Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Україно, по кому подзвін?

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 195.138.92.---
Riot _ 30.09.2008 14:49
Пейсатель! Какой из вас нафиг кандидат философских наук? Как были слушателем партшколы, так им и остаетесь. Работодателя только поменяли с ЦК КПСС на Фонд Сороса.

Если после этого конфликта для нас и есть тема для обсуждения - то только одна - что за мудаки советовали президентам Украины заключать взаимо исключающие друг-друга договоры? Неужели нет умных советников? Нет - значит пора звать варягов с севера!
Еще одно подверждение моей мысли: Ceterum censeo Ucrainem esse delendam!

IP: 195.138.92.---
Riot _ 30.09.2008 14:41
Пейсатель Грабовский! Мое презрение к вам с каждой вашей статьей только увеличивается! Как прокомментируете вот эту статью Болдьшого Договора с Россией:
Статья 6
Каждая из Высоких Договаривающихся Сторон воздерживается от участия или поддержки каких бы то ни было действий, направленных против другой Высокой Договаривающейся Стороны, и обязуется не заключать с третьими странами каких-либо договоров, направленных против другой Стороны. Ни одна из Сторон не допустит также, чтобы ее территория был
IP: 81.31.42.---
Glaxo _ 30.09.2008 12:39
Наш Гарант запросил 1,6 млрд.грн на содержание своего секретариата, 260 млн. на Мистецький арсенал, неск. десятков млн. на постройку военного училища в поле под Батуриным. Системное мышление у человека не просматривается. Виден хорошо только один вектор: удовлетворение потребностей себя любимого. Вместе со своим окружением рассматривают страну как источник личного обогащения. Потому все действия направлены на сохранение системы, обеспечивающей личную безнаказанность. Все остальное - только ширма
IP: 10.0.8.---
terrapin _ 30.09.2008 11:03
По-моему, квинтэссенцию главной украинской проблемы хорошо выразил Сандей Аделаджа: "Если украинцы боятся взять на себя ответственность за свою жизнь, то я сделаю это вместо них". Ну, или что-то вроде того. Точный вариант - по ссылке
IP: 10.0.8.---
terrapin _ 30.09.2008 11:02
http://serge-slk.livejournal.com/
IP: 82.193.122.---
pisatel-nik _ 29.09.2008 22:20
для кро (28.09.08 19:46). Если-бы подобный опрос проводить в 1918-1927 гг, результаты были-бы еще более разительны. Однако Вы, судя по всему, очень довольны результатом.
Не в опросах дело. Просто на мой взгляд Украина должна быть независимым государством, а не губернией россии. Даже если россия более богата нефтью и газом.
IP: 10.241.0.---
Козачок _ 29.09.2008 18:10
Нешановні "___кро і і же с ним" як вас жаба давить и мучає. Наголошую існує НЕЗАЛЕЖНА Україна. Існує Українська військо. Існує УКРАЇНСЬКЕ офіцерство. Слава богу москальні у війську майже не залишилось. Для війська головне любов до батьківщини і бойовий дух.
Це все з кожним роком незалежності покращується. Зброю мій талановитий народ "викує". А руки які нею керуватимуть є. А державні керівники наші безталанні, ще відповідатимуть перед народом і його армією за спробу знищення. І дуже СКОРО.
IP: 77.123.193.---
oldpatient _ 29.09.2008 00:27
Основным вооружением ракетного крейсера "Москва", однотипного с "Украиной" (проект 1164), являются 16 крылатых ракет П-500 “Базальт” (4К80) и 64 противовоздушных ракет среднего радиуса действия 5В55Р. Если эти ракеты производятся в РФ, то достройка крейсера "Украина" (заложен в 1984г., спущен на воду в 1990) как противовеса ЧФ - дело абсолютно бессмысленное. Автору пора бы уже перестать мыслить категореями сержанта ВС СССР.
IP: 77.239.179.---
кро _ 28.09.2008 19:46
.
Шановний pisatel-nik

Як писав один відомий фашист,
"Комісари гнобили російський та український народ,але ми були настільки дурні, щоби швидко довести народу, що німці гірші за комуністів. Тому народ пішов проти нас"(цитую по пам"яті)
Тепер, що принесли Ющенки-Ахмєтови-Тягнибоки, прийшовши до влади.

Iз всеукр.опитування Ц.Разумкова:

На питання про програш/виграш сім"ї респондента від отримння Україною незалежності

47%-сім"я від незалежності програла
23%-сім"я виграла
30%-??

