Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Бідні чи дурні?

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 212.90.168.---
tobiaz _ 27.03.2008 10:48
Треба всім працювати. Пояснювати невдахам, що за все треба платити: за проїзд, за тепло, за воду, за газ. На обдурюванні довго не проживеш. Треба щоб була можливість вирішувати питання з чиновниками без суда і слідства. Щоб людина відчувала, що за кинуте сміття мимо урни можна отримати прочухана, а то і кілька діб. Щоб продавців сигарет і горілки саджали за грати. Тоді все буде розвиватись.
IP: 77.123.198.---
sybarite _ 26.03.2008 14:58
Ещё не могу понять - какой смысл приводить таблицу без сопоставления её с такими же таблицами за определённый период времени. Если бы это было сделано, стала бы видна динамика процессов и можно было бы делать какие-то выводы. А так создаётся впечатление, будто бы эти цифры неизменны на протяжении, как минимум, последних десяти лет. "Хорошая аналитика"! Господи, мне страшно даже подумать, как тогда выглядит плохая!
IP: 77.123.198.---
sybarite _ 26.03.2008 14:52
Статья, мягко говоря, странная. Если подытожить сказанное автором, то получается, что экономика темпы роста которой, на данный момент, одни из самых высоких в мире "ригидна" или фригидна, уж не знаю, как правильно. А в качестве примера для подражания приводятся Бутан и Куба. Может быть, я что-то не так понял? Объясните, буду благодарен. А то, ведь, большей части комментаторов статья понравилась. "Хорошая аналитика". Просветите меня, дурака, пожалуйста!
IP: 195.69.85.---
Широков _ 26.03.2008 14:04
Молодець, Бобику! Тіко ж незрозуміло, чому цих "економів" вчать в їхніх Чикаго. Бо пан Бобік використовує ВНП ПКС замість ВНП. В ВНП становить, друзі мої, не $131,2 (це якраз ВНП ПКС, який не показує нічого, окрім ріщниці в цінах "споживчого кшика" між США та Україою, та й то без урахування частки зарплати в ВНП!) – а 81,5 мільярди $. Так що про що писалася ця стаття – з економічної точки зору є велика таємниця... А в іншому, моя прекрасна пані – чудово все, чудово все...
IP: 172.16.3.---
Козарлюга _ 26.03.2008 10:48
Можна сперечатися ні про що до нескінченості.
80 % зростання економіки - пробачте, якого зростання? І по відношенню до якого періоду? Минулого року чи 1991 року, коли 98,7 % економіки були державними?
І звідки узявся той приватний сектор? Це, друже, на 90 % ті самі виробництва, що вкрадені у держави. І, будь-ласка, не треба займатися блюзнірством накшталт "куплені". Про декілька підприємств, як їх приватизували, я знаю досконально.
Схоже, справа в іншому пункті...
IP: 92.49.194.---
Fraktal _ 25.03.2008 19:44
Крім того.
80% зростання економіки останні роки забезпечив приватний сектор.
За останні кілька років реальна заробітна плата зросла у 4-5 разів, тоді як продуктивність праці зросла лише у півтора рази.
Тобто ті, хто живе на зарплату, реально НЕ заробляють на свою зарплату. Це звучить грубо, але дійсно так. Звідси й інфляція.
Про це також іде мова у статті - витрачається у кілька разів більше, ніж офіційно заробляється. Мова не йде про кредити - тіньові доходи ЗНАЧНО перевищують офіційні.
IP: 92.49.194.---
Fraktal _ 25.03.2008 19:38
У мене якраз протилежна ситуація:дхто (сонм держслужбовців) живуть за мій рахунок. От у мене і виникає питаннячко - я якого власне, х..ра і з якої радості?
*******
Впевнені, що за ваш ? А скільки податків сплатили за останній рік? Точно впевнені, що їх вистачить хоча на один мерседес представницького класу для міністра ?

У розумний книжках пише, що: якщо кожний почне вимагати від держави задоволення своїх потреб, вкладаючи в загальний добробут мало (або взагалі 0), нічого доброго не вийде
IP: 92.49.194.---
Fraktal _ 25.03.2008 19:35
Раджу перечитати Платона.
********

