Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Революція в Росії

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 91.196.52.---
шаман _ 08.12.2007 01:25
_пан Борислав
сумніваюсь що саудовці танцювали під амриканський саксофон в них своя гра. а тепер вони(а може й подекуди Росія) підігрівають війну в Іраку щоб дешева нафта не затопила світ. контракт на нафту з саудовцями(в 30х роах) американці називали контрактом з дяволом в 1999 році цей контракт закінчився і саудівці вертять світом
IP: 77.109.10.---
зеро _ 06.12.2007 11:28
Дивує підтримка паном Чемерисом знищення інститу президенства в Грузії,з натяком на Україну.То може Вас не вчить історія,може Ви хочете повторення Чорних рад в Україні,які призвели до втрати незалежності оної.Маючи поряд з собою тоталітарну державу(Росія) ні Грузія, ні Україна не можуть дозволити собі такої розкоші,як західна демократія,без входження в такі інституції як НАТО та ЄС.Спочатку НАТО і ЄС,а потім повна західна демократія.А до того часу Президент залишиться впливовою фігурою.
IP: 193.93.48.---
Яролюб _ 06.12.2007 08:33
Текст коментаря набирайте тут
IP: 77.121.141.---
sevryuk _ 06.12.2007 00:26
Володя, заспокойся й не воюй з вітряками. Тобі яку систему не дай, ти зразу опинишся в опозиції до неї. Антисистемник ти справді архіпослідовний. Але що по-твоєму станеться з країною, тобою і твоїми дітьми, коли ти "зламаєш" останню систему? Війна всіх проти всіх? Без правил, тому що поза системою? У нас і так бардак і нефункціональна держава, а спроба позбутися президента (не Ющенка, а інституту влади) призведе не до парламентаризму, як ти мрієш, а до остаточного закрілення Олігархату.
IP: 77.123.119.---
Vol _ 05.12.2007 22:49
В. Чемерис прав во многом «вообще говоря».
Но есть, на мой взгляд, и неточности из-за нежелания дифференцировать.
Например: «у нас громадська думка все ще сподівається на "царів" Януковича або Тимошенко».

Учёт «роли личности в истории» и того, что «истина конкретна» в сегодняшних условиях Украины требуют видеть существенное объективное различие таких субъектов, как «цари» Ахметов, Ющенко или Янукович, и «царевна» Тимошенко.

Юрий Вологжанинов
IP: 91.123.156.---
пан_Борислав _ 05.12.2007 21:25
Авторитаризм не вечен. Когда после путинизма в России появится либеральный президент, сценарий повторится. ПРО в Европе-подготовка. И рухнет тогда уже Россия. Поэтому слава Путину!
IP: 91.123.156.---
пан_Борислав _ 05.12.2007 21:24
После арабо-израильской войны 1973 г. арабы объявили эмбарго на поставки нефти Западу. Разразился энергетический кризис. СССР воспользовался ситуацией и предложил Западу свою нефть. За счет нефтедолларов построили "развитой социализм". А когда пришел либеральный Горбачев, Саудовская Аравия по указке США в 1985 г. неожиданно выбросила на рынок огромное количество нефти, которую копила в хранилищах десятилетие. Рынок нефти рухнул. А мы за 5 лет все нефтедоллары съели и в 1991 г. рухнул уже СССР
IP: 195.64.251.---
ТеркинВ _ 05.12.2007 17:02
servet
/Только дурак не понимает,что все "успехи" Путина благодаря высоким ценам на нефть./
Дык цены то тоже надо уметь поднять :)))
IP: 194.50.169.---
Грім_ _ 05.12.2007 16:47
З огляду на те,який резонанс викликають навколореволюційні фантазії пана Чемериса, йому варто продовжити розвиток теми і після розбору революційних ситуацій в решті країн есенговії спрямувати погляд на Африканський континент.Там теж давно назрівають соціальні вибухи,тому назви майбутніх статей могли б бути наступні: "Революція в Зімбабве", "Революція у Верхній Вольті", "Революційний Габон"... Бідолашні африканці і не здогадуються,що причина їхніх негараздів-відсутність парламентської республіки
IP: 77.109.28.---
Helter-Skelter _ 05.12.2007 16:35
"Хождение строем" под присмотром "сурового, но справедливого царя" явно предпочтительнее для большинства россиян, нежели пьяный воздух демократической вседозволенности по-ельцински (см. результаты выборов). А может оно и к лучшему? Конечно, в том только случае, если дело будет касаться одной только России. Что предпостительнее для нас - отбиваться от постоянных наездов "сильной" России, или иметь под боком революционизирующего монстра с ядерным оружием? А пускать революционную кровь они умеют.
