Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Ностальгія за мезозоєм

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 213.159.243.---
smurf _ 12.01.2006 01:17
какой ты глупый.....
IP: 212.82.218.---
Підпис _ 05.01.2006 12:51
Лора, я рідко вступаю в полеміку на УП , здебільшого просто висловлюю власну думку,але Вам відповім.
Якщо ви дійсно любили Україну,то неможете її зненавидити лише за тимчасові невдачі близьких Вам людей Вас зрозуміти можна,але ж і любов - почуття вічне. Більше того пенсіїї підняла саме нинішня влада, точніше узаконила як пенсії з тимчасових передвиборчих доплат.І головнге-якщо у Вашому серці ще залишилася хоч крапля любові до Україна то радійте, бо вона благословенна якщо має такого Президента
IP: 217.27.147.---
Лора _ 05.01.2006 01:38
Я так любила Україну, що за неї й билася у школі, хто казав щось погане. А зараз, через прихід до влади помаранчевої наволочі, я її ненавиджу, а тікати нема куди. Поставили мою родину на коліна, чоловік втратив роботу, а бабця по смітникам риється, бо пенсія хуєвенька.
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 04.01.2006 21:44
tanya7: “А щодо психологічної несумісності, то це явище виключно психічне і не базується політичних чи релігійних поглядах”.

Ні, не згоден. У мене з колишньою дружиною не склалося САМЕ тому, що ми мали різні політичні погляди. :о((( Все інше було в цілковитому порядку. :о))))
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 04.01.2006 21:18
Товариш Julia! :о))))

Цілком і повністю підтримую Ваш бойовий запал. Ось Вам моя рука.

P.S. А Ви точно не Юля Тимошенко? Просто дуже схоже.:о)))

P.P.S. А щодо "котика" - це просто супер! :о)))
IP: .---
tanya7 _ 04.01.2006 20:22
Komunistu,

Незнаю звідки у вас такі дані, однак завжди треба говорити тільки те, що знаєш напевно. ( Я про вік і про Бандеру) О

А щодо психологічної несумісності, то це явище виключно психічне і не базується політичних чи релігійних поглядах.
IP: 194.44.32.---
Julia _ 04.01.2006 19:36
...і ти, як і будь-хто інший, повинен визначитись, чи ти стоятимеш за свою націю, яка, вже котре століття не може зібратись духом. І з звідси корінь всіх негараздів. Якщо ти з нами, зі своїм народом - то візьми свого червоного прапора і начипи зверху гострого тризубця, щоб легше було проколоти ворога твого народу, який хоче топтати землю твоїх батьків, чи то ворога зі Сходу чи із Заходу. А потім ми вирішимо - чи називатися "товаріщами", "серами" чи "панами".....
IP: 194.44.32.---
Julia _ 04.01.2006 19:26
Доригий kommunistе, я щойно прочитала твої коментарі і, відверто кажучи, здивована. "Виставляти рахунки" і копатися в “попелі Клааса” почав ти, котику. Не знаю, які в тебе рахунки з С.Бандерою, але, я думаю, всім на це начхати, так як і на мого, давно помершого прадіда. Зараз в нас інша проблема - вистояти в цей не простий для нас, для комуністів, соціалістів, націоналістів, демократів і ще Бог знає кого, час. І...
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 04.01.2006 13:39
2tanya7

Шановна TANya-NATa, ну і нащо оце Ваше кокетування навколо 25 років? :о)))

Я добре пам’ятаю, що Вам ще нема 25-ти. Тим більше я пам’ятаю свій власний вік (так мені вже трохи більше). Але!

У нас з Вами набагато більші розбіжності, ніж різниця в кілька років у віці. :о))

Головна проблема в тому, що Ви просто до НЕСТЯМИ любите Бандеру. А я його на дух не переношу. Така ось у нас психологічна несумісність. :о(((
IP: .---
Bobs _ 04.01.2006 13:26
(прод.)...АЛЕ. Уявіть моє здивування, коли рік тому в телефонній розмові він розпитуючи мене про післяреволюційну обстановку, заявив мені, що все це штатівський сценарій, що люди не могли ПРОСТО вийти і зробити ЦЕ ! Всі мої переконання він начисто відкидав! ВІН МЕНЕ НЕ ХОТІВ СЛУХАТИ! БО ЇМ ГОВОРЯТЬ ПРАВДУ! Для мене це було шоком! Як може змінитись людина під вливом викривленої інформації! Доросла свідома людина! Потрібно вести інформаційну боротьбу!!! Інформація-зброя ХХІ сторіччя !
IP: .---
Bobs _ 04.01.2006 13:26
Читаючи коменти, звернув увагу на репліку Колишній_кацапський_вояк'а
Пожаліти треба москаликів. Нам не так вже й мало адекватних людей...Просвіщати бідну кацапію!