Я загалом задоволений життям, чого про вас, як видно, сказати не можна.
Читаю Хайєка, Фрідмана, а не Платона. Може, вам варто змінити книжки? Може, не те читаєте?
Переносити мрії давньогрецьких полісів у реалії 21 століття - це ознака дитячої наївності, щоб не сказати образливіше.
***громадянського суспільства****
громадянське суспільство неможливо побудувати з любмпенів, які знають одне слово - ДАЙ.
IP: 172.16.3.---
Козарлюга _ 25.03.2008 18:33
2 Fraktal
"Значить, у вас одна надія - на державу, яка повинна вас забезпечувати від колиски до гробу"
Любий друже! У мене якраз протилежна ситуація:дхто (сонм держслужбовців) живуть за мій рахунок. От у мене і виникає питаннячко - я якого власне, х..ра і з якої радості?
IP: 172.16.3.---
Козарлюга _ 25.03.2008 18:28
2 Fraktal

"Тоді ви електорат Черновецького"
Що, додому час бігти?;-)
Сперечатися дійсно нема про що. Ви, скоріше за все, не усвідомлюєте суспільної функції держави. Раджу перечитати Платона.
І ще де-факто проголошуючи принцип "кожний сам за себе" - Ви таким чином (свідомо чи не свідомо) стаєте на перешкоді формуванню громадянського суспільства, і, що важливіше - громадського самоврядування.


IP: 172.16.3.---
Козарлюга _ 25.03.2008 18:20
2 Fraktal
Я казав про Україну, яка входила у склад СРСР.
:-) Просто я досі дещо пам"ятаю із дитинства та юнацтва.
Ідеологи КПРС тут ні до чого. Десь на УП були дані по ВВП на 1980 чи 1985 рік... не пам"ятаю...і досить грунтовно доводилось, що СРСР (отже, і жителі УРСР) займала місце десь у першій десятці за рівнем життя у світі.
Це розмова довга, не для постів під непоганим матеріалом. Можна згадати безплатну освіту, можна згадати, скільки видобувалося газу, вугілля і нафти в 1975-1985 р
IP: 92.49.194.---
Fraktal _ 25.03.2008 18:16
Здається, щось подібне на вході до якогось нацистьського концтабору було написане.

*****

Багато що було багато де написано.
Важливо те, що ви не погоджуєтесь, що праця здатна зробити людину вільною, і переводите розмову на інше.
Значить, у вас одна надія - на державу, яка повинна вас забезпечувати від колиски до гробу. Причому безвідносно, скільки ви особисто вклали до загальної копилки. Тоді ви електорат Черновецького, до вас питань немає.
IP: 92.49.194.---
Fraktal _ 25.03.2008 18:12
я народився у "сучасній, розвиненій державі, створеній важкою працею кількох поколінь
**********

Хто вам таке сказав?
Подивіться на дороги, на якість ЖКХ, на якість освіти, на стан науки, кількість розводів, самогубств, абортів, важких злочинів. Зрештою, промисловість та сільське господарство теж глибоко відстали. Ви ще вважаєте Україну розвинутою державою? Чи, може, ви досі вірите ідеологам КПРС, які проголошували СРСР розвинутою державою?
Потенціал дійсно є, але потенціалу як такого замало.
IP: 172.16.3.---
Козарлюга _ 25.03.2008 17:30
2 Fraktal
Про труд і ліки... Здається, щось подібне на вході до якогось нацистьського концтабору було написане.
IP: 172.16.3.---
Козарлюга _ 25.03.2008 17:27
2 Fraktal

Частково згоден. Позитиву праці що творить, нагромаджує, розвиває ніхто не відміняв. Але... скажіть мені, чому я народився у "сучасній, розвиненій державі, створеній важкою працею кількох поколінь":-), а тепер мені знов пропонується сумлінно працювати;-) Важливо, на кого!
IP: 92.49.194.---
Fraktal _ 25.03.2008 17:16
Більше працювати...на кого, друже...?;-)

**************

Головне - сумлінно працювати. а не на кого. Всі сучасні розвинуті держави створювалися важкою працею кількох поколінь. Працюйте на когось, якщо не можете організувати власну справу. А якщо отриманої ЗП буде замало, то працюйте на себе.
IP: 92.49.194.---
Fraktal _ 25.03.2008 17:12
лоліта
********
А якщо цій людині і десяти життів не достане, щоб досягти тих благ, якими володіють деякі у нас, то "хрущовки та дев'ятки" буте НЕ досить!
*************