IP: 10.7.4.---
Bri _ 05.12.2007 16:22
От що подобається в Чемерисі - так це його справжня українськість. Якщо вже продався, то продався із потрохом... І навіть прізвища "дающего" не скаже. А ми нагадаємо - найдорожчу падлюку (соррі, олігарха) з України звуть АХМЕТОВ. Того, якого Томущо за останній рік зробило вдвічі багатшим. І Звягільський і Горбаль і Багатирьова - вони теж "наші" олігархи. І хоч для "демократичності" своєї писанини - їх треба згадувати (хоча, "революціонеру" конверт з грошима це заважає зробити)
IP: 85.223.130.---
В6 _ 05.12.2007 14:41
Революция всегда - это кровь. В Украине обошлось без крови только чудом, если бы толпа среагировала на призыв ЮВТ- брать штурмом госучереждения -Европа содрогнулась бы от глубины кровавой ванны, в которой бы мы с вами оказались. Итогов 1917 года до сих пор нет в учебниках , а это 30 млн. человек - уничтожено офицерство, интеллигенция, казачество - основа государственного духа. В 1932-33 благодаря стараниям Лазаря Моисеевича Кагановича казнено голодом 4,5 млн.в Украине. КОМУ ЭТО НАДО СЕГОДНЯ?!
IP: 195.234.61.---
servet _ 05.12.2007 14:37
Оставьте вы этот тезис,что Путин поднял Россию с колен.Только дурак не понимает,что все "успехи" Путина благодаря высоким ценам на нефть.Если бы цены не поднялись,а еще упали,то с колен Россия встала бы раком и имел бы ее кто хотел.А Путин был бы виноват во всех мыслимых и не мыслимых грехах.Революцию в России может сделать такой же диктатор как и Путин(но с другой фамилией).Сейчас такой фигуры нет,значит и революции нет.А россияне хотят,чтобы за них все решали и их не трогали.
IP: 10.23.131.---
AndrAndr _ 05.12.2007 14:30
Все статьи Чемериса сводятся к следующему:
"История Украины делится на две части: Украина без Кучмы с Чемерисом и Украина с Ющенко и без Чемерисом"
Достало!!!!
IP: 212.90.169.---
Peresich _ 05.12.2007 14:04
Какую задачу ставит перед собой автор? Дележа идеями? Просвещения? Призыва к борьбе? Просто изложения на бумаге - на экране собственных ощущений? Пишет автор про Украину - а народ не в восторге. Ещё раз - тот же результат. Теперь про Россию - вроде и тема классная, а народ... не безмолвствует. Ну надоело ему, взрослому, таблицу умножения в любом виде читать. Посему простое предложение. Глобус большой. Можно теперь написать, например, про Венесуэлу. И приколов полно. И всем до фени. Ибо далеко.
IP: 77.121.24.---
alkaidenko _ 05.12.2007 12:12
Браво Чемерис!!! Судя по реакции президентских "популизов" и Т-мошенников-статья в точку. Впрочем, ваши тезисы относительно грядущей революции в России разделяю процентов на 50. Беда в том, что Путин, вопреки расхожему, вовсе не является ни патриотом, ни чем-то, отличным от украинских, грузинских, узбекских, и т.п, "американских марионеток", а точнее "марионеток транснационального капитала". И он скоро уйдет в отставку, со своим рейтингом. И тогда... Даже страшно представить, что ждет Россию
IP: 194.44.9.---
DirOr _ 05.12.2007 11:52
Неправда, автор говорил не совсем о скорой революции.... Имелось ввиду, что переход от нынешнего состояния ее полной невозможности, к состоянию ее фактической неотвратимости может (и будет!) очень быстрым. Вспомните развал СССР - казалось это навсегда... И сколько понадобилось времени? Вот-вот... Автору респект! Не обязательно все будет так, как написано, но приятно, что есть еще умные люди, умеющие наблюдать, думать и ясно излагать свои мысли...
