Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Месія чи ілюзія

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 213.227.240.---
novarm44 _ 01.12.2006 11:32
Бредятина редкосная - слишком однобокий взгляд. По-моему тут больше на Западе присутствует вера в хорошего, но слабого царя прям как в средние века. В нашей власти все "хороши" независимо от партии или убеждений, которые нужно высказывать народу - "чесна людина" туда просто не попадет. А относительно результатов революции (я тоже ее поддерживал) - так свободы стало больше (в смысле беспредела и очередного "свободного" перераздела собственности). Так что не было бы никакого творца пока что.
IP: 193.0.240.---
K03AK _ 10.11.2006 19:24
Дякую, шановний пане Воротиленко, за мудрі слова.

Дай Вам Бог здоровя, а нам мужності і розуму обєднатися та здолати ворогів України, і дурнуватого Ющенка і вороватого Януковича.

Я знаю, що допоки є козаки воротиленки Україна має надію стати країною вільних і заможних людей.

Будемо боротися.
IP: 193.0.240.---
K03AK _ 10.11.2006 19:23
Дякую, шановний пане Воротиленко, за мудрі слова.

Дай Вам Бог здоровя, а нам мужності і розуму обєднатися та здолати ворогів України, і дурнуватого Ющенка і вороватого Януковича.

Я знаю, що допоки є козаки воротиленки Україна має надію стати країною вільних і заможних людей.

Будемо боротися.
IP: 89.252.9.---
Alexander_II _ 09.11.2006 12:04
SIM 07.11.06 23:53
«Тепер ще раз моя думка. Він робить ВСЕ, що ВІН в змозі. Але ЦЕ ДАЛЕКО НЕ ВСЕ, що можна зробити без диктатури і без крові».

А тепер ще раз моя думка.

1. До Ющенка НІХТО не робив і цього!

2. Я поки що не знаю кандидата, який гарантовано зробить більше.

3. А ще знаю одного кандидата, який гарантовано наламає дров, бо на кожному кроці бреше, тому таких до уваги не беремо.

IP: 62.244.54.---
Обізнаний _ 09.11.2006 10:28
Сучасні російські політики, за інерцією, плутають історію російського царату та історію Московії.Це Мономах вкрав шапку в Києві і перевіз ії до Москви.Він не перевозив киян возами в нічийні землі Московії, яка була заселена іншими племенами, в більшості мисливцями.Тільки сліпий не бачить різниці між руським і українським мінталітетомі.Між мінталітетом мисливця-загарбника, який бирав те, що подобалось або у природи або у інших народів, та хлібороба-трударя, який покладався тільки на себе.Ми різні
IP: 85.202.194.---
Tekila _ 08.11.2006 21:19
Дякую автору за повний збіг з моїми думками. Лише зазначу що я саме таким і передбачала президенство Ющенка задовго до його "перемоги" і всіх застерігала від ейфорії. Ющенко завжди був і залишається членом антидержавного ОЗУ, жив і живе за його "законами". Його інтелект не здатен піднятися до державних інтересів. США влізли як завжди свинячим рилом у чужий город з проектом "Ющенко". Думаю, що ніяке об'єднання патріотів вже нам не допоможе. Життя кількох поколінь українців знищене ні за гріш
IP: 193.138.146.---
Saviola _ 08.11.2006 19:15
а у ПР ровно на 5 больше. Логично предположить, что 5 % НСНУ перешли к ПР. Это ответ на действия Ющенко раз и лакмус идейых убеждений в среде электората НСНУ. Как говорится, какой лидер (политическая сила), такой и электорат. Или наоборот, кому как нравится. У Бюта кстати электорат полность сохранился, зачит БЮТ делает всё правильно.
IP: 193.138.146.---
Saviola _ 08.11.2006 19:13
NELLI, Ющенко мог спокойно распустить парламент и не представлять Януковича. Он не должен был его представлять в премьеры. Был выбор. Он сделал свой. Нормальным людям его выбор не нравится, скажу даже больше, его выбор возмутил нормальных, порядочных людей. В том числе и тех, кто стоял на Майдане. Результат его выбора - по данным социологического центра "София" если бы выборы в парламент состоялись в будущее воскресень у ПР - 37%, уу БЮТ - 23, у НСНУ - 9. У НСНУ ровно на 5 меньше чем 26 марта,
IP: 195.64.254.---
mokr _ 08.11.2006 17:49
/Менталітет в Східних і Західних німців і зараз ще відрізняється, але ж це не привід розірвати країну. /
Так там одна нация, один язык. У нас другая ситуация
IP: 213.227.210.---
Арій _ 08.11.2006 17:18
Славік-Лев

