IP: 82.144.219.---
Vol _ 21.12.2005 00:50
ХОЛОД ВИНСКИХ МОРОЗОВ
«…Мельниченко хотів сказати ще щось, але Мороз спровадив його зі сцени зі словами, що "так не чемно робити". Майор пішов…»
Вчера они использовали Мельниченко. Сегодня он им не нужен. Холодные циники.
Вчера они сравнивали Ющенко с Януковичем, как «шило и мыло». Сегодня используют Ющенко на всю катушку.
Нет, не случайно в их гнезде вырастают такие птенцы, как Витренко, Чиж, Хлестаков-Луценко.
Юрий Вологжанинов
IP: 193.111.8.---
Kuchma _ 19.12.2005 18:16
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?user=nn
Кабінет Міністрів України; Постанова вiд 16.12.2005 № 1213
Про внесення змін до Порядку здійснення видатків з державного бюджету в 2005 році на придбання шкільних автобусів для сільських загальноосвітніх шкіл
Ооочень интресная постанова, характеризующая честного социалистического министра образования
IP: 193.110.17.---
КУ _ 19.12.2005 15:35
Знаете, Титаник затонул не из-за плохого металла или слабого корпуса. Капитан оказался преступно халатен. Дмитрий Лихачев говорил в схожем случае, по поводу "Адмирала Нахимова": в таких ситуациях рулевой должен хватать капитана и брость его за борт, а не выполнять команды.
IP: 193.110.17.---
КУ _ 19.12.2005 15:34
Наблюдатель,
грустно, то ли у нас журналистика такая разудалая, что судит всех и вся, не вдаваясь в подробности. То ли госсекреты у нас такие, что исключительно связаны с нарушением законов, как скажем, эмбарго ООН, обязательное для все членов-государств. То ли народ у нас такой.
IP: 217.9.7.---
цензор _ 19.12.2005 15:16
"Представники областей були розставлені у ньому у відповідному ранжирі. Їх позицію визначили робота місцевих осередків під час кампаній 2002 та 2004 років, а також внесок в розбудову партії. Відповідно до визначеного рейтингу осередків кожен з них зміг висунути своїх кандидатів."
За якими критеріями визначено рейтингові оцінки місцевих осередків 2002-2004?
Де вони публікувалися, хто саме визначив рейтинг?
А може його не було, або був, але... віртуальний?
IP: 192.168.0.---
наблюдатель _ 19.12.2005 14:56
Лео, привет
Ку. Ничего личного.
Отвечаю по пунктам.
1.Секреты - вспомни кольчужный конфликт (это только вершина айсберга)
2. Кому - Внимательно просмотри заявления всех, кто ими владеет (от штатов, до москвы и лондона)
Лео, извини, конец года, завал, сегодня не пообщаемся. Всем удачи.
IP: 193.110.17.---
КУ _ 19.12.2005 14:45
Наблюдатель,
почему и спрашивал: должны быть или какие-то личные причины или вы, журналисты, знаете что-то такое, чего мы все не знаем.
Если последнее, не могла бы та же УП или кто другой рассказать, какие государственные секреты (хотя бы чего они касаются) выдал Мельниченко (если не считать госсекретом, что Кучма матерится), кому он продал пленки и т.п. Чем он писал, меня мало волнует.
Если это лично, то я всегда думал, журналист должен хотя бы стараться быть беспристрастным. По определению.
IP: .---
leo _ 19.12.2005 14:26
наблюдатель,
Мельниченко, просто засра...., спекулянт на человеческом горе. То что Кучма должен ответить - это ясно. Но мне кажется что Мельниченко всё делает чтобы Кучму отмазать.
IP: .---
leo _ 19.12.2005 14:13
наблюдатель, Привет!
IP: 193.238.96.---
левко _ 19.12.2005 12:27
Соцiалiсти такi ж, як i всi iншi полiтики - тобто люди в принципi безпринципнi. (Вибачаюсь за каламбур). Хочеться i рибку з"їсти (попасти в парламент) i лице зберегти (мовляв ми совiсть нацiї), але так панове не буває. Не можна одночасно служити i Боговi i золотому тiльцю.
