Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Політична мімікрія набуває хронічних форм

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 213.227.210.---
Арій _ 13.11.2006 13:49
Mask 10.11.06 10:41
"Я сумчанин, и знаю, как мои земляки к нему (Щербаню) относятся!"

Я поспілкувався оце на вихідних з сумчанами, так таке враження, що вони голими руками згодні його задавити:-)
Видно, гарно "попрацював" у свій час:-)
IP: 192.168.0.---
clound _ 10.11.2006 16:38
Ой!! Я теж хочу красти ї не вїдровїдати за це!!!
Тож гайда в РЕГИОНИ -там такім любовь и уважение!!
А если еще ворюга ЗАКОНЕ................ Та посідїв в тюрьмї
Тож!!!!!!!
ОЛЕ- ОЛЕ -ОЛЕ-ОЛЕ!!!!!!!!!!!
IP: 192.168.0.---
clound _ 10.11.2006 16:38
Ой!! Я теж хочу красти ї не вїдровїдати за це!!!
Тож гайда в РЕГИОНИ -там такім любовь и уважение!!
А если еще ворюга ЗАКОНЕ................ Та посідїв в тюрьмї
Тож!!!!!!!
ОЛЕ- ОЛЕ -ОЛЕ-ОЛЕ!!!!!!!!!!!
IP: 194.146.229.---
КУ _ 10.11.2006 13:53
побольше бы таких статьей и побольше бы к ним прислушивались
IP: 195.64.255.---
Ятрань _ 10.11.2006 13:50
Друзі! Чому ми так багато ведемо розмов про ціх подонків!

Ми (укр.народ),уже давно переконались, що їх місце на нарах!

Безхрибетні не дратуйте народ, а то горе буде!!!

І нема ніякого сенсу через інтерпол повертати, цю мразь, знову в Україну! Хай суки там за кордом давляться награбованними нашими грішми!
Послухайте, що яник несе на своїх 100 днях сорому, він думае, що балагонить байочку на ЗОНІ?!!! Ганаба і жах!!!
IP: 85.202.179.---
Vladyha _ 10.11.2006 13:13
Ну і пика в Щербаня напевно на бабусиних харчах наїв! П...дло

Ющ так як і в 90-х роках Рух проакав довіру народу (Рух допустив до влади Кравчука,Кучму ,Лазаренка,а також не зробивши політичну чистку в 1991 році!) Винні не політики,а народ і гроші! НАРОД- дозволив красти,а ГРОШІ -звели з розуму.............
IP: .---
wickedfire _ 10.11.2006 13:10
А взагалі в усьому винні ми самі. Політики-це лише відображення нашого недорзвнутого, слабкого і хворобливого громаянського суспільства.
IP: .---
wickedfire _ 10.11.2006 13:06
to Neva & bbs

