IP: 62.80.176.---
Spryt _ 27.11.2008 16:01
27.11.08 15:36 ___Cоня-Луцьк---- Згоден"Свої діти гірше ляха її роздирають" Уже читав анонс,що скоро в зарубіжних ЗМІ вийдуть масові опублікування про фантастичні неповіряння проходження для впровадження АСУ (ЕДСМ) запропонованої науковцями за участтю НАН України.Як на протязі років заінтересованими політиками викривляється, та було підмінено не лише мету, задачі, а і функції самого призначення ЄДСМ. Логічне запитання??? То кому потрібні наукові розробки?А Яворівський зверне увагу на закон№0954
IP: 62.80.176.---
Cоня-Луцьк _ 27.11.2008 15:36
"впроваджувати сучасні технології та наукові методи керівництва, а не управляти економікою методами базарів"--- Давним давно відомо,що в нашій економіці штучно через ПРИПИСКИ завищена енергоємність як мінімум 6-8 раз.Фактично на повітрі ті хто сидить на трубах заробляють мільярди,що незабезпечені товаром.Ніхто про баланси і собівартість навіть не думає,всі зайняті накопиченям і власним бізнесом,використовуючи при цьому владу і нас.Керування в ручному режимі крах для економіки пане Яворівський.
IP: 194.146.231.---
ZZZZZ1 _ 27.11.2008 13:12
Явор-кий САМ раб и шавка ЮЛЬКИ.
Все его рабские и холуйские поползновения- только для угодничества ЦАРИЦЕ...
IP: 192.168.1.---
ВДН _ 27.11.2008 10:58
А чем профессиональный "москаль" отличается от профессионального "хохла"?
IP: 77.91.130.---
БартСімпсон _ 27.11.2008 10:26
= 26.11.08 11:59 ___259
= Чи не єдина розумна думка висловлена на УП і такі недолугі коментарі...
Отож. Відразу професійні москалі та істінна праваславниє обісруть позитивне враження від статті та розкажуть як нам треба тихенько жити.
IP: 192.168.1.---
ВДН _ 27.11.2008 08:11
Для ___Alex_LoL
Абсолютно с Вами согласен.И в наших проблемах виноваты все(особенно соседи),а не мы сами.А главная причина ведь в нас .Почему так,столько лет живем на этой земле,а своего государства по сути нет и ,скорее всего, и не будет.
IP: 192.168.1.---
Alex_LoL _ 27.11.2008 07:48
to Заграва - так і були такі документи. "Дружба на вічні часи" і інше. Тільки треба читати те, що дрібними буквами написано. А то зазвичай так жерти хочеться, що навіть написане великими літерами - не читаємо. А договори з Росією варті хоч паперу. А договори у Україною навіть самих перемовин не варті, бо продавшись одному, Україна одразу хоче продатися ще комусь. Прикладів - не злічити.
IP: 195.78.59.---
Владіс _ 26.11.2008 18:22
Я обираю Свободу - http://synyahovskyy.livejournal.com/#item41710
IP: 83.170.240.---
Заграва _ 26.11.2008 17:49
26.11.08 16:58 ___ВДН / Раб с американцами и герой с русскими.Увы,такая наша украинская сущность.
Кацап,не говори від імені українців. Розкажи про вашу ординську сущність.
IP: 83.170.240.---
Заграва _ 26.11.2008 17:27
26.11.08 16:52 ___Alex_LoL
Не треба перебріхувати. Коли перуть позику в банку, то читають документи де написано про 30%. Там заздалегіть відомі умови. Ти теж зрозумів що допомогти в боротьбі і загарбати це різні речі? А москалі ніколи домовленностей не дотримувались. Ще канцлер Отто фон Бісмарк сказав, що домовленності з москалями не варті навіть паперу на якому вони написані.
IP: 10.1.1.---
zhumak _ 26.11.2008 17:03
Автору +1
IP: 192.168.1.---
ВДН _ 26.11.2008 16:58
Раб с американцами и герой с русскими.Увы,такая наша украинская сущность.
