Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Шкідники і картопля

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 77.121.13.---
Вацик _ 07.11.2008 12:07
Вы что не знаете, что такое номенклатура обкома и ЦК КПУ? Там и Ющ, и Жулька, и Бандюкович, и Тягнибок с Огрызком. Все они вышли из аппартчиков, туда же их надо и задвинуть.
IP: 77.122.141.---
СловоМаргінесу _ 06.11.2008 23:32
___sergnik
В точку! Такий досвід не дає можливості багатьом країнам Африки стати повноцінними державами. Міжплемінна ворожнеча саме на тому принципі й грунтується. Слід додати випрацьований і кимось виголошений принцип: "Згоріла хата-гори і сарай". Хоча то може допомогти й згуртувати народ навколо принципу: "Нехай як завгодно, але не так як було"!
IP: 77.122.141.---
СловоМаргінесу _ 06.11.2008 22:42
___Тено
Леніна пропоную просто почитати. Звернути увагу на аналіз ситуації та методи. Відкинемо комуністичну ідеологію, залишмо її симоненкові та іншим. Можу все переказати від свого імені, вдосконаливши відповідно ситуації, але просто пропоную, давайте почитаємо, обговоримо. Можливо що-небудь і випрацюємо та комусь можна запропонувати.
___Whoami
А Ви, перепрошую, читали? Ні! Я не пропоную повторити, просто ознайомитися із досвідом і діяти відповаідно ситуації. Після раціонального її аналізу!
IP: 195.160.193.---
sergnik _ 06.11.2008 17:33
Shveik
это как повезёт(я уже говорил раньше). а , вообще, кого может выбрать народ? наш менталитет-чтоб у соседа было лучше(ха-ха), он умнее, пусть командует? как бы не так. мы своего, из наших(из шахтёров, свинопасов, ..) а плохо той стране, правит которой раб.
IP: 85.159.7.---
Shveik _ 06.11.2008 16:53
Звертаюсь до всіх. Ви помітили, як грамотно нас підвели до думки про необхідність сильної руки? І що найцікавіше- це справді об'єктивна необхідність, тому що дискредитація системи влади як такої підходить до межі. Тепер саме час задуматись - чия це буде рука?
IP: 78.26.128.---
неполитик _ 06.11.2008 16:49
Да бесплезно всё,что предлагают,потому что менять будут те же в парламенте,тот же президент и премьер.Разве себе любимым плохо сделают?Никогда и не надейтесь.Тут кризис подобрался незаметно.Может даже к счатью-подымутся цены на коммуналку,продукты,уволят пол страны с работы,отберут квартиры у всех кто брал кредит, а дальше-бунт!И тут появиться шанс что-то менять,но без крови чиновничей ничего не поменяем.У чиновника будет два выхода-умереть или умереть позже,когда из-за бугра убежавших вернут...
IP: 94.248.1.---
Whoami _ 06.11.2008 15:28
___СловоМаргінесу
Слушайте, ну достали своим Лениным. Повторив 1917-й, получим 1917, и ничего более. "Народное восстание" погребет не только олигархию, но и средний бизнес, а вместе с ним средний класс - потому что из крови революции выплывут самые проворные, среди которых интеллектуалов, образованных, порядочных и эрудированных будет мизер. Вперед выйдет маргинальный "пролетариат", приведет страну к краху, а соседи под предлогом стабилизации в регионе ее оккупируют - и будут правы.
IP: 77.121.13.---
Тено _ 06.11.2008 11:13
___СловоМаргінесу

