Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Чи потрібні вільні ЗМІ нашим демократам?

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 195.234.174.---
pomi4nuk _ 08.10.2007 13:45
цитата: "це ж ваша громадянська позиція, ви самі її обрали, то чому хтось вам мусить щось платити?" - дуже вдала фраза.

Є гарний вислів: "За що боролися на те й напоролися"!
Хіба дивлячись на ситуацію що склалася, можна говорити про потрібність ЗМІ демократам?
А навіо вона їм дійсно?
Мені здається що ЗМІ повинно існувати щоб існувала демократія. А виходить що наша "демократія" повинна підтримувати і сприяти ЗМІ?
IP: 192.168.1.---
Izkieva _ 08.10.2007 10:33
Беда таких издательств,как и авторов таких статей в отсутствии гражданской позиции.Они на стороне сегодняшней коньюктуры в надежде на пожизненную подпитку,что и компорометирует поначалу их честное имя.Бывает открыто сказать правду страшно,а полуправда или полуложь как и политические проститутки никому не интересны - им не верят! Тимошенко верит половина Украины,т.к. она неизменна в своём демократическом настрое.Пол.страны могли бы поддержать эти СМИ. Так что демократия здесь не при чём.
IP: 77.123.22.---
insurgent _ 07.10.2007 16:28
to 05.10.07 16:22 ___arifm
Шановний, де Ви побачили якісь звінувачення на адресу пана Сергія?
Моє питання: Чи існує на його думку конкуренції в інституті, де він працює?
IP: 194.44.134.---
Андрі _ 07.10.2007 16:09
Повністю згідний з автором. Порядні видання, в даних умовах, не можуть конкурувати з навалою видань, яких фінансово підтримують, утримують і рекламують олігархи з неукраїнським поглядами.
Що робити???
Мені здається, що українська правдива інтелегенція (якщо вона ще залишилась), повинна вийти з летаргічного сну і бити на спалох. Держава повинна підтримати український бізнес і українських бізнесменів.
Без патріотів-олігархів в Україні будуть проблеми не тільки з вільними ЗМІ, а і з Україною.
IP: 81.21.1.---
ПрПреображенский _ 07.10.2007 15:59
НЕ ВСЕРЕМОСЬ!
Заборонений український художник Коляда.
www.kolyada.com
(Запрещенное украинское искусство)
IP: 77.123.175.---
Olexandr_Kyiv _ 06.10.2007 23:14
Кому в цьому біло-червоно-блакитно-зелено-малиновому багні потрібні ЧЕСНІ і ОБ'ЄКТИВНІ інтелектуали-"розумники", які все бачать і нікому не пробачають? Потрібні слухняні тупуваті жлобки-зомбі, які затято, не зважаючи на якусь там мораль і духовність, служитимуть хазяїну... :(
Натовп бездумно читає брехливі брудні газетки типу "Сєгодня", саме тому, що вони брудні і брехливі... Так є, на жаль!
IP: 193.138.145.---
bovvlad _ 06.10.2007 22:34
Чи потребує ринок стільки однотипних видань? Читачів не цікавить інформація. яка проходить скрізь. Їм потрімен ексклюзив. І такий, який зачіпає їх особисті інтереси. До речи, спеціалізовані видання досить непогано себе почувають і розвиваються. Проте, виживуть лише найкращі. Ринок є ринок.
IP: 193.138.145.---
bovvlad _ 06.10.2007 22:31
У статті наводили приклад видань, що збільшили свої тиражі на замовлення партії БЮТ. Якщо це було справді замовлення і є відповідний договір, то ці видання можуть вирішити свою проблему у судовому порядку. Якщо ж вони зробили ці кроки через власні переконання, то до чого тут партія?
Газету "без цензури" справді шкода. Але ринок є ринок. І в даний момент інформаційний ринок перевантажений. Газетам доводиться конкурувати з телебаченням, інтернетом, іншими газетами. І не всі її витримують
IP: 193.138.145.---
bovvlad _ 06.10.2007 22:26
Нічого страшного я не бачу. Є попит. є пропозиція. Ніяких інших важелів для розвитку вільної преси непортібно. Коли у видання вірно обрало цільову аудиторію, має правильне розповсюдження і стратегію розвитку, пише про своїх читачів і для них -- воно буде користуватися успіхом. Проте, лише деякий час. Так само якк і будь який інший продукт. Тому у будь-якому виданні повинні проходити зміни, робитися якісь нові маркетингові ходи. Інакше цей продукт не буде користуватися попитом
IP: 195.189.51.---
DON_VОVAN_2 _ 06.10.2007 17:37
Чтаю Зеркало недели, Комментарии, УП, Обком, ОРД