IP: 192.168.1.---
Alex_LoL _ 26.11.2008 16:52
to Заграва - те, що ви тут розповідаєте, називається наївним ідеалізмом. Ах, ми їх на допомогу, а вони... Ви коли в банку кредит берете і заглядаєте в очі, щоб дали, - обзиваєте потім банкіра грабіжником, коли він 30% дере? Отож бо і воно. Нема чого люстру дорікати, коли пика крива. Україна сама собі створює проблеми, з якими потім "героїчно бореться".
IP: 192.168.1.---
kramola _ 26.11.2008 16:39
26.11.08 16:32 ___корба
І які ж висновки зробили Ви? Я читаю багато чого... А Ви що читаєте? Що пропонуєте?
IP: 83.170.240.---
Заграва _ 26.11.2008 16:37
26.11.08 15:38 ___Alex_LoL / А запросили на допомогу - терпіть.
В тому й справа що запросили на ДОПОМОГУ, а не на ОКУПАЦІЮ.
Різницю знаєш між ціми розуміннями? А якщо вони зголосилися допомогти, а замість того окупували, то й відношення до них відповідне.
IP: 172.16.0.---
корба _ 26.11.2008 16:32
___kramola
Хіба так важко подумати самому і зробити висновки.Це ж так просто.Почитайте ще щось окрім біблії.
___Serhiy
Вам респект!!!
IP: 192.168.1.---
kramola _ 26.11.2008 16:01
26.11.08 15:10 ___Serhiy
Ви мабудь самі і ни читали Євангелія? Бо знали б, що саме іудеї (євреї) у своїй більшості не прийняли Христа, бо вони чекали земного всемогутнього владику, а прийшов той, хто закликав до Царства Небесного. Іудеї таки дочекаються свого мошиаха (антихриста), але не про те річ. Про меч Ви дуже влучно самі себе спростували, бо то був заклик дійсно християнина,я кий йшов вмирати за ближніх своїх. Або візміть свОлександра Невського - він другу щоку хрестоносцям не підставляв!
IP: 192.168.1.---
Alex_LoL _ 26.11.2008 15:38
to Заграва - якщо держава не може захистити сама себе- це не держава, а купа гною. А запросили на допомогу - терпіть. Хто тоді заважав самим збудувати свою державу? 1654- росіяни, у 1918 - німці, у 1941 - знову німці, зараз - американці з НАТО. І звідки такий мазохізм - прагнучи незалежності, зазивати чужинців, щоб вони цю незалежність відстоювали?
IP: 89.162.239.---
zagel _ 26.11.2008 15:33
___Кварк
Шановний, а ви знаєте, що стверджував Бруно? Ні?
а повторювати антирелігійні савецькі аргументи - великого розуму не треба.
IP: .---
Красин _ 26.11.2008 15:27
26.11.08 15:10___Serhiy
рабської доктрини, нав'язаної релігією, не дотримуються в першу чергу ті, хто для нас Євангеліє і християнство "винайшов" - євреї. =
Yes!
IP: 212.109.49.---
Serhiy _ 26.11.2008 15:10
То kramola
"о справедливости, которая явилась человечеству во всей своей полноте с Иисусом Христом и Евангелием. Советую читать ЕГО!"
Раджу Вам усвідомити, що Христос до тексту Євангелія має дуже мало відношення. А рабської доктрини, нав'язаної релігією, не дотримуються в першу чергу ті, хто для нас Євангеліє і християнство "винайшов" - євреї. Вони чітко виконують "око за око": Мюнхен, Палестина і т.п. А інші нехай підставляють другу щоку? Дзуськи! У нас інший принцип: Хто до нас з мечем прийде
IP: 83.170.240.---
Заграва _ 26.11.2008 14:53
26.11.08 14:27 ___Alex_LoL
Окупанти вони і є окупанти. Хмельницький не домовлявся щодо введення московських військ в Україну. Кацапи не визволили Україну, а ЗАМІНИЛИ СОБОЮ тих окупантів від яких начебто визволяли. Визволити означає зробити вільним. Москва нікого не робила вільним, тільки рабом.