Згоден на всі 100, бо маю власний доказ зомбування пересічного росіянина. Наведу приклад. Мій родич, який народився і виріс в ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКОМУ селі, останніх років 15 є громад. Росії. Кожного року він приїжджає на бАтьківщину, постійно в курсі всіх подій, АЛЕ... (продовження в наст. повід.)
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 04.01.2006 13:13
(3) Зрештою, події 30-х – 40-х віддалені від нас життям кількох!!! поколінь. І тим не менш, ця вже сива давнина тримається своїми кігтястими пазурами за наше сьогодення і майбутнє.

Цей “попіл Клааса” і досі отруює життя окремим націонал-стурбованим носіям ГЕНОЦИДОНОСНОСТІ українців. :о((( А шкода.

Життя ж таке прекрасне!

Як Ви вважаєте, панночко Юліє? :о)))
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 04.01.2006 13:11
(2) Думаю, нам усім, і в першу чергу, деяким надмір вразливим євро-хлоп’ятам та дівчатам, не завадило б мати трохи здорового глузду. Бо якщо зараз ми почнемо одне одному висувати свої рахунки, то так ми можемо далеко докотитися. :о((

До самих монголо-татар і печенігів. :о)))
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 04.01.2006 13:07
(1) Julia: "Як на мене - то комуністична держава (в ідеалі) - це найкраща держава.”

Браво – панночко Юліє! Ще трохи і я Вас зможу шанобливо називати “товариш Юлія”, а, може, навіть і ще лагідніше. :о))) До речі, а Ви, часом, не Юля Тимошенко?

Мій прадід загинув у таборі на Магадані, але це зовсім не значить, що і сьогодні я прагну перегризти горлянку кожному зустрічному міліціонеру, вбачаючи в ньому послідовника тих вертухаїв, що сторожували мого героїчно загиблого предка. :о)))
IP: .---
Bobs _ 04.01.2006 13:06
Стаття справді суперова!

Пропоную кожному свідомому українцю (поки всі наведені тези не вкарбуються у мізках, які наскрізь пропитані 70-річною брехнею) роздрукувати її, покласти в кишеню і у важкі та спірні моменти моменти "підживлюватись" енергетикою світогляду автора.
Дякую автору!
IP: 192.168.30.---
Tezis _ 04.01.2006 12:21
Дуже цікаво! Подвійні смішні україно-американські стандарти.
Особливо смішно про десятку "Жигулі" - дизайн справді так собі, але ж "Славута" точно з "Майбаху" зписана :-))
А те, що шахтарі та інші східняки - те ті люди, "не моральні" і, мабуть, взагалі не люди, ми ж не споримо, пречитайте Геббельса.
IP: .---
tanya7 _ 04.01.2006 11:43
Komunistu: інший анекдот про бандерівців
Зустріли бандерівці комуніста в автобусі і думають: от йому дістанеться тільки знатемимо, що говорить російською, підходять:
- на роботу їдеш?
- угу (боїться)
- тяжко працюєш?
- угу
- А, скільки тобі років?
- мне скоро двадцять п'ять будет... ( видав себе)
- Ой не буде синку, не буде, :)))

IP: .---
tanya7 _ 04.01.2006 11:43
Komunistu: інший анекдот про бандерівців
Зустріли бандерівці комуніста в автобусі і думають: от йому дістанеться тільки знатемимо, що говорить російською, підходять:
- на роботу їдеш?
- угу (боїться)
- тяжко працюєш?
- угу
- А, скільки тобі років?
- мне скоро двадцять п'ять будет... ( видав себе)
- Ой не буде синку, не буде, :)))

