IP: 89.252.9.---
Alexander_II _ 07.11.2006 10:30
Стен1 07.11.06 06:17
«…Нелли и Наталья с Александом 11 имеют задание - заговаривать зубы, отвлекая внимание от...»
Если вы можете легкомысленно утверждать, что я имею задание, то вполне логично предположить что вы такой же объективный и во всех остальных своих высказываниях.
IP: 80.84.190.---
Стен1 _ 07.11.2006 06:17
Куражу, Видверто
Бывает, когда истина проста как лом, против которого нет приёма. Такой ломик и хотят регионалы. Юра им мешает своим присутствием. А истина в развёрнутом виде хороша post factum, после победы. Если угроза - снова всё внимание на ломик в руках оппонента. Чего здесь неясного? Нелли и Наталья с Александом 11 имеют задание - заговаривать зубы, отвлекая внимание от... правильно, ломика!
www.svetiteni.com.ua
IP: 85.202.181.---
КУРАЖ _ 06.11.2006 16:00
Видверто
Не думаю, что Вам в Киеве, не дай Бог захворать, удастся найти лучшего лекаря, чем Кураж.
Ну а еже ли в переносном смысле, так SIM, очень даже приличный лекарь. Я предполагаю и у Вас море прекрасных рецептов оздоровления, но для лекаря, тем более хорошего Вы очень скупо расходуете свой доказательный ресурс, многословием не балуете. А ведь больной пациенты на 60% выздоравливают уже при правильном разговоре с ним, при правильном определении что болит, почему болит и как сделать, что б не болело. В этом случае оздоровление, замечу начинается еще до начала лечения.
1 Давайте определим суть разногласий.
2 Хорошенько проаргументируем.
3 Найдем несовпадения
4 и проаргументируем уже их и т.д. Это если истина интересней чем победа.
IP: 85.202.119.---
Відверто _ 06.11.2006 14:51
КУРАЖ,
не надо нас лечить.
IP: 89.252.9.---
Alexander_II _ 06.11.2006 14:01
Наталья 05.11.06 10:59
Поддерживаю. Что верно, то верно.
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 17:29
КУРАЖ
Що ж поробиш...
IP: 85.202.181.---
КУРАЖ _ 05.11.2006 16:37
SIM.
Объяснять более терпеливо, талантливо и понятно чем делаете это Вы просто невозможно.
Тем не менее, пациенты не понимают.
IP: 80.84.191.---
Стен1 _ 05.11.2006 16:28
Юрия Луценко сами события мощно относят именно к Юлии, хотя он и говорит, что "все они одинаковые" . Но почему-то одних относит к одним "одинаковым" и никогда к другим "одинаковым". Других - тоже относит, но наоборот - к другим, и никогда - к к одним. Партии различаются психологически, не идеологически. Так что завтра неизбежно будем вместе все, кому суждено быть вместе. Я и Арий, например. Юля и Юра, Коля и Тарас Стецькив ит.д. А Нелли - с Витей железно - к Януковичу.
www.svetiteni.com.ua
IP: 85.202.181.---
ДОЛГ _ 05.11.2006 16:18
Тетя Нелли.
Пацаны, над вами издеваются. Они пишут с иронией или даже с сарказмом, а Вы их не можете понять. Они ржут, когда видят ваш пост, спорят на пиво предсказывая о чем он. И почти никогда не ошибаются. Доказывают, что у Вас не работает левое полушарие, и вы поэтому не можете сползти с темы. А мне Вас жалко. Моя бабушка тоже старенькая и тоже не очень понимает шутки. Она помнит, что было когда-то, а с оперативкой у нее слабовато, но не издеваться же из за этого над ней.. Тетя Нелли плюньте вы на их бездельников. Их тренер куда-то уехал так они теперь на ушах и ходят.
Меня зовут Шурик, но ник не регистрируется, Шурик уже есть. Воспользуюсь, каким -то из их перечня.
