IP: 85.202.206.---
solovei _ 13.12.2006 06:58
"Имеешь право жить лучше! Мне-землю и миллиарды! Бомжей помыть, выдать куфайки и по тарелки супа!Ха-ха-ха!БОГ-ЖИВ"-Льоня Черновицкий
IP: 85.202.206.---
solovei _ 13.12.2006 06:50
Пора организовать пикет перед мэрией: "Льоня, мы не лохи!"
IP: 85.202.206.---
solovei _ 13.12.2006 06:47
"Маєш право жити краще!"-такий передвиборчий лозунг Черновецького. Льоня-космос досяг мети для себе дуже швидко.А для інших він нічого не обіцяв.Але. досяг цієї "благословенной" мети за рахунок інших. Вгадайте, за чий рахунок?!
"Мальчики и девочки"! Сандей -пророк!Мои бабушки и дедушки "БОГ-ЖИВ"!
IP: 193.201.26.---
serg66 _ 12.12.2006 22:38
Это для того сделано, чтобы было где этому "козлу" - Черновецкому на своем Майбахе разогнаться. Как эта "падла" ездит уже многие знают, а двух мужиков эта "сука" уже отправил на небеса.
IP: 193.22.140.---
Aliya _ 12.12.2006 19:19
Вавілен явно на работе у киевского мэра-психа, а Kuchma, как всегда, в своем репертуаре, старается, аж пыхтит: белое называет черным и наооборот. Крещатик вполне можно было бы оставить пешеходным на выходные, да мусор убрать, да жлобов, распивающих на ходу пиво, привести в чувство (за это в Праге штраф 30 евро, причем мгновенно). Так вместо этого мэрская быдлота скоро все деревья в Киеве вырубит, чтобы каждая сопля на машине по городу по любому поводу ездила.
IP: 10.0.0.---
Вавілен _ 12.12.2006 17:21
ГрОбер 11.12.06 18:24
Я працював рік з начальником, який отримав не радянську освіту. Думав, що щось йому зроблю - так не переносив його стиль роботи. Пройшов час - дякую йому за отримані наперекор собі навички.Так і з Черновецьким - і учорашній ПРЯМИЙ ефір тому підтвердження. Згадайте хоч би обличчя тих людей, які йому опонували і які вони отримували відповіді. А від т.зв. "просрочених консервів та гнилої гречки" НІХТО не помер. Назвіть хоч одного нардепа, хто віддав бідним хоч на копійку?
IP: 10.7.4.---
Bri _ 12.12.2006 13:17
Хрещатик у вихідні доволі неприємне місце. Купа алкоголіків ПТУшного віку та розповсюджувачів китайського непотрібу. Про яке "європейське" місто тут теревенять, якщо люди кидають сміття собі під ноги - вийдіть на територію перед метро Хрещатик ввечері, пройдіться по вулиці. Прибируть цю наливайку - буде краще. Інша справа, що Городецького і Андріївська мали б бути пішохідними.
IP: 192.168.2.---
Gvynt _ 12.12.2006 12:34
По сабжу:
1) Не сподобалося, як учора ЛМЧ брехав на камеру, що такого розпорядження не підписував.
2) Не подобається відкриття Хрещатика, а надто Сагайдачного для руху транспорту у вихідні.
3) Не подобаються коментарі, що намагаються образити людину за ознакою раси, віросповідання тощо. Якщо ви навіть так думаєте, майте розум не виставляти свої звірині інстинкти на люди.
4) Не подобається забудова від ООО, скорочення парків, ніякий громадьский транспорт.
В мене все.
IP: .---
Demon2 _ 11.12.2006 23:46
Пора наверное всем клиентам Правекс Банка начинать забирать свои депозиты. Вот это Ленечке сюрприз будет к новому году. Может быть тогда успокоится наш слуга набожный :-)
IP: 85.202.229.---
Пупкін _ 11.12.2006 21:08
Господин мэр!
Если вы не можете существенно повысить пенсии и обеспечить всех достойной работой, то - пожалуйста! -сделайте мусорные ящики не такими высокими, а то неудобно в них лазить.
Спасибо!
IP: .---
Зрящий _ 11.12.2006 20:33
Неужели никто не видит зачем отменили пешеходную зону?
Когда отменили, после чего?
Чтоб Бродский не поставил палатки перед мэрией.
вот и все.
для нормализации движения надо было просто открыть участок до богдана хмельницкого и все.