Знаючи автора, не АФФТАПА (цим сленгом користуються падонкі), можу стверджувати, що:
1. Він є одним з найкращих викладачів поважного Університету
2. Він НІКОЛИ не виводив студентів за 10 грн. бо
а) в цьому ВУЗі це вважаться моветоном
б) стуенти і випускники заробляють 10 грн. іншим способом
в)деякі люди не продаються за 10 грн. (Вам цього не зрозуміти)
3.Він володіє достатніми знаннями для апелвання до досвіду французької революції
4. Є справжнім патріотом своєї країни
IP: 88.81.235.---
Nick_mnt _ 10.11.2006 12:09
Трудно удержаться от соблазна быть богатым любой ценой в нищей стране. Так что мимикрия будет продолжаться и дальше. Стоян, Щербань и другие попали в ВР через НУ, а потом резко изменили окраску. Некоторые, типа Мороза, считают, что в политике это нормальное явление. Я с этим категорически не согласен. Политических проституток надо наказывать, тогда другим, им сочувствующим, не повадно будет так делать!
IP: 195.78.58.---
Станко _ 10.11.2006 11:40
Все, що звоював народ на Майдані бездарні політики просрали. А те, що не будне стрімких перетворень і зрушень стало зрозуміло за період січня 2005 року, коли Юля використала народну силу для того, щоб вирішити власні інтереси. Це замість того щоб на всю країну розповісти, що йдуть торги за пости, революція в небезпеці. З "галубимі" все ясно, вони себе і позиціонують як олігархи, які дбають лише за себе, їм вірять тільки лохи, але з якого хріна так обісраті ідеї демократії лідерами помаранчевих??
IP: 10.4.46.---
bezvariantov _ 10.11.2006 11:35
... Я сам сумчанин и вот что я вам скажу...
... "Таких как Щербань и ПР надо стрелять без суда и следствия"...
... сволочи одним словом...
... мне тошно от того, что я родился и вырос в такой стране...
IP: 172.20.0.---
IO95 _ 10.11.2006 11:16
2Mask 10.11.06 10:41
Якщо Щербань брутально порушував закон - його треба довбати, згоден. Але багато ОДНОТИПНИХ статей на цю тему можуть мати зворотній ефект - людям просто набридне.
IP: 217.147.160.---
Mask _ 10.11.2006 10:41
...не отмахивайтесь от темы, уважаемый IO95! А то не заметите, как снова времена Кучмы настанут, только еще хуже! У таких, как Щербань земля должна под ногами гореть! Я сумчанин, и знаю, как мои земляки к нему (Щербаню) относятся!
IP: 172.20.0.---
IO95 _ 10.11.2006 10:13
УП, цей фейс вже піднадоїв за останні дні.
IP: 85.202.179.---
Vladyha _ 10.11.2006 10:11
Об Юща вже витирають ноги навіть шістки ПР,про що можна говорити,нема лідера з сильною волею і нагайкою в руці
IP: 85.202.179.---
Vladyha _ 10.11.2006 10:11
Об Юща вже витирають ноги навіть шістки ПР,про що можна говорити,нема лідера з сильною волею і нагайкою в руці
IP: 194.146.229.---
КУ _ 10.11.2006 09:26
БЮТ - популисты, но не до конца демократы (если понимать: "демократия=либерализм=свобода").
ПР - недемократы и при этом кидалы по жизни.
НУ - демократы, но не популисты. Для экономики это хорошо, но для политики плохо.
Почему нельзя быть демократами, но чуть-чуть популистами? Как по мне, вреда от этого не будет. Популизм может быть здоровым. По сути, демократия - это просвещенный популизм. Но для этого надо открыться и перестать говорить об "элитах".
А популизм без демократии - кидалово.
IP: .---
Бууу-га-га _ 10.11.2006 09:20
проблемы Луценко, а потом вопить "чого бандыти нэ в тюрмах?!"
А Ющенку надо было побольше всяких медведок в прокуратуру назначать, для претворения в жизнь гасла "Бандытам- тюрмы!"
IP: .---
Бууу-га-га _ 10.11.2006 09:15
давным давно большой зуб на Луценко. А что они сами не голосовали, так это лишний раз подтверждает, что Йуля предпочитает загребать жар чужими руками и делать из-подтишка пакости, которые могут отрицательно сказаться на ее личном рейтинге, если ее личное участие будет явным. Так было при озвучивании темы "платежек Березовского" устами Кравчука, так было при голосовании БЮТ за неприкосновенность депутатов всех уровней, за право брать на поруки всяких щербаней и ризаков, опять же, с целью создать
IP: 194.44.220.---
Георгій _ 10.11.2006 09:10
Наш головний кіт зовсім не ловить мишей. А що вже говорити про пацюків. Він їх просто боїться. Вони міцно тримають його за яйця газовими угодами і матеріальними благами Сім'ї.

Нація накінець має висунути наверх людину для котрої гроші - сміття. Хоча б одного з 47 мільйонів. Інакше нам усім - гаплик.
IP: .---
Бууу-га-га _ 10.11.2006 09:09
Стен1 10.11.06 08:53

"А Щербань хочет того же относит. Луценко, что и Портнов член БЮТ. Интересно, есть вопросы к самой Юле... Как дисциплина во фракции?"

И Вы что, действительно считаете, что голоса отданные БЮТом за постанову об отстранении Луценко - досадное недоразумение, результат нарушения субординации во фракции? Ваша, часто слепая любовь к Йуле не позволяет Вам видеть очевидные вещи. Понятное дело, что все эти портновы и шкили голосовали с благословения Йули и Турчинова, у которых
IP: 80.84.190.---
Стен1 _ 10.11.2006 08:53
Запад имеет кап-изм уже много веков. Бандит никогда не цивилизуется, т.к. в основе - насилие над человеком, а не творчество. Обезьяну тоже можно одеть во фрак, только пистолет давать не надо. Хоть я и сторонник Юли, но не понимаю, как можно мочить Луценко. Даже его пассивность (вынужденная) лучше активности Билоконя. А Щербань хочет того же относит. Луценко, что и Портнов член БЮТ. Интересно, есть вопросы к самой Юле... Как дисциплина во фракции?
www.svetiteni.com.ua
IP: 80.84.190.---
Стен1 _ 10.11.2006 08:53
Запад имеет кап-изм уже много веков. Бандит никогда не цивилизуется, т.к. в основе - насилие над человеком, а не творчество. Обезьяну тоже можно одеть во фрак, только пистолет давать не надо. Хоть я и сторонник Юли, но не понимаю, как можно мочить Луценко. Даже его пассивность (вынужденная) лучше активности Билоконя. А Щербань хочет того же относит. Луценко, что и Портнов член БЮТ. Интересно, есть вопросы к самой Юле... Как дисциплина во фракции?
www.svetiteni.com.ua
IP: 212.86.248.---
ВОВКОДАВ _ 10.11.2006 07:21
Імперія недозволяла їхати в Ізраїль-тепер повна свобода,то чому
шановні євреї-жиди всі вертаєте назад.Перестаньте каламутити
воду,бо не будете мати,що пити. СХАМЕНІТЬСЯ! Як афера або
злодійство великих маштабах так обов"язково фігурує --жид.
Вам аби капітали,яким шляхом здобуто то для вас немає значен-
ня.
IP: 83.170.250.---
Molekula _ 10.11.2006 06:44
Папай 09.11.06 20:28