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 15:19
Післямова до мого посту 05.11.06 14:24
про Ліберал-демократичну партію (об"єднану) на базі ІСД. Чесно, тоді ще не читав оце:
"...Я буду радитися зі своїми політичними друзями", - сказав він.
Серед таких друзів Щербань назвав Євгена Кушнарьова, Віктора Януковича, Рината Ахметова, Віталія Гайдука, Сергія Таруту"
IP: 80.84.191.---
Арій _ 05.11.2006 14:46
ЭШАФОТ 03.11.06 21:12
ЮРИЙ ЛУЦЕНКО.
"Но ведь есть возможность спасти страну, доказать патриотизм и войти в историю. А исторический пример ты знаешь. Ведь не может караул без отдыха, он бывает и устает."
Прекрасний натяк!
Пане Юрію, хочете ввійти в історію?
Так будьте Лідером і тоді Вас підтримають!
Якщо ж будете в піддавки грати - програєте скрізь!
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 14:33
(прод)
Я розумію, Ви не хочете нікого, крім Юща, тому так пручаєтеся. Але так не вийде, а Ви цього не хочете зрозуміти. Мені легше - я згодний на Юлю (як експеримент, а далі буде видно), тим більше з Пінзеником. І я вважаю, що сидіння Юща з Луценком шанси Юлі не підвищуює, а може, зменшує, бо дезорієнтує людей.
Можливо, Ви скоріше згодні на Янука, це теж пояснює Вашу реакцію. Ідею про цивілізацію мені Влад вже пояснив, дякую. Також я знаю, що Юля до цивілізації не здатна в принципі...
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 14:24
(прод.)
Але НУ повинна чітко йому сказати: якщо він хоче бовтатися між усіма, то вони так робити не будуть. Не подобається йому - хай виходить із партії і будує нову на базі ІСД (ліберал-демократичну об"єднану). І без нього справляться. А йому має бути наука, хоча якщо його нічого не міняє... то що поробиш?
Далі - в залежності від поведінки ПР - або Майдан, або чергові вибори. Ющу там робити вже нічого, як (хтось порівняв) Горбачову. Або Янук, або Юля, або хтось з НУ, чи ще хтось...
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 14:09
Відверто
Наталья вже пофантазувала. Якщо відкинути зрозумілу (для неї) тональність, то багато вірного.
Луценко, який зручний для ПР, краще відразу у відставку. Бо доведеться опускатись ще нижче, щоб зберегти місце. А не стане - вигонять. Користі ВЖЕ майже ніякої.
Ющ хай сидить, проповідує, будує музеї... Мені його шкода по-людськи, та й імпічмент - занадто жорстка річ, яка відштовхне частину можливих дійсно корисних союзників (типу Пінзеника). Ну може щось заветує, законопроект пришле...
IP: 195.248.186.---
Наталья _ 05.11.2006 13:50
Відверто 05.11.06 13:19
SIM,
рецепт?
Трошки спробую я за SIM пофантазувати,виходячи з його логіки операбельного рішення, та з тези "чим гірше-тим швидше операція".
Поступово здати спочатку всіх міністрів Ющенка а потім й його самого не без зусиль БЮТу (як свідчить нам голосувння по Луценку) підвести під імпічмент,а вже потім наша Жаночка на білому коні на Майдані з сердешним прапором та викликом до народу-"демократію гвалтують!"Бажано,щоб це відбулося якомога швидше-прямо на святкуван
IP: 85.202.119.---
Відверто _ 05.11.2006 13:19
SIM,
рецепт?
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 12:04
Наталья
Ви праві, що прямо зараз Майдан (операція) неможливий. Але це не причина видавати рак за простуду. Треба, щоб критичній масі населення стало зрозуміло, що це рак. Чим раніше, тим кращий прогноз.
Ми, мабуть, розходимося глибже - в діагнозі. Ваш діагноз - це справді простуда. Покашляє Янукович, йому Ющ грілку поставить, і буде здорове суспільство.
Під операцією я розумію не криваве знищення олігархів, а примус їх поводитись цивілізовано.