Чехи і словаки- різні народи.

Роз"єднання Кореї - горе всього корейського народу.
Так само було під час роз"єднання Німеччини.
Менталітет в Східних і Західних німців і зараз ще відрізняється, але ж це не привід розірвати країну.
IP: 192.168.0.---
Славік-Лев _ 08.11.2006 16:51
Арію:

Ні, від"єнання голови не підтримаю. Тільки хто ж тут голова, а хто ноги? ) А решта тоді хто ? руки, ноги, вуха...
Щось приблизно те саме казали в Чехословаччині, хоча ситуація там іншувата була. На мій погляд мова не про голову-тіло, а про різні соціуми, ми настільки ж різні, наскільки південні і північні корейці. Що б собою зараз являла південна частина Кореї у складі єдиної на чолі з якимсь ....Сеном, якби не те болюче роз"єднання?
IP: 85.202.244.---
KRESH _ 08.11.2006 16:41
В статье нет никаких новаций. Все и так ясно. Сопли в отношении "идеалов Майдана" и прочая пустая болтология не может привести к каким-нибудь результатам. ЮВА конечно не гигант воли, духа и ума, но он знает:
1.Украина-объект геополитических интересов потомков хана Гирея т.е. Московии.
2.Рада опутана агентурной сетью Лубянки. Про кротов в СБУ и МВД я уже не говорю. ГБ и сексоты бывшими не бывают.
Нужна люстрация и радикальные действия. ЮВА этого никогда не сможет!
А кто?? Бачили очі.......?!
IP: 195.64.254.---
mokr _ 08.11.2006 16:10
//а зараз робить Расєя з її павловськими і К //
А всякие тягнибоки и им подобные значит не при чем? А завления "свидомых" товарищей кто такие на самом деле "москали" (коих не мало проживает на Украине), какая у них "ворованая" история, собачий угро-финский исскуственный язык (который только для попсы и блатняка годится) и т.п. ни как не влияют на разделение гр-н Украины по нац-территориальному признаку? "Обізнаный" меняйте ник :))))))))
IP: 195.64.254.---
mokr _ 08.11.2006 15:37
Відверто
/Взяли б і примирили, чи спробували хоча б - ні, треба прийти і втиснути свій черговий:))/
Единственный надежный способ помирить ,на мой взгляд, это напасть на обоих (ТЮ и Юща), но в таком случае придется самому подставлятся. Чего то не хоцица :)))

IP: 62.244.54.---
Обізнаний _ 08.11.2006 15:21
Величезною проблемою розвитку України є те, що за 15 років незалежності українськими політиками не сформульована українська національна ідея, тобто напрямок розвитку. Хто має сформулювати таку ідею-Янукович з Азаровим та Табачником, чи Ахметов з Пінчуком? Багато хто вважав, що це зробить Ющеннко. Помилились.
Чи самі українці поділили себе на східняків та западенців? Ні. Такими нас спочатку зробила КПРС, а зараз робить Расєя з її павловськими і К, бо так простіше втілювати свої імперськи ідеї.
IP: 213.227.210.---
Арій _ 08.11.2006 14:51
Славік-Лев 08.11.06 10:18
"Я підтримую думку про роз"єднання країни. "


Якщо у Вас заболить голова, ти чи підтримаєте Ви думку про від"єднання її він тіла?:-)
IP: 85.202.119.---
Відверто _ 08.11.2006 14:21
mokr,

