Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Майдан – не вексель. І не індульгенція

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 10.1.1.---
zhumak _ 04.12.2008 20:47
Повністтю підтримую думку автора.
IP: 193.19.152.---
Дмитрооо _ 03.12.2008 12:28
автор вважає нас дурнями чи що? Гасла майдану на кшталт - піднімимося з колін можуть стосуватися тільки тих хто на них стояв. Рівень статті - психологічний тренінг закомплексованого маленького українця. Справжні люди (громадяни) мають таку рису як відповідальність за власний вибір і не шукають "отмазкі". інтелектуальний рівень прихільників майдану - дуже низький, а саме: міняти одного гетьмана на іншого ментальна риса рабів. Треба відстоювати права громадянина, а цього на майдані не було.
IP: 195.138.81.---
Kotia _ 27.11.2008 12:55
Gross respekt авторові!!!
СТАТТЮ НА ПЕРЕДРУК ДО ИНШИХ ВИДАНЬ!!!!!!!!!!

24.11.08 18:01 ___Vlad_iz_Kharkova
Коментатор намагається "общипати" автора
IP: 77.123.158.---
НЛО _ 27.11.2008 03:04
Кожен має право залишитись у вчора, кожен має право жити теперішнім, і кожен має право боротися за прийдешнє. І кожен використовує чи не використовує його, байдуже по власному бажанню чи так лягли карти. Навряд чи ми кого переробимо, навряд чи ми й себе зробимо іншими - туди, звідки прийшли, ще не повертався ніхто, і нікого вдруге ще не вітали з повторним народженням. Варто ще згадати Джона Дона "Немає людини, що була б як острів, сама по собі; кожна людина - грудка землі..."
Сьогодні вдруге за невеликий проміжок часу унікальна ситуація – мільйони бажань зливаються в одне, а те, що розділяло людей – стало меншим і нижчим, бо над усім – криза. Всі відчувають, як накопичується напруга, відчай – і відчайдушність. Повені не зупинять ані такі статті, як оця, ані молитви. Наш, український світ має змінитися – бо не змінився після Майдану. І ніякі внутрішні війська не допоможуть, бо приреченість на зміни вища, аніж страх.
IP: 94.248.22.---
КуликОВ _ 26.11.2008 17:08
Повністю згоден з паном Володимиром. Стань сам кращим та праведнішим, переконай, перевиховай своє оточення, рідних, близьких. Не жди, коли за тебе тобі ж нове життя та нову країну зробить хтось інший. Стань сам носієм нової моралі та застав себе діяти в цьому напрямку. Поведи за собою однодумців. Оце і є твій особистий МАЙДАН. І це є наша спільна надія, наша висока мета. Зміниться суспільство на краше - стане ліпше всім. А Володимиру - спасибі за такі статті і подальших успіхів.
IP: 10.1.1.---
gh _ 26.11.2008 15:26
А, тепер все зрозуміло. Вопрсов больше не имею. І все ж дуже раджу розширити коло Ваших "ближніх" - для розширення світогляду хоча б. А стаття якраз написана не для "даунів", як Ви висловились, а для вдумливих людей. Прочитайте ще раз і вдумайтесь.
IP: 83.170.251.---
Seva1964 _ 26.11.2008 15:12
2 26.11.08 14:33 ___gh
2) Не надо придуриваться. При "совке" упавшему помогали подняться. Сейчас через него переступают.
3) Хорошая шутка.

автор, может быть, и любит творчество Андрея. Но Макаревич не замечен в украшениях из ленточек и перьев, а публикация расчитана на майдаунов. Могут обидеться.
IP: 10.1.1.---
gh _ 26.11.2008 14:33
26.11.08 14:00___Seva1964
По 1) - згоден; по 2) -терміново міняйте ближніх; по 3) чого-чого, а приватної власності і тим більше прав на неї у нас аж забагато.
Щодо п.с. - не зрозумів. У Вас склалося враження, що автор любить Поплавського чи філю?
Автор любить А. Макаревича і В. Симоненка. І ще багато чого...
IP: 83.170.250.---
Seva1964 _ 26.11.2008 14:00
"Радянсько-українська людина була позбавлена...:
1) віри;
2) любові до свого народу (а в багатьох випадках - і до батьків);
3) приватної власності."
---
володимире, а пострадянсько-українська людина позбАвлена:
1) можливості зробити бодай крок, щоб не упертися лобом у відповідний офіс вщерть забитий посередниками;
2) звички на допомогу ближньому без зиску;
3) права на приватну власність.

