению коммунистов-теоретиков начала 20-го века семья воспитывает в человеке чуство собственности, поэтому считали что ребёнка надо с детства воспитывать, но не в семье, а в эдаких интернатах, где им бы привили правильную идеологию...
IP: 194.44.241.---
ЯрославШ _ 14.12.2005 15:37
.....№ 148....Сергій Володимирович.......І Ви ще надієтесь?.......
....Надіюсь, Ви це прочитаєте.....Хоча бере сумнів, що Ви читаєте УП......Передайте вітання Галині Михайлівні......Бажаю успіхів.......
IP: 10.0.5.---
Mykhaylo _ 14.12.2005 15:37
Якщо абстрагуватись від злочинів комунізму (хоч важко забути зарубану на корені українську культуру 20-х та дітей, що помирали з голоду, у яких мордаті комсомольці відбирали останній хліб), то сама комуністична ідея не є доброю чи поганою -- вона "на любителя". От в Ізраїлі як: хто хоче -- живе собі в кібуці, працює на совість, зароблене віддає у спільну касу, натомість має все необхідне з тієї самої каси. Але хто не хоче -- того не примушують.
IP: 10.245.7.---
КАДЕТ _ 14.12.2005 15:31
до gorenie: Друже, а що це - общность жен і дєтєй?
IP: 213.160.128.---
gorenie _ 14.12.2005 15:25
Учасник
а тезы коммунизма озвучены в возвании к 1-му интернационалу:
- отмена часной собственности;
- введение обязательной трудовой повинности с 14 лет;
- создание трудовых армий;
- введение общности жен и детей;
и т.д., и т.п.
IP: .---
Учасник _ 14.12.2005 15:14
Трохим
І що там такого цікавого - у тезах озвучте, будь-ласка.
IP: .---
Трохим _ 14.12.2005 15:08
Учаснику, почитайте мемуари Черчіля, Кеннана і зрозумієте.
IP: 213.160.128.---
gorenie _ 14.12.2005 15:07
Трохим
как нихто не доказал? ногами люди доказали - когда побежали из советов... магазинами доказали - когда голые прилавки красовались... штанами и ботинками доказали - нихто их носить не хотел... много чем доказали - коммунизм - это преступление перед народом, народ сопротивлялся коммунизму в 20-х, когда его навязывали, народ голосовал ногами когда при коммунизме жил!!
IP: 213.160.128.---
gorenie _ 14.12.2005 14:58
leo
дорогой!! не ставте в один ряд Тухачевского - который в 20-м году хотел повесить ярмо коммунизма на шею всей европы, который топил в крови Кронштадских матросов, который вешал в томбовской губернии крестьян.... в один ряд с политическим дисидентом и поэтом... ненадо!! вы ж не переживаете что Гитлер приказал прирезать Ремма... вот и тут не переживайте... одним палачём меньше...
IP: 10.245.7.---
КАДЕТ _ 14.12.2005 14:51
до ТРОХИМА: "" Стосовно права власності, то, по-перше, ще ніхто в світі не доказав, яке з них є ефективніше, а по-друге, чи можуть радіти з права приватної власності ті мільони українців (до речі, висоосвічених, нерідко з науковими ступенями), які зараз змушені торгувати на базарах, доглядати по закордонах старих маразматиків, або конати на 300 грн. пенсії?""
- а тоді, за совєтів чим було кращє??? Так само багато наших їхали за кордон, так само науковці отримували мізер (як столяр а то і ні).
IP: .---
Учасник _ 14.12.2005 14:51
Трохиму
Цікаво з яких саме? ;-)
IP: .---
Трохим _ 14.12.2005 14:45
Стосовно права власності, то, по-перше, ще ніхто в світі не доказав, яке з них є ефективніше, а по-друге, чи можуть радіти з права приватної власності ті мільони українців (до речі, висоосвічених, нерідко з науковими ступенями), які зараз змушені торгувати на базарах, доглядати по закордонах старих маразматиків, або конати на 300 грн. пенсії?
А стосовно тих, хто зупинив поступ комунізму на захід, то хочу зауважити, що комунізм не пішов далі зовсім з інших причин.
IP: .---
leo _ 14.12.2005 14:36
kommunist,
за годы СССР, нар. суд, МВД, КГБ, ЦК КПСС и все советские органы народовластия работали против своего народа, они боялись Сахорова А.Д, Черновила В, В. Стуса и многих ярких людей. Гитлер - сынок Ленина, так вот по его приказу Р.Зорге и Тельмана арестовали в 39- 40 годах. а растреляли в конце 1944 года. Тухачевского, Блюхера через неделю после ареста, а сколько на Соловках и от голода и Вы мне будете говорить про пятна. Дать бы Вам по шее за такие слова.
IP: 10.245.7.---
КАДЕТ _ 14.12.2005 14:22
до УЧАСНИКА: Коммунізм є ідеологія не стільки темних, скільки затурканих та заблукавших у часі людей. Ще раз кажу, не бачив за життя жодної нормальної (дієздатної) людини, яка б вірила у коммуністичну дурню.
Підтримую Ваш коммент. Свобода вибору, слова, сповідання є загальнолюдськими цінностями, незаперечними цінностями.
IP: 212.82.217.---
kommunist _ 14.12.2005 14:20
Друзі, прошу тайм-аут.