IP: 194.44.32.---
Julia _ 04.01.2006 10:12
Як на мене - то комустична держава(в ідеалі) - це найкраща держава. Проте, я впевнена, що такий ідеальний комунізм не зможе існувати, його можна запровадити хіба що в одноклітинних організмах, в яких немає амбіцій, творчих поглядів, самолюбства, та інших рис, притаманних людській популяції.
А всіх хто прикриваючись ідеєю кмунізму намагається прорватись до влади - з впевненістю можна вважати або малорозвинутими ідіотами або безсоромними брехунами.
Вибачте якщо когось ображаю.
IP: 194.44.32.---
Julia _ 04.01.2006 10:01
Дорогий kommunist!!! Я не знаю звідки ти родом, але говорити про мирних комуністів - це низько... Мого прадіда розстріляли комуністи, інший 8 років переховувався в лісах від "дружнього і мирного" кмуністичного режиму через свої погляди - він нікому не перерізав горлянки і нікого не вбивав - просто не хотів з ними співпрацювати.
IP: 194.44.32.---
Julia _ 04.01.2006 09:45
Текст повідомлення набирайте тут
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 04.01.2006 07:33
2lusy

Відповідаю: ні, не комуністичні. Комуністи, взагалі, дуже мирні люді.

Це тільки націонал-тварюки бандерівці різали горлянки безневинним діточкам, жінкам та стареньким людям. Тому і заслужили за свої смертні гріхи ДОВІЧНЕ пекло.

Я взагалі вважаю, що бандерівці – це якісь людожери-мутанти.
IP: 193.193.195.---
lusy _ 04.01.2006 03:15
Комуніст: "Якось, одного разу закортіло вченим з’ясувати, що ж міститься в голові українського націоналіста. Піймали одного бандерівця та й зробили йому трепанацію черепу..."
Питаннячко, а чи не комуністичні вчені?
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 03.01.2006 21:36
“Нація”, “раса”, “етнічна чистота” – все це гнилий базар печерних ідіотів. :о(((

Тут навіть дідько собі ногу зламає. Тому краще і не починати. Бо від гасла “Україна – для українців” лише оди крок до газових камер Бухенвальду. А воно Вам треба?

Ми – перш за все Люди, а вже потім українці (негри, племя мумбу-юмбу).:о)))
IP: .---
tanya7 _ 03.01.2006 21:12
Досить не коректно, писати про те, що хтось не має права бути українцем. Висловлюючись можемо говорити тільки про себе, чи НЕ ТАК?
IP: .---
tanya7 _ 03.01.2006 21:08
Що крім документального підтвердженя треба мати для того щоб важатися українцем? І де потрібно жити? Як я розумію напевне не в Західній Україні (здається там були бандерівці)?
IP: .---
tanya7 _ 03.01.2006 21:01
З логікою в мене все гаразд. Просто не розумію до чого тут бандерівці? Мені вони б так просто на думку не спали...
До речі їхні предки переважно українці. а щосто стосується нацистів, то за логікою вони були німецької національності....
IP: .---
tanya7 _ 03.01.2006 20:57
Пишу так, тому що крім вашої особи цей анекдот з даною темою ніщо не пов'язує...
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 03.01.2006 20:56
tanya7: Скільки може бути сірої речовини у людини, яка ототожнює українці виключно з бандерівцями?

tanya7, у Вас что-то с логикой НЕ ТАК. :о)))

Я вот украинец, как минимум, в 5-м колене (т.е. могу документально проследить свой украинский род до 1870-х годов), но я себя бандеровцем не считаю. :о))))

Украинец – не есть синоним бандеровца. Истинно и обратное утверджение: бандеровец – не украинец.

На самом деле, бандеровец – это нацист.
IP: .---
tanya7 _ 03.01.2006 20:49
Скромність це гарна риса, однак переборщувати не слід. Треба ставитися до себе критично, але не до такої міри щоби взагалі заперечувати існування сірої речовини у власному мозку.:))
IP: .---
tanya7 _ 03.01.2006 20:45
Скільки може бути сірої речовини у людини, яка ототожнює українці виключно з бандерівцями? І чи для того щоб бути справжнім українцем достатньо виривати слова з контексту?:))
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 03.01.2006 20:36
tanya7: “щоб бути справжнім українцем.... головне щоб сірої речовини було багато”.

О-о, з цим я погоджуюся цілковито. До речі, анекдот на дану тему.--->

Якось, одного разу закортіло вченим з’ясувати, що ж міститься в голові українського націоналіста. Піймали одного бандерівця та й зробили йому трепанацію черепу. Глянули туди: а всередині – порожньо! Тіки якась ниточка стирчить. Довго думали, нащо вона там здалася, а потім - чик, і перерізали нитку.