То що тоді робити людям, якщо їх успіх, до прикладу, дратує лінивих та тупих, але гроші зароблені чесно? Лакати пиво роками, щоб стати такими як вони? Чи може, все-таки хай вони здобувають пристойну освіту, працюють побільше, і думають головою, і а не слідкують, що в кого є, і скільки? Хіба хтось їм винний?
IP: 172.16.3.---
Козарлюга _ 25.03.2008 17:10
2 Fraktal
Більше працювати...на кого, друже...?;-)
IP: 172.16.3.---
Козарлюга _ 25.03.2008 17:07
2 zaporozhec
Похоже, у Вас навязчивая фобия в лице Салота Сара (Пол Пота). Иначе я Ваше высказывание пояснить не могу. Ничего общего:
http://www.topasia.ru/top_person/4749/
IP: 92.49.194.---
Fraktal _ 25.03.2008 17:06
Ніякі євреї не винні в пасивності та ліні, вихованій косною та відсталою Росією та надійно закріпленій 80-річною комуністичною владою, що свідомо та всю свою історію робила ставку на бидло. Якому для щастя треба одне - щоб у сусіда не було більше ніж у нього. Більше працюйте, шановні. Ніхто нічого вам не подарує на шару, навіть не сподівайтеся, та не угроблюйте долю власних дітей, привчаючи їх до бидляцьких понять.
IP: 92.49.194.---
Fraktal _ 25.03.2008 17:02
Тим, хто вважає себе справжніми свідомими українцями, варто більше працювати, а не вимагати подачок від держави, та не шукати винних серед євреєв чи ще когось. Винні у вашій ліні та тупості лише ви самі, отож самі і виправляйте. Поки ви сидите в тирнеті, вимагаючи подачок від дяді чи тьоті, вони в цей самий момент підписують документи на привласнення землі, майна, виробничих потужностей.
IP: .---
zaporozhec _ 25.03.2008 16:06
Козарлюга, отличнейшая модель. Просто суперклассная. Именно такую идею и реализовывал Пол Пот
IP: 195.8.218.---
ihorko_k _ 25.03.2008 15:36
Олександр Бобик відстав від життя

Цитую: "Зате на фіктивну довідку з місця роботи для одержання пристойної пенсії американських доларів чи євро вистачить з лишком."
гагага
вже років 8 в Україні персоніфікований пенсійний облік
тобто стаж в трудовій книжці після 99 року до дупи
він нікого не цікавить

пенсія нараховується за реальними сплатами в пенсійний фонд
IP: 10.0.4.---
Andronik _ 25.03.2008 15:31
Психологічний фактор, безперечно. важливий. Але я про інше. Виготовляти продукцію в Україні дуже важко. Не в останню чергу через величезні потоки контрабанди. Як законослухняний водій на вулиці буде марнувати вдвічі більше часу на дорогу порівняно з лихачами, так і законослухняний підприємець в кращому разі буде лише зводити кінці з кінцями. Порядність має стати екеномічно вигідною. Жоден наш Уряд над цим не задумувався.
IP: 10.17.9.---
moisei _ 25.03.2008 13:55
Такова судьба быть рабом раба...
IP: 172.16.3.---
Козарлюга _ 25.03.2008 13:48
2 Болт
Взагалі-то, вважаю, треба відходити від вульгарного антисемитизму. Натомість твердо, послідовно і з повним правом відстоюючи СВОЇ права на СВОЇЙ землі.
Так, я вважаю, що керувати має українська еліта. Справжня. Те, чи побачимо ми її через 20 років, залежить від нас і сьогодні. Згадайте, до речі притчу про насіння .
Всім успіхів, дякую!
IP: 172.16.3.---
Козарлюга _ 25.03.2008 13:40
2 Болт
Треба узгодити лексику!
"Жидів при владі", як Ви висловились, я сприймаю виключно як "зайд", тобто в широкому розумінні немає значення, пробачте, єврей, росіянин або угорець "керує". Це не добре, але не геть критично.
Принциповим є, В ЯКИЙ БІК ця людина керує.
На даному відрізку історії полінаціональна спільнота, користуючись сіоністьською філософією є найпотужнішою і зазіхає на світове господство. Звичайно, їй потрібні ресурси, які вона отримує, в тому числі, і з України.
IP: 10.69.254.---
ВЗМ _ 25.03.2008 13:36
стаття Сороки "Не такі ми бідні, як прибідняємось" пройнята аналітикою! нажаль даний погляд із-за океану з нею порівнювати неможна! не аналізуйте заочно, а приїдьте та відчуйте. Сорока-респект.
IP: 10.17.9.---
moisei _ 25.03.2008 13:31
А зачем что то думать??? все придумано до нас...
IP: 10.17.9.---
moisei _ 25.03.2008 13:29
Судьба или не желание сделать что то большее?
Как просто - отмахал 12 часов кувалдой, заработал на блага
вечером пиво, телевизор там еще что то.
Отсидел в офисе...вырвался на свободу вечером пиво, телевизор и еще что то.
Отсидел в кабинете...домой...вечером пиво, девочки, телевизор еще что то.
Три разных судьбы а такие похожие...И смысл их жизни похож...
Вот ия сижу и думаю, вот бы заработать себе на хлеб насущный и другие блага,
на 40 лет вперед...и являюсь рабом этого...
IP: 172.16.3.---
Козарлюга _ 25.03.2008 13:10
...ни є.
IP: 172.16.3.---
Козарлюга _ 25.03.2008 13:08
2 Лоліта
Дякую!
Це парафраз відомого вислова про те, що на "дітях геніїв природа відпочиває". Народ у певному розумінні можна розглядати як живий організм, зокрема, у тому, що він зацікавлений у власному самозбереженні у широкому розумінні цього слова. Отже, захисту, і розвитку (що, власне і є "самозбереженням"). Для того народ народжує еліту і робітників у певній пропорції. Еліта НЕ Є КРАЩА за робітників, як і навпаки. Просто вони мають ріжні функції по відношенню до народу, частиною якого во
IP: 217.24.165.---
лоліта _ 25.03.2008 12:29
Козарлюга:"У гречкосіїв народжуються діти-еліта, у еліти народжуються гречкосії. В цьому - принцип життя народу."
Вибачте, не зовсім зрозумів Ваш останній вислів.
IP: 77.122.228.---
Болт _ 25.03.2008 12:29
25.03.08 11:53 ___Козарлюга

