IP: 94.179.48.---
Простір _ 30.01.2009 20:44
І кулемет з нашого боку. Росія позиціонує себе, як конкурент і недоброзичливець (мінімум), а максимум просто нас ненавидить - бо надміру пихата.
IP: 195.138.193.---
artist _ 30.01.2009 15:58
To 30.01.09 09:09 ___apokalipsis
у муравьева было всего 4 тыс. бойцов. А не "навала бильшовыкив". если для вас 4 тыс. это "навала".....поздравьте себя с диагнозом.
Не гарячкуйте так, шановний! Іншу цифру знаєте? Тих, що під Крутами 29.01.1918 виступили на захист Києва, було біля 250 чол. Вишколені матроси під командою кол.царського підполковника — і купка студентів та гімназистів, які вперше взяли в руки гвинтівки. То ж про діагноз можна ще посперечатися...
IP: 10.1.1.---
gh _ 30.01.2009 14:42
Добре, Назаре! Пиши ще! А на російських нацистів не зважай.
IP: 192.168.157.---
Северянин _ 30.01.2009 13:54
29.01.09 15:40 ___ТеркинВ - Согласен.
IP: 94.27.98.---
godo _ 30.01.2009 12:44
Муравьев вышел в поход на Киев не с территории России, а из Харькова! -пишет некий apokalipsis .. вопрос к нему? Он что в Харькове родился вырос и создал свою свору?)))
IP: 92.113.154.---
Простір _ 30.01.2009 12:36
Згоден з автором на 100%. Тільки "кулемет"!
IP: 195.138.81.---
Kotia _ 30.01.2009 12:33
ОТОЖ БО!!!
ДУМАЙТЕ УКРАЇНЦІ!!!
ВИБИРАЙТЕ СВОГО - НА СЬОГОДНІ ЦЕ ОЛЕГ ТЯГНИБОК,
а з москалями церемонитись не треба, Українська влада знайде їм місце
IP: 94.248.40.---
apokalipsis _ 30.01.2009 11:35
для 30.01.09 10:06 ___Плутон
украинец ты хренов. недорос ты еще чтобы так называться.
http://trenc.com.ua/Neyrosoc/Article.asp?code=20080529075133052516
IP: 194.44.105.---
Плутон _ 30.01.2009 10:06
to _ТеркинВ _apokalipsis:
А чому б Вам не відправитися в "страну,свободную от украинцев,галичан?"Туди,де вова путін збудував новітню нео-фашистську імперію?туди,де згідно із звітом Госдепу та висновками російських і світових експертів "соц-економічна ситуація катастрофічна".Насамперед,через екон кризу росія постраждає найбільше,як "сировинний придаток".Ще катастрофічніша політична ситуація,росія на передодні чергових потрясінь.Отож,-ТУДИ! Й не заважайте українцям жити на своїй землі!
IP: 94.248.24.---
apokalipsis _ 30.01.2009 09:09
.....использовано против вас, потому как территория Малой и Новой Росии, Крыма в вашу воспеваемую дЭржаву не входило. Как и западная окраина с буковиной.
Привет. Тешьте себя и дальше.
ps кстати, у муравьева было всего 4 тыс. бойцов. А не "навала бильшовыкив". если для вас 4 тыс. это "навала".....поздравьте себя с диагнозом.
IP: 94.248.24.---
apokalipsis _ 30.01.2009 09:03
.... и враждебное Киевскому правительству Центральной Рады, которое также претендовало на власть на всей Украине и находилось с Центральной Радой в состоянии войны.
Харьковское правительство состояло из этнических украинцев, граждан Российской империи (уже 10 месяцев как республики под Временным правительством), а Верхушка Центральной Рады, начиная с самого Грушевского, содержала значительный % галичан (предлагаю каждому на досуге его определить, гарантирую для некоторых состояние шока), граждан Австро-Венгрии!!!, государства, находившегося на тот момент в состоянии войны с Россией!
