Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Три кольори совка

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 194.106.208.---
terrapin _ 12.11.2008 09:43
Развиваются две тенденции. Из нор выползают недобитые эсдеки, и параллельно начинаются кризисы, повышаются тарифы, власть борзеет, как будто на дворе время позднего Кучмы. Эсдеков, таких как Зинченко, Медведчук и прочих надо просто отстрелять.
Откуда появились настолько мерзкие твари ? Почему нельзя нормлаьно работать и спокойно жить ? Почему у СДПУ (о) на уме только одно - достать всех и каждого, в их действиях так и прослеживается ненависть к несчатной Украине.

http://24.ua/news/show/id/72
IP: 150.203.181.---
Лис__Микита _ 11.11.2008 23:34
Україна вже проходила в своїй історії період, коли ідеалісти були при владі - УНР. Мінімум державного втручання, розформування війська і т.д., а далі всі знають чим це скінчилося.
Не літайте в небесах ідеалізму, спустітся на грішну землю. Тут тільки одне правило виконується завжди: "або ти, або тебе".

P.S. Я синьо-жовтий націоналіст і цим пишаюся.
IP: 150.203.181.---
Лис__Микита _ 11.11.2008 23:23
до Vladimirk15
А я 7 років прожив закордоном і бачу, що країна повинна дуже жорсткими методами захищати і просувати свої інтереси - тільки тоді з нею будуть рахуватися і поважати. Скажить мені, що буде з людиною в штатах, яка б не захотіла встати підчас виконання їх гімну?
Саме тому, що американці совки, але одного зірково-смугастого кольору - вони правлять світом.
Базова помилка Мишкової теорії в тому, що як базову складову суспільства він бере людину освідчену і моральну.
IP: 80.73.0.---
svetlk _ 11.11.2008 19:28
Підтримую позицію автора!
На жаль, більшість "опонентов" навіть не захотіли вдуматися у висловлені ідеї...Ось у цьому й є наш "совок"...
IP: 10.101.0.---
Silskiy_diadko _ 11.11.2008 15:37
Да здравсвует совок! Он жив, значит ефективен. Всё в природе имеет инерцию, даже свет. Все процессы однонаправлены-время течет в одну сторону ентропия увеличиваеся, негентропия тоже, жизнь базируется на полупроницаемости мембран частное подчиняется целому и только в представлении тех, кто разделяет позицию автора, наше человеческое общество дожно мгновенно принять чуждые нам привила жизни не пригодные для наших условий. Совок, хотя не имет достаточно знаний, пользуется интуицией. А автор?
IP: 213.130.25.---
Vladimirk15 _ 11.11.2008 14:50
Как человек проживший в Штатах 6 лет и вернувшийся в Украину, абсольтно согласен с каждым словом автора. Совок в головах народа, особенно стреди гос. структур, просто убивает. Запрет Рос. каналов--это один пример из огромного количества глупых действий, процедур и законов, которые мешают нормальным и независимым людям работать и делать бизнес в Украине.

Для того, что бы лучше понять свою страну, нужно прожить за ее пределами некоторое время.
IP: 194.44.59.---
ЄС _ 11.11.2008 14:39
,, Совок не расположен к дискуссиям, поэтому охотно цепляет на оппонентов УНИЧИЖИТЕЛЬНЫЕ ЯРЛЫКИ,,

Автор,в такому випадку і ви совок. (саме з зізнання в тому,що і ви є (ще той) совок,потрібно було вам починати свій опус,щоб бути більш обєктивним).
Коли люди намагаються відкрито говорити,досліджувати і відроджувати своє минуле (ОУН,УПА,Голодомор...),яке довго-криваві століття перебувало під смердючим лаптем імперської держави,ви звинувачуєте їх в якомусь ЖОВТО-БЛАКИТНОМУ СОВКУ.
IP: 77.123.28.---
alYx _ 11.11.2008 13:00
Цікаво. У статті йдеться лише про "совковий" (тобто тоталітарний за методами) спосіб дії нинішньої "демократичної" влади. І жодним чином не про зміст культурних чи історичних цінностей. Чого це раптом української культури відчули себе ображеними і накинулися на автора, а деякі навіть захотіли, щоб той пройшов тест на вірність ідеям ОУН - причому саме "(б)", - Голодомору "і т.д."? Нічого не нагадує?
IP: 150.203.181.---
Лис__Микита _ 11.11.2008 08:13
Я от ніяк не можу зрозуміти Мишка. І ніби не москаль, а пише таке.
Прада автору: проаналізуй інформ політику інших держав, а тоді пиши. У тебе дуже ідеалізоване спийняття інших країн, а особливо Европейських.
IP: 10.1.200.---
СловоМаргінесу _ 10.11.2008 20:01
___dnipro
А держава Україна повинна для початку донести до свого народу правду про своїх героїв, пам'ять про яких просто знищувалась.

