IP: 91.214.35.---
todorko _ 21.01.2012 20:45
vladimirdnepr:
где пункт 2.2.4???
Что вы нам парите Утку????
І дійсно, де діли пункт, що там? Не міг же бути контракт написаний без одного пункту, вірно? Що у цьому пункті такого, що його приховали?
IP: 217.24.168.---
vladimirdnepr _ 11.01.2012 17:15
где пункт 2.2.4???
Что вы нам парите Утку????
IP: 217.24.168.---
vladimirdnepr _ 11.01.2012 17:15
1)Все знают, что газ это кормушка!
2)Вся суть в дополнениях к контракту!
3)За недобор Нас Россия не штрафует не из вежливости а только по той причине, что есть третье лицо-эксклюзивный реэкспортёр(Российский естестно), который штрафуется равносильно в случае не выкупа лишних объёмов.
4)Гарантия низкой цены на газ это смысл всей газовой схемы-перепродать газ в Европу.
5)Наша гоп компания не при делах в этой схеме это явно!-Воюют не за низкие цены, а за участие в схеме.-Поэтому сидит Юля.
6)Низкая цена на газ выгодна всем, кроме тех, кто в этой схеме не участвует. По этой причине замкнутый круг.
- Думаю, по этой причине Бойко ни с того ни с сего начал пугать Москву о продаже газа украинского происхождения на экспорт,-по этому это нелепо звучит и не понятен корень испуга, но это блеф, так как, свои объёмы Россия проконтролирует и ей наплевать, что будут продавать украинские "коллеги".
ИТОГО: -Извините за мои скромные домыслы, но переговоры по ходу действительно сложные.))
IP: 81.23.16.---
KIEV_KH _ 10.01.2012 14:27
Ну, і?
"Так, сторони "вступили в переговори" й одна з сторін (Росія) каже "змінювати в контракті нічого не будемо" - то який далі пункт Юліного "чудового" контракту дозволяє Україні хочь якимось чином позицію Росії поміняти? ;))
IP: 212.80.33.---
67viktor _ 12.07.2011 18:42
Vladimir12345:
Шановний Артістус,
Ви не враховуєте те, що в звязку з кризою і, як наслідок, різким зменшенням попиту на енергоносіі ціна на них досягла свого дна в 2008 році, і була найнижчою за останні 4 роки, надалі ціна почала укріплюватись (що звісно було спрогнозовано російською стороною, і проігноровано Україною), і кожен наступний квартал ми платили більше, ніж в попередньому. це нажаль факт.
Головна брехня це те, що базова ціна на газ - $450, якою замінили базову ціну у $195. І ця заміна була розрекламована як грандіозне особисте досягнення Тимошенко....
Ви мабуть і гадки не маєте, що на січень 2009 ціна рос. газу на кордоні з Німеччиною коштувала 577 долл за куб? То які можуть бути докори на адресу 450 як базової? (Джерело = http://bit.ly/phQFA6)
IP: 212.82.199.---
Vladimir12345 _ 22.04.2010 17:25
Шановний Артістус,
Ви не враховуєте те, що в звязку з кризою і, як наслідок, різким зменшенням попиту на енергоносіі ціна на них досягла свого дна в 2008 році, і була найнижчою за останні 4 роки, надалі ціна почала укріплюватись (що звісно було спрогнозовано російською стороною, і проігноровано Україною), і кожен наступний квартал ми платили більше, ніж в попередньому. це нажаль факт.
Головна брехня це те, що базова ціна на газ - $450, якою замінили базову ціну у $195. І ця заміна була розрекламована як грандіозне особисте досягнення Тимошенко.... Як на мене, то краще то краще дати Фірташу заробити декілька сотень мільйонів чим загнати всю країну в збитки, які за 10 років складуть 127,5 мільярдів доларів...Сумно за те, що люди і досі їй вірять
IP: 213.154.217.---
Сьома _ 16.02.2009 18:16
Ну опять эта сучка обдурила весь народ. А народу это нравится, когда его дурят. Страна идиотов...........
IP: 79.124.143.---
Artistus _ 14.02.2009 19:15
До речі, поквартальна ціна на газ вираховується згідно середньоарифметичних місячних цін на газойль і мазут за попередні 3 квартали до поточного, тобто за попередні 9 місяців. І з чого тут дехто взяв, що те, що в дужках, завжди буде дорівнювати одиниці? Якщо G і M будуть зменшуватися, то і те, що в дужках буде зменшуватись - це зрозуміло й школяру.