Речь шла таким образом о борьбе за власть на Украине, а не о национально-освободительной войне с москалями, как это хотят представить.
Для наглядности- территория УНР http://www.ukrstor.com/ukrstor/dkrorig.jpg
Украина в 1992 обьявила себя правоприемницей УНР. И вы дебилы-свидомыты доиграетесь до того, что это будет использовано против вас, потому как территория Малой и Новой Росии, Крыма в вашу воспеваемую дЭржаву не
IP: .---
apokalipsis _ 30.01.2009 08:56
я получил моральное удовлетворение, прочитав две страницы комментариев кретинов-импотентов. продолжайте в том же духе. два холостых выстрела в воздух - и все вмиг вспомнят о своих "руських" корнях. Это во-первых
Во-вторых. Кто нибудь пытался на карте проследить маршрут движения Муравьева к Киеву? Такое впечатление, что никого это не интересует. А зря! Муравьев вышел в поход на Киев не с территории России, а из Харькова! Потому что в Харькове было другое правительство, альтернативное и враждебно
IP: 75.57.78.---
justmeand _ 30.01.2009 04:46
Стаття автора дуже актуальна, бє прямо в око, будить наші душі,розятрує старі рани про втрачені можливості. І ще попереджає нашу т.з. еліту: не час чубитись,бо ворог не спить,бо ворог сам спеціально сварить нас, як це він робив століттями. Часи змінилися, були царі, після них червоні комісари,тепер великодержавні держиморди. Змінилися їхні методи, але мета залишилася та ж сама: не дати нам, українцям панувати у власному домі, бо без нас, українців і москаль-не москаль, а просто покруч.
IP: 10.0.0.---
fisher7 _ 29.01.2009 19:00
http://depomaranch.at.ua/news/2009-01-29-74
Ющенко намагається делікатно зрушити суспільство з традиційних гальм
Президент знайшов героям Крут почесне місце в украінських координатах
IP: 10.10.2.---
ТеркинВ _ 29.01.2009 15:40
Мне враги не нужны, я их не ищу.Бороться с ура-патриотами тоже не собираюсь. Мои комментарии - это случайность, я себе это редко позволяю. Враги наши действительно сидят в чиновьичих креслах. Рад что мы все это понимаем. Если украинцы, те которые из активных, которые себя называют патриотами, меньше бы занимались однобоким ковырянием нашей общей непростой истории, а все усилия направили бы на обустройство гос-ва русские Украины поддержали бы. Как в 1991.
IP: 79.124.100.---
rombk _ 29.01.2009 15:07
29.01.09 14:33 ___ТеркинВ
Ви собі ворога не без допомоги Московської пропаганди вже знайшли, і це Україна і ті хто виступає за її самостійність. Тепер з тисячами однодумців Ви, як і тисячі наших ура-патріотів активно боретесь одні з одними, замість того шоб дати в рило місцевій і заїжджій злодійні, яка користуючись сварами між промосковськими і проукраїнськими силами тут, активно пиздить все шо можна в одних і в других.
IP: 195.138.193.---
artist _ 29.01.2009 15:02
14:52 ___ТеркинВ
От ми і прийшли до згоди, лише різними словами. Якраз в минулому пості я згадав про совка в нашій психології, тому не шукаю ворога ні у Вас, ні в жидів, ні в москалів. Гіршого ворога в Україні, ніж хохол (не плутати з українцем!) з совковою психологією, бути не може. А якщо йому дати ще й невеличку владу - ховайся. Тільки біда наша в тому, що більшість звикла ховатися, а не братися за вила - надто ми, бачте, миролюбні...
IP: 79.124.100.---
rombk _ 29.01.2009 14:55
Блокада Ленінграда - сама рядова російська історія, притому ж закономірна, після всіх дуростей царизму, звірств громадянської війни, колективізації політики державного тероризму. Це стало наслідком приходу до влади цинічних, малограмотних демагогів і волюнтаристів.