Читал Деловую Украину, но у них поперла голимая джинса без указания, что реклама (((

Когда-то была Финансовая Украина (очень качественная аналитика, прикрыли при чучме ((( )
IP: 77.123.166.---
Папай _ 06.10.2007 17:14
В Україні наразі нема ніяких партій. Є венчурні фінансово-політичні угрупування з різними бренд-легендами, зокрема "національно-демократичного" штибу. Серед членів таких угрупувань трапляються стихійні демократи і навіть жменька приблизно культурних людей, але вони вмент перестають такими бути, якщо це загрожує їхнім короткотерміновим персонально-клановим бізнес-інтересам.
IP: 195.22.112.---
hrad _ 06.10.2007 13:52
Парникових умов для 4-ї влади чекати не варто. Необхідно робити ставку насамперед на читача - мільйони українців здатні фінансувати добру пресу. Прикладом самодостатності у жорсткій конкуренції за читача є А-БАБА-ГАЛАМАГА.
Автору.
Статтю для широкого читача варто закінчувати реальними конструктивними рекомендаціями. Інакше це ще один плач ображеного українського інтелігента.
Відомий афоризм "Москва слезам не верит" має вітчизняний варіант "Київ сльозам теж не вірить"
IP: 81.17.134.---
MyxoMop _ 06.10.2007 04:11
Є дотаційні партійні видання, а є медіа-бізнес. Треба робити продукт який буде користуватись попитом у споживачів, тоді не буде фінансових проблем. Я теж купував ПіК, але коли він мене перестав задовольняти перейшов на Дзеркало Тижня.
IP: 77.87.152.---
rombk _ 06.10.2007 03:21
А чого власне Ви чекали шановний, справжні журналісти(є заодно інтелектуальною елітою) повинні вміти в будь яких умовах доносити і відстоювати власну думку, а не чекати доброго пана, шо і заплатить і позволить говорити шо хочеш. Не нагадує приказку "і на *** сісти і ноги не розсунути".
IP: 193.138.247.---
вермутЪ _ 05.10.2007 23:41
"Над вымыслом слезами обольюсь". С нетерпением ожидаю список несчастных бомжующих журналистов, стоящих за справедливость на паперти "христа ради". Закрывается один клоачный листок -- тут же открывается другой, поскольку на гавканье на конкурентов существует огромный спрос. Типа от имени шестой власти.
IP: 77.242.163.---
diduhan _ 05.10.2007 21:31
vitstab1979
"Злейший враг науки --- Ющенко. Именно в период его правления наука оказалась на грани выживания"
бугога. а до того значить наука жирувала :))) і була топ приоритетом для всіх :))) кучма сотоваріщі думали не про баблос попилити, а як науку ще вищче підняти. тому вона так високо у нас зараз.
та й в коротенькій суперечці з NELLI я щось думаю вона(він?) правду каже, а не ви.
IP: 193.34.79.---
IO95 _ 05.10.2007 20:44
Автор, на цей раз незгоден.
В цьому є своя онтологічна справедливість - журналістам нема чого годуватись із партійних кас і строїти із себе невинних та об'єктивних. Є ринок - вперед, заробляй гроші. Мені їх не шкода.
А партії, які обіцяли і не виконали будуть покарані - на другий раз лише лохи та нездари підуть до них клепати хвалебні пасквилі. Але якість буде нижча. Ну так заслужили..
IP: 77.123.166.---
Папай _ 05.10.2007 18:56
Нема цілком пристойних видань, є пристойні автори.
IP: 77.239.167.---
vitstab1979 _ 05.10.2007 18:24
Никакого повышения в 2 раза при Ющенке не было, оно было при Януковиче и Тимошенко
IP: 77.122.159.---
NELLI _ 05.10.2007 17:57
05.10.07 16:22 ___arifm