IP: .---
Антологія _ 26.11.2008 14:48
26.11.08 14:27 ___Alex_LoL Коли Україну припекло з Польщі, Криму, Турції, Литви - теж побігли до російського царя. І, бачите, ніхто тоді про окупацію не патякав.
----------
Якщо так мислити, то чим російський цар краще тодішніх "Польщі, Криму, Турції, Литви"? ОТОЖ! Нах він потрібен?
IP: 77.247.21.---
navaho _ 26.11.2008 14:45
Aleks_LoL
А чи це тобі російське рабство так прийшлось до смаку, коли щє Богдан Хмельницький глибоко пожалів що повірив у добрі наміри ,, освободітєлєй,, .
IP: 192.168.1.---
Alex_LoL _ 26.11.2008 14:27
Автор дуже легко кидається словом "окупанти" . Тому що коли грузинів добряче припекло збоку Персії - вони побігли за допомогою до Росії. Бо інакше грузинів просто б не залишилось. Коли Україну припекло з Польщі, Криму, Турції, Литви - теж побігли до російського царя. І, бачите, ніхто тоді про окупацію не патякав. А як пекти перестало - одразу ж треба волати про придушення національної свідомості, окупацію і іншу маячню.
IP: 77.247.21.---
navaho _ 26.11.2008 14:19
Як москалі полюбяють з теми зізджати, але це правда, я готовий на буханку хліба і 3 літри води на добу а би тільки здихаця російськоі дешевоі ковбаси з наручниками на десерт.
IP: 192.168.1.---
kramola _ 26.11.2008 14:15
26.11.08 11:59 ___Кварк
Я читал и читаю... "Око за око" было весьма кстати для тех, кто представления не имел о высшей справедливости. Такие вот законы и давали тем людям мораль о том, что за око не убивать можно, но взять только око, а за зуб - только зуб и не более того! Человек зачастую готов убить своего обидчика. Такие законы и давали начальное представление о справедливости, которая явилась человечеству во всей своей полноте с Иисусом Христом и Евангелием. Советую читать ЕГО!
IP: 172.17.96.---
str_Kharkiv _ 26.11.2008 12:47
Панове!
Зупиніться зі своїм "бла-бла-бла". Хлопчина-то діло говорить, і називає найважливіше з того, що повинні робити найняті нами урядовці, починючи з г-на Ющенка.
Спочатку тільки треба вичистити ті "агієві конюшні".
IP: 10.11.20.---
ТОС _ 26.11.2008 12:34
Кварк
МОЛОДЕЦ!!! Религия это мировая чума выжимающая из людей последнее. От денег до совести. И нифига она не формирует. Только разрушает.
IP: 83.170.240.---
Заграва _ 26.11.2008 12:05
26.11.08 11:29 ___Кварк / ..."Got mit uns" на пряжках ремней эсесовцев...
Дуже помиляєшся. Такий надпис був на пряжках вермахту, а на пряжках СС був зовсім інший девіз. Поцікався. В СС навіть капеланів не було. В них пропагувались стародавні германські боги, окультизм.
IP: 192.168.4.---
259 _ 26.11.2008 11:59
Чи не єдина розумна думка висловлена на УП і такі недолугі коментарі...
IP: 213.169.71.---
Кварк _ 26.11.2008 11:59
Kramole ---- Кроме "не убий" есть еще "око за око". Да и вообще советую почитать Библию - волосы дыбом встают от тех мерзостей, которые в ней проповедуются! Хотя бы одна история об исходе евреев из Египта - подлость на подлости и все во имя Господа... Да там масса подобного - идея одна - можешь быть последним негодяем, предателем, подлецом - но - возлюби Господа и тебе все простится. Так что повторяю - не обольщайтесь ....
IP: 192.168.1.---
kramola _ 26.11.2008 11:47
26.11.08 11:29 ___Кварк (продолжение)
Про СС-цев не удачный пример, т.к. и сатанисты считают своим богом сатану... Кого фашисты называли богом не трудно догадаться по результатам их деятельности.
Насчёт религи Вы также заблуждаетесь. Это Вам любой философ докажет, что религия и формирует мораль и нравственность. Например, от куда пошло понятие "не убей" и пр.?
