IP: 194.9.69.---
prado _ 07.01.2008 21:24
27.12.07 21:53 ___DPotekhin
to slo3
якщо б померанчевий захід зразу після 2004р став би проводити "люстрацію" на сході, відбувся б розкол України
РОЗКОЛ????
Схаменіться!!! Про розкол зараз говорять лише повні дебіли.
IP: 194.9.69.---
prado _ 07.01.2008 21:20
01.01.08 20:31 ___krabat
__________________________
Раздвоение личности - не иначе.......
IP: 194.9.69.---
prado _ 07.01.2008 21:11
27.12.07 16:54 ___infolog
Яке нове покоління??? Ми доживемо?? Мене не цікавить, що буде через N років. Мене цікавить,що БУДЕ ЗАРАЗ. БО Я ЖИВУ ЗАРАЗ. І ХОЧУ ЖИТИ ЗАРАЗ!! Світле майбутнє - не для мене.
IP: 194.9.69.---
prado _ 07.01.2008 21:04
03.01.08 19:22___Olexandr_Kyiv
На які стовпи? НА КОЛ!!!
IP: 194.33.189.---
Антон100 _ 07.01.2008 19:52
Ну, про провал реформ ви загнули. Їх ніхто ще і не починав. Приходили, крали хто більше, хто менше... Після донецької профессури одні втрати. То Нафтогаз розікрали, то Ташлицьку ГЕС злямдили, то кредитів набрались і накрались. Як щось реформувати, якщо нічим керувати?
Необхідно хочаб навести спочатку порядок в державі, розібратись, що там в Семенюк ще залишилось нерозкрадене.
Нинішній розклад в парламенті теж не додає оптимізму, тому Ющенко шукає порозуміння з здоровою частиною ПР.
IP: 212.115.224.---
luko _ 06.01.2008 17:51
01.01.08 20:31 ___krabat :
"Там ще була точка зору пасічника,але її чомусь прибрали : "...А може нуїїнах ...ту пасіку..."
Передивився, справді, було - та сплило...
Стерилізатори в УП (ко)шмарні...
З Різдвом, що тягнеться з 251207.
IP: 192.168.1.---
basker _ 04.01.2008 17:17
31.12.07 00:09___SIM
"Ні, пробачати бандитам не можна! Червоних комуняцьких бандюків та продовжувачів їх чорної справи: симоненків, вітренок, голубів, александровських та іншу мерзоту, яка винна у смерті мільйонів і мільйонів наших співгромадян, замордованих голодом і катуваннями в комуняцьких концтаборах и висилках - до суду, а ще краще - відразу на стовпи!"
ага. прально. а потом евреев и цыган. и гомосексуалистов... и вперед. Тризуб можно еще на свастику поменять...
IP: 77.121.246.---
Olexandr_Kyiv _ 03.01.2008 19:22
31.12.07 00:09___SIM
"Тепер треба оголосити, що в ім"я майбутнього ми пробачаємо всім бандитам.'
---
Ні, пробачати бандитам не можна! Червоних комуняцьких бандюків та продовжувачів їх чорної справи: симоненків, вітренок, голубів, александровських та іншу мерзоту, яка винна у смерті мільйонів і мільйонів наших співгромадян, замордованих голодом і катуваннями в комуняцьких концтаборах и висилках - до суду, а ще краще - відразу на стовпи!
IP: 81.23.24.---
Candido _ 02.01.2008 19:55
Здається таки, теперішня прем'єрка не має наміру забезпечити собі персональний провал заради процвітання яких-би то не було кланів. Щось у ній каже, що сама хоче бути лідером, і харизму має, і користуватися нею вміє. І досвід має - зхибив - втратив харизму (тобто, дарунок Божий). Але ж у неї самої нічого не вийде. Пора розуміти, що демократія - це влада народу. Якщо ми не володуємо, то володують нами.
