IP: 77.121.22.---
sergm _ 07.01.2009 00:19
Цікаво, чи потрапив би до парламенту Грузії от такий горе-патріот, і коли б потрапив, то через скільки днів би вилетів? А в нашій країні ще не раз за гроші зможе купити собі мандат :-(
Дивує лише одне - як отаке диво стало кумом Президента?
IP: 10.0.4.---
roon25 _ 30.12.2008 12:01
___zhuma
ЮВТ наплевать на Кремль и на всех остальных. Она будет использовать любую возможность, лишь бы взять побольше власти и денег. Она сегодня будет говорить одно, а завтра другое. Это - лишь тактика президентской кампании.
Более долгосрочное и тесное сотрудничество у нее по линии Сорос-Ротшильд-Бжезинский-Обама. Хотя, и на них ей наплевать.
IP: 10.3.29.---
gira _ 29.12.2008 19:25
друг скинул весёлое видео - компания украинских чёрнорабочих с хохотом потешается над своим товарищем, хвастающим, что может разбить бутылку из-под водки о свой лоб. твердолоб раз 15 лупанул себя по лбу, с горя кинул бутылку о стену, но та не разбилась. видеооператор сего действа обозвал того весёлым ненормативным словом "пиз*обол".
также и мы со свиным рылом в калашный ряд - проблемы упорными потугами не решаются всем курам на смех.
IP: 10.1.1.---
zhumak _ 29.12.2008 16:48
Материал не лишен логки, но...
Очевиден "перекрас" нового партнера ЮВТ под нужды ЮВТ, четкий "прогиб" в сторону Кремля. Но что еще ожидать от проституток - кто платит, тот и танцует.
IP: 10.0.0.---
fisher7 _ 29.12.2008 13:50
У період анального розвитку дитини воан часом на все життя зациклюється на тому, що з неї виходить. Часом це дитині приємно (Катул), часом неприємно (Жванія). Але в даному випадку політики і тим паче поведінка Огризка жодного відношення до того, що патріоту щось там смердить відношення не мають. Патріот не має відчуттів соціальних реалій - нації, але він ці відчуття симулює лояльною поведінкою до соціуму. І постійно потрапляє пальцем у те, що йому смердить.
IP: 10.0.0.---
fisher7 _ 29.12.2008 13:45
Тільки такому патріоту України, як Жванія, поведінка Огризка могла видатися неприродньою. На жаль, патріотів, які лише симулюють лояльною поведінкою, що відчувають націю, зщамість відчувати її, забагато серед еліти. Потішно, дивитися на страждання патріота, як за муками корови на ковзанці. Два роки патріота товкли, щоб він не називав Майдан революцією, він цього вже не робить, а результат такий самий, все одно корова ковзанярем не стане. І перечитайте вводку до замітки: йому все гівно! Йому!
IP: 212.2.130.---
BeNeRa _ 28.12.2008 22:31
Зараз треба зупинитись і подумати! Не все так погано. Бути послідовними і щоб всі "голодні" вже нарешті наситилися і дали поїсти справжньо голодним. Гріх бути багатими з бідним народом!
IP: 10.15.163.---
tobien _ 27.12.2008 20:34
Дуже мало інформації на одиницю тексту - така довга стаття, а так мало сказано. Всю цю демагогію ми чуємо від регіоналів і комуністів, а обіжений пан Жванія все те тільки повторив. Ніяких нових аргументів.. На всю статтю тільки одна цифра - про якийсь віртуальний 10 метровий мур.. Шкода слів..
IP: 62.221.55.---
SIM _ 27.12.2008 20:30
Между прочим, Огрызко - мини-копия гаранта. Тот тоже "ничего против России не имеет", но иногда ему трудно сдержаться. Надо же иногда получить хоть маленькое удовольствие! Соответственно им как бы верят.
Но они, неадекватные, думают, что по их поведению и физиономиям никто ничего не понимает. Или думают, что это не влияет на политику.