а зловтішатися не гарно! Взяли б і примирили, чи спробували хоча б - ні, треба прийти і втиснути свій черговий:))
IP: 195.64.254.---
mokr _ 08.11.2006 13:37
homer_s
Да Вы глаза-то разуйте , кто кого поносит : сторонники Ющ гонят на сторонников ТЮ (реакция на статью), а те в свою очередь мешают с дерьмом Юща. Запах то знакомый, тут я согласен, но источник Вы не правильно определили :))
IP: .---
homer_s _ 08.11.2006 13:33
за 2 года ничего не поменялось у противников Ющенка. Та же манера обзывать тех кто думает по-иному то "козлами" то "сранью". Те же попытки разделить Украину на 1-й и 2-й сорта... Знакомый запах... Правильной дорогой идете товарисчи!
IP: 192.168.0.---
Славік-Лев _ 08.11.2006 13:12
Пофигисту:

Ставлюся так, як і до того, що на референдумі в Чорногорії більше 40% голосували проти незалежности. А сталося так, як голосувала інша частина. Подібних прикладів чимало; звичайно, вони суперечливі, частина -- навіть досить гостро. Проте, не хотів би, щоб ні я, ні мої співгромадяни не були заручниками інших кардинально відмінних поглядів на стратегічний шлях суспільства моєї країни, коли ті не просто розшаровані у суспільстві, а виразно територіально сконцетровані.
IP: .---
Осмомисл _ 08.11.2006 12:25
Підпису ВАЮ немає і не буде під жодним документом, що міститиме переліку рішучих дій. і це насправді лякає. нерішучий боїться переступити поріг будинку, рішучий - долає Всесвіт! Блаженної памяті папа римський Іван-Павло ІІ закликав словами Христа:"не бійтеся!" поляків і ті його почули. Наш Президент би почув...
IP: .---
Пофигист _ 08.11.2006 11:42
Славік-Лев 10:18 "Я підтримую думку про роз"єднання країни.
Я не можу себе засоціятувати з кримчанами, які мріють стати черговою губернією Росії; чи з східняками.."
-
Славік, а як ти ставишся, наприклад, до миколаївців, де біля 12% за Тимошенко і 3% за Ющенко, не говорячи про малі партії, і багато таких губерній, то як з цими людьми бути? Хай будуть в Рассєє? Та й не факт, що ті 42%, що за янука, хочуть з Рассєєй пов"язати своє майбутнє. Ти вважаєш справедливим таке вирішення питання???
IP: 192.168.0.---
Славік-Лев _ 08.11.2006 10:18
Я підтримую думку про роз"єднання країни.
Я не можу себе засоціятувати з кримчанами, які мріють стати черговою губернією Росії; чи з східняками -- які не далеко від того втекли і соромляться називатися громадянами країни, де живуть. Яка там для них національна ідея, -- так, малороські субідейки.
Неможливо поєднати в одній країні непоєднуване, це був би вихід для всих.
IP: 192.168.0.---
Славік-Лев _ 08.11.2006 10:07
Нормальна стаття і про те, як воно є.
Президент -- чмо, так його звуть східняки і вони праві.
Розгубити такі надбання і перспективи -- треба мати неабиякий "хист", точніше -- не мати його зовсім і бути тим, як пише автор!
Куди "притихать"? Люди! Вже два роки його керування, при швидкій сучастности вже все зроблено і видно. Чому Бог нам дарує таких беталанних немочів? ...заробили, мабуть.
Президент - зрадив тих, хто обрав його, країну і час.