IP: 77.123.124.---
Ось _ 05.12.2007 11:50
Революцій у Росії не буває. Там буває "русский бунт". І не дай нам Боже дожити до цього бунту медведя з ядерною зброєю.
І нша проблема, що для утримання єдності імперії - КГБістам може прийти на думку ідея "маленькой победоносной войны" з Україною. І 5-та колонна московських маріонеток зі свідомісттю a'la Vonifatij1 радо цілуватиме чобіт (і вище) новоявлених імперо-путіних
IP: 77.123.198.---
sybarite _ 05.12.2007 11:11
Коли хтось пише про скору й неминучу революцію в Росії, раджу йому прочитати комент пана Воніфатія05.12.07 10:29. Річ не в тому, що він правий. З тверезою оцінкою ситуації там проблеми. Річ у тім, що, принаймні, значна частка росіян думає так само, як і він.
IP: 77.122.238.---
Pike _ 05.12.2007 10:36
Приємно, чорт забирай, що більшість коментарів написали люди розумні, мудрі (принаймні значно мудріші за Чемериса). Таки не всі виїхали на Захід. Ще не вмерла Україна!
IP: 81.90.236.---
Антісовєтчик _ 05.12.2007 10:30
Пане Чемерис явно підганяє обставини та факти під висновки, які він вже зробив заздалегідь. Стаття розрахована на людей, не дуже обізнаних не тільки з ситуацією на пострадянському просторі, а ще й людей, які користуються радянськими та імперськими штампами у історичних знаннях. Маю на увазі начебто ген демократії з погляду подій лютого 1917 у Росії. Це була не демократична революція, а фізичний розвал держави, викликаний тупіковим шляхом її розвитку і жахливим менталітетом "титульної нації".
IP: 10.0.30.---
Vonifatij1 _ 05.12.2007 10:29
В России не будет никаких революций в ближайшие 20 лет и надеюсь, что и потом тоже, поскольку у власти, в отличие от Украины и Грузии, находятся умные люди, патриоты своей страны, а не американские марионетки. Звучит банально, но верно. Россия насмотрелась на бардак, беспомощность, униженность перед Западом и наплевательское отношение к народу "цветных революционеров". Никто в России не хочет такой судьбы для своей страны. Так что, господа, расслабтесь, революции в России еще долго не будет.
IP: 212.82.217.---
yurr _ 05.12.2007 10:14
Чемерис наплів сім мішків гречаної вовни. Якийсь кропоткінський ідеалізм. Так, Україна належить олігархам, які втім змушені вже рахуватись з суспільно-політичними реаліями і все частіше грати по західних правилам. Це еволюційний шлях, на який країна стала після 2004. Тоді відбулась суспільна корекція моделі: замість кланово-адмінстративно-силової, була обрана модель кланово-конкурентна. Різниця очевидна. Перед нами не закрита перспектива прогресу. Тоді як Росія будує систему замкнену на касту.
IP: 192.168.1.---
Eugnat _ 05.12.2007 09:55
Какая банальность... Автор даже не способен предположить, что у некоторых народов исторически сложилась склонность к авторитаризму. В 1990-х годах Россию растащили на куски сами же партийные деятели, которые имели тогда неограниченную власть. А после этого на их место пришли чекисты, которые тихо подмяли под себя практически всю экономику. И не будет там никаких изменений, пока люди будут спокойно отдавать им свое же. Мы свое не отдали, хотя и выбрали дерьмо. Ничего, исправимся.