Ненависть до кого Ви хочете бачити в словах і діях українських патріотів? Поляки бачили в них ненависть до них і всього європейського, росіяни бачать ненависть до них і всього общєчєловєческава, ше хтось побачить те шо захоче.
IP: 10.10.2.---
ТеркинВ _ 29.01.2009 14:52
artist
Может быть тем что фашисты не оставляли шансов для славян? Сталина мы пережили , а вот фашистов вряд ли.
Нам и сейчас охота быть хозяевами на нашей земле, нет ни фашистов, нет Сталина. Почему же мы не хозяйнуем, теперь москали с жидами мешают? Я выхода пока не вижу, но я зато знаю где точно лежит ложный путь. Это путь поиска врага во вне.
IP: 194.44.241.---
morih _ 29.01.2009 14:47
2artist ну бачите ви самІ все знаєте я готовий повторити з єдиною вимогою - чІткий механІзм вІдкликання як спосІб контролю хоча розумІю що це тІльки перший крок на базІ якого І може розвинутись громадянське суспІльство справжнІ полІтичнІ партІЇ І як результат держава
IP: 195.138.193.---
artist _ 29.01.2009 14:39
14:16 ___ТеркинВ
Від 1933 до 41-го всього лиш 8 років. Так, поняття Батьківщина святе, але є ще влада, і чим сталінізм, який винищував власний народ, кращий від фашизму, важко сказати. Тому й не хотілося українцям воювати ні за Сталіна, ні за Гітлера, а бути самим господарями на своїй землі. Проте 70 років сатанинської влади зробили свою чорну справу в психології цілих поколінь, і тепер треба немало часу, аби нові покоління не знали, що таке совкова психологія.
IP: 10.10.2.---
ТеркинВ _ 29.01.2009 14:33
rombk
Блокада Ленинграда - это не "звичайна російська історія"
Те, кого я называю псевдопатриотами, свою активность направляют не в ту сторону.Вы хотите на ненависти построить светлое будущее для наших детей? На мой взгляд вся активность уходит в лучшем случае в "гудок", в худшем -провоцирует реальные проблемы.
Не надо создавать врагов, чтобы потом их побеждать.Тем более что положительного опыта, опыта побед - нет.
IP: 10.10.2.---
ТеркинВ _ 29.01.2009 14:16
artist
Поверьте голодали не только в Украине http://www.ural.ru/spec/ency/encyclopaedia-4-504.html Но мы же говорим про ВОВ?
Воевали то не за власть/коммунистов/Сталина , а за Родину, за тех кто в остался в тылу , за тех кто уже попал в оккупацию, в концлагеря. Власть приходит и уходит, а Родина остается.
IP: 195.138.193.---
artist _ 29.01.2009 14:05
29.01.09 13:56 ___morih
Розкажіть мені, безтолковому, що таке "мирна революція"? Ми вже це пройшли в 2004-му (про що, до речі, ніколи не пошкодую). Як тепер вона має виглядати?
IP: 79.124.100.---
rombk _ 29.01.2009 14:02
Звичайна російська історія. Я чув від людей десятки страшніших історій про події мирних часів в Росії, коли ніхто не кидався на боротьбу зі злом.
Якшо не хочете чути таких історій від своїх дітей і внуків не називайте людей активних, які бажають захищати свої права і гідність кучкою псевдопатріотів. В противному разі виховаєте пасивних клієнтів держави, причому не власної, яких, коли захочуть, будуть голодом виховувати в патріотичному стилі, або просто пустять в расход (баби ж нових наражают)
IP: 195.138.193.---
artist _ 29.01.2009 14:00
29.01.09 13:41 ___ТеркинВ
После таких писем надо ли штыки?
А Ви ніколи не читали про події 1932-33 року в Україні? Дати посилання? Зварили та з'їли шкіряні рукавички...Справді, доволі сумно. А коли варили і їли дітей, не страшно? І після цього нормальна людина буде добровільно віддавати власне життя за таку владу?