Треба ж мені і на Українську державу трохи попрацювати.

Відповіді надам пізніше.
IP: .---
Учасник _ 14.12.2005 14:15
Тепер з Вашого дозволу про споживчий кошик.
На сьогодні в світі це поняття зовсім відносне. Людина може жити впроголодь, але їздити на авто. Може набивати живота досхочу але не мати можливість придбати ТДК. Може не мати ні того ні іншого але мати прекрасну освіту. Це вибір людини. У союзі людина була позбавлена будь-якого вибору. Ось у чому проблема. А зараз в Україні щоб померти з голоду чи холоду то треба ще дуже постаратися. Комун. ідеологія (укр.) розрахована на людей "темних" або фанатиків
IP: 10.245.7.---
КАДЕТ _ 14.12.2005 14:12
до КОММУНІСТА: Партійність, можливо і аннулювали, та куди діти звички, ПОРОДУ, т ак би мовити? ЄСТВО отеє паскудне де подінеш? Звичайно, безглуздо казати, що всі члени КПРС (КПУ) в минулому і нинішні - моральнгі уроди. Це не так. Більшість - нормальні люди. Але керівні кадри коммуністів - наволоч. Як раніше, так і тепер (моя субїєктивна думка). Без різниці, під якими прапорами вони паскудять нині...
IP: 193.227.208.---
Yurij _ 14.12.2005 14:11
для "пана без жупана" (не смешно, но в рифму) zen
Во-первых, я ничего хорошего про коммунистов не говорил. Говорить плохое про національно-скалічених это не значит поддерживать коммунистов. Я хочу подчеркнуть что бандеровцы и коммунисты одинаковы в своей бездарности и тупости, только имеют противоположные мнения по всем вопросам. Что у тех, что у тех мозгов, как у ракушки.
Читайте внимательнее мои комменты и задавайте вопросы по ним, а не по другим темам плз. Заранее спасибо
IP: 212.82.217.---
kommunist _ 14.12.2005 14:10
Друг leo,

Моя відповідь звучатиме жорстоко, але: „І на Сонці бувають плями”. І не помиляється той, хто нічого не робить.

Тому перш ніж лаяти комуністичний лад, запропонуйте РЕАЛЬНУ (а не віртуальну) альтернативу.