Зі всього видно, що ви розумна і мудра людина. Але навіщо нам Ленін? Адже комуністичні збочення - це саме те, від чого Україну ковбасить вже майже 100 років. Нам потрібен Рузвальт!
IP: 77.122.141.---
СловоМаргінесу _ 06.11.2008 10:59
Друзі, Ви усе вірно кажете, усе так, але як, коли упирається питання в законодавство, котре формує ВР, а депутати в ній себе улюблених не образять. Як у казці, коли герої боролися із драконом, стаючи самі після перемоги драконами, а слуга оголошував "Дракон переміг, нехай живе дракон!". Лише всенародне повстання може змінити систему. Друзі, знову закликаю, почитайте Леніна, що він писав у 1917 р.!
IP: 10.0.6.---
Grega _ 06.11.2008 09:47
Стаття гарна! Можу лише додати, що зміни на краще можуть відбутися при поверненні до мажоритарної системи і спрощення процедури відкликання депутатів. Вони дійсно замкнулись в клан(близько 0,5 тис. морд) і займаються лише розподілом країни. Це навіть нежуки на картоплі - це глисти в організмі молодої, але сильно заглищеної, кволої України. ЇХ ПОТРІБНО ВИВЕСТИ ІНАКШЕ ВСІМ КАПЕЦЬ!
IP: 77.239.167.---
ахметенко _ 06.11.2008 09:42
Вся проблема, шановні добродії, в тому що ми, на відміну від інших наших прибалтійських сусідів, надали можливість керувати нами комуняцькій заразі.
А оскільки комуняки завжди нас з вами мали за бидло, то і в генах їхніх отприсков буде те саме.
Потрібно терміново прийняти закон про заборону займання керівних посад будь-де комунякам та їхнім родичам до 3-го коліна. А оскільки вони, наші керманичі, ніколи такого законопроекту навіть не поставлять на голосування, - то вихід єдиний - КАЙЛО в РУКИ!
IP: 193.43.222.---
ukrua _ 06.11.2008 07:30
06.11.08 07:06___Бодько

Я особисто Вам дякую за добру інформацію
IP: 78.111.179.---
Бодько _ 06.11.2008 07:06
На тому ж сайті знайшов ще це. http://www.tribuna.org.ua/index.php?option=content&task=view&id=4225&Itemid=52 Вже є досвід боротьби, треба просто його поширювати теренами України.
Люди саморганізовуйтесь, за вас це більше нікому робити.
IP: 78.111.179.---
Бодько _ 06.11.2008 06:57
Для ОХ - почитай там люди вже давно роблять і протистоять владі комсомольців і балогану http://www.tribuna.org.ua/index.php?option=content&task=view&id=4229&Itemid=52
IP: 193.43.222.---
ukrua _ 06.11.2008 05:34
06.11.08 00:16 ___mstafa
А Вы пане..ukrua у себя в городе.районе..хотя бы в доме ДЕЙСТВУЕТЕ.или болтаете на кухне или..что уже лучше-на лавочке воле мусоропровода...?