IP: 89.21.65.---
Стен1 _ 08.11.2006 09:05
Разломы в земной коре лучше видно именно с космоса. Иногда проблема лучше видна со стороны. Упрёки в канадском происхождении - наследие русского православия,где Андрея Курбского обвиняют, что он убежал в Литву, а не дал себя казнить придурку Ивану Грозному... для безоружных, но не внешних врагов. У нас - то же. Зависть и жлобство считать, что прав тот,кто больше страдает. Голодный и страдающий ничего не понимает кроме боли. Истина не имеет прописки.
www.svetiteni.com.ua
IP: 212.1.96.---
foxday _ 08.11.2006 08:41
Стаття хороша, тільки можливість реалізації з такими нашими (і привезеними) патріотами-виродками, останнім часом стає все сумнівнішою.
P.S. А може відїднатися від сходу, ввійти в нато в єс, а вони нехай там роблять, що хочуть: дохнуть,цілують ноги царям тощо.
IP: 82.193.96.---
PIPetka _ 08.11.2006 07:34
Гімн ЮЛЯфілів! це що, програму для вас усіх написали?
IP: 82.193.96.---
LUK_2016 _ 08.11.2006 07:32
ТИПИЧНАЯ ЭМИГРАНТСКАЯ СТАТЬЯ! самому свалить, а потом поливать оттуда других грязью. Конечно, я мол поеду туда, пережду пока сдесь все хорошо будет. А там - я вообще патриот. Нужно ИГРЫ ПАТРИОТОВ устраивать. кто же из вас патриотее?!
IP: 82.193.96.---
time_killer _ 08.11.2006 07:28
Статья исключительно супер. Но это художественое произведенье. Жили-были...трали-вали....
Президент должен направлять общий поток политики. Должен быть если хотите своеобразным модератором. Он не должен ездить на танке с шашкой наголо. Его политика и должна быть незаметной нам с вами, главное чтобы она была эфективной. Так что притихнем и дадим ему слово
IP: 85.202.119.---
Відверто _ 08.11.2006 00:39
SIM,

ну-ну - фантазуйте далі.
IP: 62.221.55.---
SIM _ 08.11.2006 00:22
Відверто 07.11.06 23:53
SIM, в чергу, шановний, в чергу - за товаришем Янукович:)

Що з Вами, зовсім погано? Я сказав, що Ви налякали, правда, не собою, а другом Вашого улюбленця Януковичем. З Вами-то що "мати справу"? А ось Янук Юща образити дійсно не дасть, він йому самому потрібний (поки що)...
А Ви про якусь чергу за Януковичем...
IP: 62.221.55.---
SIM _ 08.11.2006 00:12
Відверто
"Юлефіли, яка від вас користь - ви хоча б щось конструктивне запропонувати здатні?"

1) Єдина національна мова
2) Вступ до НАТО
3) Відміна конст реформи для Юща особисто
4) Розвиток музеїв і україномовного книговидавництва прискореними темпами
5) Співпраця з колишніми "бандитами"
6)....
7)....
w) якщо буде настрій, щось реальне для народу.
IP: 62.221.55.---
SIM _ 08.11.2006 00:03
Я вже казав: така політика не тільки віддає владу в руки антидемократичних сил, а ще і веде до збільшення соціальної напруги (тобто, протилежний ефект декларованому об"єднанню).

Напруга веде до радикалізації політичних сил і настроїв громадян. І чим далі, тим сильніший може бути вибух, от тоді вже з великою кров"ю і приходом до влади таких, що Тимошенко здасться квіточкою. Це не страшно? Ви можете цьому запобігти збором Ющу 51%? - вже зараз маячня, а тоді?
IP: 85.202.119.---
Відверто _ 07.11.2006 23:53
SIM,

в чергу, шановний, в чергу - за товаришем Янукович:)
IP: 62.221.55.---
SIM _ 07.11.2006 23:53
Alexander_
"Наш народ говорит: «Президент», а подразумевает монарха или диктатора"

Ми вже йдемо по третьому колу. Ще додайте: а хто його критикує, хочуть автоматів і крові. Бо він робить ВСЕ, що можна без крові, і один шаг далі - це вже кров або диктатура.

Тепер ще раз моя думка. Він робить ВСЕ, що ВІН в змозі. Але ЦЕ ДАЛЕКО НЕ ВСЕ, що можна зробити без диктатури і без крові. Відповідно його критикують за млявість і боягузство, які віддають владу справжнім диктаторам.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.