IP: 77.122.221.---
player _ 02.01.2008 14:08
Отличная статья, очень остроумно и по сути. У Тимошенко могло бы получиться что-то изменить радикально, но пока ТАКой президент у власти... он будет и дальше старательно выполнять все вышеприведенные рекомендации. Если бы хоть удалось протолкнуть нормального генпрокурора! Но боюсь, ющенко такого безобразия не допустит. Короче, нужны досрочные президентские выборы, потому что шансы Украины вырваться из третьего мира тают буквально с каждым днем.
IP: 77.121.165.---
krabat _ 01.01.2008 20:31
30.12.07 23:59 ___SIM
"00:12 ___krabat
Точка зору бджоли:: 3.Завтра ..."
Там ще була точка зору пасічника,але її чомусь прибрали : "...А може нуїїнах ...ту пасіку..."
IP: 62.221.55.---
SIM _ 31.12.2007 00:09
___slo3
///"і першою повинна бути економічна амністія."
Аякже, от тільки ніяк з УПА не розберуться. Скільки років минуло, а люди пам"ятають своє.
Тепер треба оголосити, що в ім"я майбутнього ми пробачаємо всім бандитам. Чи Ви мали на увазі тільки суто економічні злочини? Чи треба народ переконати, що оскільки судами відносно нинішніх "меценатів" нічого не було доведено, то і бандитами був хтось інший, а не вони? А може, бандитів взагалі не було?
Звісно, це не народу вирішувати...
IP: 62.221.55.---
SIM _ 30.12.2007 23:59
00:12 ___krabat
Точка зору бджоли:: 3.Завтра
Ось бачите, всі хочуть розібратися з пасічником. Бо він хоче розбудовувати пасіку, але що з того дістанеться бджолам, трутням або матці?
Для більш точного перенесення в наші реалії треба уточнити, що не один Пасічник, а весь крупний бізнес хоче щось "розбудовувати", при цьому забираючи результати собі. Оскільки решта не бачить в цьому сенсу для себе (хіба що пахати доведеться більше, та частіше в шахтах гинутимуть), мають бажання розібратись.
IP: 212.115.224.---
luko _ 29.12.2007 11:56
28.12.07 11:00 ___кро: "...українське буде асоціватися із насиллям..."
Змушений Вам нагадати, що в українській мові слова "насилля" немає!
А от з НАСИЛЬНИМИ ЯВИЩАМИ у Вас щось є. Сходіть до українокультурного психолога
аби запобігти прогресуванню насильних явищ.
На жаль, одного з авторів повезло на Ваших явищах(насильних).
IP: 77.123.22.---
insurgent _ 28.12.2007 19:41
Ще одна порада як провалити реформі:
Не реформувати науку. Збільшити в рази довічні виплати членам державних академій, кількість держакадемій та їх членів.
Див. http://www.day.kiev.ua/133570/ та
Звернення групи науковців до п.Тимошенко з вимогою скасувати довічні плати дійсним членам державних академій http://maidanua.org/static/mai/1198861349.html
IP: 77.239.179.---
кро _ 28.12.2007 16:43
Шановний DPotekhin
Цікава річ виходить.
Російськомовні східняки чекали від "держави Україна" звичної імперської моделі стосунків. Широких прав і можливостей приймати участь в розбудові Української держави. Модель:"Провінція співпрацює з Імперією"
Але українські нацисти-це дуже закомлексована,травмована та низькокультурна спільнота із "ментального схрону". Вони почали нав"язувати східнякам викривлену та хворобливу модель "Силові органи гноблять та нищать спротив націоналістів"
Бо хворі
IP: 77.122.219.---
DPotekhin _ 28.12.2007 14:57
Шановний ___кро
про насилля тут може йтися тільки в сенсі браку дієвих механізмів самоврядування. але таке "насилля" центру над місцевими громадами стосується практично будь-якого питання. тому мова освіти, культури тощо - це питання розподілу бюджетів в інтересах громади. й контролю за ними.
звісно, мають бути й національні цільові програми культурного розвитку, але з сьогоднішнім адмініструванням - що б і для доступу до якої б мов не робилося - це будуть варіації на тему "просвіти".
IP: 77.239.179.---
кро _ 28.12.2007 11:00
Шановний DPotekhin
В російськомовному Києві залишилося 6 російських шкіл із 600.
Російську мову вивчають тільки 18% школярів.