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 11:51
Наталья
"ще одне бархатне посміховисько замість революції "
Якщо "ще одне", то і перше було посміховиськом? Ні, нудним посміховиськом стало потім те, що зробив, в першу чергу, Гарант.
Про мою готовність чи бажання пролити кров - це на вашій совісті. Я сказав, що чим раніше, тим більше шансів обійтись без крові. Хвороба прогресує, а Ющ з Луценком просто загладжують симптоми до тих пір, коли пухлина стане неоперабельна, або її доведеться вирізати разом із шлунком (кров"ю). Я цього не бажаю
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 11:36
Відверто
"SIM, що продаємо?"
Відповідати, чи це риторичне питання?
IP: 195.248.186.---
Наталья _ 05.11.2006 11:35
SIM
Поки що,на бархатну революцію вийдуть ті 17% за Юлю,серед яких більше схиляться до жорстких дій, а на протилежному майдані - втричі більше,то від чого більшою буде дескридетація тієї самої ідеїї?
Чи може треба трошки кровушки бризнути,щоб люди проснулись ще раз? То чиєї,може Вашої чи Ваших дітей?
Я розумію,що вигідно це може бути тільки Юлі,й то це дуже проблематично для неї отримати користь від Майдану сьогодні,але Ви вірите в саме цю її здатність, революційну. Так Ви готові пролити кров
IP: 85.202.119.---
Відверто _ 05.11.2006 11:24
SIM,
що продаємо?
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 11:19
Наталья
Спробую ще раз пояснити. "Захист" Луценка (до речі, кого він захистив?), може, і додасть кілька додаткових голосів від тих, кого інакше залякали б (хоча Кравченко не зміг залякати).
Але така політика (кааліції, непомічання злочинців) розкладає мораль, дискредитує ідею і забере набагато більше голосів. Тому - послаблення демократів в цілому і зменшення шансів на цивілізацію.
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 11:14
Наталья
"Для Юлі ,інших опозиційних до коаліції політиків, він тил,для нас та для ЗМІ він захист від свавілля,й не розуміти цього,а бажати перевиборів,революцій, бажати чим гіршого в його такому звуженному в КМ представництві можуть тільки провокатори"
1) Дякую за провокатора.
2) Вибори і Майдан сталися і без "захисту" Луценка.
3) По-моєму, справа йде до погіршення ситуації, зменшення шансів на цивілізування, і Ющ+Луц це тільки прикривають.
Який логічний висновок?
IP: 195.248.186.---
Наталья _ 05.11.2006 11:09
SIM 05.11.06 10:33
Наталья
"В тому що треба довести народ до нової революції я з Вами не згоджусь НІКОЛИ,"
Краще ще одна бархатна революція раніше, ніж кривавий вибух пізніше,
Не втрималась від коментарію-ще одне бархатне посміховисько замість революції або просто кроваве дійство пропонуєте Ви, щоб не нудило від нетерплячки.
IP: 195.248.186.---
Наталья _ 05.11.2006 11:05
SIM
До нових дискусій,може знайдуться більш доказові аргументи,а може їх подарує нам з Вами така жівєнькая політична жисть. Вам як ясний день чітко зрозуміло одне,мені зовсім інше й не менш чітко. Дякую за спілкування,голодні внуки вже давно прокинулись.
IP: 195.248.186.---
Наталья _ 05.11.2006 10:59
SIM
Ющенко підстилка,так, для ПРівців. Для Юлі ,інших опозиційних до коаліції політиків, він тил,для нас та для ЗМІ він захист від свавілля,й не розуміти цього,а бажати перевиборів,революцій, бажати чим гіршого в його такому звуженному в КМ представництві можуть тільки провокатори від ніби благо настроєних демократів .Й це розуміє Луценко,бо куди вигідніше було б піти йому в таку легку,поки президентом є Ющенко, опозицію,навіть організувавши якусь нову партію.Вибачте, невже це складно зрозумі
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 10:56
Наталья
"чи Ви гадаєте,що при МВС з Кравченком вибори вас за БЮТ чи не за БЮТ більше влаштовують ,ніж при Луценку?"