саксаганского не создавала пробок.
IP: 217.65.242.---
Буквар _ 11.12.2006 19:39
Ніде в Європі немає тимчасових "вихідних" пішохідних зон і нікому не спадає на думку перекривати одну з головних магістралей європейського міста на свято чи вихідний. Є постійні пішохідні зони -- переважно в історичних частинах міста, де і машині взагалі-то важко вміститися між будинками.
Тому європейськість міста визначається трохи не так, як собі уявляє автор.
А от те, що на Хрещатику з його величезними пішохідними смугами немає велодоріжок -- це справді для того, щоб всі знали, що Україна, може, й не Росія, але й не Німеччина і навіть не Угорщина.
IP: 195.128.16.---
Kuchma _ 11.12.2006 18:57
А Арбат - это в отличие от Крещатика полноценная пешеходная зона. А перекрытие улицы с широченными пшеходными полосами с обеих сторон - дурость.
В Копенгагене параллельно с пешеходной улицей с обеих сторон идут улицы с развитым общественнм транспортом плюс подземка. Нельзя это сравнивать с Крещатиком.
IP: 195.128.16.---
Kuchma _ 11.12.2006 18:50
автор тяготеет к европейским примероам.
Ни у кого не появилось шальной мысли перекрыть Оксфорд Стрит в Лондоне, хотя там действительно сумасшедший поток пешеходов. Перекрывают только кусочек Риджент Стрит для массовых мероприятий и оооочень редко.
Неудачен пример Нотр Дама, там не перекрыта ни одна улица вокруг. На маленьком Сите оочень оживленное движение транспорта.И для проезда не нужно пхаться полтора км. до ближайшей автобусной остановки.
IP: 195.128.16.---
Kuchma _ 11.12.2006 18:44
(продолжение)
а также ходил 20-й троллейбус.
Неужели восстановление полноценного общественного транспорта не поспособствует улучшению ситуации на дорогах?
А перекрытие центральных магистралей для массового распития пива и других слабоалкогольных напитков - полная дикость и свинство.
IP: 195.128.16.---
Kuchma _ 11.12.2006 18:41
и давайте не будем забывать, что проезд по Крещатику - важнейшей транспортной артерии города ( таков уж транспортный поток!) был введен прежним мэром без создания альтернативных вариантов сообщения общественным транспортом. А последний вообще упраздили на Крещатике, как таковой.
А может лучше вспомнить, когда здесь бегали 10 и 11 троллейбусы, разворачивалась на пл. Лен.Комсомола (Европейской) 9-ка.
IP: 195.128.16.---
Kuchma _ 11.12.2006 18:37
Автор пишет о любви жителей датской столицы к велотранспорту. Но он забыл о совершенно другом климате, да и налоги на покупку автомобилей - ого-го! На новое авто - 200 процентов! Кто готов в Украине столько отстегнуть? Да и что-то не слышно от оппонентов Черновецкого инициатив ввести плату за проезд по городу на автомобиле?!
IP: 195.128.16.---
Kuchma _ 11.12.2006 18:34
Автор сравнил улочки Латинского квартала или старые кварталы с Крещатиком?! Ни фига себе! Прямо горбатого к стенке! По логике автора, так и проспект Победы пора пешеходным сделать на отрезке от Воздухофлотского и до окружной. Заказали парню хаять мэра - он и лоб рад побить.
IP: .---
ГрОбер _ 11.12.2006 18:29
Вавілен 11.12.06 17:27
"Замість підкусувати - ідіть та допоможіть місту, чесно працюйте в КМДА, вакансій-море!"
КМДА - гадюшник еще тот. Практически все должности, где можно нормально работать, а не выслушивать сумасшедших, еще верящих ЧЛМу, раздаются "своим", а на обезьянью работу по раскладыванию бумажек - добро пожаловать!!! (за 900-1300 грн) Источник - минимум 5 сотрудников КМДА.
IP: 10.2.20.---
reestr82 _ 11.12.2006 18:24
Все знают присказку: "Заставь дурака Богу молиться, он и лоб разобьет!!!!" Так вот, долбень Черновецкий яркий етому пример!!!!
