Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Не зрадь Майдан

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 195.80.231.---
Косван _ 27.11.2006 00:04
Текст повідомлення набирайте тут
IP: 172.22.1.---
Unique _ 25.11.2006 17:57
В тому-то й справа, що саме таких – відвертих даунів – найменше.
Але вони є чи не на кожному сайті.
Блювотиння в інтернеті – це не демократія. Це просто нечистоплотність і байдужість, приниження нормальних, здорових користувачів, які не втратили самоповаги, але втомилися обурюватися.
А давайте почистимо ? Бидла – справді набагато менше.
Москалів весь світ ненавидить не стільки за ганебну історію, скільки за генетичну хамовитість - основну рису національного характеру. Харчків - геть !!!!!
IP: 172.22.1.---
Unique _ 25.11.2006 17:52
Не зичу собі (не думаю, що тільки я один такий гидливий) спілкування з відвертими олігофренами, на кшталтMaximRu
Більшість такі повідомлення обходять увагою, як харчки на асфальті, але чи мусимо ?Тільки даун думає, що всі такі.
В.Киселёв :
"Если ты встретишь в жизни гадину, не раздумывай о том, что она родилась в семье гадов, что вокруг себя она видела преимущественно гадов и что всю жизнь с ней обращались гадко…
Просто раздави ёё.
Если сможешь…"
Та не всі такі !
IP: 172.22.1.---
Unique _ 25.11.2006 17:46
Лікбез для модераторів :" Свобода – це усвідомлена необхідність".
Існують неписані правила, внутрішньою культурою людини обумовлені, спілкування в середовищі людей незнайомих, або малознайомих : нецензурна лексика там не допускається. Я не заперечую її вживання взагалі, але здорові люди тому й здорові, що інтуїтивно відчувають міру, час і місце.
В письмовій формі така лексика вживаєтться надзвичайно рідко, але, безумовно, є багато випадків, коли вона доречна, незамінима чи смішна.

IP: 172.22.1.---
Unique _ 25.11.2006 16:48
MaximRu Питання до модераторів :Воно що, рівноправний мій опонент ? Звичайно, можна ігнорувати, але світове павутиння – не стінка туалету ! Адміністратори, модератори, які освоїли комп'ютер, хіба не чуються "опущеними", обпльованими, приниженими, читаючи таке ? Невже у вас у всіх атрофувалося почуття самоповаги ?
Ви що, теж все життя бачили навколо себе п'яного батька, побиту до крові, теж п'яну маму, рідко чули щось, окрім відбірного мату, в шкільному туалеті пили на уроках дешеве вино ???????
IP: 195.69.169.---
Allmaster _ 24.11.2006 06:28
vova100, от що гарного в європейській політичній еліті (не у всій звичайно, винятки є всюди), це те, що на першому місці там - професіоналізм, здатність до ефективного управління. А наша "совкова" - це ті політики, що гарно вміють тільки гучні заяви робити і красиво засвічуватись. Хоча і у нас є подібні до європейських (у гарному значенні) чиновники. От, здається, нова команда Секретаріату, Балога, наприклад.
Так що раціональне зерно у статті є.
IP: 10.1.0.---
kuzya _ 23.11.2006 18:26
Текст повідомлення набирайте тут
IP: 10.101.0.---
vova100 _ 23.11.2006 16:26
А чи сам автор певний, що у нього немає проблем зі
слабкістю "свідомості в налагодженні продуктивного, творчого контакту з
реальністю"? Наприклад "Автор упевнений, що з моменту формування українського суспільства як зрілої
політичної нації(?) на зміну нинішній "совковій" "політеліті" та її
"спадкоємцям" прийде еліта нова, по-європейськи мисляча". Невже справді українська еліта така
погана, а європейська така гарна? Чи це лише міркування утопіста, які не мають жодного
контакту з реальністю?
IP: 195.138.81.---
Kotia _ 23.11.2006 15:56
ахмєтов 23.11.06 11:22

Na zhal vybir Moskva-Europa je holovnym. Projde sche bahato chasu poky pozbudemos joho aktualnosty
IP: 194.44.241.---
Natalja _ 23.11.2006 15:47
Автор статті має рацію. Не варто опускати Майдан до рівня політиків. Його треба пам"ятати на рівні народу.
IP: 192.168.0.---
Yark _ 23.11.2006 15:30
Арію

Шановний колего у поглядах! Якщо ви мешкаєте у Києві - можна було б зустрітися поговорити. Якщо ні - моє мило yark@ukr.net , пишіть.
IP: 192.168.16.---
VanVal _ 23.11.2006 15:01
Арій
До речі на Майдані вже й 2 роки назад було немало людей зі Сходу й Півдня (в перший же день зустрів 3-х хлопців з Сімферополя, потім - одеситів, донецьких), так що він не роз"єднував, а об"єднував людей

