Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Україна перехоплює ініціативу в газовій війні. Читайте документи

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 82.144.213.---
Novik _ 21.01.2006 16:16
Поддерживаю название "ржавые", очень понравилось.
Насчёт "не була залежною від російського газу" предлагаю ржавым вырабатывать его самим (очень вонючие) и пускать потребителям по воздуху, не занимая российские газопроводы.
IP: 82.144.213.---
Novik _ 21.01.2006 16:12
Текст повідомлення набирайте тут
IP: 194.187.130.---
raulnet _ 14.01.2006 12:51
Україні потрібно переконати Європу і розробити концепцію за якою б вона(ЄС) не була залежною від російського газу.Нині вона залежна від газу, але ж Росія не менш залежна від коштів, що вона отримує за газ, на цій основі потрібно будувати газові переговори з росіянами.Німечинна вже вирішила шукати альтернативні джерела енергії, такі як атомні електростанції. Як буде зменшуватись попит на газ буде зменшуватись вплив Росії і ціна на газ
IP: 195.248.173.---
Дніпро _ 12.01.2006 14:26
Ну, круто Івченко і Ко контратакують. Не дай Боже, щоб команда Блохіна так контратакувала на чемпіонаті світу.
Але здається до збірної з футболу діоксинова отрута ще но добралася.
IP: 193.201.198.---
Луганский _ 04.01.2006 21:44
Ну ржавые у власти - лжеци.Но,что или кто заставляет "УП" писать данную ересь? Откройте сайт Партии Регионов и прочитайте истинный документ инициатированный украинской стороноu,а не эти выдержки из сказки о коте Леопольде .
Насколько ,ранее,сайт "УП" был элегантно-коректен ,т.е обьективен,настолько сейчас от него разит дешевыми УКРАИНСКИМИ духами уличной проститутки.А может это - национальное?
IP: .---
Dr _ 29.12.2005 07:02
Ну что, спорим что с нового года украине вырубят газ? Есть у Путина разные ошибки, но вот за то, что он всяких присосавшихся паразитов и нахлебников от Россиии отдирает - уважаю... Так держать. По данным опросов рыночные цены для украины поддерживает 82% россиян. Народ поддерживает Путина. Молодец, умно воспользовался ошибками Ющенко. Получилось что Ющ сам предложил а Путин согласился. Красиво. КГБ - это школа. Наверняка у Путина все варианты просчитаны. А вы хоть усритесь тут обсуждая.....
IP: .---
Ask _ 29.12.2005 05:41
Як то кажуть "за язык не тянули, за базар - ответишь". Контракт, де обумовлені стабільні ціни на газ до 2009 року підписували? Підписували, причому добровільно і ніхто пальці у дверях не зажимав. Чого тепер верещати? Грошей мало? А якою дупою раніше думали? І хто вам доктор?
IP: 195.114.135.---
Крот _ 28.12.2005 18:41
Хохлы и Москали не стороны по договору, есть договор между двумя сторонами и есть оговорка о том, что цена изменению не подлежит. Вопрос: И кто "козел" теперь?
Кстати если одна сторона собирается поднять цену на газ основываясь на том что эта цена не рыночная, то почему бы второй стороне также не поднять цену на транзит, она же такая же не рыночная?
IP: 193.109.145.---
colt _ 28.12.2005 17:32
Для полноты картины не хватает фотокопий протокола переговоров от 20.08.2005 где представители НАК "Нафтогаз" инициируют переход на денежный расчет за газ и его транспортировку:).
IP: 194.44.247.---
mariano _ 28.12.2005 17:14
Згідний з тим, що російці у черговий раз показали своє справжнє лице. На мою думку Україна не використала свій шанс показати перед усією Європою хто такий МОСКОВЕЦЬ. Ми б і великі дотації мали, щоб відгородити Європу від такої погані - російської імперської КГБешної влади. А взагалі в Росії є також нормальні люди, але їх мало.
IP: 10.0.10.---
SiegeMode _ 28.12.2005 13:40
Так вы же НЕЗАЛЕЖНЫЕ - зачем вам чужой газ? :)
В стране с РЫНОЧНОЙ экономикой цены диктует РЫНОК -
в Румынии с 1 января цена будет 260$ - и никто не вопит.
Зачем России быть вашим спонсором? Если вы ее в любой передаче грязью поливаете? А как Ивченко хвастался что
они ЗАРАБОТАЛИ кучу денег для бюджета? КАК? ПРОДАВАЯ
за рубеж газ к-рый купили по 50$ у России!!! Паразиты...
IP: .---
Dr _ 28.12.2005 10:07
Вот оно и вылезло истинное лицо хохлов: за дармовщинку так друзья, а если по справедливости, без халявы - сразу враги и националисты. И поднасрать везде где могут стараются. Ну и кто вы после этого? Убереги нас бог от таких друзей дешевых и продажных. Воистину где прошел хохол, жиду делать нечего.
IP: 82.144.210.---
Novik _ 27.12.2005 20:25
Всё правильно: и сам не съем, но понадкусую...
IP: 10.1.5.---
OK _ 27.12.2005 16:03