IP: 212.86.244.---
AndriyStanislavskiy _ 11.12.2006 18:16
"Пешеходов надо любить. Пешеходы составляют большую часть
человечества. Мало того-лучшую его часть. Пешеходы создали мир. Это они построили города, возвели многоэтажные здания, провели канализацию и водопровод, замостили улицы и осветили их электрическими лампами. Это они распространили культуру по всему свету.." - ТАК ЭТУ ПРОБЛЕМУ ОСВЕТИЛИ ЕЩЕ В НАЧАЛЕ ПРОШЛОГО СТОЛЕТИЯ ИЛЬФ И ПЕТРОВ В "ЗОЛОТОМ ТЕЛЁНКЕ"
IP: 212.86.244.---
AndriyStanislavskiy _ 11.12.2006 18:12
"Улицы, созданные пешеходами, перешли во власть автомобилистов. Мостовые стали вдвое шире, тротуары сузились до размера табачной бандероли. И пешеходы стали испуганно жаться к стенам домов. В большом городе пешеходы ведут мученическую жизнь. Для них ввели некое транспортное гетто. Им разрешают переходить улицы только на перекрестках, то есть именно в тех местах, где движение сильнее всего и где волосок, на котором обычно висит жизнь пешехода, легче всего оборвать"
IP: 212.86.244.---
AndriyStanislavskiy _ 11.12.2006 18:09
Позволю себе сделать попытку внести ясность и поддержать автора статьи. Большинство комментирующих не чувствует разницы между концепцией развития города, как крупного населенного пункта (а не транспортной развязки) и уровнем личной культуры граждан страны (это "быкотекам", пиву и мусору на площади).
IP: 217.147.160.---
Mask _ 11.12.2006 18:08
Молодець, Pavlo iz Kieva! Повністю підтримую, смітять, бо свині. А свиней треба вчити. Але всеж водії = ще гірші свині, просто бики, вибачайте за оксюморон!
IP: 85.202.23.---
Жовтень _ 11.12.2006 17:42
cadger, ты не прав, Твой красавчик Ч-кий намного хуже О-ко. И это факт! Проанализируй, что Ч-кий натворил за полгода, ужаснешься сам. А О-ку на его делишки понадобилось все-таки несколько лет.
IP: 195.234.113.---
Pavlo_z_Kyeva _ 11.12.2006 17:37
Ви якісь йобнуті підари! Женете на Остапа, а самі пропонуєте вирішити проблему бруду на Хрещатику пуском по ньому машин - супер рішення, віднині нам всім дихатеметься легше. А казати, що на Хрещатику відпочивають лише гопи - тупо, Ви мабуть самі не бували ніколи на Хрещатику...
Прибирати треба нормально, міліція щоб штрафувала тих хто смітить - і люди навчаться поводитися не як свині. І не лише на Хрещатику, подивіться на Петрівку - це ж взагалі пиздець!
IP: 10.0.0.---
Вавілен _ 11.12.2006 17:27
На мою думку, це - замовна стаття. Проблеми громади , які накопичувалися роками, не розв"язувались, бо робились гроші для себе. Приймати непопулярні, але потрібні, рішення - це крок, вартий , як мінімум, відсутності обпльовування. Ну і що можна було бачити в пішохідній зоні, окрім донецького пива та латино-американських музик?Нічого українського, окрім їногородніх. Замість підкусувати - ідіть та допоможіть місту, чесно працюйте в КМДА, вакансій-море. Чи вистачає снаги тільки на жовч та злість?
IP: 193.108.38.---
mitya _ 11.12.2006 17:26
Автор почему-то больше не упоминает, что он "участник ревлюции с первого дня до последнего". Интересно знать, почему.
IP: .---
ГрОбер _ 11.12.2006 17:00
cadger 11.12.06 14:02
На совести порядочного человека два трупа
IP: 82.193.104.---
faustino _ 11.12.2006 16:22
Крім того, у деяких скандинавських містах є автостради під центральною частиною міста, що дозволяє розвантажувати рух у цій частині, оскільки замість пари годин у пробці автомобіліст проїжджає його за 5 хвилин і т.д.
Автор чомусь забу про ці факти або мав іншу мету...