IP: 62.221.55.---
SIM _ 27.12.2008 20:24
"Когда к Огрызко за комментарием обратились российские журналисты с просьбой говорить на русском или английском языках, он дал комментарий на украинском языке, отрезав: "Вы, думаю, найдете возможность перевести". И тут же без запинки оттарабанил интервью на "великом и могучем" для грузинского ТВ."
Так ведь тяжело это!
Хочется задушить Россию и в морду журналюгам, а приходится сдерживаться и интервью давать. Ну не сдержался чуть-чуть, так ведь каков патриот!
IP: 217.112.209.---
corr _ 26.12.2008 23:56
Українська дипломатія.. А що це таке, може, це мистецтво вішати локшину про наші досягнення? Так нема досягнень! Є тільки глюки.. Скрізь вже "прорвали", на всіх напрямках.
IP: 194.79.21.---
Тревор _ 26.12.2008 20:18
norD_An
+1
Всіх з Новим Роком! -:)
IP: 194.79.21.---
Тревор _ 26.12.2008 19:54
Давид Важайович приміряє крісло голови МЗС?
Що грузини - кращі дипломати ніж ми? Back home - save Georgia!
Перекладіть це на грузинську для шанованого лінгвіста від політики.
МЗС - ріспект і найкращі побажання.
Менше гризлись би шановні політики - і дипломатія була б на рівні, і національні інтереси можна було б захистити.
Інфо про Голод не зрозуміло - худайте пане Давид, скиньте лишні пару десятків кіло - вам розвидниться.
IP: 10.1.200.---
СловоМаргінесу _ 26.12.2008 19:38
До-речі, є такий аспект, що кожен, підкреслюючи свою мовну приналежність, бажає себе самореалізувати. Вважає, що його мова найкраща, співрозмовник має із ним говорити лише його мовою тощо. Проблема є, була і буде. Але тому й виникають Котляревський та Дєржавін, Шевченко і Пушкін, Коцюбинський і Горький, Франко і Достоєвський, Драгоманов і Толстой та багато інших. Вони й відкривають шлях до порозуміння, змушуючи на деякий час забути про власну мовну приналежність.
IP: 10.1.200.---
СловоМаргінесу _ 26.12.2008 19:32
___васcя_
Та ні, так високо зводити проблему не варто. Одна людина, опинившись на найвищій посаді у державі за збігом обситавин,
просто не розуміє, що потрібно їй робити. Конституція пишеться для людей більш-менш грамотних і бажаючих її читати, а тут: ні грамотності, ні бажання читати, лише дика впевненість у своїй безмежній правоті. Звідси й потреба у зовнішньому ворогові, котрого слід піддати остракізму, здійснити аутодафе тощо. Ну не може така людина змиритися, що істина є багатогранною!
IP: 192.168.1.---
васcя_ _ 26.12.2008 19:11
26.12.08 18:40 ___СловоМаргінесу
Посилання на мовні питання – «последний довод императора» для нацика.
Рівноважне наголосу «сам дурак».
Коли людина переходить до такої термінології – зникає бажання з нам спілкуватися.
Є мови, які повинна знати будь-яка освічена та добро вихована людина. Дорікати іншу особу в незнанні мови для спілкування – верх невихованості. Але окремі особі (не особи) вважають себе першим сортом, а це расизм, нацизм, фашизм та ін.
IP: 10.1.200.---
СловоМаргінесу _ 26.12.2008 18:40
От не розумію мовну дискусію. Згідно Закону УРСР "Про мови", він діючий на сьогодні, російська мова є мовою міжнаціонального спілкування (такими є також українська й інші, мається на увазі зрозумілі більш широким прошаркам ніж представники нації-носія). Діяти згідно закону і усе.
Вузьколобе свідомітство є хворобою не лише окремих осіб, а й усієї нації. Ті свідоміти знаходяться у перманентному пошуку ворога. Розколюють націю, розколюються самі. Руїна нації!!!