Те ж саме насилля зараз робиться в Донбасі та іншіх мсцях сходу України.
От же риторика тут ні при чому. а іде реальне насилля.
Бо наші селюко-нацисти нічому не навчилися.
Створюють спігромадян, для яких українське буде асоціватися із насиллям та ворожнечею, а єдиним захисником ввахатимуть сусідню державу
IP: 77.122.110.---
DPotekhin _ 28.12.2007 10:28
28.12.07 08:28___кро
навряд можна серйозно говорити про фактичну дискримінацію російськомовних. але зловживання українською риторикою (часто - замість реальних справ) безумовно полегшує завдання тих, хто намагається презентувати цю риторику як агресію та дискримінацію російськомовних. насправді здебільшого це просто дешева попса.
IP: 212.115.224.---
luko _ 28.12.2007 08:52
krabat
Доброго Ранку! Дякуючи Вам день починається в доброму гуморі.
Та трохи захалепило. В Дніпрі кругом слизько, а "ТОЧКА" одна.
IP: 77.239.179.---
кро _ 28.12.2007 08:28
.
ПОРАДА № 6
6. В жодному разі не можна припиняти агресію та дискримінацію російськомовних українців
1). Треба показати їм. що вони з їхньою російською мовою-люди другого гатунку.
2) Показати,що вони не мають права вирішувати,якою мовою навчати своїх дітей,які читати книжки
3) Заборонити їм спілкуватися рідною мовою з чиновниками та в судах
Цими міроприємствами ми зможемо показати російськомовним,хто в цій країні хазяїн
І що це не їхні міста та регіони, чужа країна, ворожа держава
IP: 77.121.165.---
krabat _ 28.12.2007 00:12
Точка зору бджоли:: 3.Завтра нова матка абєщола разбіраться з трутнямі (тє прідумалі какуюта апазіцію - паши ми а жрать ані)
Р.S. Да...Нєзабить разабрацца з пасічником - утверждаєт што наша цель - нє собраний мьод жрать а "розбудова пасіки"...
Точка зору трутня: Єті пчьоли вканєц абарзєлі : када мьод сабірать надабила - ані раілісь,блін скора в улікє жрать нєча будіт...і єта матка новая нєзагризьот так атбєрьот чєсназаработаний праполіс івиганіт нах...Да! Нада разабрацца с пасєчнікам...
IP: 77.121.165.---
krabat _ 27.12.2007 23:57
27.12.07 23:08 ___luko
"...А з точки зору матки...."
Точка зору матки: 1.Рій намісці?(а класно вчора з трутнями пагудєлі!) 2.Бджоли при ділі3.Трошки "пачирвлю"...а потім разберемось з пасічником "хто тут главний".
Точка зору бжоли:1.Наканєц нова матка (ета старая савсєм абарзєла : пашеш-пашеш а мед весь разом з трутнями паєдала і вабщє ходять слухи шо нікакая ана нєматка била а трутєнь тока пєрєадєтий і вабщє с сасєднєго уліка)2.Нада би палєтєть сабрать нєктара і ( тока нада захєріть)...
IP: 212.115.224.---
luko _ 27.12.2007 23:16
"27.12.07 23:00 ___nagval
треба оголосити всеукраїнський конкурс: хто задушить більше депутатів, синків депутатів, міністрів та інших падлюк..."
А конкурсна комісія... з "депутатів, синків депутатів, міністрів та інших падлюк..."
IP: 212.115.224.---
luko _ 27.12.2007 23:08
27.12.07 22:44 ___krabat...."я канєчно ізвіняюсь"
....з точки зору апісології...(?)
А з точки зору матки, робочої бджоли, трутня, чи ще хто там є у них, пасічника як?
А "пасічник", як там фєнєй?
IP: 193.151.104.---
nagval _ 27.12.2007 23:00
треба оголосити всеукраїнський конкурс: хто задушить більше депутатів, синків депутатів, міністрів та інших падлюк...