Мова йде не про сам фактдонесення правди про героїв, а про методи якими то робиться. Невже вимога писати побільше про Голодомор дасть якісь позитивні результати? Можливо слід стимулювати до роботи із пошуку нових фактів й оцінок, отоді й інтерес до всебічного дослідження проблеми буде. А сила-силенна пустих робіт не дасть нічого окрім чергового фарсу
IP: 193.93.184.---
dnipro _ 10.11.2008 15:31
І з Росією нас порівнювати теж не варто. Росія популяризувала своїх героїв різних епох дуже добре і серед своїх громадян і серед підневільних, таких як були, наприклад, українці.
І те що вони справді вибрали совок і шовіністів (сталіних, брєжнєвих, путіних і т.д.) за ідеали маючи немало достойних людей на цю роль - це їх проблема.
А держава Україна повинна для початку донести до свого народу правду про своїх героїв, пам'ять про яких просто знищувалась. Це не совок, а СТАНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВИ.
IP: 193.93.184.---
dnipro _ 10.11.2008 15:26
Роблячи порівння зі США і Заходом, автор не може не знати, що там давно визначили своїх НАЦІОНАЛЬНИХ героїв і їх шанують. Там також пам'ятають і трагічні сторінки.

Українцям протягом кількох століть різними імперіями, які топтались на нашій землі, нав'язувалась думка, що у нас немає історії, бо нас немає. Завдання №1 для держави це визначити опорні точки нашої держави і популяризувати їх серед простих громадян. І це не складно. Бо Україна мала дуже багато людей, які за неї боролись.
IP: 193.93.184.---
dnipro _ 10.11.2008 15:11
Сказавши "А", дуже важливо сказати і "Б". Автор виразив свою незадоволеність рівнем уваги і методами державних чиновників до ОУН (б), Голодомору і т.д., але не сказав чи приймає він ці речі чи ні ВЗАГАЛІ. Якщо приймає, але не підтримує методи і пропонує інші - це конструктивно, але якщо не приймає - як правило це є справді українофобство.