А Червонописький - той самий "герой-афганець", який "мочив" Сахарова, який ненавидить незалежну Україну. Людина отримала тяжкi поранення в Афганi, але це не є виправданням за негiднi i пiдлi вчинки. Типовий "совок-офiцер".
IP: 195.184.210.---
Мері _ 19.12.2005 12:11
Соціалісти брехуни і циніки.
Коли їм треба вони використовують Ющенка.Потім від нього відхрещуються. І це при тому , що їх купа міністрів і клерків в і владних структурах різних рівнів, які постійно борються проти державності України.
А тепер подивіться, хто очолює виборчий штаб СПУ в Донецькій області і є головою Донецької ОО СПУ,-- це голова виборчого штабу Кучми на виборах 1994 р. Коментарі по Бойку зайві
А Мороз заявляє, що соціалісти проти Кучмістів. Кого він пробує обдурити ? Ха-ха
IP: 192.168.0.---
наблюдатель _ 19.12.2005 12:09
КУ. Не буду расписіваться за всех журналистов. Лично я презираю(люблю, не люблю, это чистые слова) Мельниченко за
1. Предательство. (Разглашение закрытой государственной информации, не имеющей отношение к убийству Гонгадзе)
2. Двурушничество. (Продажу пленок всем кто заплатит)
3. Ложь. (Сначала один диктофончик, потом несколько и т. д., хоть судя по всему диктофонами там и не пахло)Кто врет по мелочи, тот и по крупному не побрезгует.
Место Мельниченко, там же, где и убийц Георгия - на нарах.
IP: 195.5.---
slavko80 _ 19.12.2005 12:02
Я б голосував за Мороза, дуже його поважаю, але...... Є речі які мені для мене принципові. Це визнання ОУН-УПА воюючою стороною за Україну, та неприйняття Російської як другої мови. За все це виступає Олександр Олександрович. Крім того я не поділяю його ідеологічні погляди
IP: 213.159.247.---
NELLI _ 19.12.2005 11:37
КУ, предатели,как и доносчики никогда не пользовались популярностью ни у кого.Ни тем, кому доносли.А те,на кого доносили, сам бог велел.
IP: 192.168.81.---
a _ 19.12.2005 11:31
А я підтримую СПУ, поважаю Мороза, Ніколаєнка і Луценка. І бажаю цій партії успіху на виборах. А щодо осіб, які декому не подобаються, то скажіть, де взяти тих, хто подобається - ідеальних мало, Кучма зумів за десять років "виховати" багатьох...
IP: 193.110.17.---
КУ _ 19.12.2005 10:39
А мне хотелось бы, чтобы побольше набрали НУ и СПУ (да и БЮТ). Мы все были плохие, но некоторые ими и остались и даже гордятся этим.
IP: .---
Zabara _ 19.12.2005 10:25
Мороз у певний період грав роль морально чистого і непідкупного. Коли стало зрозуміло, що з цією роллю у владу не попадеш (а хочеться дуже), то він відкрито став грати за правилами українського політикуму - цинічно й неперебірливо. А загалом партія така собі, на рівні райкому партії, яким колись Мороз керував.
Згоден з Тимохою: партія скомпрометована, але не до кінця.
IP: 192.168.0.---
Claster _ 19.12.2005 10:20
Медведчук і Кравчук з Шуфричем створили виборчий блок за назвою - "Не ТАК". Пропонується замінити на назву - "НЕ ТУДИ!"
Перешли, будь-ласка, всім своїм!
IP: 192.168.0.---
Ольо _ 19.12.2005 10:04
Повний здіпець! Все перемішалося. Думаю, що саме страх перед відповідальністю за скоєне обєднює цих таких різнокольорових істот.... Чого тут довго міркувати. Злодійські закони найміцніші і випробувані часом,тому лиш вони здатні обєднати протилежності.