IP: 194.50.169.---
Бууу-га-га _ 05.12.2007 09:36
Ахмєтова? Тільки те, що його статки збільшилися ще на 2 мільярди? Але тебе це не обходить, ти продовжуєш, як папуга викрикувати одну й ту саму фразу "Ющенко розігнав парламент! Ющенко диктатор!", вперто не бажаючи визнавати той факт, що саме тоді країна стояла на порозі справжньої олігархічної диктатури на чолі з Проффесором під диригуванням ще одного невтомного "борця з кучмізмом" такого собі Мороза (був колись такий відомий політик).
IP: 194.50.169.---
Бууу-га-га _ 05.12.2007 09:28
Читаючи черговий опус Чемериса, мимоволі згадуєш класика соцреалізму, тавагіща Коєкого: "над сєдой равніной моря". Коли вже врешті бабахне "мігавая гєвалюція", Чемерисе? В кожній статті ти мусолиш одну й ту ж саму тезу, мовляв ось встановимо парламентську республіку і заживемо! А кляті олігархи згинуть враз, "як роса на сонці".Але чомусь старанно обходиш увагою той факт, що майже рік в нас був послаблений президент і посилений парламент і що? Що змінилося від цього в житті скажімо окремо взятого
IP: 192.168.157.---
Северянин _ 05.12.2007 09:25
04.12.07 23:37 ___sybarite - Согласен. И лично от него сейчас многое зависит. Надеюсь, что Рузвельт ему исторически более симпатичен чем Мао.
IP: 77.87.152.---
rombk _ 05.12.2007 03:24
Росія сьогодні йде шляхом який дивно повторює шлях Німеччини початку 30-х: ті самі гасла про вставання з колін, ті самі пошуки ворога, урізання прав регіонів на самостійність, і легітимізація замість президента якогось національного лідера. Невже спец по Німеччині-Путін захотів пройти цим шляхом і не закінчити як Адольф? А без революційних змін росіян віками будуть продовжувати грабувати члени ОЗУ-фсб РФ.
IP: 77.123.198.---
sybarite _ 04.12.2007 23:37
04.12.07 20:46 ___Северянин 04.12.07 18:47 ___Nofrost - Весной 1989 ни ЦРУ ни КГБ и мысли не имели, что к осени ГДР мирно взбунтуется и развалит Стену.
И КГБ и ЦРУ, тем не менее, прекрасно знали, что немцев не устраивает существующее на тот момент положение вещей. Автор пишет о"триумфальном" пришествии Кучмы в 1999, но забывает о том, что за него голосовали, лиш, как за наименьшее из зол. А Путина до сих пор воспринимают, как человека, который поднял Россию с колен.
IP: 77.123.198.---
sybarite _ 04.12.2007 23:32
04.12.07 22:36 ___натали_кр
Не сказав би, що Чемерис людина тупа. Скажімо так: не надто розумна. Перше - надлишок "кухонного пафосу". Друге - "Карфаген має бути взято та зруйновано", скасувати президентську посаду і край! Але вбачати корінь зла у президентській формі правління, то, щонайменше, наївно. Гітлер, приміром, був не президент, а прем`єр і це його не зупинило.
IP: 194.29.62.---
Карлик _ 04.12.2007 23:16
Звiдки Чемерис взяв числа "двi третини проголосувало" "одна третина не прийшла" при тому обсягу залякувань "каруселей"(дивiться сайт росiйськоi компартii) та "печива".У нас списки виборцiв складалися в 90х роках,а в Росii(скiльки мертвих душ та тих,що виiхали)
IP: 10.250.12.---
натали_кр _ 04.12.2007 22:36
Не думала, что Чемерис такой тупой !!!
IP: 91.145.204.---
вермутЪ _ 04.12.2007 21:09
Американцы готовят революцию в России!
- раздалбывают по ночам наши дороги и теплотрассы;
- переодеваются ментами и пиздят налогоплательщиков;
- запрещают правительству реально поднимать пенсии и зарплаты;
- спекулируют продуктами питания, завышая цены;
вот ведь суки какие...