Ми винні не забувати, що Майдан то не тількі місто на Хрещатику у Київі
Майже у кожному місті включно з тими які намагаются приписати до ПІСУАРу теж були Майдані
І не має різниці де хто стояв: на Майданах у Київі, Львові, Одесі чи Харкові
Ба більше це було на користь усім регіонам
IP: 192.168.14.---
Don _ 23.11.2006 14:53
Поднимите руку, те, кто нашел какие-нибудь новые умозаключения в этой статье.

Дебилизм крепчает, поздравляю...
IP: 85.202.214.---
Ойген _ 23.11.2006 14:17
Украина - это восточноевропейская Киргизия!
IP: .---
DESPERADO _ 23.11.2006 13:42
Автору большой РЕСПЕКТ
IP: 213.227.210.---
Арій _ 23.11.2006 13:36
Такі приємні сьогодні всі дописувачі - навіть по суті нема чого заперечити.

Може дійсно Майдан (його річниця) впливає на людей з найкращої сторони?

До речі на Майдані вже й 2 роки назад було немало людей зі Сходу й Півдня (в перший же день зустрів 3-х хлопців з Сімферополя, потім - одеситів, донецьких), так що він не роз"єднував, а об"єднував людей.
Надіюсь, що і в подальшому згадка про нього буде приємною для всіх нас незалежно від політичних уподобань.
IP: .---
Осмомисл _ 23.11.2006 12:38
Майдан 2004 - це портрет Мого Народу! і він зовсім не схожий на ту владу, що була чи є зараз! І я дякую Богу за це! ви знаєте, скільки людей тепер втрималось виїзджати з країни? Людей самих-самих працьовитих, розумних... А прихід Януковича до влади -це тільки дав нам Бог переконатись, що вибір наш правильний і "минулі" не здатні до змін! Дякуймо Богу за навчання! дякуймо, що вказує нам важливість вибору СПРАВЖНЬОГО ЛІДЕРА.Який не каже Я -ПРЕЗИДЕНТ мого народу, а: я-президент МОГО НАРОДУ!
IP: 195.64.255.---
Ятрань _ 23.11.2006 12:27
Песецкий - почему ты откровенно не говоришь, что Ющенко не устоял перед соблазном "лёгкие деньги". Да его мы может где-то и нахально "тянули" во власть, мы у него больше верили чем он сам в себя, он человек слабый и трус,- здесь очень большую роль сыграла ЮВТ! Да, и народ зделал большую ошибку стоимостью 5 лет битламу.
Это подтверждает тот факт, когда способом животного испуга ( подсказанного Кучмой) дует Мороз-Янукович его склонили к принятию известного решения представить Яныка Премьером!
IP: .---
Бууу-га-га _ 23.11.2006 12:10
Респект автору за трезвый, незаангажированный взгляд на события! Дай Бог, чтобы его прогноз оправдался.

"Конечно, у "оранжевой" команды и ее лидера Ющенко не хватило политической воли, чтобы реализовать на практике лозунг: "Бандитам – тюрьмы".

Можно найти объективные причины для объяснения многих провалов "Ющенко и его команды", кроме одного: как можно было человеку в здравом уме и доброй памяти, или хотя бы обладающему инстинктом самосохранения, "браткам" прокуратуру отдать?

IP: 195.114.30.---
м_Запоріжжя _ 23.11.2006 12:05
Згоден з автором. Можливо люди стали мудрішими, але може й взагалі розчарувалися - тоді є велика небезпека: роби влада що хочеш - нам байдуже, то й буде робити гірше ніж було!!! Активним людям треба діяти, а не гріти свою мудрість на дивані. Доречі й зима не та що була.
З повагою до України!
Володимир
IP: 194.44.146.---
валерій_п _ 23.11.2006 11:52
8. Майдан- це стан душі, коли він зникає, тоді все повертається назад.
А ми повинні йти вперед. І “ помаранчові” і “біло-блакитні”, усі. Разом.
Ми – єдиний народ єдиної країни.

9.Майдан не повинен вирішувати долю суспільства в державі, де діє верховенство
Закону. Україна поки що не належить до таких країн.
Тому, до зустрічі на Майдані!
IP: 194.44.146.---
валерій_п _ 23.11.2006 11:51
1.Влада повинна була зробити і зробила все можливе, щоб дискредитувати Майдан і максимально принизити його досягнення. Першим попередженням мала б стати поява Азарова на сцені Майдану.