Що ж, хлоці, і прикро, і добре, але російці таки відкрили свій лик. І тепер нам треба мужньо витримати їх удари. Не треба бути націоналістом, щоб бачити - вони нас пробують завалити. Але треба бути націоналістом, щоб знати ті факти, що вони нас завжди валили. Скритно, але валили. Те, в чому вони звинувачують нас - тим вони і хворі. Ненависть, зневага, підступність, хитрість - все це їх уділ.
Тому, націоналісти ви чи не націоналісти - переконувати тепер нікого не треба, Росія- не друг і не брат.
IP: 10.1.5.---
OK _ 27.12.2005 15:35
Текст повідомлення набирайте тут
IP: 212.15.135.---
Алекс-Хмельницкий _ 27.12.2005 12:36
ну что-продолжаем воевать?Я рад-выздоравливаем.Россияне шаг за шагом делают из меня националиста,хотя раньше в таких не числился.И надеюсь-таких много.И это правильно.Должно быть что-то обьеденяющее у нации,и я не хахол а украинец.А за газ платить будем,нет проблем если Пеня и Ринат введут у себя энергосб.технологии-давно пора.
IP: 82.144.210.---
Novik _ 26.12.2005 20:45
Крым и Закарпатье проголосовали большинством против незалежной.
IP: 82.144.210.---
Novik _ 26.12.2005 20:44
Какая шаровая скупка Крыма? Только благодаря России Крым живёт. Наши "Кумовья" хотели бы и здесь по родственному всё скупить и сдавать россиянам, живя на проценты. Потому что горбом зарабатывать не хотят и не умеют. Вы спросите не у западной Украйны, а живущих в Крыму, что им в благо. Или жить в РОССИИ или прозябать в УКРаЙНЕ? Поезжайте и спросите. Ответ я думаю Вам известен заранее, так что сэкономите на билетах. Почему никто не обращает внимания на референдум 1991 года. Тогда Крым и Закарпатье
IP: 213.154.167.---
movik64 _ 26.12.2005 18:02
Ой, що вы так хлоп"ята ниете? Що, погано Вам жити? Не всьего вдосталь. Вы як та моська на слона лаете. Вы давно в Росii булы? Та майже вся росiйська промисловiсть без украiнських товарiв i матерiалiв обходиться. В Россii сьогоднi выпускаеться все те, що ранiше выпускала тiльки Украiна. Не бажаете интеграцii? Живить незалежно. Росiя вже зараз спокiйно живе без Украiны. Купуйте газ та iншi товары в тому мiсцi, де Вам подобаеться. И не тягнiть росiйського ведмедика за вуса...
IP: 10.3.40.---
Attila _ 26.12.2005 17:16
Тепер зрозуміло, чого вихідних так багато на Новий Рік!
IP: 193.193.202.---
nemoskal _ 26.12.2005 15:33
Кучма завжди платив Москві за газ більше ніж він коштує.
Маленьку частину офіційно -"безналом", а решту, нашою незалежністю. От так і розбазарив Неньку. А тепер Москва вимагає того ж підходу. Ми відмовились. От вони і виставили всю ціну "по безналу"+ 20% ПДВ.
IP: 62.244.1.---
bocco _ 26.12.2005 15:32
Але якщо є угода до 2013 року, то угоду треба виконувати.
ціни були визначені раніше і якщо до влади прийшла сила, яка не влаштовує Кремль, то шовіністські наміри іншим, ніж примітивним шантажем та дискредитацією влади ніяк не проявляться.
а менш обізнані люди в сільській місцевості сліпо вірять промовам "зиц-председателя" ФФунта і наближених до нього
IP: .---
невідомий _ 26.12.2005 15:29
да ні, їм просто кисень трохи прикрили для шарової скупки криму, тай всьго іншого на території України, от вони рішили і підняти ціни.............адже вони надавали газ Україні при старій владі в обмін на те що та дозволятиме їм майже бесплатно деребанить (скуповувати) майно нашої держави.
IP: 62.244.1.---
bocco _ 26.12.2005 15:14
To Kuchma:
Я і не кажу що не треба платити за ринковими цінами.
Але треба щоб ціни були обгрунтованими і виваженими, а не взяті зі стелі з ранку під час невдалого пробудження.
А що Білорусь область Росії, що отримує газ за ціною 48 долларів, чи інші незалежні країни - у минулому республіки СРСР??
Чи "жаба давить", а іншим способом ніж газовий конфлікт Росія ніяк не може просунути свої "українські політичні партії"??
IP: 193.111.8.---
Kuchma _ 26.12.2005 15:07
Глупо обсуждать документы, которых никто из нас не видел. Как можно делать умозаключения на основании фрагментов!?
IP: 193.111.8.---
Kuchma _ 26.12.2005 15:00
Bocco
Так в том то все и дело, что Украина не область России - она должна платить по рыночным ценам, а о ценах договариваться.
IP: 212.46.0.---
Beliberden _ 26.12.2005 14:52
...по поводу старшего брата давал ссылку ниже на Достоевского... он выскомерен, но во-многом прав...
...вот еще интересная статья... читайте между строк...
http://www.inosmi.ru/stories/05/09/02/3453/224531.html
...желаю всем НЕ быть "пирогами с глазами" ("их едят, а они - глядят")...

