IP: 192.168.3.---
Бот _ 23.11.2007 15:11
Думаю, что в спасении Киева заинтересованы все - и помаранчевые, и голубые, и красные...
Только надо объединяться!
IP: 192.168.3.---
Бот _ 23.11.2007 15:10
А вообще статья очень хорошая, таких бы людей побольше у власти.
IP: 192.168.3.---
Бот _ 23.11.2007 15:10
"Просто это пришли в город ВАРВАРЫ. Они делают бизнес, а потом валят за бугор для цивилизованной жизни. А мы остаемся с проблемами города. Разве можно допускать к власти Киева людей, которые не прожили здесь хотя бы лет 25. Они не любят наш город и уничтожают его как монголо-татарское иго. "
ДА, так оно и есть, к сожалению.
И замена нашего Марсианина на Лунатика ситуацию особо не спасет. Тут надо всю систему менять.
IP: 193.200.84.---
comm _ 23.11.2007 00:34
20.11.07 20:34 Gustav:
"Київ потрібно розвантажувати... Оптимальний варіант - вивести з Києва центральні установи виконавчої та судової влади до іншого міста. Кращий географічно варіант - Чигирин Черкаської області."
Не згоден. Кращий варант для усіх наших установ законодавчої, виконавчої та судової влади був би Чорнобиль.
Принаймі ніхто не просився би на другий термін. :)
IP: 10.234.10.---
Lena21 _ 21.11.2007 17:47
А коллектор таки уже трещит, на левом берегу.Вот так.
А если кого инт где проходит коллектор, то, до метро Славутич, а там пару км на маршрутках до ост.Коллекторная.
IP: 77.122.44.---
Provocator _ 21.11.2007 12:14
21.11.07 07:35 ___dumai-org-ua
Києву потрібні не " законодавча база нової системи управління", а нові(якісно) люди при владі та свідомі мешканці.
Де ж взяти цих людей? Може хто озветься? Їм би допомогли прийти до влади.
IP: 195.137.241.---
vasyo _ 21.11.2007 12:01
Тим, хто не вірить в фекально-сміттєвий армагеддон - поговоріть з людьми із Київенерго, Київводоканалу - Київ давно вже стоїть на грані екологічної катострофи, вірніше, лежить і чекає останнього носака, щоб сконати
IP: 10.0.24.---
Таймократ _ 21.11.2007 09:07
К сведению автора: сейчас в стране нет "міністерства архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства". А так, приятный опус получился, по принципу "если бы кухарка управляла государством". То есть, все правильно сказано, но никакой связи с реальностью не имеет.
IP: 193.201.26.---
dumai-org-ua _ 21.11.2007 07:35
Автору - респект майже за весь текст. Але висновки - ніякі. Києву потрібні не " законодавча база нової системи управління", а нові(якісно) люди при владі та свідомі мешканці. Поки Київ на 50% голосує Юлю - буде купатися в багнюці, стояти в пробках та ін. Самі віддаємо місто на пограбування черговому шахраю, а потім жаліємося. До нової влади в Києві - тільки киян, які не словом, а справами підтвердили свою любов не до грошей, а до міста.
IP: 77.122.68.---
alkiev _ 21.11.2007 02:36
Статья интересная и на редкость толковая в смісле тезисного предложения путей решения проблемы.
IP: 193.41.62.---
malusha _ 21.11.2007 02:15
Київ стоїть на землі, у Києва були кошти і земля.Але банда Черновецького-Космоса(наркомана) все привласнила собі.З особим цинізмом Космонавт розпатрошив майно Києва, і проблеми:соціальні, транспорт, дороги, комунальне господарство залишились не вирішені.Чи варто сподіватися, що нинішня влада розчохлить шахрая Черновецького?
(Путін вже давно б відправив його шити валянки).
IP: 193.41.62.---
malusha _ 21.11.2007 02:12
Київ стоїть на землі, у Киева були кошти і земля.Але банда Черновецького-Космоса(наркомана) все привласнила собі.З особим циннізмом Космонавт розпатрошив майно Києва, і проблеми:соціальні, транспорт, дороги, комунальне господарство залишились вирішеніюЧи варто сподіватися, що нинішня влада не розчохлить шахрая Черновецького?
(Путін вже давно б відправив його шити валянки).
IP: 194.88.152.---
уграїнець _ 20.11.2007 21:54
Адміністративну столицю перенести у Кіровоград - центральне місто України! Звісно, перейменувавши його, бо жити в місті Кірова, будівельника СЛОНу, українцям не гоже!
Давно назріла децентралізація України. Візьмемо Німеччину - там не пруться усі до Берліну, бо і Мюнхені є гідне життя, і у Ляйпцігу, і у Бонні. А в нас навіть Харків вважається провінцією, що вже казати про Львів та Луцьк. Наявність руху життя лише у столиці - ознака країни "третього світу"
IP: 77.122.221.---
Гапон _ 20.11.2007 21:50
Процесс происходящий в Киеве, характерен для всех стран третьего мира.
