Французька електроніка для українських АН

6 переглядів
2
Олекса Богуш, для УП
Субота, 22 липня 2006, 13:25

Міжнародні авіасалони вже давно звикли до світових рекордів українських літаків, технічні характеристики яких на десятиліття випередили досягнення західних конструкторів.

Що ж до авіоніки – бортових комп’ютерів, навігаційного і електрообладнання, систем контролю та зв’язку, – то вона завжди була слабким місцем наших літаків.

18 липня у ході Міжнародного аерокосмічного салону "Фарнборо-2006" АНТК ім. Антонова та міжнародна група Thales Aerospace Dіvіsіon підписали "Меморандум про взаєморозуміння".

Документ передбачає співробітництво підприємств в галузі оснащення літаків "АН" бортовим електронним устаткуванням компанії Thales.

Впродовж останніх місяців сторони дійшли згоди відносно спільних розробок і виробництва в рамках таких програм: створення транспортного літака АН-74Т и морського патрульного літака АН-74МР; модернізація авіоніки літаків АН-26 відповідно до стандартів НАТО; об'єднання доробку компаній Франції та України в галузі створення електронного устаткування.

Як відзначив заступник генерального конструктора АНТК з питань маркетингу Олександр Ківа, підписання Меморандуму знаменує новий етап у розвитку співробітництва між підприємствами, що почався з установки електрогенераторів виробництва Thales на військово-транспортному літаку АН-70 і пасажирському літаку АН-140.

За оцінкою експерта Центру досліджень армії, конверсії та роззброєння Андрія Фещенка, бортове обладнання традиційно є слабким місцем українських літаків.

"В цьому питанні всі українські літаки, окрім, можливо, АН-148, суттєво поступаються Боїнгу чи Аеробусу, а в інших аспектах – перебувають у порівнянні з ними на одному рівні чи навіть випереджають їх", – зауважив він "УП".

На думку Фещенка, угода про співпрацю із компанією – одним із світових лідерів у галузі авіаелектроніки - дозволить суттєво покращити перспективи реалізації літаків АН-32, АН-72 та АН-140.

"Звичайно, що привабливість цих літаків збільшиться, якщо Thales виступатиме субпідрядником українських літакобудівників", – говорить експерт.

Не обійшлося на авіасалоні "Фарнборо-2006" і без обговорення долі найвідомішого українського транспортного літака АН-70, здатного сідати та злітати з літовищ, не обладнаних твердим покриттям.

Втім, гіркої "слави" цьому проекту надало бажання російської сторони вийти зі спільної роботи над ним.

Нагадаємо, що 21 липня уряд РФ ухвалив рішення про початок переговорів з Україною про припинення спільного проекту зі створення та серійного виробництва війського-транспортного літака АН-70. Про це повідомив віце-прем’єр уряду РФ, міністр оборони Сергій Іванов.

За оцінкою експертів, Україна може знайти іншого партнера по реалізації проекту АН-70. При цьому потенційний партнер може й не мати власної авіабудівельної галузі, виступаючи лише в якості спонсора.

Авторизуйтесь щоб писати коментарі
Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення
IP: 213.130.3.---Mirage..
Текст повідомлення набирайте тут
IP: 213.179.228.---Vopros..

"яких на десятиліття випередили
досягнення західних конструкторів"

СССР в свое время вложился.
Усі коментарі
Сповідь розчарованих
Жити по-новому. Хто очолить БПП замість Гриніва
Надзвичайна зона. Вибуховий "апокаліпсис" у Балаклії
Контррозвідка в білих халатах: СБУ проти пацієнтів
Усі публікації