Приведите Вашу версию!
IP: 192.168.1.---
kramola _ 26.11.2008 11:41
26.11.08 11:29 ___Кварк
Костры инквизиции (это не православие!) - конечно неприятный факт, о котором католическая церковь давно уже принесла извинения и покаяние. Но они и сотой доли не могут сравниться с теми сотнями тысяч священномучеников начала ХХ века и миллионами замученых большевиками душ! О которых, кстати, никто извиняться и не собирается. А не помешал бы всемирный судебный процес над ними - типа нюрнберга! Про 11 сентября - посмотрите фильм "Фаренгейт 9/11"...
IP: 192.168.1.---
kramola _ 26.11.2008 11:31
26.11.08 11:14 ___Кварк
Ви помиляєтесь. Дивіться в корінь. Більшовики, до речі, так і робили - в корінь одразу били. ЗМІ - це рупор тіх людей, яким вони належать (для яких гроші - це ВСЁ). Невже вони будуть пропагандувати не корисне собі?! Ніколи! На екранах ТВ з"являться достойні тільки тоді, коли ТВ канали будуть належати ДОСТОЙНИМ! Царська влада в ХІХ-ХХ ст. дуже помилилася, коли дозволила "інородцям" володіти більшістю ЗМІ , а також давала можливість їм служити в поліції...
IP: 213.169.71.---
Кварк _ 26.11.2008 11:29
TO KRAMOLA Не обольщайтесь, религия здесь ничему помочь не в состоянии. Христианство прославилось кострами инквизиции (Джордано Бруно, Жанна Д'Арк, не говоря уже о тысячах инакомыслящих простых людей), ислам - 11 сентября в Нью-Йорке, "Got mit uns" на пряжках ремней эсесовцев... Совестливость, порядочность, честность от религии не зависят, они либо есть, либо их нет. Причину и способы надо искать в чем-то ином...
IP: 192.168.1.---
kramola _ 26.11.2008 11:21
На той морали, которая навязывается обществу через СМИ, сильное государство не построить. Из людей делают безвольных безхребетников. Есть одна у нас историческая и духовная основа - это ПРАВОСЛАВИЕ. На нём и наши славные козаки свой жизненный уклад строили и империи многие базировались. Христос - тот камень, на котором нужно строить державу. Тогда всё ни по чём будет и энергетические и политические и др. проблемы решатся!
IP: 213.169.71.---
Кварк _ 26.11.2008 11:14
Все написане в статті вірне, проте... Як не жаль, але все це ніколи в найближчому часі не відбудеться. Чому? А тому для цього потрібні істинно державні діячі при владі, а не придуркуваті імпотенти типу Ющера, який до того ж знаходиться на службі в американського ЦРУ, а дійсно українські державно мислячі люди. Та й не лише один Ющенко - не видно серед тих, хто постійно з'являється на екранах ТВ достойників. Можливо, це видасться абсурдом, але потрібна партія типу КПСС (звісно, не Симоненкова)
IP: 192.168.1.---
kramola _ 26.11.2008 11:06
Красиво написано!
Одно НО... Любой глубокий человек,а именно к таким взывает автор, столкнётся с неопределённостью высших приоритетов. Любое государство, достигшее успеха и могущества, строилось на ДУХОВНОЙ идее. А проще говоря - на религиозной идее! Так как именно религия (любая) формирует мораль общества, определяющую ВСЁ. Совок и коммунизм - это тоже религия (сатанинская). Но в этом вопросе как раз и спотыкаются все до единого радетели народного блага...
IP: 194.29.62.---
Карлик _ 26.11.2008 11:01
"У всі часи поважали й надалі поважатимуть лише сильних.""
А нас в школі вчили, що сила розуму більша за фізичний вплив.
IP: 77.120.132.---
sansara _ 26.11.2008 10:56
Який автор любця! Плавно перейшов від того, що перед росією не станемо на коліна до правильних президентів - господарів в самій україні, яка має величезний енергетичний потенціал.
А може змінимо риторику? Можливо ви плутаєте щось?