Що західний лібералізм кращий? Перш ніж скажете „ТАК! :), згадайте, що відверто казали божки лібералів (Вольтер, Гоббс, Локк, Мальтус): „людина людині вовк”, суспільство – це „холодна громадянська війна”, де панує „закон джунглів” і перемагає найсильніший і найпідліший.
IP: .---
Учасник _ 14.12.2005 14:10
Всім захисникам комунізму
Я сам в третьому поколінні військовослужбовець- тобто каста привілейована при совєтах. Ми мали те, чого не мала більшість населення. Проте, ще і ще раз я готовий проклясти цю червону нечисть. Я пам"ятаю як на призовних відбувався відбір в Афган та ін. гарячі точки, Я бачив людей котрі билися за пляшку молока, я бачив кубинського комуніста якому нічого не було за те, що він згвалтував 22 жінки із союза. Я те все бачив.
IP: 10.245.7.---
КАДЕТ _ 14.12.2005 14:06
до ЛЕО: Привіт. А звідки інформація про цвинтарі? Дуже цікаво, можеш назвати джерело?

Взагалі - підтримую на 100%. Свєтлоє будущєє було лише для партійної верхівки. Коммунізм - злочин проти людства.
IP: 213.160.128.---
gorenie _ 14.12.2005 14:03
kommunist
неужели у нас в стране голод?? что то я не замечал.... да.. было дело... закупал народ вермешель ... по старым совковским превычкам... прошло у народа... :)) всю оказывается не закупишь... как не покупай, а вермешель всё равно есть на прилавках!! это же не совковые времена!! где могла она закончится... вермешель эта... :)))
а если вы про голод заговорили увидев бабушку просящую подаяние... так одна у нас... просила на остановке... а жена потом её в магазине видела... пироженые хавала..
IP: 10.245.7.---
КАДЕТ _ 14.12.2005 14:02
до gorenie: Ага. "Броня крєпка, і танкі нші бистри..." .... "... тіф не пройдьот..."...... "....47 конфєрєнція свінарок осуділа наркоманію, і винєсла рєзолюцію - наркоманія нє пройдьот!....".... на массовий падьож птіци, тракторісти і шахтьори отвєтілі массовим ізучєнієм іспанского язика і виполнєнієм норм ГТО..."

ВСІ ПРОБЛЕМИ Б ВИРІШИЛИ. Друже, у нас не було б проблем, бо ми про них просто б не знали ;-)))
IP: 212.82.217.---
kommunist _ 14.12.2005 13:59
КАДЕТ: "Вся наша влада (переважно) ленінці виховані партноменклатурою і запрограмованні на виконання ленінських отнять і подєліть на генетичному рівні !"

Не все так просто, друже.

Іуда також колись називався апостолом Христа. Але 30 срібняків, отриманих ним за зраду побратима, автоматично анулювали його, так би мовити, партійність.
IP: .---
leo _ 14.12.2005 13:58
kommunist,
У меня простой вопрос? А Вы знаете о кладбищах которые стоились в конце 60-х, где хоронили наркоманов на табличках были порядковые номера, а знаете что у Андропова жена была морфинистка. А деятели партии и ВЛКСМ после пленумов любили посещать проверенных проституток. О каком коммунизме Вы говорите? О том, который из Новодворской (18-ти летней девушки) сделал её инвалидом, а В. Стуса пустил в расход.
IP: 213.160.128.---
gorenie _ 14.12.2005 13:55
брюшной тиф значит победили... а сколько человек с СССР ежегодно умирало из-за отсутствия инсулина?
кстати... тиф на Украине в одном селе и имеет азиатское происхождение... т.е. привезли... нелегалы... а вот отец моего друга в советские времена работал в Нигерии и подхватил лихорадку.. так теперь обьявим что в СССР была эпидемия лихорадки??
Вас послушать, так были бы коммунисты при власти, так нас и птичий грипп, и тиф.. и свинка бы.. всё бы мимо прошло... ВЕДЬ У НАС САМАЯ ПРАВИЛЬНАЯ ИДЕОЛОГИЯ!
IP: 212.82.217.---
kommunist _ 14.12.2005 13:54
Gorenie: „послушайте теперь меня... беспризорность... она была... просто всх безпризорных, бездомных, бомжей выселяли насильно за пределы городов»

Друг, а почему этого не делают сейчас? :о((((((((((

Скажите откровенно: лично Вам нравятся шприцы в песочницах, бандюки на улицах и каша в головах? :о)))))))
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.