К сожалению он объективен и все активное население, будет стремится в метрополию.
Перенос столицы уже ничего не решит. Увеличение населения остановится где-то на семи миллионах. Киевлянам везет, последнее время нет сильных холодов, при отказе части теплоснабжения, развитие ситуации по принципу домино: тепло, перегрузка эл.сетей и т.д. ... Будем ждать "жареного петуха"!
IP: 78.137.28.---
Gustav _ 20.11.2007 20:41
"На реализацию проектов по развитию инфраструктуры Киева в контексте подготовки к проведению чемпионата Европы по футболу 2012 года необходимо выделить 53 млрд. грн., сообщил первый зам главы КГГА А.Голубченко". А почему только Киеву? На такие деньги можно было бы поднять инфраструктуру несколько областных городов. Вопрос: а столица не подавится?
IP: 78.137.28.---
Gustav _ 20.11.2007 20:34
Києву вже нічого не допоможе. В найближчій перспективі його чекає колапс від перенаселення. Ідея "Великого Києва" - дурна за суттю. Київ потрібно розвантажувати, а не вишукувати тимчасові варіанти вирішення окремих проблем. Оптимальний варіант - вивести з Києва центральні установи виконавчої та судової влади до іншого міста. Кращий географічно варіант - Чигирин Черкаської області. А будови центральних органів продати місту. Треба також змінити закон про самоврядування, щоб хабарі не їхали у Київ
IP: 79.124.135.---
none_smilodon _ 20.11.2007 20:14
Автор цього опусу дебіл чи дегенерат? Мабуть коли ми всі роки Омельченка бачили встановлення нових теплотрас - у нас були галюцинації. Оскільки до кінця не осилив, не знаю чи загадало це бєздаріщє страшилку всіх часів - "прорив київської дамби закічується армагедоном". Хто не знаю сюжет, нагадую: київське море прориває, воно змітає всі дамби по дніпру перетворюючись на все більші хвилі... зійшовши до низу дніпра вода змітає крим (мрії, мрії...), а потом хвиля починає робити кола по планеті...
IP: 77.122.77.---
ipsvoboda _ 20.11.2007 19:34
Ага, розумників у нас серед журналюг - зер багато. Почув, недочув і тути ж катати, катати, не замислюючись про наслідки. Це я не для того, щоб Космоса вигорожувати... Я проти масової істерії, яку намагаються роздувати наші папарацці-паразити...
IP: 77.122.77.---
ipsvoboda _ 20.11.2007 19:30
Текст коментаря набирайте тут
IP: 195.234.68.---
cint _ 20.11.2007 16:27
Ну ось, "пости" деградують на "Українській правді" як і депутати в Міській раді...
Шкода, що у Києві немає справжніх патріотів-кіллерів, десяток закорумпованих посадових осіб прибрали б, відразу решта нардепів порядними стане і, можливо, займуться справжньою роботою - відбудовою української держави з центром у Києві!
IP: 193.138.247.---
вермутЪ _ 20.11.2007 16:16
Шановні кийки та киянки, ласуйте своїми гіменцями -- вам це піде на користь. І виберіть собі іще гопкіна в головьмерини. Він вам допоможе.
IP: 212.90.169.---
Peresich _ 20.11.2007 15:55
20.11.07 15:20 ___Ander_ Согласен. А будет еще хуже. ГНАТЬ НЕЛЬЗЯ В СТОЛИЦУ. ПОСТАВЬТЕ а предыдущем предложении ЗАПЯТУЮ ГДЕ УГОДНО - ВСЕ РАВНО ВЕНИКИ...
IP: 85.223.208.---
Ander_ _ 20.11.2007 15:20
2 Peresich Батурин не в центрі, а у тій таки Чернігівській області. А Києву від того, що він адміністративна столиця imho тільки гірше.
IP: 212.90.169.---
Peresich _ 20.11.2007 15:19
20.11.07 15:17 ___ILazar Ух ты... Кардачи совсем недалеко... Не бодрит...
IP: 85.223.208.---
Ander_ _ 20.11.2007 15:18
2Безработный1 А по-моєму, різниці між нашими хапугами та російськими жодної. Хіба що, масштаби "прихватизації". Простому народу до одного місця "статусний" чи "нестатусний" той хапуга.
IP: 212.90.169.---
Peresich _ 20.11.2007 15:17
20.11.07 15:11 ___Ander_ Батурин. Думаю, ТАМ нас поддержат. Сверлите дырочку на лацкане. Каждой стране - по своей Астане...