IP: 77.122.221.---
Bot _ 27.12.2007 22:58
DPotekhin
Рад, что Вы решили скрасить это скорбное место своим личным присутствием. Даже хочется как-то Вас морально поддержать - например, задумайтесь о том, что предложенные в статье рекомендации давно уже выполняются... обоими политическими лагерями по очереди - цикл дерибана (помаранчевого в 2005 г., голубого - в 2006) сменяется циклом люстрации, и так далее, по кругу. Вы же предполагаете, что этот процесс - линейный, и закончится всеобщим "щастем".
IP: 193.151.104.---
nagval _ 27.12.2007 22:56
Хлопці, ви марно витрачаєте так багато сил на суперечки... Головне що? головне те, що поки МИ сперечаємося на цих бл...ких сайтах, ВОНИ нас винищують... димом, як бджіл. а ще - горілкою, перегонами за зеленими папірцями та різним іншим інвентарем. а ви - реалії, реалії... за такі реалії, як у нас зараз відбуваються наші пращури саджали багатьох мудаків на палі. Барабаш зрадник? на палю його! що ми тут з вами обговорюємо? повітря? треба їх душити... потихеньку так, але починати треба негайно!
IP: 77.121.165.---
krabat _ 27.12.2007 22:44
27.12.07 21:43 ___DPotekhin
"... то чию країну Ви називаєте Гондурасом ...
От я для себе всі сучасні реалії пояснюю з точки зору апісології через аналіз архетипу бджолиних сімей та їх об"єднаннь у пасіці у їх взаємозвязку з пасічником як моделі суспільних впливів ,мотивацій і взаємодій...І з точки зору апісології все що робити ,як робити,з ким робити , коли робити і для чого робити має пояснення набагато простіше і дотепніше і переконливіше ніж викладені у статті "потуги"...
IP: 77.121.165.---
krabat _ 27.12.2007 22:28
27.12.07 21:43 ___DPotekhin
"... то чию країну Ви називаєте Гондурасом..."
-Куме! Шось мене останнє врємя беспокоїть Гандурас...
-Е-е-е... Ви ,куме, главне не чешіть його...
IP: 77.122.219.---
DPotekhin _ 27.12.2007 21:53
to slo3
якщо б померанчевий захід зразу після 2004р став би проводити "люстрацію" на сході, відбувся б розкол України
- ага. тільки чомусь розколу не сталося навіть в 2004му, попри значно серйозніше протистояння, ніж зараз. не знаєте чому? а от спільний дерибан як засіб подолання "розколу" - це хороший спосіб підготувати грунт для люстрації. ;)
IP: 77.122.219.---
DPotekhin _ 27.12.2007 21:43
to krabat
Спочатку розпочав читати статтю і кинув - якась маячня графоманська.
Авторе! Навіщо нам Ваш Гондурас?
- якби Ви трошки уважніше читали, то помітили б, що авторів двоє. то чию країну Ви називаєте Гондурасом - нашу з Вами Україну, чи фредову Мексику? просто цікаво. :)
IP: 212.115.224.---
luko _ 27.12.2007 20:57
"....в жодному разі не можна оприлюднювати план радикальних реформ, який би слугував дороговказом змін, необхідних в першу чергу Україні...."
Автори як у люстерко дивилися.
Люстрація за визначенням не є покаранням. Вона - лише "лідар", тобто знаряддя для легалізації дій.
Якщо лідери не підари - скористаються нею в контексті "оприлюдненого плану".
Для оприлюднення треба ще його мати. Може хтось бачив?
Шана "27.12.07 13:09 ___Болт" . Покищо серед, перепрошую, лідерів мало правих.
IP: 195.248.160.---
tesla1 _ 27.12.2007 20:40
Спеціаліст по гірким кактусам з Мексики знає всі відтінки гіркоти. Але Мексика не знає доброго свіжого живого смаку. Це я може алегорично, але мені до ду_и поради мексиканця. Якщо він такий розумний, то хай одягає сомбреро, їде в Мексику і робить там сміливі реформи. Америка і Мексика відрізняються не тільки системами, елітою, а також людьми. Американці, коли стикаються з труднощами, то що роблять? Боряться! А мексиканці? Звісно, біжать в США на заробітки. Ми є такі, якими є. А він "Чехія"...
