Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

До зустрічі на Майдані

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 195.200.64.---
Чорнота _ 22.12.2008 14:11
Майдан буде буз сумнівів, але от навряд чи він буде мирним. Бо нашу владу можна винести тільки ногами вперед.
IP: 92.249.123.---
kaxas _ 20.12.2008 19:07
Ніхто не папише краще. І не треба.
Вкрай потрібен вірш!!!
А зараз тільки ОММ! АУММ! АММУОН РА!
IP: 94.27.111.---
Tanka _ 20.12.2008 17:56
До зустрічі. Час вже близько.
IP: 194.246.116.---
nebaydugy _ 20.12.2008 14:08
Якщо ближчим часом політики не почнуть працювати на країну -
автор не докінця осмислив зміст того що сам написав - влада прогнила до самих коренів - вонивже ніколи не будуть працювати по людськи, і для людей! їх треба тіьки винищити щоб змінити хід історії України!! Слава Україні!! Героям Слава!!
IP: 77.123.27.---
Арій _ 20.12.2008 02:44
Не найкраща стаття пана Олександра з точки зору аналітики (бо не вказуються реальні шляхи подолання КРИЗИ), але непогана в емоційному плані.
В принципі - респект.

IP: 77.247.26.---
navaho _ 19.12.2008 21:17
Коментарі різні, але тільки підтверджують написане, а я і поготів, дякую, здоровя і пишіть,
бо дехто вже і не памятає що таке совість, або ніколи і не знав що це таке.
IP: 91.197.48.---
Vaka _ 19.12.2008 14:57
IoannKo
Нічево то ти нє пойняв.
Не пиши більше дурниць, IoannKo.
IP: .---
IoannKo _ 19.12.2008 13:30
Пане Палію!
Що ж це Ви так розпатякалися переживаючи за неню Україну? Чи Ви про совість маєте досить мізерне уявлення?
Хіба не Ви персонально несете за відповідальність за кидок народу помаранчами?
Хіба не Ви публікували безліч "вірних" слів у їх захист за всі роки їх влади?
Хіба не Ви шукали болючі формулювання та кпини на адресу тих, хто думав інакше ніж Ви, доказуючи як "двічі два", що у 2004-му прийшла до влади "бездарна влада"?
Хіба не Ви? То хто ж тоді?

Постидалися б!
IP: 217.117.64.---
Станiслав _ 19.12.2008 13:27
Браво, Олександре!
IP: 195.85.219.---
Ковальов _ 19.12.2008 12:51
Підтримую Vlad_iz_Kharkova.

Це вже не смішно: знову у НАС влада пагана! Знову НАС таких розумних надурили!
Чи влада повинна постійно нагадувати НАМ:
- Хлопці! Контролюйте нас (владу), а не то ми красти будемо.
Бо не нормально, коли влада сама себе контролює.

Пане Палій! Якщо чиновники беруть хабарі, то хто їх дає?
А ось такі НЕСВІДОМІ (тобто ідіоти) баклажани, такі як hih, Seva1964...
Не може влада бути краща за посередніх людей, які її і обирають.
Напівкацапська ментальність така.
IP: 93.74.251.---
sybarite _ 19.12.2008 11:29
Я за Зміїний. Це б дозволило вирішити суперечку з Румунією - наявність постійного населення закріпила б статус острова. Майдан, судячи з усього, буде. Але вже не такий "добрий". Надто сильно дістали.
IP: 80.91.186.---
gard _ 19.12.2008 11:10
18.12.08 13:21 ___V_Kova
Ты прав оранжоид! Поэтому тебя повесят первым! Во всем виноват ТЫ и тебе подобные!
IP: 94.153.25.---
trudovik _ 19.12.2008 03:08
я все же предлагаю не змииный, а помочь нашим северным соседям в освоении дальнего востока или в обмен на скидку по газу отправить их куда-нибудь в уренгой ну или на другие газовые месторождения
IP: 91.201.232.---
forg _ 18.12.2008 21:31
ДАЄШ ТЕРМІДОР!!

ЧАС НАСТАВ САМИМ БУДУВАТИ РЕСПУБЛІКУ!!
IP: 77.123.201.---
bagua _ 18.12.2008 20:05
Ющенко - ТАК?

НІ.

Ющенко - НАХ!!!

Юлю - туди ж!

А Янукович - вже там.
IP: 10.201.60.---
Vik_Tor _ 18.12.2008 16:58
Пане Олександре, щиро дякую за статтю!
Повністю поділяю викладене.
IP: 77.222.128.---
bakshook _ 18.12.2008 16:25
А ще Вони використовують слова "майданутые" та інші неперевершені за ємністю образу неологізми у лапках.
Для ідентифікації президента країни використовують такі обороти ("охрана Ющенкі"), ніби президент вчився з ними в одному ПТУ. Я особисто не схвалюю його дій , але так зневажливо відноситися собі не дозволяю.
IP: 94.248.37.---
hih _ 18.12.2008 15:13

правильно нужно как в футболе,сами не умеем,нужно приглашать иностранного специалиста.
Когда там у Шредера контракт с Газпромом заканчивается?
IP: 89.162.239.---
zagel _ 18.12.2008 15:05
після 2004го все частіше згадую слово "люстрація" останнім часом
IP: 91.197.48.---
Vaka _ 18.12.2008 15:04
Vlad_iz_Kharkova
Менять надо себя.

