Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Рецепт для політиків на День української мови: краще читати, ніж жувати

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 91.189.129.---
Пересмешник _ 12.11.2007 16:55
12.11.07 15:06 ___Северянин, 300!
IP: 192.168.157.---
Северянин _ 12.11.2007 15:06
12.11.07 09:41 ___Пересмешник - ??????
IP: .---
rrrttt _ 12.11.2007 14:09
___Безработный2

таким тупим як ти, роботи не знайти ніколи.
IP: 81.21.1.---
ПрПреображенский _ 12.11.2007 12:54
Мистецтво, заборонене в Україні при будь-якій владі чи режимі- www.kolyada.com

IP: 194.30.168.---
Nug _ 12.11.2007 11:51
10.11.07 15:28 ___Безработный2
ПРОДОЛЖЕНИЕ

А мои ти куряни свЂдоми къмети:
подъ трубами повити,
подъ шеломы възлелЂяны,
конець копїя въскръмлени,
пути имь вЂдоми,
яругы имъ знаєми,

Москалі, отож уже за часів Київської Русі були "свідомі". Ану гарчати.
IP: 81.90.236.---
Антісовєтчик _ 12.11.2007 10:42
Палій пише: "Поки що ж наша "еліта" не розуміє ні країну, якою керує, ні її історію, ані її призначення. І виглядає як цілковито чужа їй."

+10
IP: .---
24_серпня _ 12.11.2007 10:22
В цілому автора підтримую. А також вважаю, що думки, наведені в статті, не для убогого розуму рабів.
IP: 192.168.157.---
Северянин _ 12.11.2007 09:45
10.11.07 23:07 ___КОЗАКЪ - Підтримую! Автора в багнюку!
IP: 91.189.129.---
Пересмешник _ 12.11.2007 09:41
10.11.07 15:32 ___Безработный2
"мова - это русско-польский суржик. Зачем нам менять свой суржик на мову? "

Т.е. что-то среднее между русским и польским??? :))) А не свидетельство ли это, что и тот и другой языки произошли от украинского??? :)))
Да, любят русские позиционировать себя, как правоприемников Киевской Руси, хотя на самом деле-то настоящие правоприемник - это Речь Посполитая. А Московия - это улус Золотой Орды :)))
IP: 192.168.160.---
teri7288 _ 11.11.2007 14:48
Це "российский язык" дiaлект фiнсько-церковнословянський. А мова наша iснує вже вiками. Природно що словянськi мови подiбнi.
IP: 77.121.165.---
krabat _ 11.11.2007 00:16
10.11.07 23:07 ___КОЗАКЪ
"...Коли я читаю таких, як Палій, мені стає соромно..."

Снімаюшляпу. Таким авторам краще жувати ніж писати.Все намагаються кормити нас сумнівними рецептами з шматочків фрагментарних версій, видаючи цю полову за істину.Які у нас "історики" такі і "політики"
IP: 213.159.254.---
КОЗАКЪ _ 10.11.2007 23:07
Коли я читаю таких, як Палій, мені стає соромно, що серед українців не перевелись такі дегенерати. Хто йому сказав, що "Слово" було написане у 1187 році? Цей твір не має точної дати. Досі тривають дискусії, чи не є він підробкою часів Катерини ІІ. Нагадаю, що "Слово" знайшов російський бібліофіл Мусін-Пушкін в одному з монастирів під "москальским" містом Ярославлем на Волзі. Які б не були корені "Слова", а однозначно відомо, що вперше опублікували його в Росії наприкінці XVIII століття.
IP: 77.123.89.---
Inqube _ 10.11.2007 21:13
10.11.07 18:37 ___ЗапорiзськаСiч

Та да, давайте переходить на санскрит или чего там было у наших арийских предков:)
IP: 77.109.38.---
ЗапорiзськаСiч _ 10.11.2007 18:37
Що могли дати напiвграмотнi монахи Кирил та Мефодiй слов`янам Надднiпрянщини? Все на що вони спромоглись, так це незграбний штучно створений дiалект болгарської - церковнослов`янська "мова". Дiйсно, нам пора повертатись до наших праслов`янських витокiв!
IP: 77.88.197.---
SSergiy _ 10.11.2007 18:04
Схоже автор не дуже знає історію слов'янства та не читав "Велесової книги" - інакше б розумів і витоки слов'янських народів та чуждість варяжських творців Київської Русі. Згадайте скількі слов'ян знищили Ольга та Володимир. Пора повертатись наших витоків!
IP: 77.122.127.---
Безработный2 _ 10.11.2007 15:32
мова - это русско-польский суржик. Зачем нам менять свой суржик на мову?
Ответь, доходяга.
IP: 77.122.127.---
Безработный2 _ 10.11.2007 15:28
ПРОДОЛЖЕНИЕ

А мои ти куряни свЂдоми къмети:
подъ трубами повити,
подъ шеломы възлелЂяны,
конець копїя въскръмлени,
пути имь вЂдоми,
яругы имъ знаєми,
луци у нихъ напряжени,
тули отворени,
сабли изъострени;
сами скачють, акы сЂрыи влъци въ полЂ,
ищучи себе чти, а князю сла※.
Тогда въступи Игорь князь въ златъ стремень,
и поЂха по чистому полю.