7. Будь-яка Влада самостійно не виконує свої обіцянки, навіть тим, кому має завдячувати
своїм існуванням. Картини типу ”Чудаки у Ющенко” на зразок ”Ходоки у Ленина”
мали б стати другим попередженням Майдану.
IP: 194.44.146.---
валерій_п _ 23.11.2006 11:50
3.Молоду порость, яку дала та благодатна ПОРА, вже не затоптати- Майдан житиме! Освічена, інформована молодь, яка першою вийшла на Майдан, не допустить повернення України до авторитаризму у будь-якому вигляді.
4.Як би хто не ставився особисто до Юлії Володимирівни чи до партії БЮТ, має визнати- Юля була “серцем” Майдану!
5.Майдан не мав вибору-багато з тих, хто кричав “ Ющенко ” вийшли кричати “НЕ Янукович”. Майдан переміг самовпевненість російських політтехнологів.
IP: 195.137.196.---
olegko _ 23.11.2006 11:50
Соглашусь с автором, что Майдана сильно испугались наши правители.

Но на Майдан людей вывел Янык.
Да, именно он, а точнее те, кто за ним стояли - пережитки кучмизма, главный олигарх с безсовестными политтехнологами, империалистический Кремль...
Если бы не их усердные "страрания", то большинство украинцев так и не смогли бы понять что "разом нас багато"...
А Ющ был назначен главным, потому что никого другого не было...

И Янык, в отличии от Юща, выводов с Майдана вынес намного больше
IP: 194.44.146.---
валерій_п _ 23.11.2006 11:49
думки учасника “помаранчової революції”
з приводу її 2-ї річниці
1.Як би “любі друзі” Президента та ті, що “перефарбувалися” і прийшли до Влади завдячуючи Майдану, не намагалися зараз відхрещуватись від нього та імітувати напади склерозу, ми пам’ятаємо- Майдан був!
2.Як би “януковичи” не намагалися стерти та зафарбувати написи дворічної давнини, вони і зараз відчувають страх перед Майданом. Він не дає їм можливості підняти тарифи на комунальні послуги до 22 листопада- Майдан живе!
IP: .---
АлисА _ 23.11.2006 11:44
А ведь автор прав: никто уже не в силах переформатировать в обратном направлении сознание, как минимум, одной половины нашего народа, - ни алогичность и непоследовательность Ющенко, ни взятый курс на поддержку крупного бизнеса антикризисной коалиции.
Думаю, что ждать осталось не так долго. Результаты деятельности действующей власти (им. в виду Янукович) откроют глаза второй половине народа. И тогда все, более-менее, определится.
IP: 195.80.231.---
antony _ 23.11.2006 11:25
Все огрызаются на Ахметова и компанию, что они хотят закрыть Андреевский на реконструкцию и сделать из него хз что.

А ведь моду начала Чумаченка со своей трехтысячной уркаиной, она ведь первая начала ломать и строить. Сколько нарушений делает она своей деятельностью, что можно трактовать как злоупотребление служебным положением мужа и корупцией.

И пусть Ющ только заикнется теперь о поддержке культуры и истории и о том что ЦИ РУКЫ НЕ КРАЛЫ.

Враги смогут его схватить за яйца сразу же.
IP: 85.202.179.---
Vladyha _ 23.11.2006 11:22
а не в кишеню Ахмету чи Азарову! Плати в пенсіний??? Навіщо??? Коли люди в Україні до 50 років недоживають
IP: 193.41.62.---
ахмєтов _ 23.11.2006 11:22
Вельмишановне Українське товариство!
Захід і схід практично нічого не роз"єднує.
Я що буду вболівати за Рому коли вона грає з Шахтарем? Всі ж розуміють що це повна брєдятіна.
Один тільки малесенький та невагомий абсолютно аргумент котрий нас трошки в даний момент роз"єднує це відношення до Московії. Та европейський вектор.
В цьому питанні нам треба швиденько порозумітися. А потім кайло в руки та на майдани виганяти бидлоту з їх поважних кабінетів.
Чи не так? Як ви вважаєте?
IP: 62.221.47.---
правдолюб _ 23.11.2006 11:21
"Автор уверен, что с момента формирования украинского общества как зрелой политической нации на смену нынешней "совковой" "политэлите" и ее "наследникам" придет элита новая, по-европейски мыслящая."