IP: 194.183.167.---
slo3 _ 27.12.2007 19:36
З статті складається враження, що найголовніша "реформа" для авторів і є люстрація -звільнити людей, і забрати "награбоване" і бандитів в тюрми посадити. У нас така люстрація неможлива : якщо б померанчевий захід зразу після 2004р став би проводити "люстрацію" на сході, відбувся б розкол України. А по моєму, економічні реформи можливі тільки в широкій коаліції, довготерміновій, і першою повинна бути економічна амністія.
IP: 83.170.249.---
B6 _ 27.12.2007 19:33
Для аффтарів. Коммуністичний Китай давно доказав світу - не в ідеології справа. Повчальним для авторів буде подивитись на стенд біля посольства Китаю , фото з міст Китаю вражають - Європа відпочиває. Чехія і Естонія - відрізнялись і в часи СРСР високим національним духом, люстрації відбувались за цим же принципом, до влади прийшли національні кадри, тому і успіх. Молодий і освічений - читайте Якоку, скільки треба в США провчитись щоб зайняти початковий ступень управлінця. Антиукраїнська джинса!
IP: 77.121.165.---
krabat _ 27.12.2007 19:09
27.12.07 18:35 ___DPotekhin
"...- інтелігентність реакції спричинена часом ..."
Спочатку розпочав читати статтю і кинув - якась маячня графоманська.Почитав коментарі.Хтось сказав про гумор чи сарказм.Таки примусив себе статтю дочитати...Маячня рідкісна - алля Ковалевський.Таку хе...рню рідко дозволяють собі писати навіть у коментарях на УП....Авторе! Навіщо нам Ваш Гондурас?
IP: 77.122.219.---
DPotekhin _ 27.12.2007 18:35
to карабас-барабас
Це надто інтелігентна реакція на призначення президентом Богатирьової та Єханурова, а Тимошенко - старих та юних професійних кучмістів типа Хорошковського.
- інтелігентність реакції спричинена часом написання. оскільки Фредо тільки вчить українську, :) ми писали спочатку англійською, а потім вже я робив "авторський переклад" (сподіваюсь, Фредо не розчарується, коли вивчить мову :D ). тоді ще не було цих призначень. але наразі всі рекомендації виконуються. :(
IP: 77.122.219.---
DPotekhin _ 27.12.2007 18:26
to Vlad_iz_Kharkova
реформы в Чехии провел не Гавел, а Клаус
- безусловно, Клаус в Чехии, точно так же как, скажем, Бальцерович в Польше, Гайдар в России, проводили технические реформы. но меня в данном случае интересовали политические условия и моральные авторитеты, при которых технократы получили возможность проведения реформ. и с этой т.з. ющенко, который претендовал на роль именно морального лидера, уже облажался. вопрос в том, насколько он воспользуется вторым шансом, станет ли Ельциным.
IP: 77.122.110.---
карабас-барабас _ 27.12.2007 18:23
Це надто інтелігентна реакція на призначення президентом Богатирьової та Єханурова, а Тимошенко - старих та юних професійних кучмістів типа Хорошковського. Шоу триває! Авторам респект
IP: 80.91.186.---
Reader_ _ 27.12.2007 18:22
О, да авторы ребята не местные, у нас так душевно писать не могут.
IP: 77.239.179.---
кро _ 27.12.2007 18:02
.
"Україна має залишатись такою ж корумпованою, залежною, дезорганізованою та жалюгідною."
Шануймося, бо ми цього варті!
.
IP: 212.115.224.---
krist _ 27.12.2007 17:53
Предположу, что не кадры решают, а требования к ним. Какую планку задашь, так и будет. Конечно, сегодняшний уровень управления никого не удовлетворяет, если Ахметов даже программу экономического развития Украины заказал за границей.
IP: 77.122.221.---
Bot _ 27.12.2007 17:29
Верю, верю, что на шару. ))
IP: 77.122.219.---
DPotekhin _ 27.12.2007 17:17
так а где бабло-то дают?
это что же получается - всем дают, а мы с Фредо нашару писали?
Сторінки:
← Попередня
Наступна →