P.S. І не цитуй, будь ласка, Андрія. Цитуй гринджол або поплавського. Або "народного" філю.
IP: 10.1.1.---
gh _ 26.11.2008 12:53
24.11.08 20:16 ___Modern - Щодо віри Вам уже сказали, а щодо "автомобіля", а також авторучки чи туфлів (галош), то це була не приватна, а особиста власність. Приватна власність заборонялася Конституцією та законами СРСР - могла бути лиш особиста, кооперативна і державна власність.
IP: 91.124.68.---
Unique _ 26.11.2008 12:52
Від 1917-го починаючи, в суспільстві сформувалася домінуюча каста-гегемон, яка готова землю їсти за можливість брати хабарі.
І не тільки землю.
Вони й об'єдналися навколо свого останнього захисника.
І електоральну підтримку їм забезпечують ті, хто готовий і хто вважає за необхідне їх - хабарі - давати, хто не може і не хоче встояти перед спокусою бути "рівнішим" серед рівних.
Деформація радянського, "совкового" менталітету - неминуча й необхідна сходинка до громадянського суспільства.
IP: 77.123.103.---
Читачка _ 26.11.2008 10:08
Чомусь ніхто з попередніх дописувачів не згадав фразу автора про "починати треба з себе"

Чи всі вважають себе і свої вчинки ідеальними, а навкруги самі лише вороги та підлота?
IP: 10.0.6.---
radio-tv _ 26.11.2008 07:49
Ну пипец... Комментаторы запутались между Богом с Церковью, а автор запутался в двух больших разницах - Ющенко и Майданом.
IP: 195.47.202.---
Дядько_Лесь _ 25.11.2008 14:12
2___Modern
Ну поерше нагадаю, що церква наспавді хоч і висміювалась, але при тому була наскрізь пронизана кдб-шними нитками і працювала на тоалітарний режим(ну і на свою кішеню), мені чомусь здається( я так зрозумів), що автор мав віру в більш широкому значенні, навіть ті совєтські ідєали у які закликав вєріть режим не були наспавді ідеалами тої ж партноменклатури, тож вбивалася віра не тілько в релігіозному , а в більш широкому сенсі, до речі - НЕ ВІР, не бійся, не проси
IP: 213.227.217.---
pugacz _ 25.11.2008 14:11
Modern:
"Верить было можно, ходить в Церьковь и прочее" - только за это человек имел все шансы поставить крест на своей карьере.
Следуя Вашей логике, я сейчас имею право зарезать соседа, "однако надеятся на то, что государство будет на это смотреть сквозь пальцы-нет" (© Modern)
IP: 77.91.130.---
БартСімпсон _ 25.11.2008 14:11
Тут з Донецьку, колись, і нормальні люди заходили...
IP: 77.121.149.---
Modern _ 25.11.2008 12:42
"Объясните тогда, в чем состояла эта "свобода", если за нее можно было вылететь из института?"
-- поясняю. Верить было можно, ходить в Церьковь и прочее. Однако надеятся на то, что государство будет на это смотреть сквозь пальцы -- нет. Церкви тогда были, хотя и мало их. Религия была осмеяна и служители культа рассматривались как отсталые люди.

И таки да, я тогда жил, и был крещен. Это к слову.
IP: 195.47.202.---
Дядько_Лесь _ 25.11.2008 12:22
Стаття слушна, кожне слово підтвержую

а ___Alex_Donetsk та ___Modern косять під наївних простачків, які у ті часи не жили і знають про ті часи зі слів комуніста-дєдушкі, або свідомо підмінюють поняття і пересмикують факти
IP: 213.227.217.---
pugacz _ 25.11.2008 11:55
Alex_Donetsk
Если Вы заметили, в той же фразе г-на Модерна тем же русским языком говорилось о существовании "свободы вероисповедания".
Объясните тогда, в чем состояла эта "свобода", если за нее можно было вылететь из института?
IP: 195.184.201.---
Alex_Donetsk _ 25.11.2008 10:59
Статья как раз для тех, кто стоял на Майдане. Бесплатно. Для подростков, считавших его разновидностью молодежной тусовки, для управлявляемых глупцов (вспомните сеансы Кашпировского). Для тех, кто так и не понял, что это их руками страну превратили в посмешище.
IP: 195.184.201.---
Alex_Donetsk _ 25.11.2008 10:53
2___pugacz Русским языком было написано "не поощрялось"
IP: 213.227.217.---
pugacz _ 25.11.2008 08:52
Modern:"Была свобода вероисповедания, хотя это и не поощрялось"
Мою двоюродную сестру исключили из комсомола и из института за крещение дочки. Если это "свобода вероисповедания", то Вы интеллектуальный светоч человечества...
IP: 193.110.20.---
de _ 25.11.2008 07:43
Вспомните, чего говорилось на Майдане и чего сделалось.
А то автор нарыл каких-то лозунгов, про которые уже и не вспомнит никто и получилась статья про то, что во всём можно хорошее найти.
IP: 77.121.149.---
Modern _ 24.11.2008 22:34
___PatriotnaPe4i -- утихни, экперт. А то в интернете ты, видимо, герой?
Интересно будет на тя в реальной жизни поглядеть, кто ты, чем дышишь и что из себя представляешь.