Если рассматривать Ваш посыл в отношении жидов как недовольство использованием ими власти и денег для эксплуатации "простого" народа и в первую очередь украинцев, то самый страшный "жид" это "патриот" при власти.

То, что каждого при власти относят к жидам и кацапам напоминает поведение КПСС, когда оно не признавала негатива в своих рядах и выпихивало свои грехи к беспартийным. Мол этот негодяй не в наших рядах.

Будем ивченкам национальность менять?
IP: 77.122.228.---
Болт _ 25.03.2008 12:19
25.03.08 11:24 ___KZT
..А попрятунок бачу один. З України необхідно вигнати всіх інородців, від негра до пяниці кацапа.
- - -

Это не из фильма "Ширли мырли"? Наверно Вы его не видели?
Что-то из канадцы, США и ЕС никого по нацпризнакам не выгоняют, а живут вроде не хуже нас.
IP: 217.24.165.---
лоліта _ 25.03.2008 11:59
KZT:"..А попрятунок бачу один. З України необхідно вигнати всіх інородців, від негра до пяниці кацапа."

Не вигоните! І хотіли в Історії, та не змогли. Почитайте:
http://hedrook.vho.org/library/hitler.htm
Тай зайве це.., достатньо не пускати іх до влади і самому бути не байдужим до своєї Батьківщини!

IP: 172.16.3.---
Козарлюга _ 25.03.2008 11:57
, 2 % інтелектуальної, 2 % військової еліти і 96 % гречкосіїв. Так ось - керувати мають 2%, захищати - інші 2 %. Якщо гречкосії будуть керувати, діла не буде. Ідея кукловодів полягає саме в тому, щоб, втоптавши справжню еліту, засунути нагору...наче теж українців, але...
У гречкосіїв народжуються діти-еліта, у еліти народжуються гречкосії. В цьому - принцип життя народу.
IP: 172.16.3.---
Козарлюга _ 25.03.2008 11:53
2 Лоліта
"Простой" - не такой и простой. Народ мудр, а элита должа его защищать как родители своих детей!
100 %, тільки одна еліта має вести, друга (військова) - захищати, а народ за це утримає дві еліти
"Замкнутый круг легко разорвать, если привести к власти в стране национальное руководство, а не тот жидомасонский сброд, который кукловодит нами."
На жаль, не так просто. Не "национальное руководство" а саме національну еліту! Народ - доти народ, поки кожне покоління народжує, умовно кажучи
IP: 172.16.3.---
Козарлюга _ 25.03.2008 11:46
Хороший аналіз. Відчувається неупередженість автора і знання ним предмету (політекономії).
Вважаю, саме подібних матеріалів - доступної, але серйозної аналітики - не вистачало УП.
IP: 194.44.130.---
strategist _ 25.03.2008 11:41
25.03.08 11:11 ___nicst
Напевно мова тут йде про те, що люди не довіряють саме такому типу держави. Адже вона здатна працювати лише на благо певного кола осіб. Існує й інша проблема - сучасна українська держава нездатна навести лад і змусити себе поважати. А взагалі все логічно - ліберальна ринкова модель не передбачає діяльності держави як інституту, здатного впливати на суспільно-економічні та інші процеси.
IP: 195.189.51.---
DON_VOVAN_ _ 25.03.2008 11:35
Хорошая статья.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.