IP: 192.168.1.---
васcя_ _ 26.12.2008 17:28
26.12.08 17:08 ___Ігор_з_Києва
До речи: відповідно до вимог граматики української мови слово «рускоязичність» повинно звучати як «російськомовність».
Краще треба вивчати рідну мову.
IP: 192.168.1.---
васcя_ _ 26.12.2008 17:26
26.12.08 17:08 ___Ігор_з_Києва
По-перше: не треба порівнювати мене з росіянами, я – Громадянин України (законослухняний у межах розумного);
по-друге: переважаючей кількості мешканців Росії проблеми України м’ягко кажучи «по-барабану»;
У третіх: так, дійсно дивно, що «незважаючи на вашу безсумнівну рускоязичність» якій-то абориген другого сорту взагалі взмозі розуміти українську співучу солов’їну мову.
IP: 193.93.185.---
Ігор_з_Києва _ 26.12.2008 17:08
26.12.08 16:18___васcя_
"кто-то не знает широко распространенного укр. языка"
Тобто ви хочете сказати що росіяни не знають украінської мови? А як же "слов'янскоє братство", "обшчіє корні" і все таке інше? Невже знов брешуть кляті москалі про спорідненість народів України і Росії? Навіть ви, васся, незважаючи на вашу безсумнівну рускоязичність спромоглися прочитати і зрозуміти мій пост. Тут вже треба вибирати - або знай мову "братнього народу" або помовчи про братство і "корні"
IP: 192.168.1.---
васcя_ _ 26.12.2008 16:24
26.12.08 15:04 ___kapitoshka
а я никогда не забуду как в Збродных Силах Украини перестали платить зарплату (известный мне рекорд 12 месяцев задолженности) и пекли хлеб из пайковой муки
1995 - 1997 год однако
ну, у свидомитов память амнезительная
IP: 192.168.1.---
васcя_ _ 26.12.2008 16:18
26.12.08 15:59 ___Ігор_з_Києва
нормальному украинцу (тип ОГРЫЗ) не доходит, что кто-то не знает широко распространенного укр. языка.
когда его просят дать пояснения на малоизвестном языке диких островитян (типа Англ.) "високопорядна та освічена людина" культурно відмовляеться
вспомните Ивченко - переговоры по газу 2005 года (да, кстати - оказываеться газ по 139 гораздо лучше для Украины чем по 50 до 2001 года)
Короля "делает" свита
яблоко от яблони..
IP: 193.93.185.---
Ігор_з_Києва _ 26.12.2008 15:59
"Когда к Огрызко за комментарием обратились российские журналисты с просьбой говорить на русском или английском языках"
По суті це завуальована вимога не говорити українською. І Огризко молодець, що достойно відповів на хамство росіян. Таким чмошникам як Жванія цього не зрозуміти.
IP: 192.168.0.---
akela _ 26.12.2008 15:56
Інша річ - українська внутрішня політика, ака наразі виглядає взірцем логічності, науковості, послідовності, соціальності etc.
Цікаві люди, наші владоможці (усі без винятку): завжди претендують на "всезнаніє" (не існує галузі, в котрій вони не розумілися б якнайкраще - куди там твоїм професорам та експертам) і настільки ж завжди у провальній політиці (незалежно - чи вона внутрішня, чи зовнішня) винен хтось, лише не сам "говорящій".
IP: 212.26.134.---
kapitoshka _ 26.12.2008 15:04
26.12.08 14:50 ___Дарли
Супер!!!! Я ще пам"ятаю часи, коли заварювали чайні пакетики по декілька разів !
IP: 212.26.134.---
Дарли _ 26.12.2008 14:50
Главный герой 2008 года - финансовый кризис:
- Здравствуйте, дорогие. 10 лет не виделись. Соскучились, расслабились? 25 гривен за
чашку кофе платить стали? Жигули - не машина? Чайный пакетик по одному разу
завариваем? Я как узнал сразу пришел.