IP: 82.193.104.---
faustino _ 11.12.2006 16:18
Дійсно, перед ними транспорт не їздить, бо стоять вони на площах, на зразок нашої Михайлівської, але поруч з ними їздять авто. У Венеції (острівній) не їздять не тільки вночі, але і вдень, бо там немає де їздити. Найвелосипедніше місто в Європі не Амстердам, а саме Коппенгаген, про яке автор також говорить у своєму опусі і не треба ніякої стастистики, - достатньо просто пройтися вулицями цих міст... (далі буде)
IP: 82.193.104.---
faustino _ 11.12.2006 16:07
Я також не вважаю себе прихильником чинного мера Києва і згоден, що пішохідні зони мають залишатися, більше того їх кількість треба збільшити. Але, схоже, що стаття мала дещо іншу мету, ніж врятувати пішоходів і писалася наспіх, а отже до неї закралося дуже багато помилок. Якби автор дійсно вивчав ситуацію у тих містах, про які пише, то таких помилок не було б. Наприклад, звідки автор узяв, що Собор святого Стефана у Відні, Брюсельська мерія та Нотр-Дам знаходяться у пішохідній зоні? (далі буде)
IP: 85.202.11.---
azia _ 11.12.2006 16:03
Текст повідомлення набирайте тут
IP: 213.227.210.---
Арій _ 11.12.2006 15:21
Nova 11.12.06 14:51
Респект!
Так і будемо робити!
IP: 85.202.195.---
Юрко-птах _ 11.12.2006 15:15
В усьому світі проблема пробок у центрі міста вирішується, в першу чергу, за рахунок розвитку суспільного й велосипедного транспорту. Навіть у США встановлені спеціальні призи для міст, у яких створені найкращі умови для велосипедистів, а для машин, в яких їде більше 2 пасажирів, у часи пік виділяють спеціальні полоси руху. А в Києві у мерії головна турбота - зручність для приватних машин, у яких їде 1, рідко 2 людини і які саме й створюють пробки. Так ці пробки нікуди не дінуться.
IP: 213.227.210.---
Арій _ 11.12.2006 15:11
APR 11.12.06 12:02
"Дайте нормально обраній людині відпрацбвати свій термін, підійдуть наступні вибори і ті ж кияни матимуть змогу винести свою оцінку."
Я б здивувася, якби Ви мали іншу точку зору:-)
Ми, кияни, ВЖЕ дали оцінку цьому типу.
Згідно опитувань 57% киян проти нього.
Вся фігня в нашому дебільному виборчому законодавстві, коли 22 (а той 10-15)% можуть вибрати мера.
Треба вводити 2-і тури виборів - і тільки в разі, якщо отримає більше 50% - вважати легітимним.
IP: .---
Victor _ 11.12.2006 14:56
Nova, підтримую...
IP: .---
Nova _ 11.12.2006 14:51
Проблема на самом деле решается просто: в выходной день выходят на проезжую часть Крещатика человек 200-300 (с перуанскими музыкантами и механическими собачками) и становится Крещати копять пешеходной зоной. А машины едут в объезд. Тем более что, не так уж их там и много в выходной. С представителями прессы и телевидения. И так несколько выходных подряд. И останется Крещатик пешеходной зоной...
IP: .---
Сукристофф _ 11.12.2006 14:44
APR
такое впечатление, что Леня выступает таким себе провокатором. Неужели сложно предположить во что выльется его затея с таким бесшабашным повышением тарифов? Это же будет катастрофа неплатежей, что сейчас уже наблюдается в Луганске (95%), Днепропетровске( 80%), Днепродзержинске (практически 100%), Донецке (70%)...
Кто будет разгребать весь этот бардак?
IP: 85.202.206.---
solovei _ 11.12.2006 14:33
Бес из Правексбанка опять показал своё жало!Опять Люцифер взошёл на Майбахе уже, и в выходные! Этому дьяволу не хочется видеть радостные лица простых людей! Киевский зоопарк он также собираеться умертвить к весне, что бы раздать себе и извращенцам из Киеврады куски земли под застройку за "бабло".Думаю, что те кто отдал голоса за Беса, уже подавились той тушёнкой!Придурки!
IP: 194.29.60.---
crockOdile _ 11.12.2006 14:29
Чи бачить хто різницю між 50 мінікотельними коробками, випльовуючими чад на безкінечних призупиненнях, розгонах і перегазовках, і однією коробкою, яка вмістила 50 власників попередніх недешевих коробок? Треба заборонити рух приватного транспорту з 7 до 10 ранку, і з 5 до 8 вечора. Треба почати розвивати практику оренди малогабаритних електромобілів, для пересування в межах міста. З наданням такому бізнесу всіляких преференцій. А пішохідні зони „ ПАПУАСУ” не віддавати
Сторінки:
← Попередня
Наступна →