IP: 213.159.248.---
vfhecz _ 19.12.2005 09:47
Так, Ви не помилися- це той самий Червонописький. Для якого головне - "ленин, партия, коммунизм!" А Ви кажете - Сахаров, Україна.... Йому б давно пора покаятися перед світом за той спіч, але- марні сподівання... На жаль, земля черкаська народила не тільки Шевченка та Чорновола.....
IP: 193.111.8.---
Kuchma _ 19.12.2005 09:22
Правда, у Нашей Украины помутнее будет.
IP: 193.111.8.---
Kuchma _ 19.12.2005 09:20
Мутный списочек
IP: 10.0.0.---
PATRIOT_L _ 19.12.2005 09:15
В списку значиться #5. Сергій Червонописький. Пам'ятаю в горбачовські часи народного депутата СРСР з прізвищем "Червонописький". І як він вчинив обструкцію академіку Сахарову. Видовище було жахливе. Стояв на сцені маленький і беззахисний захисник прав людини, а навколо ревіли представники "агрессивно-послушного большинства". Відразу по тому академік помер. Чи не той це Червонописький? Якщо не той - я прошу вибачення у кандидата. Якщо той - мені соромно за список п. Мороза. O tempora, o mores!
IP: 192.168.0.---
Ольо _ 18.12.2005 23:54
Скільки років нас розводять ці вибранці Бога? Всім ніби заціпило. Історію треба вивчати не тільки в школі. Думаю це якась програма така. Навязати усім комплекс неповноцінності, а потім правити. Що це? Скажеш - Жид і ти вже злочинець... А що в імені твоєму поганого. Поляки називають жида- жидом , французи, англічани, та усі інші народи. Певно, що ця особлива порода ЄВРЕЙ виведена в Союзі.
Хто керував НКВД?
Ось де собака зарита. Господь їм суддя. Мир вам - ЖИДИ! Люблю ВАС, як усіх інших. Ольо.
IP: 85.202.154.---
Meji _ 18.12.2005 23:51
В тихом омуте черти водятся. Всех обкакают и будут строить невинный вид.
Не люблю полдлецов и лицемеров, коими СоцПартия и является...
IP: 192.168.0.---
Ольо _ 18.12.2005 23:44
Просто всюди є жиди, і вони морочать усім голови. Всі народи на планеті- антисиміти! Дійшло до того, що близько 70% верховної ради тіж самі жиди. Якщо вважати, що генетично всі люди походять від праматері і генетичний код у всіх у нас один, то через що уся ця маячня? - Через те що одні злодії, а другі терпіти їх не можуть. Що скажете брати жиди? Самі заварюєте чергову антисимітську кризу а потім же руками свого ж таки антисиміта палите себе у печах. Невже історія вас нічому так і не навчила...
IP: 193.110.18.---
думающий _ 18.12.2005 23:42
Это социалисты самые честные? Ты обрати на 40 номер списка, Дашутин знаменитая личность в Сумской области. Интересно сколько он денег выложил перебежав с СДПУ(о) к социалистам и попав 40 в список? И тут продались. Как надоели эти лжецы которые прикрываються идеалами.
IP: 194.44.221.---
бадьор _ 18.12.2005 22:22
Дивився 5-й про МАУП і євреїв. Вперше узнав, що Вінський єврей. Ну як єврей Вінський може відноситись до єврея Пінчука? Зрозумів, що єреї США, а саме вони володіють усім військовим промисловим комплексом, науськані Березовським, який відробляє гроші Пінчука у спорі з Мельниченком, організован перейшли у наступ. "Толи ещё будет? Ой-йо-йой"
І всеж, хлопці, у тому числі і єврейські, поясніть. За логікою, якщо є антисиміти, то є і СЕМІТИ. Хто вони і яка у их мета?
IP: 155.245.35.---
Тимоха _ 18.12.2005 21:45
Единственная не до конца скомпроментированная партия!