А G0 i M0 фіксовані до опорного періоду з квітня по грудень 2008 року, тобто якраз за попередні 3 квартали, тому сума в дужках за 1 квартал 2009 = 1
IP: 79.124.143.---
Artistus _ 14.02.2009 18:58
А стаття 2.2.5, шановні фахівці, регламентує те, що Україна зобов'язана відібрати Мінімальну Річну Кількість, яка складає 0,8 Річної Контрактної Кількості, а при недоборі оплатити відповідну суму (0,8 РКК).
Тобто, навіть при РКК 52 млрд. м3, Україна зобов'язана відібрати або оплатити тільки за 52х0,8=41,6 млрд. м3.
От такі ви фахівці, "любі друзі"!
IP: 212.58.179.---
Artistus _ 14.02.2009 18:27
Йолопи, вчіться читати!
52 млрд. - це річна контрактна кількість (п.2.2), яка піддається корекції згідно додаткової угоди, яка укладається не пізніше, ніж за 6 міс. до почаку відповідного року постачання, і зміна цієї кількості (з контексту випливає як в +, так і в - ) не повинна перевищувати 20% (п.2.2.3).
IP: .---
anhell _ 05.02.2009 15:05
Особенно понравилась с. 9 о конфиденциальности. молодцы! это не стало достоянием третих ли)))
IP: 80.92.224.---
_фахівець _ 03.02.2009 12:30
А перепродать этот газ другим странам Украина не имеет права(ст.3.10). И напоследок, вместо старого посредника получаем нового, чисто российского, - ГазпромсбытУкраина (ст.9.7)
IP: 80.92.224.---
_фахівець _ 03.02.2009 10:37
Объясняю: Украина обязана покупать ежегодно 52млрд.кубов (ст2.2), минимум 40 (ст.2.2.5), по цене $450 (ст.4.1). Цена может уменьшиться, если уменьшиться мировая цена на газойль и мазут относительно сегодняшней цены. Но и увеличится, если мировые цены выростут(что и произойдет после кризиса). Если Украина не забирает свой газ по цене и в объеме, показанном выше, то платит штраф за невыбранный газ - 300% летом, 150% зимой (дешевле купить и выпустить в воздух;)(ст.6.6).
IP: 192.168.51.---
zag _ 02.02.2009 15:32
читав-дивився і нічого дивного не знайшов... звичайний собі господарський документ. тут треба коментар фахівця.
IP: 94.179.48.---
Простір _ 30.01.2009 22:24
Ось ця кабальна угода і є документальним доказом державної зради прем"єр-міністра Ю.Тимошенко та О.Дубини. Треба негайно її коректувати,вносити зміни - перемовинами або через суд! Бо заліземо в такі борги, що розраховуватись прийдеться суверенітетом - на що Росія і розраховувала. А зрадників до відповідальності!
IP: 193.138.146.---
Томас_Портер _ 30.01.2009 02:42
В каком случае выгоден это контракт?
Если Украина построит хранилища на 200 млрд куб м. при этом цены на газ и мазут сказочно упадут, а в2020 сказочно поднимутся.
Но тут не до шуток. 1) Если Украина воровала газ, то официальна цена 675$, если я не забыл ту формулу. Если 360 - то Россия де факто призналась, что врала об "несанкционированном отборе". 2) Да здравствуют твердотопливные котлы и профессия трубочиста! А так же гелиосистемы теплонасосы Ветровые ЭС... 3) Тимошенко - 5я колонна!!!!!!
IP: 94.248.92.---
vov_t _ 29.01.2009 21:41
Тимошенко в цих умовах зробила все можливе! і це далеко не найгірший варіант!
IP: .---
Криса _ 27.01.2009 15:50
1.Цікаво кому треба газ по 360 зелених в 1 кварталі на кордоні.
2. Навіщо нам в 2010 році аж 52 млрд. м3 газу по базовій ціні 450.
3. Як відібється така вартість газу на інфляції?
Нетреба бути професором в економіці для того щоб зрозуміти що при таких умовах контракту наша економіка в 2009 році загнеться. Умови контракту архіневігідні Україні. Тільки некомпетентна людина могла підписати цей контракт, або підписати його під шаленим тиском.
