Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Ілюзії проти реальності. Особливості протікання українського часу

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 192.168.1.---
Poluhohol _ 10.04.2008 15:40
21.05.07 17:41 ___knighterrant
Зокрема, йому незрозумілий зміст головного водорозділу - між державницькою, патріотичною, українською ідеологією, та антиукраїнськми, антидержавницькими, манкуртськими у своїй суті поглядами частини наших співвітчизників.

Автор каже про знаходження загальних інстересів та узгодження позицій. А тут - "є дві точки зору - моя і неправильна".....
IP: 194.44.228.---
faustus _ 22.05.2007 10:35
перш ніж лікувати, треба визначити діагноз.без емоцій, раціонально і прагматично. як на мене в Україні вже сформувався прошарок холоднокровних аналітиків, які можуть допомогти іншим адекватно думати і діяти.система "Україна" правильно рухається. головне зрозуміти, що процеси, які відбуваються в Україні - неминучі.гарна цитата про 24 години. тому треба не лише говорити, а й діяти.і словом і ділом!
IP: 212.109.57.---
Quin _ 22.05.2007 10:26
Приклад Канади абсолютно безграмотний.Канада - не національна держава,а утворена емігрантами з англо та франкомовних держав.
IP: 212.109.57.---
Quin _ 22.05.2007 10:23
DK1976 Абсолютно з Вами згоден.
IP: 88.214.105.---
IO95 _ 21.05.2007 22:10
Пішов читати Західну Аналітичну Групу.
Схоже, там якась оаза адекватності. :)
--
.. гугл не знайшов сайту цієї організації :(
IP: 77.122.96.---
che _ 21.05.2007 19:55
Продовження:
Отже, керувати країною на певний час повинні лише ті політики,
яким довіряє Центр країни. За результатами виборів 2006 -- це однозначно
БЮТ . Біда країни в тому,
що до 2004 президентами та премєрами переважно були ставленики
дніпропетровського та донецького кланів, яких обирав саме південно-східна
частина держави. В 2004 цей електорат програв. Програв він і в 2006 ,
але партія Мороза, яка майже всі голоси отримала в центральних областях,
продалася ! Потрібні вибори !
IP: 77.122.96.---
che _ 21.05.2007 19:45
Aвтор слушно пише
"Не треба думати, що немає франко- і англомовної Канади, іспано- і англомовної Америки, що немає фактично двох "Бельгій", що ніколи не було громадянських війн у всіх куточках світу. " Від себе додам -- дуже різною є Німеччина, в якій бував багато разів . Зокрема, баварці себе вважають окремим народом, їхній діалект абсолютно не зрозумілий пересічному німцеві з Берліна чи Гамбурга.
У нашій країні російський Схід та галицький Захід може обєднати лише центр України




IP: 194.183.174.---
redacteur _ 21.05.2007 18:46
прекрасна стаття. дійсно відображаї хворобливий стан українського суспільства. автор правий, варто діяти осмислено, свідомо. бо політики, що живуть у власному світі, апелюють завжди до емоцій і ніколи до розуму, незалежно від табору. вони вже давно працюють за геббельсовськими схемами пропаганди, які як раз і передбачають апелювання до емоцій поза розум. на жаль, громада залюбки "ведеться" на це.
IP: 10.2.101.---
DK1976 _ 21.05.2007 18:27
Достали разговоры о хороших «державниках» и плохих остальных. Я сам украиноязычный. В семье, на работе, учился в школе, в институте. Большинство литературной классики предпочитаю в украинском переводе. Считаю украинский язык более выразительным в ньюансах. Партиотизм понимаю как работу на усиление страны и государства. Так вот, наш Президент - псевдопатриот. Все его действия и бездеятельность ведут к ослаблению Украины как изнутри так и извне.
IP: 193.93.185.---
knighterrant _ 21.05.2007 17:41
Автор щось бачить, але нечітко. Зокрема, йому незрозумілий зміст головного водорозділу - між державницькою, патріотичною, українською ідеологією, та антиукраїнськми, антидержавницькими, манкуртськими у своїй суті поглядами частини наших співвітчизників. Це - різниця у спрйнятті фундаментальних суспільних цінностей. Еліти лише паразитують на цих розбіжностях, замість того, щоб їх виявляти та знешкоджувати.
Головна біда в тому, що деяким нашим компатріотам на Україну начхати...
IP: 62.80.178.---
yury_108 _ 21.05.2007 15:51
Що сказать про автора? На Сході все державне давно роздерибанили, а автор пише, що там мріють про державний монополізм в російсько-китайській інтерпретації. Це Ахметов мріє, чи хто? Ну а вцілому - одна маніловщина. Суспільна свідомість зміниться і настане чудо! А чому ж вона до цих пір не змінилась? Та тому, що вона самовідтворюється в нинішньому варіанті! І невідомо коли все це зміниться.
IP: .---
раблампы _ 21.05.2007 15:36
@Один з цих принципів передбачав вертикально інтегрований монополізм, інший – плюралізм і конкуренцію. Історично склалося, що у суспільній свідомості ці відмінності концептуалізуються через російські та європейські аналогії.@