Меняя лишь себя, не меняя власть - значит не предъявлять к власти претензий, а только к себе, т.е. брать на себя всю ответственность за власть, что неправильно. Это (ответственность) - процесс обоюдный, с обратной связью. Я не чувствую, например, что должен меняться, а вот с выбором власти - действительно проблема, имеющая известные исторические корни. К сожалению, адекватного выбора на сегодняшний день не вижу, меняйся - не меняйся.
IP: 89.162.239.---
zagel _ 18.12.2008 15:04
2 ___БартСімпсон
:)
без механізму контролю та відповідальності нахто не поможе. Он судді в нас які. Але ж, запрошуючи зі сторони - можна ставити умови - ніякої недоторканості, реформа суддівства... А то наші це не зроблять ніколи... Такі от мрії.
IP: 77.91.130.---
БартСімпсон _ 18.12.2008 15:01
А ще треба запросити і суддів.
У футболі можна, тіпа, щоб Суркіс Ахмєтова не кинув, а у питаннях життя, смерті та майна ні?
IP: 77.91.130.---
БартСімпсон _ 18.12.2008 14:59
до ___zagel

А що тут такого? Таке вже було. Як писав один з онуків Розумовського

"...
Давай пошлем к варягам:
Пускай придут княжить.

Ведь немцы тороваты,
Им ведом мрак и свет,
Земля ж у нас богата,
Порядка в ней лишь нет».
..."
І зараз ці варяги на наших грошах та орденах
IP: 77.123.126.---
такс _ 18.12.2008 14:58
Чим далі живу тим більше впевнююся, що світ змінює лише фанатична та дієва віра. Один раз ми показали, що можемо піднятися над собою. Впевнений - розбудова незалежної України це певна сумма таких дій. Тому саме МИ МАЄМО ПОБУДУВАТИ ЦЮ ДЕРЖАВУ, а не Майдан. А для цього маємо запастися НЕЗДОЛАНОЮ ВІРОЮ в успіх України. А ця криза лише зробить нас сильніше
IP: 89.162.239.---
zagel _ 18.12.2008 14:54
2 ___Vlad_iz_Kharkova
Мелькнула мысль - а что если пригласить бывшее правительство .Словакии (Чехии, Польши) На 5 лет. Всяко лучше, чем выбрать таких же сволочей.
IP: 89.162.239.---
zagel _ 18.12.2008 14:52
__Seva1964
___hih
Вы там были (на Майдане) ?Нет - так и не надо смело вякать в интернете. Надо было в лицо людям сказать.
Автор прав.
IP: 77.91.130.---
БартСімпсон _ 18.12.2008 14:51
Можна статтю обговорювати. Або скажімо так, "обговорювати викладені ідеї".
Але на фіга?
Викладені ідеї не подобаються різній анти-майданській наволочі. А тому стаття хороша.
(І хай вони виздихають)
IP: 213.227.217.---
pugacz _ 18.12.2008 14:46
Seva1964:
"Тяжёлая форма майдаунизЪма."
Когда в 2004 г. власть плевала всей стране в лицо, "переизбирая" сама себя на очередной срок, "майданутые" вышли и это переизбрание остановили.
А некоторые "мудрецы" безмятежно утирались. И до сих пор этим очень горды.
IP: 193.20.1.---
Vlad_iz_Kharkova _ 18.12.2008 14:42
Искать себе власть можно до бесконечности. Результат будет тот же что и сейчас. Надо точно знать, какой д.б. власть. Реагировать не на имена, а на действия. Приняли неправильную Инструкцию - добиться отмены. Тогда власть будет европейской. А Доренко изменил мнение когда снов ана службу Путину пошел, Украина тут ни причем.
Когда дудишь, когда требуешь, должен знать, что конкретно требуешь. Вышлешь власть на остров - такую точно изберут, ведь те же люди будут избирать. Менять надо себя.
IP: 94.248.37.---
hih _ 18.12.2008 14:36
18.12.08 14:12 ___Гела
Ну только таким братьям по разуму Бабки Параски,конечно меня судить.Но только охрана Ющенки уже по моему ей в пятак дала,это очень знаково,так как это удар по всем майдаунам 2004
IP: 217.27.150.---
V_Kova _ 18.12.2008 14:31
Москва 2008 и

http://copypast.ru/2008/12/18/forfriend-1-konec_kommunizma_13_foto.html

Найдите разницу ...
IP: 93.127.48.---
DeminimusM _ 18.12.2008 14:15
Лично я абсолютно согласен с автором. При чем, как в первом, так и во втором случае.