Не тебе судить, знаю я что такое Вера или не знаю. Сказал бы мне в лицо такое -- выгреб по полной. Развелось тут, комментаторов, мля.
IP: 77.122.189.---
PatriotnaPe4i _ 24.11.2008 21:19
Т.зв. Модерну: (не)шановний, для чого тут паскудити? Ви і близько не знаєте, що таке віра, і що таке любов і надія. Якби знали, такого лайна, з таким примітивом не писали б. А за московський мат - заслужив по пиці.
А автору респект. Дякую!
IP: 77.121.149.---
Modern _ 24.11.2008 20:16
"Радянсько-українська людина була позбавлена трьох базових рушійних сил свого буття і розвитку, найпотужніших джерел позитивних мотивів, стимулів, потреб:
1) віри; "
-- пиздеж. Была свобода вероисповедания, хотя это и не поощрялось.
"2) любові до свого народу (а в багатьох випадках - і до батьків); "
-- пиздеж полный.
"3) приватної власності. "
-- машин ни у кого не было, да? Ну что за бред?

Не курите больше эту траву. Да и на УП не пишите. Гадко читать.
IP: 77.123.122.---
такс _ 24.11.2008 19:57
Погоджуюся з автором. Хоча особисто мені Ющенко як людина подобається, хоча як менеджер не на всі 100. Натомість, все дійсно залежить від нас. думаю ЧЕСНІСТЬ - це те, що радянська людина втратила - і ЧЕСНІСТЬ треба відроджувати в собі, дітях. ...як тварина, відрізняється від людини тим, що не планує на завтра. Так і у нас.. Урвав шматок і задоволений, а те що завтра у твоєї дитини хтось урве, так ми так далеко "не плануємо"..
IP: 193.20.1.---
Vlad_iz_Kharkova _ 24.11.2008 18:01
Автор каждым следующим абзацем противоречит предыдущему. Сначала сказал, что не будет касаться Пр-та, но 1-ю часть статьи посвятил ему, сообщил об ошибах, но не назвал ни одной. Потом сделал вывод, причина несчастий в неправильной системе, которую создаем все мы, т.к. не знали свободы и частной собственности. Тут я согласен на 100%. Но как это соотносится с 1-й частью? При каком руководителе мы скорее узнаем свободу и частную собственность? Не это ли результат Майдана, что мы их начали узнавать?
IP: 192.168.0.---
САНДРО _ 24.11.2008 17:43
Очень актуально именно в 4-ю годовщину Майдана.Согласен с автором во всем. Просто вспоминается сейчас детали как "в этих спорах без сна и покоя", некоторые говорили-"за кого угодно, только не за Ющенко"-"А почему", -"А я сним в Нацбанке работал.Все только для себя. Вот ему надо. А остальным не обязательно." Переубедил собеседника, мотивируя цивилизационными ценностями и супервысокоморальност. претендента, в отличие от второго.Но и высокоморальн. тоже у него оказалась для себя.
Надо идти дальше
IP: 194.63.142.---
Хархама _ 24.11.2008 17:34
Зитц-председатель Фукс, конечно, виноват, а кто же еще? Я другое понять не могу, как же критики совка в свое время смогли избежать его тлетворного влияния? Может, гвоздей понаделать из эти людей?
IP: 89.162.133.---
agy _ 24.11.2008 17:30
"Живем не лишень за себе, ми мусимо жити й за них". +++
Авторе, чому вживаєте заяложене "дивними заказушними" журналістами слово "месія" ?
Де ви чули щоб Ющенко називав себе месією ?
А ще втор, а ще пише ?
Авторе вам ще читати потрібно, при тому багато думати читаючи.
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.