Питання звичайно цікаве. Я навіть почервонів трішки. Але потім подумав. Заспокойся. Тобі уже 61. Із них ти ніразу за спини інших не ховався. Ні в СССР, ні в Афгані взагалі, ні в атаках, засадах, блоках зокрема. Можна б вроді й на спочинок. Але те що я тут означає, що ні "на кухне", ні "на лавочке воле мусоропровода" мене немає
IP: 80.91.178.---
mstafa _ 06.11.2008 00:16
ukrua
Какое ДЕЛОВОЕ(в смысле-правильное) утверждение-
Президент-сторонній спостерігач,радник вільний художник державі не потрібний
И не только ПРЕ3ИДЕНТ НО и
ПРЕМЬЕР..
ДЕПУТАТ-
ЧИНОВНИК- и наконец-
ПЕРЕСИЧНЫЙ ГРАЖДАНИН ukrua
А Вы пане..ukrua у себя в городе.районе..хотя бы в доме ДЕЙСТВУЕТЕ.или болтаете на кухне или..что уже лучше-на лавочке воле мусоропровода...?
IP: 80.91.178.---
mstafa _ 06.11.2008 00:05
А УПОВАТЬ на ХОРОШИХ ПОЛИТИКОВ при ИДИОТАХ И3БИРАТЕЛЯХ
Я и О СЕБЕ ТОЖЕ(((((( пустая болтовня.....
Прав был Кучма..кода спросил-А ЧТО ВЫ ХОТИТЕ ПОСТРОИТЬ...
И ЧТО же у нас ЭЛЕКТОРАТ хочет ПОСТРОИТЬ...)))?
Как ни крутите-КОММУНИ3М...как ОБРА3НО выразились марксисты..))))
БЕ3ОТВЕТСТВЕННОСТЬ с ОДНИМ ОТВЕТСТВЕННЫМ БАРИНОМ...
IP: 80.91.178.---
mstafa _ 05.11.2008 23:56
А по СУТИ
Система ДЕЛЕГИРОВАНИЯ полномочий ОТ НАРОДА через
КЛАНОВЫЙ ПОЛИТИКУМ--БЕСПЛОДНА
Нынешнии партии-или как их навал Кучма ДИВАННЫЕ ПАРТИИ..ИСПОЛНЯЮЩИЕ ВОЛЮ ОДНОГО ЛИДЕРА борются ТОЛЬКО 3А ИНТЕРЕСЫ ЭТОГО ЛИДЕРА
Поэтому численность ВР роли НЕ ИГРАЕТ
И лидер подбирает ЛИЧНО ПРЕДАННЫХ..а не борцов за гражданские интересы
ВЫВОД
1 В партийные списки ТОЛЬКО ЧЕРЕ3 МЕСТНЫЕ ВЫБОРЫ
2 СУБЪЕКТАМИ выборов должны быть НЕ ТОЛЬКО ПАРТИИ НО и ОБЩЕСТВЕННЫЕ ОБРА3ОВАНИЯ
IP: 193.43.222.---
ukrua _ 05.11.2008 23:29
Четверте- В Конституції передбачити відставку і Президента і глави Уряду у разі,якщо з їх вини не будуть виконуватись передвиборні обіцянки щодо покращення життя народу,у тому числі передбачити і їх адміністративну та іншу відовідальність за бездіяльність чи протиправну діяльність. Ну і дальше в плані створення надійного механізму управлінської діяльності. Президент-сторонній спостерігач,радник вільний художник державі не потрібний
Обов"язковий механізм: "Що здав і що прийняв" при зміні влади
IP: 193.43.222.---
ukrua _ 05.11.2008 23:19
Продовження -1
Студенти самі обирають собі керівників та пропонують спосіб пприйняття змін ВР. Контроль здійснють також студенти.
Друге - знайти чпосіб скласти список агентів КГБ, МВС СССР, ГРУ СССР та зробити так, щоб жоден із них не перебував на державній службі, був обраний у владні структури. Це не дасть змоги впливати на їх дії з боку інших країн колишнього СССР.
Третє- Прем"єрміністра обирати всенародно у два тури як і Президента, конституційно розмежувавши їх повноваження. Далі-
IP: 193.43.222.---
ukrua _ 05.11.2008 23:06
Люба, найдемократичніша влада, навіть уперше ставши владою, захоче мати абсолютну владу.Єдине, що упереджує таке бажання - це Конституція. Навіть сьогоднішня, за умови її дотримання, значно б зменшила зловживання владою. Але за допомогою колишніх і теперішніх представників влади до неї внесено цілу кучу плутанини, яку треба ліквідувати.
Розробку змін до діючої конституції доручити групі із числа відданих Україні студентів Києво-Могилянської акад., Львіського університету та інших вузів. Далі-
IP: 77.122.141.---
СловоМаргінесу _ 05.11.2008 23:06
___doc-71

Ви, вочевидь, є представником або симпатиком партії, котра не потрапила до Верховної Ради. Ваші слова вірні, правильні, але ж лише у країнах розвиненої демократії. У нас немає жодної партії, котра була би готовою взяти на себе повноту влади. Вихід, хлопці, почитаймо перераховані мною статті В. Леніна. Ситуація схожа, поради прекрасні, у тому числі й по партійному будівництву. Облишмо наше несприйняття комуністичної ідеології, звернімося винятково до практичних порад!
IP: 77.121.13.---
Еол _ 05.11.2008 22:23
Стаття дуже правильно ставить головну проблему України - так далі жити не можна! Дякую автору.
IP: 80.91.178.---
mstafa _ 05.11.2008 21:44
При ПРАВИЛЬНО поставленной проблеме-
создания ЭФФЕКТИВНОГО механизма САМООРГАНИ3АЦИИ
АБСОЛЮТНО безграмотное понимание РЕАЛЬНОСТИ..
Особенно КОМСОМОЛЬСКАЯ НОМЕНКЛАТУРА в лице Тимошенко и Ющенко..)))))
Путаница в понимании ПРИЧИН бардака
С одной стороны-ПЛОХИЕ политики..которых надо МЕНЯТЬ
С другой-отсутствие УСЛОВИЙ для хороших...в виде 3АПРЕТА для плохих УЧАСТВОВАТЬ в полит жизни..)))Материальный и временной ценз вводится
СПАСИБО 3А ПОНИМАНИЕ ПРОБЛЕМЫ как ФАКТА
ПО3ОР 3А..ТУПОСТЬ..)))
IP: 193.41.62.---
doc-71 _ 05.11.2008 20:42
Вихід є.