С интегрированным монополизмом и общественным сознанием, равняющимся на российские аналогии, согласен. Что касается плюрализма, конкуренции и европейских ценностей, - то этим у нас и близко не пахнет. Все ссылки на данные категории – не более, чем имитация процесса. И в первую очередь это касается оранжевых интеграторов, кот. громче всех об этом кричат, а следовательно, больше всех дискредитируют данный процесс. Нужно научиться мочиться не мимо унитаза, вытирать сопли не рукавом (пусть даже от Луи Витона), ну и т.д. А главное – нужно отвечать за базар.
IP: 91.145.202.---
bipper _ 21.05.2007 14:53
Очередной пассаж Восток -Запад. Ну и что? Когда наконец дойдет. Не мешайте людям жить! Собирайте налоги, стройте инфраструктуры, образование и т.д Не лезьте в душу со своими сапогами и вышиванками!
IP: 213.227.210.---
Арій _ 21.05.2007 14:42
21.05.07 13:49 ___крик
"Не згоден з автором про велику різницю між людьми на сході та заході України"

Та нема ніякої суттєвої різниці.
Мій брокер з Донбасу, з Артемівська.
Так каже, там люди вже все прекрасно розуміють і ПРсів не підтримують.
Тому то ПРси так і бояться виборів.
IP: 62.221.47.---
беглый _ 21.05.2007 14:24
Кудряво написано, наконец то слог Западной группы улучшился, но вот с логикой пока плохо. Пол статьи идет доказательство психической невменяемости социума и в конце радостное резюме - все хорошо! Опираясь на тех же классиков, что и автор статьи могу сказать, что находясь в замкнутой системе нельзя эту систему точно и достоверно описать. Иначе говоря если все вокруг дебилы и ты вместе с ними, то вывод будет именно как у автора - ВСЕ КЛАССНО!
IP: 10.0.0.---
AlexGX _ 21.05.2007 14:22
У автора много трезвых мыслей в отличии от совести нации у которого "чисті руки".
IP: 77.122.117.---
Безработный2 _ 21.05.2007 14:19
21.05.07 13:49 ___крик
Памятатйте - ні канадської, ні бельгійської мови не існує, тому мовне вирішення в тих державах Україні не підходить.

А у нас была мова, а державы не было. ???
IP: 77.122.117.---
Безработный2 _ 21.05.2007 14:14
А выводы?

Особенно понравилось про "модерну нацию". Где-то уже такое слышал. А про "буриданова осла" правильно Так и мы закончим.
IP: 10.30.34.---
Saesar _ 21.05.2007 13:53
Ось такі мої враження до статті: у діжці змішали порівну гімно з медом, гімно - це не погано, мед - це не добре. Трохи подивилися та побачили, що ця мішанина почала чи то шумувати, чи то роз"єднуватись і тоді зробили "логічний" висновок - все буде добре, тому що все є добре! Таке бачення Західної аналітичної групи?
IP: .---
крик _ 21.05.2007 13:49
Не згоден з автором про велику різницю між людьми на сході та заході України. Різниця ця щораз менша. Також щодо мови -- не можна порівнювати Україну з Канадою чи Бельгією. Памятатйте - ні канадської, ні бельгійської мови не існує, тому мовне вирішення в тих державах Україні не підходить.
IP: 77.123.159.---
bemot _ 21.05.2007 13:02
___Полюкс
проблема скорше не між Заходом і Сходом, а у величезній різниці між "верхами" і "низами" українського суспільства.

цілком згоден, багатії штучно створюють це протистояння, надіючись що все забудеться, але ж не забудиться і відповідати обовязково прийдеться, якщо не їм то їхнім дітям.
IP: 193.110.113.---
МоеМнение _ 21.05.2007 13:01
"Бо сторони не лише уявляють (правильно чи ні – інше питання) наміри іншого, а і ДІЮТЬ, виходячи зі своїх уявлень про це." Тимошенко послушать... Ей уже не важно кто-что сделал. Ей важно что она думает, кто-то что-то сделает. Потвора...
А рецепт давно известен. Нужно уметь слушать и анализировать, а не скакать по Майданам и вешать лапшу на уши (см. Луценко) про Европу.
Жара несусветная, природа всем скажет, кто главный. От политиков одна вонь.
IP: 192.168.16.---
Полюкс _ 21.05.2007 12:09
Але от тільки до "поки буде син і буде мати" нашому народу треба буде пройти 40 років пустелею перш ніж зникнуть гнилі елементи суспільства, що звикли паразитувати на здобутках інших.

Автор зовсім забуває ще одну грань - казково багатих людей, що нажили багатств нечесним шляхом. І проблема скорше не між Заходом і Сходом, а у величезній різниці між "верхами" і "низами" українського суспільства.
IP: 85.159.4.---
alkiev _ 19.05.2007 11:52
Какая хорошая была бы статья, если оставить только пост скриптум ;)))))))
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.