Последнее значительное повышение зарплаты в Нану было в 2000 году при премьере Ющенко = в 2раза. После этого по мелочи.
IP: 77.239.167.---
vitstab1979 _ 05.10.2007 17:23
Злейший враг науки --- Ющенко. Именно в период его правления наука оказалась на грани выживания, а все законы направленные на поддержку науки им блокировались.
IP: 77.239.167.---
vitstab1979 _ 05.10.2007 17:22
Злейший враг науки --- Ющенко. Именно в период его правления наука оказалась на грани выживания, а все законы направленные на поддержку науки им блокировались.
IP: 77.122.50.---
arifm _ 05.10.2007 16:22
to insurgent
А якщо в НАНУ немає конкуретного середовища і наука ледь дихає, то чи провина у цьому пана Грабовського? А може це провина усіх наших урядів, які ігнорували Закон про фінансування науки, депутатів усіх скликань Ради, які не наполягали на дотримуванні Закону і усіх наших президентів, жоден з яких пальцем не поворухнув для виправлення ситуації?
IP: 77.239.167.---
vitstab1979 _ 05.10.2007 15:43
В НАНУ все в порядке, там люди за копейки получают научные результаты. А вот журналисты это проститутки и судьба у них это типичная судьба проституток. Поимели и выбросили, так что все нормально, у каждого свой путь.
IP: 80.84.181.---
cvacho _ 05.10.2007 15:15
Вы же - средства МАССОВОЙ информации!
Конкретно в слух назвать всех поимённо.
Говорить не где-то втихаря "..нибито пан Х..", а конкретно:.. депутатко Вася Пендюренко - такой жлобяра, что конфеты у детей на улице отбирает."
Сформировать им такой имидж, чтоб у них на выборах как у ветрюльки шансы были.
Причем действовать нужно однозначно: если мы не вместе, то без обид панове спонсеры,так сказать.
"Первым смазку получает то колесо которое громче всех скрипит"
Так что срипеть надо погромче :)
IP: 77.123.22.---
insurgent _ 05.10.2007 15:02
Я чув від свого знайомого, що пане Сергій працює в НАНУ, здається в інституті філософії або мовознавства. Якщо так, то було б цікаво дізнатися, чи існує за думкою пана Сергія, «конкурентне середовище» на його основній роботі, тобто в НАНУ в загалі, та в його інституті зокрема . Яка його думка стосовно того, чи має відношення до науки його теза «Висновок дуже простий: коли звужується конкурентне середовище, коли до мінімуму зменшується ареал вільного творчого пошуку, коли зникає можливість ...
IP: 195.114.130.---
Май _ 05.10.2007 14:56
Кому хочется узнавать про себя правду, да ещё и платить за это деньги?
IP: 195.39.233.---
галушка _ 05.10.2007 14:52
don vovan-----Полностью согласен!
IP: 77.123.166.---
Папай _ 05.10.2007 14:47
На позір печальний, але цілком закономірний процес інформаційного самознищення самозваної "еліти".
IP: 195.189.51.---
DON_VОVAN_2 _ 05.10.2007 14:30
Сорри "...скажешь. ((("
IP: 195.189.51.---
DON_VОVAN_2 _ 05.10.2007 14:29
Нда... что тут скажеш. (((

Автор, наши элиты это ЖЛОБЫ разбавленные РАГУЛЯМИ!!! Какой интелект??? Только интелект политтехнологов они еще как-то ценят и воспринимают!!! Гражданское общество - спросите у тройки лидеров что ЭТО такое ---- АТРИБУТЫ, плиз!!!!!!!!!!!!!!!! Боже, я не хочу ЭТО видеть!!! Поэтому МЫ у них наверное и не спрашиваем (((
Я голосовал за БЮТ, но и о них немогу сказать ничего в оправдание. (((

Пример Фельдмана, глава БЮТ в Харькове - это писец какой-то (((
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.