ДУМАТИ ГОЛОВОЮ ПЕРЕД ТИМ,ЯК ОПУСКАЄШ БЮЛЕТЕНЬ В УРНУ!

НЕ ГОЛОСУВАТИ ПОВТОРНО ЗА ТОГО,ХТО ХОЧ РАЗ ОБМАНУВ.

ДАТИ ШАНС ІНШИМ.
НЕ ВИПРАВДАЮТЬ-НА СМІТНИК,ЯК І ПОПЕРЕДНІ.
IP: 10.1.200.---
СловоМаргінесу _ 05.11.2008 19:46
___Syrsh

У тому й проблема, що ніхто ті розстріли та арешти не проведе. Самі себе ніяк не заарештують. Потрібно йти поетапно, користаючись із досвіду: спочатку захоплення "пошти і телеграфу", то завдання на вечір, а тоді "ніч довгих ножів" аж до ранку. Безумовно здійснивши напередодні добрячу теоретичну й інформаційну підготовку.
IP: 91.192.4.---
Syrsh _ 05.11.2008 19:31
Диктатуру і кілька розтрілів в верхніх ешелонах влади, або хоча би кількасот справжніх арештів, по іншому ті шкідники ніколи не вімовляться від влади.
IP: 10.1.200.---
СловоМаргінесу _ 05.11.2008 18:56
___Плутон7

Тоді варіантів є два: або пройти через експропріацію експропріаторів, або добре вивчити програму націонал-соціалістичної партії Німеччини. Інакше у нас соціал-демократія не можлива
IP: 77.121.13.---
Плутон7 _ 05.11.2008 18:46
___СловоМаргінесу

Україні потрібен соціал-демократичний режим, але не у виконанні колишніх есдеків...
IP: 10.1.200.---
СловоМаргінесу _ 05.11.2008 18:40
Жоден з Вас, панове, не запропонував свої послуги для служіння Україні!

А це Ви, перепрошую, про кого? І що саме розумієте під "запропонувати послуги для служіння Україні"

Я згоден!
Прийду, а кулаки у мене міцні!

Ваш поклик душі вітаю! Міцні кулаки потрібні, але диктатуру слід робити найперше головою. Лише кулаками робиться охлократія (укр.-безлад)
IP: 192.168.1.---
васcя_ _ 05.11.2008 18:21
Україну врятує диктатура!
А Ви готові до того, щоб Ваші «їїчкі» хтось щільно зажав до кулачка? Мабуть ні!
Хай хто-небудь страждає – я НІ! Моя хата з околиці!
Поки особисте у будь-якого громадянина буде стирчати попереду державного – Україні не бувати!
Жоден з Вас, панове, не запропонував свої послуги для служіння Україні!
Я згоден!
Прийду, а кулаки у мене міцні!

IP: 10.1.200.---
СловоМаргінесу _ 05.11.2008 17:35
___Плутон7

Я не пропоную повертатися до радянської системи, тим більше у сталінському вигляді. Згадані праці подають досить непоганий аналіз суспільно-політичної ситуації напередодні жовтня 1917 р., а також містять деякі цікаві методи. Пропоную звернути увагу на методи і лише на них, не вчитуючись в ідейну основу майбутнього режиму.
IP: 77.121.13.---
Плутон7 _ 05.11.2008 17:30
___СловоМаргінесу

Ви знову пропонуєте ГУЛАГі і репресії?
IP: 10.1.200.---
СловоМаргінесу _ 05.11.2008 17:30
___Плутон7
Марксизм ми вже проходили. До біса його. Україні потрібна демократія!!!

А Ви почитайте запропоновані твори, вони невеличкі, а тоді можемо подискутувати.
IP: 10.1.200.---
СловоМаргінесу _ 05.11.2008 17:28
Більшовики взяли владу завдяки двом абсолютним перевагам. Лише двом, вони мали більш сильне інтелектуальне середовище та тверду програму. То дало їм можливість згуртувати хоча й маленький, але ефективний ударний кулачок!
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.