умственный фальсификатор, а где здесь мова?
IP: 77.122.127.---
Безработный2 _ 10.11.2007 15:26
«Комони ржуть за Сулою, —
звенить слава въ КыєвЂ;
трубы трубять въ НовЂградЂ, —
стоять стязи въ ПутивлЂ!»
Игорь ждетъ мила брата Всеволода.
И рече єму Буй Туръ Всеволодъ:
«Одинъ братъ,
одинъ свЂтъ свЂтлый –
ты Игорю!
оба єс†Святъславличя!
СЂдлай, брате,
свои бръзыи комони,
а мои ти готови,
осЂдлани у Курьска напереди.

тот же источник, которым пользовался умственный доходяга - и где здесь мова?
IP: 81.25.229.---
оля-бог _ 10.11.2007 12:53
nik! Мне то же на "Обозе" выдается такая запись "добавление комментариев запрещено модератором"! Я считаю что это за то, что всегда высказываюсь в пользу Тимошенко! Вот и вся "свобода слова по Бродскому"!
IP: 62.80.165.---
Sanya _ 10.11.2007 12:46
Палій пересмикує. Мовляв - нічого у нас свого нема - ми все запозичили. От народ! Да? І Шевельов і інші мовознавці (та й у професура Оскфордського університету) довела, що Українська мова - прамова всіїх індоєвропейських мов. Звісно, що всі ці слова можна піднімати на кпини. Але у 2000 році британькі вчені за аналізом ДНК дослідили як заселявся європейський континент. Перші осередки з"явилися на території Наддніпрянщини та Іберії. Інформацію не поширили, бо незручна.
IP: 62.80.165.---
Sanya _ 10.11.2007 12:41
Слово о полку Ігоревім переписувалося не раз. При чому останнім часом почали з"являтися дослідження, що ставлять під сумнів правдивість описаних подій. "Слово" переписували у росії. Досить грунтовно про це пише Белінський у книжці "Земля Моксель" (рекомендую) як і взагалі про історіотворення москви. Тема походження мови розкрита слабо. Болгари одні з останніх племен, які прийшли на землі слов"ян, і вони не могли стати осердям нової мови. Інакше вона була би штучна і не прижилася б...
IP: 77.109.60.---
ЗапорiзськаСiч _ 10.11.2007 12:29
MyxoMop

Хто довiв сумнiвнiсть Велесової Книги? Не брешiть! Це витiвки нечистих на руку "iсторикiв".
IP: 81.17.134.---
MyxoMop _ 10.11.2007 00:52
Автентичність Слова о полку Ігоревім як і Велосової книги вельми сумнівна
IP: 77.123.9.---
Лірник _ 09.11.2007 20:39
Все правильно.Добре написано.Я радий що знову читаю Палія.
Обоз тепер боїться таких тем.
Я пишаюся,що ми -українці!
IP: 213.227.219.---
алекс23 _ 09.11.2007 19:56
Спасибо!!!
IP: 194.44.220.---
hrad _ 09.11.2007 19:52
Автор торкнувся 2-х тем: 1) історії української мови і 2) ставлення до неї керівництва держави.
1.Дуже професійно розкрито тему Дня української мови.
2.Іронія автора у висловах "Так звана українська "влада" регулярно вітає ... " , "... наша "еліта" ... " є надто інтелігентною для розуміння тими до кого це відноситься. Для "так званих" Мова - це один із засобів передвиборних кампаній та все що пов'язано із здобуттям та утримуванням влади. Але це окрема, однак необхідна тема.
IP: 10.164.4.---
Nick_M _ 09.11.2007 19:14
Скажите,пожалуйста, на Обозе мне выдает сообщение "добавление комментариев запрещено модератором". Это ,случайно, не забаненно мой ИР? Все дело в том,что я назвал журналиста Глухова,специализирующегося на отрицании Голодомора мразью и подонком. Где-то в таком же плане и Подоляка,который обливал грязью Лукашенка назвал Подляком. Если это означает "забанение",то насколько долго все это продлитcя?
IP: 91.189.129.---
Пересмешник _ 09.11.2007 18:49
Спасибо за очень хорошую статью. Вот по-больше бы таких на УП.
IP: 77.122.153.---
Папай _ 09.11.2007 18:31
Дякую.
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.