IP: 213.159.231.---
ILazar _ 20.11.2007 15:17
__Peresich Насколько мне известно,свод коллектора ,проложенного в районе Кардач ,держится за счет глины в почве-сверху деревья
IP: 85.223.208.---
Ander_ _ 20.11.2007 15:11
А ще краще, не до Чернігова столицю перенести, а куди-небудь у центр України. До Чигирина, або Знам'янки. Одразу легше стане дихати у Києві.
IP: 10.241.3.---
Клаус _ 20.11.2007 14:59
Наивный автор так и хочет услышать гадости о Черновецком...
Не получится у БЮсТа поменять одного идиота (без справки) на другого (со справкой)...
IP: 195.43.43.---
AdamO _ 20.11.2007 14:23
2___________20.11.07 14:10 ___Lena21
Да уж, коллектор не та проходит, а чуть ниже, но от этого суть проблемы и острота вопросов отпадает?! А сказать об урозе утонуть в дерьме - для этого какой-то особый дар нужен, а не элементарная порядочность и соображалка?
http://www.prevedgame.ru/in.php?id=764394
IP: .---
Сукристофф _ 20.11.2007 14:22
Леню нужно запиндюрить на его историческую родину - в Космос. Предварительно перепилив тормозные тяги на летающей тарелке, что б уже на очень долгие года. И с ускорением С, - не меньше. Шоб через пару суток был он где-нить в районе млечного скопления Гончих псов. Там земли бесхозной немеряно - на сотни тысяч парсеков. Во где Эльдорадо!!! И Олесика с Ирэнеой нехай прихватит. А что, устроят там себе клондайк.Ззакачаешься!
И баба с возу, и волки сыты.
IP: 212.90.169.---
Peresich _ 20.11.2007 14:20
20.11.07 14:10 ___Lena21 Ой, а где?
IP: 10.234.10.---
Lena21 _ 20.11.2007 14:10
Статья бездарная.
Коллектор проходит не там.
IP: 91.197.48.---
Vaka _ 20.11.2007 13:17
Треба, як казахи - перенести столицю, скажімо, до Чернігова. (Бідний Чернігів!) Тоді вся ця ботва в мерседесах перенесе свої дупи туди, й буде жерти там те, що залишилося від діяльності місцевих черновецьких. Прости мене, господи. Тоді у нас буде хоча б більше шансів зустрічати у власному місті рідних киян, а не заїжджих даунів. Хто пригадає 1980 рік (Олімпіада), той мене зрозуміє.
IP: 10.46.30.---
Liz _ 20.11.2007 13:13
Автору, як молодій людині, порадила б не давати поради Льоні-Космосу і Віті-Галактиці, бо це шлях у безкінечність. А пропоную задуматися про шлях, коли дійсно коло замкнуте остаточно і ті, до кого він апелює, абсолютно глухі до будь-яких звернень.Я б на місці молоді починала готувати загони самооборони від існуючої владної бандоти. Інакше незчуються, як опиняться в стічному коллекторі, а бандота посідає на свої літаки і вилетить на свої острови. І це єдина беззаперечна істина.
IP: 212.90.169.---
Peresich _ 20.11.2007 13:10
20.11.07 13:03 __Безработный1 Напротив - перспектива есть. Далее катала, бытовой уголовник, альфонс, пара базарных барыг и т.п. при желании уже легко превратятся в докторов физико-математических и прочих наук, академиков да и просто светочей науки, лауреатов премий, благородных сыновей замминистров, просто замминистров, министров и даже берите выше... Еще выше... Ну и дрессирорвщиков и укротителей небольших стаек народных депутатов. Вон на матче России в Израиле в небе 83 борта ждали посадку !
IP: 77.123.69.---
Безработный1 _ 20.11.2007 13:03
Если в России олигархами стали доктор физико-математических наук, сын замминистра внешней торговли СССР, советский замминистра – то есть люди статусные, с высоким образованием и интеллектуальным уровнем, то в Украине дела с этим обстоят печально: катала, бытовой уголовник, альфонс, пара базарных барыг и т.п...
никакой перспективы
IP: 77.123.163.---
Stan _ 20.11.2007 12:47
Я живу в Киеве с 1944 года. Наш город видел очень многое. Но всегда это был исторический, культурный и зеленый центр Украины. Почему продают землю города без учета генерального плана развития Киева? Просто это пришли в город ВАРВАРЫ. Они делают бизнес, а потом валят за бугор для цивилизованной жизни. А мы остаемся с проблемами города. Разве можно допускать к власти Киева людей, которые не прожили здесь хотя бы лет 25. Они не любят наш город и уничтожают его как монголо-татарское иго.
IP: 212.90.169.---
Peresich _ 20.11.2007 12:26
Веселенькая песпективка.
IP: 85.223.208.---
olegko _ 20.11.2007 12:23
видать грядёт новый прорыв, в добавок к взырыву дома в Днепре и аврии на шахте Засядько