ДТ 13/09/2008
.
IP: 82.193.122.---
pisatel-nik _ 28.09.2008 19:02
для кро (28.09.08 09:30 ). Я не знаю, как для Вас, но для меня армия Ющенка-Ахметова-Тягныбока таки больше "своя" чем, армия Путина-Дерипаски-Жириновського". Возможно армия Ющенко-Тягныбока больше своя, чем армия Ахметова, но это не так существенно.
Чесно говоря меня удивляет Ваш подход. Имея такой подход, советские солдаты Великой Отечественной войны никогда не победили-бы фашистских захватчиков, а воины УПА никогда не сражались-бы с коммунистами и фашистами за свободу Украины.
IP: 82.193.122.---
pisatel-nik _ 28.09.2008 18:53
Текст коментаря набирайте тут
IP: 193.109.129.---
deeper _ 28.09.2008 09:45
26.09.08 17:14 ___DeminimusM
Будь-яка справа має починатися з кадрів, тобто для початку треба мати кваліфіковані кадри
---
не надо доходить до абсурда -- сначала плавать на берегу учитесь а потом уже воду в бассейне включим.

На чем летчики должны учится и моряки? И танкисты? Откуда по вашему тогда возьмутся КАДРЫ способные управлять современным оружием??? То то же.
IP: 193.109.129.---
deeper _ 28.09.2008 09:42
1000 зенитных комплексов порезать своими руками???
Это можно оправдать только если они старые и счас взорвутся сами.
А так ....

ОРУЖИЯ И ПАТРОНОВ много не бывает... Идиотизм его уничтожать если оно работоспособное.
IP: 193.109.129.---
deeper _ 28.09.2008 09:40
25.09.08 17:07 ___mogouta
Риторичне питання: хто ж тоді зрадник? Яник, який відкрито пре за Ерефію, чи Ющ, котрий весь такий національно свідомий?!!!
--------
получается ребяты что ВСЕ!!!
Янык - издал указ резать корабли.
Я так понимаю пришли Ющ и Юля - и исполнили его.
Да и еще и сами продолжили "святое дело" по уничтожению нашей армии.
Мда. Грустно не то слово.

Одни служат россии, вторые западу. И те и другие оказались ВРАГАМИ Украины.
Что с крейсером то счас интерестно
IP: 77.239.179.---
кро _ 28.09.2008 09:30
.
2 pisatel-nik

А з якого біса
для Вас
армія Ющенка-Ахмєтова-Тягнибока більш "своя" ніж
армія Путіна-Дерипаски-Жиріновського?

Доречі, від Путіна-Дерипаски маленькій людині перепадає дещо більше ніж від Ющенка-Ахмєтова.

Така реальність.
Хочете годувати охорону Ющенка-Ахмєтова від хлопців Путіна-Дерипаски, то годуйте.
.

IP: 82.193.122.---
pisatel-nik _ 27.09.2008 18:11
Кто не хочет кормить свою армию, будет кормить чужую...
IP: 92.49.225.---
Helter-Skelter _ 27.09.2008 14:56
Всё правильно написано. Истинные же последствия многолетнего медленного убивания украинской армии вылезут тогда, когда по улицам наших городов будут громыхать танки миротворцев... Грустно.
IP: 77.123.32.---
Baum _ 27.09.2008 14:19
26.09.08 17:42 ___DeminimusM!
... звісно! Там же кум, там Міністр оборони Якобошвілі та інструктори євреї, там інтереси Ізраїлю, які не звикли отримувати по зубам, ...., тому й не схожа на Югославію.....
IP: 77.239.179.---
кро _ 27.09.2008 11:02
.
ЗН: Имидж Украины на Западе катастрофичен

http://korrespondent.net/ukraine/politics/597426
.
IP: 194.44.236.---
zilwowa _ 26.09.2008 19:19
Щодо міжнародних угод України про які йдеться у статті: не так тут усе просто, як це здається авторові. Статус орендованих під військові потреби територій іншої держави й досі викликає юридичні суперечки в міжнародному праві. Більше про це на http://law.edu.ru/article/article.asp?articleID=1130660. Хоча це й російський сайт, проте стаття старенька (1960р.) і містить посилання на перелік літератури, далеко не російського авторства, а номер 36 переліку посилається на ст. 11, 26 и 47 Статуту ООН.
IP: 77.239.179.---
кро _ 26.09.2008 18:03
.
Друже Outlaw

Мене тішить, що Вас така дурничка "радуєт" ;-)

А Ваша сім"я із яких процентів?
Там у цьму разумковському звіті було іще про те. що,коли за 17 років незалежності
47% сімей стали жити гірше
і тільки 23% сімей зажили краще,
то до того часу,коли українці здебільшого стануть жити краще більшість населення не доживе

Отже. українців вчергове втягнули у проект,результати якого побачать(чи не побачать) праонуки

Цим наш казковий націонал-дебілізм схожий до наукового комунізму ;-(
.
IP: 10.0.0.---
DeminimusM _ 26.09.2008 17:42
_Baum
Вибачте, але ситуація в Грузії зовсім не схожа на ситуацію в Югославії.