С уваж,
Кацап (москальской породы)
IP: 62.244.1.---
bocco _ 26.12.2005 14:24
Так, Росія повинна зрозуміти, що Україна є незалежною державою, а не автономною областю Росії.Є договір і його треба виконувати хоче цього російська влада або ні. Гірше інше, що деякі українські "політики" та партії спекулюють на цій проблемі, відстоюючи інтереси РОСІЇ, як це не дивно. Хоча, чому дивно коли Росія їх спонсорує, хіба можна сказати якесь слово проти.
А називають себе патріотами і захисниками всіх незахищених верств населення.
IP: 213.170.86.---
Light _ 26.12.2005 14:16
Дополнения к контракту противоречат самому контракту. Нонсенс.
IP: .---
Victor _ 26.12.2005 14:07
А з тексту контракту виявляється, що не тільки Європа залежить від нашого газопроводу, а ще й Курська область і південь Російської Федерації! Інформація до роздумів, "дорогі" газпромовці і всі, під ким ви знаходитесь, хочете крутити краном, то в першу чергу це відчують ваші сусідні з Україною області.
IP: 172.23.11.---
гравицап _ 26.12.2005 13:39
Дело в том, что Россия ведет себя не по правилам, контрактам и т. п., а по праву сильного. Уступив ей один раз
прям открытие русской души после столетий оккупации. в держимордии всегда так, кто сильнее тот и прав.
IP: .---
невідомий _ 26.12.2005 13:05
Напевно Росія забула що не Україна є меншим братом, а вона.............і те що вона більша не повинно значити її верховенство......харе....Киев мать городов русских!!!.....і Росія як наш великий але молодший брат має викинути свои царскі минулі замашки і як наший дійно братело вести себе на рівних і дружніх відносинах. Бо чим більше вона буде себе виставляти в ролі диктатора, тим далі Україна буде віддалятися.
IP: 62.64.79.---
Chima-2 _ 26.12.2005 12:12
Да!!! Мы были братские народы пока под дудку Росии плясали А теперь они никак понять не могут:"Как это "младшая сестра" да без ихней руководящей роли..."Есть у России (да и были всегда особенно у москвичей) такие "царские" замашки.Хотя по большому счету против рядовых россиян я совершенно ничего не имею.
IP: 192.168.20.---
KLM _ 26.12.2005 10:50
Что то Россия нас украинцев за дураков держит а кок же партнерство .братские народы разве так поступают партнёры и братья
IP: 192.168.20.---
KLM _ 26.12.2005 10:47
l;
IP: 172.23.11.---
гравицап _ 26.12.2005 08:08
украина еще не член евросоюза, и украинская корова не получает в месяц 800 евро компенсаций из евробюджета (сумашедшая немецкая философия и экономика в действии), так что не факт что украина не может брать за транзит по 4.5 бакса
IP: 209.222.53.---
Лёша _ 26.12.2005 04:55
Надо, надо платить по мировым ценам. Россияне, мы согласны платить.
Только почему вы вдруг забыли о том, что когда вы предложили увеличить цену в 3 раза, то Украина предложила увеличить цену за транзит тоже в 3 раза, но вы сказали, что это нечестно и нерыночно повышать цену за транзит. Можно только за сам газ, плохие украинцы, безграмотные.
IP: 85.140.221.---
Beliberden _ 26.12.2005 03:00
все-таки Федор Михайлович мудрейший был человек...