IP: 213.169.66.---
norD_An _ 26.12.2008 14:21
26.12.08 13:39 ___angel_ua
Молодець! :)
IP: 213.169.66.---
norD_An _ 26.12.2008 14:20
А взагалі - перша зброя проти нашої влади - наш гумор! Будемо з них сміятися - і вони втратять половину своєї сили, ось приклад http:// video.oboz.ua /movie.php?aWQ9MjI5NzUmdnQ9MA== пробіли прибрати
IP: 213.169.66.---
norD_An _ 26.12.2008 14:16
26.12.08 13:30 ___Kiver
От стосовно мови - категорично не згоден. Яка різниця якою мовою говорить людина? Ну наприклад я єдиний у своїй сім"ї, хто використовує українську, то що з того? Ви скажетк, що я єдини у своїй сім"Ї українець? Ні це не так! Українці, історично так склалось, розмовляють як українською так і російською мовами. І неможна визначати українця виключно за мовою його спілкування! Зараз, доречі, ті хто полюбляють хизуватися своєю українськістю більше шкодять Україні, ніж допома
IP: 10.81.6.---
angel_ua _ 26.12.2008 13:39
В Борисполе большая еврейская семья проходит паспортный контроль.
Пограничник:
- Дедушка, куда же вы уезжаете в вашем-то возрасте.
Старый еврей печально:
- Наш пгезидент сказал, что Укгаина будет выздогавливать вместе с его лицом.
(кстати, документальный факт)
- И шо?..
- Молодо-ой челове-ек.. Очень может быть, что я ничегта не смыслю в экономике. Очень может быть. Но медициной я занимаюсь всю свою жизнь. Повегьте мне - это не лечится.
IP: .---
Kiver _ 26.12.2008 13:30
Автор пишет, что Российские СМИ уже назвали это новообразование "квазиМИДом", не указывая перечненя этих самых СМИ. Если принять во внимание, что понятие "квазиМИД" исходит от и находится в рамках lenta.ru, то можно только посочувствовать полемическому задору автора, черпающего вдохновениее в желтой ленте управляемого ресурса. Как, однако, оранжевое быстро пожелтело?
P.S. И о риторике. Автор! Вы дома тарабаните на "великом и могучем" чи українською? (Щодо цього я маю деякі сумніви).
IP: 10.81.6.---
angel_ua _ 26.12.2008 13:29
отож бо й воно, зара стільки всіх розвелося,
політики (мать их так...) - (видалено цензурою)
експерти - не кращі за перших, іноді після чергової статті думаєш чи перейшов такий експерт у 5 клас, чи залишився на 2й рік
шоумени - Савік и компанія, нема слів, одні вирази
всі щось заявляють та "аналізують"
тільки Вася-сантехнік ще працює
IP: 10.81.6.---
angel_ua _ 26.12.2008 13:24
юрко, подыскал подходящие танки, самовывоз прямо с базы
«Второго Майдана, купленного за деньги, не будет», — сказал президент Украины и подумал — не сболтнул ли он лишнего...
IP: 213.169.66.---
norD_An _ 26.12.2008 13:22
26.12.08 13:19 ___angel_ua
Коли всіх багато є можливість розділити відповідальність на всіх і тоді не буде потреби тикати один в одного пальцями і кричати він винен
привіт :)
IP: 213.169.66.---
norD_An _ 26.12.2008 13:20
26.12.08 13:03 ___игорр84
Це не крольчатина :), а найкращий вихід для нашої країни. Звісно легше за все сидіти на місці скиглити про те як все фігово і що ніхто ні за що не відповідає. А от взятися до роботи, почати з себе, першим взяти відповідальність (хоч якусь) на себе - оце справа!
IP: 10.81.6.---
angel_ua _ 26.12.2008 13:19
"Я теж був на МАйдані і я не згоден з таким твердженням. Одна справа - відповідальність в одних руках і зовсім інша - диктатура."
привіт,
розумієш, в чому справа..... коли всіх так багато, відповідальності немає жодної, ніхто ні за що не відповідає, тому нам потрібна диктатура
Сторінки:
← Попередня
Наступна →