Тут бандерівські вуха і відпали. :о)
IP: .---
tanya7 _ 03.01.2006 20:32
Komunistu, а що стосується "друзі", то "десь подібне патякання я вже зустрічав" :))))
IP: .---
tanya7 _ 03.01.2006 20:07
Мати предків українців це необхідна, але не достаттня умова для того щоб бути справжнім українцем. А помаранчевий колір тут ні до чого, головне щоб сірої речовини було багато.
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 03.01.2006 20:01
(2) На думку "tanya7” ГОЛОВНЕ, щоб “спосіб вашого мислення”(?!) був українським. Ось як! Виявляється, будь-який негр, ескімос і навіть (страшно це вимовити, але таки доведеться), навіть МОСКАЛЬ(!!!!) у 7-коліні МАТИМУТЬ більше підстав вважатися українцями, якщо спосіб їх мислення буде “українським” (тобто, помаранчевим).

Всі ж інші – навіть до 12-го коліна чисті українці – можуть бути вільні, бо вони, на думку "tanya7” зовсім не українці.:о((((

Десь подібне патякання я вже зустрічав...:о)
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 03.01.2006 20:00
(1) Друзі, зверніть свою увагу на те, яке дивовижне, просто ШОКУЮЧЕ (!!!) відкриття тільки що зробила "tanya7” у галузі селекції українців.

Виявляється, зовсім “не важливо скільки членів вашої родини і до якого коліна були українцями”(?!!!!)

Пояснюю для тупих: мати українських предків– це ще НЕ доказ, що ви – українець.
IP: .---
tanya7 _ 03.01.2006 19:58
Для людини таке поняття, як порода вживати не доцільно, а термін " чиста нація" не про українців, в цьому і полягає наша специфічність і краса.
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 03.01.2006 19:19
2tanya7

Зіг хайль - чистопородистій українці tanya7! :о)))
IP: .---
tanya7 _ 03.01.2006 18:49
Шановний "Житель Східної України", чесно кажучи сумніваюся в тому, що ви, не знаючи історії своєї країни, взагалі можете називати себе українцем, і не важливо скільки членів вашої продини і до якого коліна були українцями. Зрештою спосіб вашого мислення зовсім не український. Для того щоб бути з Росію вам достатньо поїхати до неї, а не чекати поки вона ЗМОЖЕ приїхати до нас. Бо інакше, думаю ви не дочекаєтесь.:))) на щастя справжнім українцям.
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 03.01.2006 18:48
(2) А, кстати, вспомнил, просто убойное изречение Валерии Новодворской, «выдающейся советской диссидентки», «совести российской интеллигенции», «светоча
перестройки» и т.д. и т.п., а по жизни – просто склочной бабы. :о(((

Так вот как раз она выдала на-гора просто потрясный «перл»:

"Секс? Фи-и, какая скукотища! (пауза) Я ЧИТАЛА." (!!!!!) :о)))))
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 03.01.2006 18:46
(1)
2«СТАРЕЦ»

Ну да, ну да, так я Вам и поверил. :о)))

Хотите узнать, в чем Ваш прокол? ВЫ АБСОЛЮТНО не знаете психологию мужиков.:о)))

Вместо того, чтобы сразу послать излишне любопытного коммуниста по пешеходно-эротическому маршруту, Вы начинаете оправдываться, причем оправдываться неумело, путаясь в своих показаниях.

Все это ТАК по-женски. И совсем НЕ по-мужски. Впрочем, это – Ваше дело. Хотите играться в суровые мужские игры, играйтесь на здоровье. Адью, мадмуазель.
IP: 212.1.94.---
kommunist _ 03.01.2006 18:45
Slapils: «Мое такое впечатление , что все эти коммунисты- просто проплаченные пацаны».

Друг мой Slapils, Вы даже ПРЕДСТАВИТЬ себе не можете, скока здесь тусуется ДЕЙСТВИТЕЛЬНО проплаченных национал-уродов. По моим прикидкам, таких здесь % этак 90, правда некоторые из них – многостаночники, которые за 30 иудиных сребренников пашут одновременно под разными никами. :о(((

Коммунисты как раз работают за ИДЕЮ.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.