IP: 89.209.80.---
vnsh _ 27.01.2009 15:30
Коментарий к статье на сайте: http://idea2000.com.ua "Украина потерпела поражение в газовой войне". Если троица Медведев-Путин-Миллер, залупив сумасшедшие цены на газ для Украины, думают, что этим обчистят карманы Ющенко и Тимошенко, то они глубоко ошибаются. Им на это наплевать они уже наворовали миллионы и миллиарды. Медведев-Путин-Миллер обчистили карманы простых украинцев и десятков миллионов русских проживающих в Украине. Если Путину дороже сопли Миллера, чем то, что нам миллионам русских,
IP: 77.52.34.---
Правильний _ 25.01.2009 22:26
Джони_К----
А хто казав, що ми не можемо свій газ продати, а російський використати,
і немає реекспорту..
IP: 85.238.109.---
Камин _ 25.01.2009 21:13
Прем'єр повинна розповісти РНБО і, очевидно, суспільству, в який спосіб ми будемо жити в умовах цих контрактів у 2009 році. Тому РНБО відбудеться, як тільки ці рішення будуть підготовлені. У противному разі проводити РНБО тільки для того, щоб влаштовувати чергову сварку, немає сенсу.
IP: 77.123.178.---
SergyiVP _ 25.01.2009 17:49
Не в тім біда, що газ 450. А втім,що ніхто не звернув увагу на те, що документи по транзиту і постачанню дивно відрізняються за оформленням. Таке враження, що друкували Договір на постачання на друкарській машинці. А скільки балачок та персудів. І по друге, якщо це дійсно Договори, ганьба УП, яка друкує поцуплену інформацію. Чому УП не виставить того хто цю інформацію або вкрав, або ж надав редакції? Якщо таких нема, то і сприймати її потрібно як првокацію для подальшого озлоблення людей
IP: 93.73.152.---
kjgh _ 25.01.2009 11:02
Супер, цены на нефть увеличиваются и мы стремительно идем к 450 со скидкой. Нам просто по 250 газ не нужен и транзит повышать не надо, лучше откатик себе сделать!
IP: 94.248.91.---
ТТ _ 24.01.2009 23:23
Саме неімовірне - як нахабно вона бреше про 228,7 доларів!!!!!!!!! Як же ж вона це вирахувала - мабуть може прогнозувати майбутнє і знає якою буде середньоарифметична ціна на газоль і мазут за підсумками 1, 2, 3 і 4 кварталу 2009 року?! Порахувала з точністю до десятої... Ну як можна нерозуміти що це суцільна брехня і маніпуляція...
IP: 195.3.245.---
____Igor____ _ 24.01.2009 19:39
Сладкая парочка Юля и Витя Пытались гадить и гадили на голову россиянам, а перед Новым годом она его , конечно, обогнала задницу вылизать Володе. Прав да или плохонько лизала или уже поздно - вот вам и 360 долларов!
IP: 193.43.222.---
Остап_ _ 24.01.2009 19:09
Цікаво а,чому Тимошенко незахотіла показати повний зразок документу?
Думаю всі здогадуються.
IP: 195.78.244.---
_славко_ _ 24.01.2009 16:59
які формули? подивіться уважно: базова ціна на 10 років- 450 доларів. Коефіцієнт так званої знижки на цей рік 0,8. Помножте 450 на 0,8 і ви отримаєте 360 баксів. А те, що в дужках, ЗАВЖДИ БУДЕ ДОРІВНЮВАТИ ОДИНИЦІ ПРИ БУДЬ ЯКІЙ ЦІНІ НА НАФТУ І ГАЗОЙЛІ!!!
IP: 79.140.1.---
Камин _ 24.01.2009 14:28
У газових переговорах український уряд фактично здав національні інтереси. Юля ж агент кремля, вона дійсно стала в кремлянкою, ось і відпрацьовує.
IP: 81.30.160.---
vpc _ 24.01.2009 13:49
У Болгарии база 240 потому что нефть в 2004 г(на момент заключения контракта) стоила 60(условно), а у нас база газа 450, нефти 110(допустим) и коэф в обоих случаях будет примерно одинаковым.