Даже коммунисты хотят мыслить по-европейски. То, что Вы написали не имеет смысла. Люди что-то пишут пишут.. О чем они? Ни о чем.
IP: .---
anatol_2006 _ 23.11.2006 11:21
"Ни Ющенко, ни Янукович по большому счету как политические лидеры страны не стоят и дня стояния на Майдане, а может даже и часа. И это тоже урок для всех участников тогдашних событий.
Власть предержащие не уважали, не уважают и не будут уважать мнение рядовых украинцев" - по моему мнению, это попытка преподнести свою субъективную оценку как объективное или общественное мнение. Почему автор не приводит обоснования? Я считаю это крайне непрофессиональным.
IP: 85.202.179.---
Vladyha _ 23.11.2006 11:21
to Mykko

Це все система Постсавєтського суспільства!!! При вступі В уНІВЕРСИТЕТ ПЛАТИ ХАБАРА,В ЛІКАРНІ ,В СУДІ ТЕЖ ПЛАТИ,а яка якість послуг ви самі знаєте!!! Мій приклад директора,це досвід моїх друзів,проте маючи свій бізнес я повинен приховувати свої доходи!!! Ви спитаєте:Чому?? Відповідь:Тому що мої гроші ,які я платитиму в бюджет або в фонди все рівно будуть вкрадені ! Так навіщо працювати не на державу ,а на "ДЯДЮ"! Я хочу, щоб коли я платив податки,вони йшли на розбудову Держави,а не в
IP: 193.108.236.---
Обізнаний _ 23.11.2006 11:21
Лозунги Майдана: нет фальсификациям,нет-корупции,да-честная власть,всем-равные возможности,разворованное вернуть народу.
Кто из донецких против этих лозунгов?
На Майдане мы отстояли и ваше право выбрать тех, кого вы хочите.
Хотели Добкина в Харькове и Лукьянченко в Донецке? Получите. И не нойте, что это памаранчевые виноваты в высоких ценах.
Пора прекращать дискусии-хороший или плохой Ющенко. Мы сами знаем, что плохой. А что плохой Янукович вам, его избирателям, ещё придётся узнать.
IP: 195.80.231.---
antony _ 23.11.2006 11:18
2 шрек

так ведь сами же голосовали

а сейчас просто абсурд с 2 взаимоисключающими ветками власти (премьер и президент) вот и не могут пока решить кто будет рулить

а Ющ всетаки правильно сделал, что дал порулить донам уже сейчас самообсиралово у них выходит.

Вот Ющу не мешало бы пришпорить свою Чумученку, а то она ему кидалово за кидаловом делает, а окружение "доброжелателей" этому только потакает. Чтобы был круче повязан в нарушении законов, корупции (по сути) и т.д. + стройка на Узвозе
IP: 192.168.16.---
VanVal _ 23.11.2006 10:51
паук 23.11.06 10:14
І щоб ви не казали - м"якотілий, безхарактерний... саме Ющенку повірили і він і досі залишається лідером народу


5+
IP: 89.252.9.---
Alexander_II _ 23.11.2006 10:44
А деякі «розумники» і підвищення тарифів на комінальні послуги намагаються приписати Президентові, який має до них такий самий стосунок, як я до балету. Цікаво, Кабмін при цьому залишиться святим? По ідеї у всьому має бути винен Ющенко. Ось, наприклад, погода сьогодні погана.
IP: 89.252.9.---
Alexander_II _ 23.11.2006 10:40
Діонісійка 22.11.06 21:44

Цілком з вами згоден. А ваші спостереження щодо «розчарованих» – свята правда. Спочатку перебрав у пам’яті товаришів по Майдану, потім тих, хто зараз найголосніше кричать про зраду – це не одні і ті ж! Ви це душе влучно підмітили!
А це говорить про те, що істерія «розчарування» в неабиякій мірі нагнітається провокаторами – ворогами помаранчевої влади. І дуже жаль тих помаранчевих, хто на цю технологію «повівся», і опинився заодно з ворогами. Не час зараз чубаритись!
IP: 10.40.42.---
Людмила _ 23.11.2006 10:40
У автора єврейська МЕНТАЛЬНІСТЬ - чекати хто переможе виглядаючи з погреба.

МИ УКРАЇНЦІ СПРИЙМАЄМо вашу вдячність, АЛЕ ВИ всерівно нічого не зрозумієте.
IP: 212.40.33.---
Шрек _ 23.11.2006 10:37
antony

Президент поступил честно и последовательно. Выбрали - получите. Новые тарифы, цены, новый курс и т.д.

Честность Юща в том, что качества лидера у него напроч отсутствуют и псевдо честность с последовательностью пусть оставит себе для самоуспокоения. Государством надо управлять, а не сидеть в теплом кабинете или ковыряться с бджоламы. В то время, когда над нами в очередной раз устраивают эксперименты на выживаемость.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.