IP: 217.12.207.---
Северянин _ 04.12.2007 20:46
04.12.07 18:47 ___Nofrost - Весной 1989 ни ЦРУ ни КГБ и мысли не имели, что к осени ГДР мирно взбунтуется и развалит Стену.
IP: 217.12.207.---
Северянин _ 04.12.2007 20:44
Автору респект!
04.12.07 19:05 ___Vlad_iz_Kharkova - Согласен. Но автор не против власти, мы не должны давать возможность ей останавливаться, пинать их под зад надо регулярно. Вот с этим пока в России плохо, а у нас пинай-не-пинай они все равно как свиньи прутся к бюджетному корыту. Кстати за Черемиса я готов подумать проголосовать.
IP: 213.227.219.---
алекс23 _ 04.12.2007 20:11
............Саакашвили создал условия на выборах для оппозиции хуже, чем Путин для оппозиции в России????????????????????????????????????????????????
IP: 10.100.15.---
Aliya _ 04.12.2007 20:01
Чемерис, лечись!
IP: 77.122.207.---
Vaka _ 04.12.2007 19:18
Автор деградує з кожним своїм опусом. Потік банальностей не припиняється. Цікаво, що автор завжди пише свої "вірші" вже після того, як відповідні теми вже отримали свою аналітику в змі. Виходять жалюгідні коментарі чиїхось коментарів. Тому коментувати банальні (бо не свої) пасажі нема сенсу. Але нашого самозакоханого графомана ніщо не зупиняє.
Може вже час організувати акцію "Україна без Чемериса"?
IP: 193.20.1.---
Vlad_iz_Kharkova _ 04.12.2007 19:05
Дело не в смене системы, а в том,что автору никакая реальноработающая система не годится. Еслине анархия, то все одинаковы, и демократия, и диктатура.Путин в России создал иллюзию возрождения Великой России и это россиянам важнее уровня жизни и всех льгот и благ вместе взятых. В народе дело, а не власти. Власть старается получить от народа поддержку. Поэтому власть такая, какой народ в стране. А без власти, как автор хочет, не бывает стран.
IP: 193.93.184.---
dnipro _ 04.12.2007 19:03
У будь-якого расіяніна демократія закінчується там де є питання українців, грузинів та і інших в минулому підневільних народів, там де є питання використання російської мови та багато-багато іншого. А так звичайно, вони великі демократи, спору нєт.

Дивний аналіз автора - адже достатньо проаналізувати всю історію росії щоб зрозуміти - росія у вигляді союзів чи імперій завжди була противником будь-яких свобод.

демократія в росії - це розвал її, бо це ІМПЕРІЯ.
IP: 89.105.248.---
Ізяславський _ 04.12.2007 19:01
Не мучте себе так шановний пане, пензлюйте на свою родіну.
IP: 212.26.134.---
мим _ 04.12.2007 18:58
Пролснулся вечный революционер.
Бабло закончилось Пора что-то написать.
Зачем говорить о том в чем Вы извините "Б....."
"Знатный" политолог," знатный" демократ, знатный пьяница лодырь и предатель.
Место Вам не на экране а на свалке.
IP: 193.93.184.---
dnipro _ 04.12.2007 18:55
"росіяни мають ген демократії" - росіяни ніколи немали НІЯКИХ ГЕНІВ ДЕМОКРАТІЇ.

"переконують події лютого 1917 року, коли мирні протести в Петрограді змели не лише самодержавство, а й відкрили дорогу до самовизначення народам російської імперії " - скоріше послабили пильність, чим і скористалися народи імперії і проголосили самі свою незалежність. Правда "мирні більшовики" трошки згодом втопили в крові ці народи (від крут до голодоморів і репресій)

IP: 89.105.248.---
Nofrost _ 04.12.2007 18:47
1. Вічна історія. Де стаття Чемериса, так "Україна бз Кучми".
2. Не буде в Росії жодних революцій.
3. Порівнювати нашу ситуації - некоректно, як мінімум. Вам хтось рота затикає, на телеканали не впускає, як в Росії це ролять з опонентами влади? Майте міру
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.