IP: 10.0.0.---
DeminimusM _ 26.09.2008 17:38
цю справу доведуть до кінця, а потім будемо будувати флот!

_Северянин
Справа не в тому, європейська позиція чи ні! Європа не однакова і зрозіміло, що в неї будуть досить різні позиції. А якщо казати про рішення об'єднанної Європи, то, звичайно, що воно буде дуже компромісним.
Наша позиція має бути саме УКРАЇНСЬКОЮ, відподною до тих угод, які ми маємо, безумовно.
І з української позиції дії Росії мають бути засуджені!
Можливо, що ми не маємо підтримувати абсолютно всі дії Грузії в цьому
IP: 194.0.148.---
Baum _ 26.09.2008 17:35
26.09.08 17:14 ___european! А я про що... Чому Україна не засудила агресора Сербії...(чому промовчала, а тепер так хоче засудити агресора в Грузії)?
IP: 10.0.0.---
DeminimusM _ 26.09.2008 17:26
.. військовими та й багато однокласників також. До речі, з моїх однокласників, які пішли в армію, лише один залишився в армії, інші вже давно покинули її ряди.
До чого я це веду, навіщо зараз витрачати гроші на корабель який суттєво нам мало міг би допомогти? А якщо додати ще й екіпаж, який не отримує нормальної зарплати, то взагалі це виглядає повною дурницею!
Якщо я вірно розумію, то не так вже давно в армії була розроблена програма переходу до вільнонайманої, професійної армії, то нехай вже
IP: 10.0.0.---
DeminimusM _ 26.09.2008 17:21
..цих структур. Більше того, з часу СРСР в армії мало що змінилося, а радяньська армія на початку 90-х вже була напівмертва. Тобто процес розпаду почався задовго до набуття незалежності Україною. Можливо я помиляюся, я все ж таки не військовий, але мені здається, що найважливішим завданням, з точки зору відбудови дієздатної армії, є кадрове наповнення. А хто зараз йде в армію? Я не кажу вже про звичайних рядових, хто зараз бажає стати офіцером? Я таких не знаю, хоча всі мої дядькі були ..
IP: 10.0.0.---
DeminimusM _ 26.09.2008 17:14
Зазвичай я згодний з паном Грабовським, але не зараз.
Щодо положень угоди, немає питань та заперчень. А от щодо фінансування будівництва та ремонту флоту - ні, не згоден. Будь-яка справа має починатися з кадрів, тобто для початку треба мати кваліфіковані кадри, а вже потім необхідно забезпечити їх необхідним інструментом. Крейсер це, можливо, добрий інструмент, але він нічого не вартий, якщо нема кому ним користатися. За всі роки незаложності фінансування армії і флоту не відповідало потребам..
IP: 77.121.114.---
european _ 26.09.2008 17:14
BAUM (з німецької - ДЕРЕВО), не загострюючи уваги на типово хамському стилі Вашого допису, зауважу, що, як мінімум, Україна не має з Сербією договору, аналогічного договору з Грузією, і її територія не використовувалась для ведення бойових дій.
Також, якщо Ви не в курсі, на Україна, ні Грузія Косова не визнали.
IP: 217.27.145.---
Outlaw _ 26.09.2008 17:04
26.09.08 15:07 ___кро

радуєт, шо нєдолго вам - совкам - осталось:)
IP: 194.0.148.---
Baum _ 26.09.2008 16:10
..., ой не пойму я тебя шарик!!! Серёжка, а почему ты молчал, когда бомбили Югославию и признавали Косово, и почему не помянул, как промолчал наш кнесет с нашим отгиюрившимся бджолярем? Или тогда команды от ближних не было или была противоположна...
IP: 77.239.179.---
кро _ 26.09.2008 15:07
.
Ще для БартСімпсон

Цифри із всеукраїнського опиту Центра Разумкова:
На пряме питання про програш/виграш сім"ї респондента від отримання Україною незалежності
47% - сім"я від незалежності програла
23% - сім"я від незалежності виграла
30% - ще не зрозуміли.

ДЗЕРКАЛО ТИЖНЯ 13/09/2008

Але звитяжних такі дрібниці не зупинять.
.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.