Безусловно, что наши власти просто не способны договориться между собой и/или проводить политику в интересах УКРАИНСКОГО НАРОДА или народа Украины. Понятно также, что и лидеры наших полит. сил (ВАЮ, ЮВТ или ЯВФ), и парламентарии, и прочие чиновники озабочены только собственными проблемами.
Соответственно, если мы хотим перемен, нам надо взять ситуацию в свои руки!
Хотя не факт, что это будет лучше....
IP: 83.170.251.---
Seva1964 _ 18.12.2008 14:14
"грандіозному підйомові людяності і людської віри, що відбувся в Україні в 2004 році"
---
Мдя. Тяжёлая форма майдаунизЪма. Тяжелейшая.
IP: 10.10.1.---
nempo _ 18.12.2008 14:13
Дякую, хто був на Майдан і відчув цю енергетику, той, мабуть, не зможе це забути. І в разі потреби буде Майдан-2. Можливо він не буде вже такий романтичний, бо ми вже стали більш тверезими і вимогливими
IP: 77.52.209.---
Гела _ 18.12.2008 14:12
От якщо найманий покидьок, абсолютно проституйований, зустрічається із чимсь не знайомим йому, перше питання: скільки отут заплатили.
- це якраз про hih та іже з ним
IP: 91.197.48.---
Vaka _ 18.12.2008 14:09
Дякую, Олександре. Дуже світла стаття, хоча б, здавалося, про сумне. Мабуть, справа в тому, що "ми з тобою однієї крові", тому цілком зрозумілі мотиви й настрої статті. Тому, хто не був на Майдані, пояснювати цей феномен немає сенсу як розповідати про музику глухому. І совкові коменти лишень підтверджують твою тезу про мутантів з покаліченою психікою. Власне, в цьому я й вбачаю найбільший злочин влади - продовження культивації совка у відповідних регіонах, де нічого не змінилося.
IP: 77.121.113.---
bahar _ 18.12.2008 14:02
hih не тявкайте на Майдан - ви там не були. Скористайтесь своєю ж порадою :"не нужно тебе совать нос туда,в чем ты не разбираешся."
IP: 77.222.128.---
bakshook _ 18.12.2008 13:53
А також заборонити всі обороти зі словом "Запад". Це також слово з Інструкції.
П.С. "Запад" - це яка це країна? Міфічний ворог СРСР?
IP: 77.222.128.---
bakshook _ 18.12.2008 13:46
Я б, до речі, заборонив коментарі зі словом "свидомий". Бо здається, це слово з інструкції до коментування.

IP: 10.1.1.---
zhumak _ 18.12.2008 13:37
Я - за ошеники!
Пора покупать и точить вилы.
IP: 94.248.37.---
hih _ 18.12.2008 13:30
Я имею ввиду религию,а именно православие,понимаю ,что нужно отрабатывать,но Бог он все видит.Брось свое нытье про"помистну церкву",тебе то все равно,а у людей этот раскол глубоко душу задевает.
IP: 94.248.37.---
hih _ 18.12.2008 13:25
Такой чудо "историк",который узколобо видит историю,только с точки зрения "свидомого националиста"и есть одна из бед нашего государства.И смысл статьи я понял так,что если не можеш остановить бунт,то надо его возглавить.Майдана больше не будет,пока,во всяком случае,потому что это была хорошо организованная акция Западом,а сам украинский народ организоваться не может.Пример этому последние четыре года.А теперь лично "историку",не нужно тебе совать нос туда,в чем ты не разбираешся.
IP: 217.27.150.---
V_Kova _ 18.12.2008 13:21
ВСЁ ЧЕСТНО.

В Москве тогда была истерия.
Доренко совершенно ошалевший и потрясённый ходил вокруг Майдана со своей съёмочной группой и высказывал восхищение и поддержку.
Я тогда подошёл к нему и пожал руку за солидарность.

Такого ИСПУГА Кремль ещё долго не простит ни нам не себе.
У себя они быстро навели "порядок"...
Попытались и в Грузии ...

МАЙДАН - это не Ю, Т, Я и пр. !
IP: 195.230.128.---
asd1917 _ 18.12.2008 12:52
Смешно читать это все от "автора". который все 4 года "облизывал" эту самую "элиту" и ее "устремления" то в НАТО, то в схроны к шухевичам...
Перевертень, одним словом...
IP: 194.29.60.---
Pavlo_z_Kyeva _ 18.12.2008 12:52
На жаль, крім революційного потенціалу потрібен організатор. Партія чи громадська організація, можливо публічна особа, що має довіру у людей. Але таких не видно. :-((((
З.І. Отже, треба створювати
IP: 213.227.245.---
Mik67 _ 18.12.2008 12:43
Текст коментаря набирайте тут
IP: 195.69.169.---
Bob_ _ 18.12.2008 12:38
Аффтар - какой твой месячный доход?
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.