IP: 194.44.241.---
morih _ 29.01.2009 13:56
2artist я чІтко написав шляхом мирноЇ революцІЇ тому що ймовІрно вже незабаром люди скажуть досить а Їм постараються пІдсунути просте рІшення в жормІ наступного месІЇ без жодного контролю над ним але поки що жодна партІя жоден полІтик не говорить про контроль людей над владою це те саме що І розмови про економІю газу без облІку
IP: 10.10.2.---
ТеркинВ _ 29.01.2009 13:41
rombk
http://drugoi.livejournal.com/2848309.html#cutid1
После таких писем надо ли штыки?
IP: 79.124.100.---
rombk _ 29.01.2009 13:35
Нє, не штрафбат.
І в Вашого діда той самий досвід шо і в моїх, просто йому і Вам приємніше вважати себе захисником і визволителем, ніж безвольним виконавцем чужих вказівок.
А 1812 так само можна порівняти з 1941 - як КУТУЗОВА з Жу(ч)ковим.
IP: 10.10.2.---
ТеркинВ _ 29.01.2009 13:28
rombk
Штрафбат?
У моего деда такого опыта к счастью нет. Не стоит из частного случая делать общее правило. Партизан тоже штыками "подбадривали"? В 1812 году НКВД не было, интересно как тогда народ с вилами шел против французов, кто их "подбадривал" на это?
IP: 79.124.100.---
rombk _ 29.01.2009 12:57
В мене цілих двох дідів так підбадрівали в составі КА, а внук я прекрасний - так мої діди вважають.
IP: 10.10.2.---
ТеркинВ _ 29.01.2009 12:52
artist
Пора варягов звать?
IP: 195.8.219.---
yez _ 29.01.2009 12:48
Коментувати дії "ліберастів" може тільки Лесь Подерев'янський...
IP: 10.10.2.---
ТеркинВ _ 29.01.2009 12:47
rombk
У тебя кто нибудь воевал в составе КА? Деда твоего тоже так подбадривали? Хорош внучек , ничего не скажешь.
IP: 195.138.193.---
artist _ 29.01.2009 12:44
29.01.09 12:02 ___morih потрІбно шляхом мирноЇ революцІЇ заставити ВР прийняти виборчий закон де буде прописаний механІзм вІдкликання депутатІв
А як Ви собі це уявляєте? Ну який депутат, який виклав мільйони за свій мандат, буде добровільно "прописувати механІзм вІдкликання депутатІв"? Як заставити? Сподіватись на моральність нардепів не доводиться, життя показало, що совість і політика - речі несумісні.
IP: 95.132.129.---
seed _ 29.01.2009 12:39
Гарна стаття.Цей бородатий масон Грушевський "вялікій" історик,що підтримував казочку німецьких істориків про три братні народи для "царскава двара".Потім,під час військового параду в Києві на заклик:"Слава Україні" відповідав,"да здравствуєт демократічєская расея".Масква після подій 1917-22р,кого змогла з українських героїв, знищила :застрелили,підірвали,отруїли.А ця навалоч спокійно дожила своє смердюче життя.Сучасні сраколизи поставили пам"ятника,цьому гавнюку,символу ганьби.
IP: 79.124.100.---
rombk _ 29.01.2009 12:17
"И большинство (мільйони) не хотят воевать с Россией, а ота "жменька" до сих пор воду коломутит." - Москалі з Гітлером воювати теж не рвались, якби жменька нквдистів на чолі зі Сталіним не підбадьорила штиком в жопу.
IP: 10.10.2.---
ТеркинВ _ 29.01.2009 12:03
digor
Ты хоть понимаешь что эта "жменька" псевдопатриотов всегда и все проигрывала? Ее представители - импотенты в плане госстроительства. Чего они смогли добиться хоть в прошлом , хоть в настоящем? Кроме как потрындеть ни к чему не способны. Каждый раз когда они приходят к власти - Украину начинает лихорадить.
Сторінки:
← Попередня
Наступна →