IP: 82.144.219.---
Vol _ 18.12.2005 20:12
ХОЛОД ВИНСКИХ МОРОЗОВ
«…Мельниченко хотів сказати ще щось, але Мороз спровадив його зі сцени зі словами, що "так не чемно робити". Майор пішов…»
Вчера они использовали Мельниченко. Сегодня он им не нужен. Холодные циники.
Вчера они сравнивали Ющенко с Януковичем, как «шило и мыло». Сегодня используют Ющенко на всю катушку.
Нет, не случайно в их гнезде вырастают такие птенцы, как Витренко, Чиж, Хлестаков-Луценко.
Юрий Вологжанинов
IP: 82.144.219.---
Vol _ 18.12.2005 20:11
ХОЛОД ВИНСКИХ МОРОЗОВ
«…Майор Мельниченко кілька разів поривався вийти на сцену, але Мороз увесь час зупиняв його ініціативу, кажучи "пізніше"… Зрештою він прорвався на сцену…
«Коли я дізнався, що в списку буде Деркач, я відмовився»… …на захист Деркача рішуче Луценко… Мельниченко хотів сказати ще щось, але Мороз спровадив його зі сцени зі словами, що "так не чемно робити". Майор пішов…»
Вчера они использовали Мельниченко. Сегодня он им не нужен. Холодные циники.
Юрий Вологжанинов
IP: 212.42.76.---
DON_VOVAN _ 18.12.2005 17:51
Отстойная партия!!!
IP: 194.44.221.---
бадьор _ 18.12.2005 17:09
Для "КУ" А мені якраз все зрозуміло. Пояснюю - якщо ти претендуєш на лідерство (любе), то змушений вдавати, що смілий і крутий, а тут полявляється Мельниченко. Не боягуз, а смільчак і цього не потрібно доводити, і розставляє усі крапки над "і" не дивлячись на умовляння погрози і т.д. Ось тут і появляється звичайне жлобство із заздрістю. Пане Миколо! Дякую Вам, що на відміну від інших, маючих владу, гроші, або її бажаючих ви, як офіцер, честь маєте. Решта - шавки, яку б вони посаду не займали.
IP: 82.144.215.---
Суддя _ 18.12.2005 16:58
КУ
Я чув таке, що Притула якимось чином замішана на Литвині-Гонгадзе. Тобто мова про те, що Литвин приударяв за Притулою і ревнував її до Гонгадзе. Ну а Мельниченко писав все це. До того ж, коли Мельниченко казав про "якусь" жінку у цьому сканадлі, то я впевнений, що саме про неї і йшлося. Ось через це й не люблять Миколу УПісти. Та й узагалі, кого вони люблять?
IP: 194.146.228.---
КУ _ 18.12.2005 15:52
Забыл только добавить, что вставка всплывающих окон с рекламой, еще и не одного за раз, тоже на грани хамского отношения к читателям.
IP: 194.146.228.---
КУ _ 18.12.2005 15:49
Знаю, что от УП ответа не дождусь, может, кто другой ответит: почему УП, да и вообще похоже многие журналисты, так не любят Мельниченко.
Отношение к нему на грани хамства (наши журналисты в целом и УП в частности вообще грешат хамством, но к нему особенно).
Может, комплекс какой? Кто подскажет причину?
IP: 82.144.215.---
Суддя _ 18.12.2005 15:15
А я за СПУ! Це хоч більш-менш стабільна партія у порівнянні з іншими.
IP: 192.168.102.---
Gad_Nepokoreny _ 18.12.2005 14:51
Это весело хоть плач,
в СПУ ушел Деркач.
За отца сын не в ответе отМОРОЗки вне закона
За “Эру” Сына в список, За Гию Папе – зона!
В Украине строй Европу,
МУДро выдал отМОРОЗ.
Верю в СПУ. Ведь жопа,
Тоже польза – есть НАВОЗ!!
Через ЯМЫ, баб на метлах
Скачет Юра словно мяч,
СПУ – ТАБУ, иных на мотлох!
Как же МУДр Андрей Деркач!!