Ваші слова- та Богу б у вуха...
IP: 85.202.119.---
Відверто _ 09.11.2006 23:49
patriotUK,

гнать? Кишка тонка!
IP: 88.214.80.---
кана _ 09.11.2006 23:46
patriotUK
Якщо Ви вважаэте, що в Україні є правосуддя,та ще й з Ківаловим, то мені Вас просто жаль. Попробуйте зверністься до ПРАВОСУДДЯ, тоді зрозумієте, що це таке. А поки що хоч громадська думка існує, яку завдяки таким як Луценко можна вільно висловлювати.
IP: 85.202.226.---
zzzzz _ 09.11.2006 21:45
Уважаемый профессор! Полностью с Вами согласен. Регионалы доказали, что они плевать хотели на мнение народа Украины. Больше половины восприняло включение в список и тем более назначение Кидалова главой Комитета по правосудию как плевок в лицо. Трудно себе представить подобное в любой сколь- нибудь цивилизованной стране. Так Ю и надо - жевал сопли, вместо того, чтобы посадить, теперь "сгребает" дерьмо, и мы вместе с ним. А Щербань-еще один из этой серии.
IP: 62.221.55.---
SIM _ 09.11.2006 21:20
Ну що ж, зайвий раз вказано на те, що наші ліберали не можуть за деревами бачити лісу. "ПР цивілізується", "Універсал об"єднання"... Поки що розвели. Але надії не втрачаємо...
На майбутнє основний аргумент - нашим олігархам потрібно цивілізуватися, щоб вийти в Європу. Я ж думаю, що європейському бізнесу взагалі-то байдуже, з ким мати справу - з олігархами чи лібералами. Аби слово тримали і прибутки були добрі. Може, наші "досягнення" для них є навіть мрією - от би їм так народ тримати!
IP: 85.202.181.---
ГНЕВ _ 09.11.2006 21:17
Vlad_.
Щербань был пионером Либерализма на Украине, испытываете ли Вы трепет перед УЧИТЕЛЕМ?
IP: 213.159.250.---
patriotUK _ 09.11.2006 20:45
Уважаемый професор!!! Напомню вам что основой демократического общества есть ПРАВОСУДИЕ!!! А это значит что прежде чем кого то обвинять надо иметь ДОКАЗАТЕЛЬСТВА!!! а иначе можно очень сильно поплатиться за клевету!!! в странах на которые так оринтируется автор. Вспомните как и за что штаты посадили Аля Капоне!!! и если счетаете Щербаня преступником, предьявите ОБВИНЕНИЕ! а не выводите за 10грн студентов митинговать, ну цирк ведь а не МВС теперь с этим Луцнком! Гнать его
IP: 213.159.244.---
Папай _ 09.11.2006 20:28
Французька революція реалізувала свої гасла через 75 років? Зараз світ удесятеро швидший. Значить у 2007 з половиною році слід чекати озброєних комунарів?
IP: 85.202.179.---
Правдник _ 09.11.2006 20:16
И скажие мне, что я неправ.

Полный, 100%-ный ПОМИДОР.
IP: 85.202.179.---
Правдник _ 09.11.2006 20:13
В історико-політологічному контексті нинішню ситуацію у пост-помаранчевій Україні можна оцінити НЕ як "термідор", а як "ПОМІДОР"!
IP: 193.20.1.---
Vlad_iz_Kharkova _ 09.11.2006 19:14
Если вспомнить Францию, то надо там революция не закончилась Термидором, это был шаг назад, Революция закончилась через 75лет Парижской коммуной, после чего установилась устойчивая буржуазная республика.
По сути он прав. Но выводов нет. А от профессора такого уважаемого заведения ожидаешь выводов.
IP: 88.214.79.---
bss _ 09.11.2006 19:05
Молодец, neva! Правильно подметил. Такие АФФТАРЫ вместо обучения студентов только и занимаются злопыхательством.
IP: 212.90.172.---
mykolap _ 09.11.2006 18:40
Якщо вже автор почав згадувати французьку революцію, то хочу нагадати йому, що ніяких реформ після повернення Бурбонів у Франції не було. Про бурбонівську братію навіть існувала культова фраза "вони нічого не забули і нічому не навчились". Як і наші регіонали, до речі, що сприймають Юща, як девіяцію на шляху їх до слади. Для реформ потрібне повернення Наполеона, хоча б на 100 днів
IP: 91.145.192.---
Chubaka _ 09.11.2006 18:36
Пока мы тут переживаем из-за всяких придурков, в России зверствует цензура направленная против борцов за национальное самоосознание Казахстана!!!
http://www.gazeta.ru/culture/2006/11/08/a_1024720.shtml
Это просто возмутительно! Предлагаю начать акцию - прочь лапы от демократов Казахстана!
IP: 212.82.193.---
neva _ 09.11.2006 18:34
Автору з претензією на глибокий аналіз, а також на його нестримне бажання роботи посилання на першоджерела, слід уважніше читати ці самі першоджерела.

У постанові Верховного суду жодного слова немає про фальсифікацію виборів Президента України. Скільки можна слухати профанацію. А ще називається професором начебто поважного навчального закладу.
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.