Так що для хорошої статті сказаного мало - потрібно розкрити проблему на думку автора і запропонувати своє бачення.
IP: 212.90.169.---
Peresich _ 10.11.2008 14:23
10.11.08 13:51 ___Полянин Да нет. Просто косят под дальтоников:)
IP: 192.168.0.---
Полянин _ 10.11.2008 13:51
Статья отличная, как и большинство у этого автора. Но дискуссия - понятно о чем, только по никам достаточно пробежаться глазами. Они ничего не забыли, и ничему не научились...
IP: 192.168.157.---
Северянин _ 10.11.2008 12:45
10.11.08 12:10 ___Enki - А что от ВАЮ не веет совком... Он уже сделал хоть один шаг из обещанных на встречу людям? А Тарасюк и Огрызко? А ВФЯ и ЮВТ? Все те же икроеды на членовозах... Голодомор на транспоранты подняли, а то что подобное могут сотворить сейчас видеть не желаем... Ведь не только чужаки Голодомор организовывали, но и своя тытульна номенклатура, т.к. боялась потерять место у сытной кормушки...
IP: 80.93.122.---
Enki _ 10.11.2008 12:10
Народ, зачем так бурно реагировать на очередную провокацию Дубинянского? Оно ж ничего конструктивного априори создать не может. Сгреб в одну кучу абсолютно разные явления, навесил на все один ярлык. Кстати, почему-то обошел вниманием Лукашенко, Назарбаева и проч. товарищей. А сверхзадача у сей писанины очень простая: еще раз "пукнуть" в адрес национального флага, лягнуть трагедию голодомора, пнуть ОУН-УПА, поставить под сомнение информполитику, намертво связать патриотич. устремления с совком.
IP: 77.122.141.---
СловоМаргінесу _ 10.11.2008 11:15
То передбачає, що у обсязі необхідному аби забезпечити нормальний діалог народів. Щодо інших народів, не колишнього СРСР, то, поряд із українською та російською, Закон передбачає "інші мови". Тобто, найперше світові мови міжнаціонального спілкування.
Відповідно, Закон надає російській мові можливість функціонувати і розвиватися в повному обсязі й найвищому статусі. Забезпечити то-проблема держави. Отже слід просто діяти по-закону і мовної проблеми не існуватиме!
IP: 194.29.62.---
Карлик _ 10.11.2008 11:14
Автор еще забыл сказать, что как только в США отменили рабство,то все негры стали равноправными гражданами.Или после Французской революции буржуев на гилиотины не посылали.Самое интересное начинается после реформ, а не во время таковых.
IP: 77.122.141.---
СловоМаргінесу _ 10.11.2008 11:11
Далі! Дюпутатам, котрі приймають рішення на місцевих радах про визнання російської мови як регіональної, просто плюньте в очі, оскільки Закон надає цій мові статус незрівнянно вищий за регіональний на загальнодержавному рівні.
Законом передбачається, що російська є мовою міжнаціонального спілкування народів СРСР. Отже для представників народів колишнього СРСР в Україні має бути забезпечено вільне використання російської мови.
IP: 77.122.141.---
СловоМаргінесу _ 10.11.2008 11:07
___Американский_валенок
Даю відповідь по мовній проблемі в Україні! Усім! Стаття 4 Закону "Про мови", котрий є діючим до сьогодні, передбачає таке: "Мовами міжнаціонального спілкування в Українській РСР є українська, російська та інші мови.
Українська РСР забезпечує вільне користування російською мовою як мовою міжнаціонального спілкування народів Союзу РСР."
Отже, російська мова в Україні є мовою міжнаціонального спілкування поряд із українською.
IP: 193.93.185.---
Ігор_з_Києва _ 10.11.2008 10:30
Цікаво, чому кожен кацап згоден бути навіть валянком, аби лише американським? :-) Звідки у кацапів цей комплекс меншовартості, намагання мати хоч щось американське, хоча би нік у чаті?
IP: 193.108.38.---
Американский_валенок _ 10.11.2008 08:01
Вот когда этот негатив тебе на голову льют носители великой украинской культуры, она начинает мельчать в моиз глазах... Потому что сильный и уверенный в себе индивид (да и государство) не занимается травлей блох и разливанием кислоты... Сильный добр, а вот злобные маленькие моськи так и норовят укуситть. Типичный совок. Автор попал в точку.
И прав ___serg_kiev : если челвек родился в Украине не в украинской культуре, это ж не значит, что кго - геть! Это уж нашизмом, пардон, фашизмом попахивает.
IP: 193.108.38.---
Американский_валенок _ 10.11.2008 07:57
Откуда это оплевывание слюной, эта брызжущая ненависть ко всему русскому, аэти страшные обвинения в кацапщине, эти принуждения оправдываться в том, что украинский кому-то не родной - и это пресспуление? Откуда столько яда, хамства, наглости и злобы? И не есть ли это признаком того самого концептуального совка, о котором пишет автор? Как по мне - да, есть. И когда читаю как вот пишет ___Ame Політика нашого уряду в корні не вірна. Потрібно взагалі викладати російську мову в школах як інозеину...
IP: 193.108.38.---
Американский_валенок _ 10.11.2008 07:50
Статья отличная, хотя бы судя по дискуссии, тут развернувшейся. Судя по всему, некоторых как ужалили за одно место по принципу "на воре и шапка горит". Тут же пошли вечные вопросы о мове, украинской независимости, "чемодан, вокзал, россия" и прочее, прочее... Если вы так уверены в силе и славе своей культуры, которую я уважаю, но представителм которой не являюсь, хоть всю жизнь живу в этой стране, и мои предки до четвертого минимум колена тут жили, откуда столько агрессии?
IP: 194.60.69.---
Makabuka _ 09.11.2008 22:01
09.11.08 08:49 ___numb
2 serg_kiev
serg, i finished my study in 90th when ussr just collapsed

Робота над помилками:
serg, i finished my study in THE 90th when THE ussr just collapsed :-)
IP: 194.60.69.---
Makabuka _ 09.11.2008 21:34
08.11.08 01:37 ___mihalich
Телепростір, це не та річ, яку можна віддавати вороже налаштованій державі.

Макабука: Пральна, Михалыч, ай да молодца! Следующим шагом Нацсовета - запрет на тарелки спутникового ТВ, как это практикуют в исламском Иране.

Однако, я смею заметить, что телепространство - это еще не все информационное пространство. Есть радио (благо глушилки в Броварах в исправном состоянии) и Интернет. Думаю, что и с интернетом Нацсовет тоже справится, если переймет опыт Саакашвили.
IP: 77.123.161.---
antic _ 09.11.2008 21:19
совок - жупел. кто-то когда-то то в припадке патологической злобы бросил этот слоган, он и прижился. что-то вроде "бабай" для взрослых. на самом деле никаких совков не было и нет. чинуши, демагоги, лицемеры, жлобы, националюги, фанатики, придурки и т.п. (= совок) были у всех народов и во все времена. когда больше, когда меньше. сейчас их очень много. ну и что?
IP: 77.122.141.---
СловоМаргінесу _ 09.11.2008 20:46
___Лицар

Точно. Скільки вже відмито на кампаніях, котрі покликані піднести національну свідомість. Чого варта директива Президента щодо необхідності усім науковцям досліджувати Голодомор? Невже не зрозуміло, що то є фарсом на тлі трагедії? Чи прагнення взяти як не вмінням то числом (наукових і навколонаукових досліджень)? А та тема потребує постановки чіткої мети дослідження: дати чітку правову оцінку, вивчивши досвід юреспруденції та прецеденти, дослідити наслідки для нашого селянства тощо.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.