Мені однаково, бо я не любив того і не люблю іншого. А декому здається, що Луценко їх від чогось захистить, а Ющ до чогось приведе. Я думаю, що ця ілюзія шкідлива і грає на руку Кравченкам.
Ще раз. Діяльність Ющенка-Луценка більше вигідна Януковичу. Вона не змінює (бо нема сил, а може, і бажання), а прикриває його діяльність. А як захоче - прожене і Луценка.
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 10:40
Наталья 05
"Озерка?! Посадити росіянина Курочкіна?"
А він що, сам там був? Посадити організаторів, а в момент нападу постріляти виконавців, і вимагати у Росії видачі Курочкіна, якщо він замовник. Не видадуть - нічого, але тоді можна сказати, що він зробив ВСЕ.
Ну добре, Озерка - напали і поїхали, не наздоженеш. І ГП поганий (а хто винний?), не дає посадити.
А Дніпрофарм? Захопили, і все гаразд. Немов так і треба. Це вже питання не ГП, а елементарного розбою на дорозі, тобто саме МВС.
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 10:33
Наталья
"В тому що треба довести народ до нової революції я з Вами не згоджусь НІКОЛИ,"
Краще ще одна бархатна революція раніше, ніж кривавий вибух пізніше, або тоталітарний режим. Зараз іде НЕ РОЗВИТОК, А ДЕГРАДАЦІЯ.
Це Ви з Владом бачите розвиток, тому я думаю, що це не у мене, а у Вас постмайданна ейфорія. Спрогнозуйте хоч би на півроку вперед, чим буде краще від кучми? Номінальний Президент Ющ? Хіба що Гайдук виявиться титаном і незламним демократом одночасно...
IP: 195.248.186.---
Наталья _ 05.11.2006 10:27
SIM
Озерка?! Посадити росіянина Курочкіна ? Це все рівно,що кричати,чому >щенко не одягає сам по своїй волі наручники на бандитів,за якими плачуть тюрми.
"Якщо буде щось краще за БЮТ, проголосую за них"
Та я ж Вам в цьому разі не про БЮТ, а про те, чи Ви гадаєте,що при МВС з Кравченком вибори вас за БЮТ чи не за БЮТ більше влаштовують ,ніж при Луценку? Вибачте,мені іноді здається,що Ви мене просто провокуєте,не віриться.щоб нормальна людина так міркувала,вибачте ще раз,образити не хочу.
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 10:25
Наталья
"Бо не буде вже ДРУГОГО МАЙДАНУ,.....- ТАКЕ НЕ ПОВТОРЮЄТЬСЯ."
Може, і так. За це я тим більше Ющу не пробачу. А не витягне він нічого - використають як підстилку і викинуть. Тому що довіру народу не повернути.
"Нации, как и женщине, не прощается минута оплошности, когда первый встречный авантюрист может совершить над ней насилие" (Маркс).
Ющ - не гвалтівник, а шоколадний заєць...далі за текстом.
IP: 195.248.186.---
Наталья _ 05.11.2006 10:16
SIM
Багато в чому погоджуюсь з Казбеком Бектурсуновим. Якщо Юля й робить кроки до влади,то тільки конституційно це їй дасть шанс. Бо не буде вже ДРУГОГО МАЙДАНУ,як і допомоги Березовського так і пориву народу,як допомоги хав"єр солан з Європи,так й погодженних дій від Литвина й старої влади - ТАКЕ НЕ ПОВТОРЮЄТЬСЯ. Й мені шкода,що Ви так думаєте,мабуть разом з радикальним пастором, який справді є Юлиною проблемою. В Ющенка є своя місія мирно витягти нас з болота й тільки історія це оцінить,ВПЕВ
IP: 195.248.186.---
Наталья _ 05.11.2006 10:01
SIM
Взагалі, він переплутав посаду Президента з посадою Папи Римського
Ці Ваші слова мені сподобались,й зачасту його проповіді вважаю перебором,але саме це зараз може залишитись однією з його головних місій.Бо тих,що за Янука,але не зовсім кінчених, треба не російською церквою повертати до українських проблем. В тому що треба довести народ до нової революції я з Вами не згоджусь НІКОЛИ,навіть Юля це розуміє,але в неї є ще й інші радикальніші від турчинова,саме вони й проголосували за відстав
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 09:43
...і тому нема перспективи для посилення Юща. (Це для тих, хто розраховує на його перемогу на виборах чи ще раніше).