Ф.М. Достоевский "Дневник писателя. Ноябрь 1877г."
http://www.libereya.ru/biblus/dost/d1877_11.html
III. ОДНО СОВСЕМ ОСОБОЕ СЛОВЦО О СЛАВЯНАХ, КОТОРОЕ МНЕ ДАВНО ХОТЕЛОСЬ СКАЗАТЬ

а это было написано за год до газовых дел...
http://worldcrisis.ru/crisis/118980

гравицап (22.12.05 22:17)
"...а кризисы я люблю, самое чудное время капусту рубить. совки вы все."

и много Шорош платит?...
извените, ответов не увижу...

С уважен,
Кацап
IP: 213.154.167.---
movik64 _ 25.12.2005 21:44
Ребята. Проснитесь или протрезвейте. Украина своими действиями всему миру показывает, что дружить с Россией не намерена. Нет дружбы - нет халявы! Кто из Вас продаст мне на базаре кусок сала в 5 раз дешевле ? А, никто. Но я думаю что штаты помогут не только идеологично но и деньгами стране с рыночной экономикой. Щасты вам у всему.
IP: 172.23.11.---
гравицап _ 25.12.2005 17:29
Novik 25.12.05 09:55
Только одна Киевская ТЭЦ (Дарницкая, акции которой принадлежат россиянам) может работать на угле. И то это пыль, грязь, сплошные поломки. Все остальные ТЭЦ рассчитаны на газ или на короткое время рботы на мазуте.

вражеская провокация.
IP: 10.0.2.---
Prescient _ 25.12.2005 11:11
Необхідно консолідуватися всім республікам проти монстра – Росії, адже після захвату газових комунікацій в Україні Туркменія повністю буде залежати від Російського Газпрому в диктаті цін. Невідомо чи використовують цей аргумент наші дипломати. Зробивши Туркмен-баші союзником в цьому питанні. Необхідно всім обєднатися, бо путінський режим в різних формах загрожує всім. І все таки необхідно подякувати за консолідацію суспільства їм всім і особливо Павловському напевно згадав polskość - молодeц
IP: 82.144.210.---
Novik _ 25.12.2005 09:55
Только одна Киевская ТЭЦ (Дарницкая, акции которой принадлежат россиянам) может работать на угле. И то это пыль, грязь, сплошные поломки. Все остальные ТЭЦ рассчитаны на газ или на короткое время рботы на мазуте.
IP: 172.23.11.---
гравицап _ 25.12.2005 00:10
Турецкий газ, Иранский газ, Египетский газ...всё это блеф. Пока сделают проект, накатают трубы, выроют траншеи (или по наруже пустят), технология прохождения чёрноморского дна, и т.д. и т.п. греться будем био-газом.

все городские тэц расчитаны и на газ и на уголь, никто на украине никогда не замерзнет, даже если газ перекрыть. и не надейся кацап.
IP: 83.170.250.---
Forestry _ 24.12.2005 23:49
Росія веде себе тоталітарно. Можновладці не розуміють, що на
тоталітарних методах не можна довго триматися.
І справа не в тому - монархія це (тоталітарна Франкістська Іспанія), чи комуністична система (тоталітаризм СРСР). Вони досить швидко розвалились.
З іншого боку королівська Швеція (демократична) процвітає.
Якщо здати Росії трубу, можна поставити хрест на демократичному розвитку України.
No pasaran!
IP: 83.170.248.---
Forestry _ 24.12.2005 23:27
Психологу:
а душа унижения просит....
Згоден! Росії потрібна труба, Севастополь ...
Потім Полтава - "город русской боевой славы". Далі, мабуть, Париж - теж "город ...
А як відносно Кенігсберга?
А що б Росія робила без газу і нафти? Хіба
вони створені власними руками?
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.