IP: 81.30.160.---
vpc _ 24.01.2009 13:46
В формуле "РАБОТАЕТ" не абсолютная величина 450, а ПРОПОРЦИЯ, т. е. отношение базовой 450 к ТАКОЙ ЖЕ БАЗОВОЙ цене на нефть(выраженную через мазут М(0) и газойль Г(0)) в период с мая по декабрь 2008. Т. е. константой явл. КОЭФИЦИЕНТ, показывающий , во сколько раз в условных ед. газ дороже чем нефть! Этот коэф. умножается на текущую стоимость нефти поквартально и получаем цену газа.
У Болгарии база 240 потому что нефть в 2004 г стоила 60(условно), а у нас база газа 450, нефти 110(допустим) и коэ
IP: 79.140.1.---
Камин _ 24.01.2009 13:01
Умови підписаних між НАК "Нафтогаз України" і ВАТ "Газпром" контрактів про постачання російського газу до України і його транзиту до Європи не були узгоджені з Президентом України Віктором Ющенком. Мабуть Юлька навмисне все це прокрутила з газом, не повідомляючи про свої підлі наміри президенту.
IP: 193.30.243.---
postskrip _ 24.01.2009 07:44
А что до юльки,все поняли что именно она подписала? Теперь энергосберегающие технологии запретят на 10лет,или же будем платить штраф России 300%.Теперь Украина ОБЯЗАНА выкупать газ! Ужас.Это мы еще не видели секретные приложения к договору!
IP: 194.187.151.---
Джони_К _ 23.01.2009 22:55
а теперь добавляем то что металургия переходит на уголь потому что он дешевле и то что озвучил исполнительный директор "Стирол" что химики с миндобрывами лягут с такими ценами в следствии конкуренции
__skiv - сложил?
IP: 194.187.151.---
Джони_К _ 23.01.2009 22:43
to __skiv
п.3.10. прочитай - про запрет реэкспорта газа
так что "недоумки", "Дебіли-двієчники" и "цілковитий даун" скорее ты xDDD
IP: 193.43.222.---
maxfil _ 23.01.2009 21:13
а чи не є обовязковим на печатці наявність кода ЄДРОПУ? на нафтогазі.
IP: 77.121.205.---
Ё1 _ 23.01.2009 20:03
19:46 ___postskrip
Газовое соглашение Путина - Тимошенко представляет интересы только российской стороны, украинская проигрывает по всем направлениям - и в цене, и в транзите, и в последующем сотрудничестве.
І з чого такий висновок? Із середньорічної ціни 228,8 на 2009 рік? Чи із ставки транзиту 2,04 + ціна технічного газу на дев'ять років, починаючи із 2010?
IP: 193.30.243.---
postskrip _ 23.01.2009 19:50
23.01.09 15:40 ___Камин
Точно! за Бакая она требует извинений, а за то, что Россия элементарным образом оболгала Украину - тихонько молчит. Пусть требует, нам тоже обидно быть народом "страны-воровки"! Еще и перед Ющенко Путин пусть извинится за "мазурика"!
IP: 193.30.243.---
postskrip _ 23.01.2009 19:46
Газовое соглашение Путина - Тимошенко представляет интересы только российской стороны, украинская проигрывает по всем направлениям - и в цене, и в транзите, и в последующем сотрудничестве.
IP: 79.140.0.---
Камин _ 23.01.2009 16:02
Неужели вы верите что кто- то доверяет ТЮВ ? Ее Москва использовала для подписания выгодных для России контрактов. Им теперь наплевать кто будет у власти , у них контракты подписаны на 10 лет вперед.
IP: 78.26.132.---
заяц _ 23.01.2009 15:56
Дорогая УП получается у вас не стыковка. Сегодня госпадин Шлапак на пресс конференции рассказывал о контракте на поставку газа, где ссылался на пункты статьи 13 в которых говорилось об ответственности сторон. Ваш контракт заканчивается статьей 11, что заставляет сомневаться в подленности контракта который здесь опубликован. Тем более, что пресс-конференция состоялась раньше чем вы опубликовали статью.В погоне за сенсациями, вы теряете свое лицо.
IP: 79.140.0.---
Камин _ 23.01.2009 15:40
Оскільки експерти ЄС підтверджують відсутність фактів несанкціонованого відбору Україною російського газу Тимошенко має вимагати від своїх російських візаві по газових переговорах публічних вибачень перед Україною.
Сторінки:
← Попередня
Наступна →