Та й якщо б переміг, чи не все б повторилось? Він сам каже, що ці роки його не змінили. А чи навчили чогось? Наприклад, чи вилікували від манії величі? Аж ніяк, якщо судити з його виступу на з"їзді. Я гарний, всі лайно.
Взагалі, він переплутав посаду Президента з посадою Папи Римського.
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 09:38
Наталья
Я ще раз кажу, що з Луценком і Ющенком (а де-факто з Януковичем) народу в перспективі буде не краще, ніж просто з Ахметовим, Януковичем і Кравченком. Тому що перші з названих осіб можуть виторгувати у других тільки якісь мікроскопічні косметичні поступки (це позитив), які будуть весь час зменшуватися.
Зате негатив (розчарування в правильних ідеях через тупих і зрадливих виконавців - хто кричав: бандитам тюрми - чи не Ющ з Луценком?) набагато більший. Тому підтримки народу не буде
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 09:22
Наталья
"Луценко садит при содействии прокуратуры,неужели ВАм история с Мельником не показательна?"
Не дуже. Щось він намагається робити, але якраз те, чого не може довести до кінця (Мельник, Щербань). А де міг би (Озерка, Дніпрофарм) - не робить. Луценко - зменшена копія Гаранта.
"А если выборы,то Вам с очередным Кравченко за БЮТ голосовать лучше?"
Якщо буде щось краще за БЮТ, проголосую за них.
А Ви дочекаєтесь приходу справжніх фашистів - колись же терпець народу урветься.
IP: 62.221.55.---
SIM _ 05.11.2006 09:15
Наталья
"Ну чтобы "нэ нудыло",як СИМ говорыть можно было и убрать и Ющ, как и Луценко сегодня. А ЧТО ПОТОМ?"
А потім все з початку. Треба визнати, що вони не адекватні тим завданням, які перед ними стоять, а не консервувати цей маразм.
Ви думаєте, якщо Янук терпить Юща, то це вже досягнення цивілізації? Та ні, Ющ Януку потрібний:
а) як підстилка між собою і народом, щоб зручніше було на народі лежати;
б) як прокладка між собою і радикальними противниками;
в) як принада для Заходу.
IP: 195.248.186.---
Наталья _ 05.11.2006 08:43
прод.
осталось строго выполнять констит,добиваясь её законодательно усовершенств., умело пользоваться правами,которых у него осталось столько,что "позавидует любой европейский президент",как говорят сейчас многие, и в первую очередь сохранить СВОБОДУ СЛОВА ,и для Юли в том числе, как гарантию мирной констуционной смены власти.
SIM-
Луценко садит при содействии прокуратуры,неужели ВАм история с Мельником не показательна?
А если выборы,то Вам с очередным Кравченко за БЮТ голосовать лучше?
IP: 195.248.186.---
Наталья _ 05.11.2006 08:31
прод.
фильм о разгроме Белого Дома. Там правда было не нудно. В 100-ый раз говорю ,он может не нравится ОЧЕНЬ МНОГИМ,но он сегодня один у власти с 3-мя министрами,которые хоть мало по-вашему,но являются гарантами демократии и жрать его и подставлять ,лишь бы "нэ нудыло" его министров-это просто маразм на основе постреволюционного синдрома. 2-х мирных революций быть не может - 2-ая будет или пародией или с кровью. Так чего хочется Вам больше? В той облоге,которой находится Ющ осталось только
Сторінки:
← Попередня
Наступна →