IP: 193.19.152.---
nitnatsok _ 02.02.2009 17:16
ЯК ЗНУЩАННЯ НАД ЗДОРОВИМ ГЛУЗДОМ ВНИЗУ СТАТТІ БЛИМАЄ ЗСИЛКА НА ПРОЙДИСВІТА ГУБСЬКОГО ЯКИЙ ЩОСЬ ТАМ РОЗПОВІДАЄ ПРО РЕГІОНИ. ПРОЧИТАВ - ПРИМІТИВІЗМ І НЕПРАВДА.
IP: 193.19.152.---
nitnatsok _ 02.02.2009 17:10
АВТОРУ ВДЯЧНІСТЬ ЗА ТЕ, ЩО ПРОВЧИВ ПРОЙДИСВІТІВ ВІД ВЛАДИ ТА ЗА РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ВИЖИВАННЮ НАРОДУ.
НА ЖАЛЬ ПРИ ВСИХ ЦИХ РОТАЦІЯХ, КОЛИ ХВАЛИЛИСЯ, ЩО ЗМІНИЛИ ТИСЯЧАМИ ДЕРЖСЛУЖБОВЦІВ - ПРИЗНАЧИЛИ НА ПОРЯДОК ГІРШИХ І ПРОДАЖНІШИХ.
ЩОДО КОМЕНТАРІВ ПРО "ЦІПОК" ТА "НОВОВОДОЛА...", ТО ЯК ЛЮДИНА, ЯКА НАРОДИЛАСЯ В ТИХ КРАЯХ МОЖУ ПІДТВЕРДИТИ, ЩО ТАК ТУТ ГОВОРИТЬ НАРОД, ЩО ЗАЙВИЙ РАЗ ПІДТВЕРДЖУЄ, ЩО НАПИСАНЕ ПРАВДА.
IP: 91.124.0.---
m_b _ 02.02.2009 15:08
Мені, як "Західняку" приємно бачити,що наші брати з Великої України(саме так галичани називали ту частину своєї Батьківщини,з якою завжди хотіли бути разом,- то вже пізніше москалі умовно поділили на Схід та Захід), якою б мовою не говорили, готові гуртуватись щоб "заходиться вже будить". Сподіваюсь , що цього разу стоятимемо пліч-о-пліч на ВЕЛИКОМУ МАЙДАНІ.
Автору окрема подяка за цю та попередні статті.
IP: 193.23.53.---
scum _ 02.02.2009 13:46
Але це в них не пройшло!!! Відбили! Що правда по селу трубопровід клали за власний кошт, але хоч трубопровід високої напруги до села зробили за державний кошт! Тепер хто в тому селі купує не газифіковану хату, віддає якусь визначену суму за трубу що їде по селу, які роздаються порівну мешканцям! Така історія! а сиділи і чекали, то до цих пір були б вугілля і дрова! І самоорганізація і мирне вирішення проблеми! Хоча коли в двір ломляться пару бугаїв, то я б запитав у "1917_ja_ja" і Yuri_D рецепт
IP: 193.23.53.---
scum _ 02.02.2009 13:37
Не розумію чого деякі дописувачі верещать з приводу статті??? Хто закликав хапати рушницю і стріляти вправо і вліво, до якої анархії??? Як я зрозумів автор в якості самоорганізації громадини дає рецепт вирішення нагальних проблем! Приклад який спостерігав я! В одному селі Харківської обл. довго проводили газ! Ну немає коштів і все!!! мешканці об'єднали, писали лист всім і вся! Нарешті виділили гроші хоч і не в повному обсязі! Проте районна рада швиденько знайшла їм застосування!!!
IP: 82.207.50.---
alucky62 _ 02.02.2009 10:46
Від влади треба захищатися! В середні віки українці для захисту своїх інтересів об"єднувалися у братства при який небуть церкві. Сагайдачний і Військо запорізьке записалися в Київське братство. І сьогодні церква могла би бути об"єднавчим чинником. Перед Богом всі рівні. Таким чином церква сприяла би об"єднанню громадян, а громадяни - об"єднанню церкви. Емігранти теж так робили. Об"єднувалися навколо церкви, потім виникали кредитні спілки і т.д.
IP: 85.223.214.---
ЗвірГуляє _ 02.02.2009 10:40
Дякую автору за гарну статтю. Щодо самоорганізації, як кажуть "усе нове то давно забуте минуле", усім бажаючим раджу прочитати про досвід самоорганізіції на Україні. http://www.geocities.com/holodniy_yar/
IP: 77.123.21.---
євроінтегратор _ 02.02.2009 00:04
Те,що написав Автор,є напад на журналіста.Отже всі укр.журналісти повинні організуватися і1.Висвітлити якомога швидше цей факт.2.Провести розслідування на шпальтах своїх видань,в ефірах і в неті.3.Журналісти повинні скласти лист,як було у випадку з СТБ,коли на них напав Калашніков.Журналісти повнинні звернутися колективно до През.,Прем"єр.,Генпрокурора,ВР з проханням створити комісію ВР з цього факта.Всі головреди,в чиїх виданнях друкувався Автор,мають заявити про напад на свого ж-ста.Борітеся!!
IP: 91.200.200.---
1917_ja_ja _ 01.02.2009 22:31
to bagua
Організовуйтесь, одне одному лоби поб'єте а потім будете чухати. А щодо Греції, наприклад, то там не "дядьки" піднялись а ті, хто на шиї в батьків сидять, пиво дудлять в нічних клубах і в голові мають вітер.
Всі повинні зрозуміти що анархія - це шлях, який веде до самознищення. Ні Європа, ні Росія не будуть дивитись кріз пальці на те, що відбуватиметься в ВАШІЙ державі.
Ми не перша держава, хто живе за часів кризи, в тому числі і політичної. Треба цим перехворіти.
IP: 93.72.248.---
popandopalo _ 01.02.2009 21:43
с автором согласен на все 100%.Сама себя называющая "политическая элита" способна адекватно воспринимать ситуацию в стране только с вилами в заднице.
IP: 127.0.0.---
mustapha _ 01.02.2009 20:53
Для ___Gopher та інших
___авторВС
Не "ціпок", а "цепок", тобто "ланцюжок". Та згоден, ціпок це дійсно якась ковінька, але в нас вимовляють все ж таки не цепок, а ціпок. Написав, як чую.
IP: 193.26.13.---
Gopher _ 01.02.2009 19:22
"журналістській братії ціпок зробили довшим". Мабуть все-таки "цепок", а не "ціпок", на жаль...
IP: 77.123.201.---
bagua _ 01.02.2009 18:20
01.02.09 17:55 ___Bort-77
Ага. Намного безопаснее сидеть дома и ждать пока придут "полковники в отставке" с извещением о необходимости выплачивать кредит, который Вы не брали.
Ну, ладно. С такими предъявами не ко всем приходят.
Кстати, а где, собственно, анархизм-то? В идее кондоминиума? В патрулировании улиц? Или в вооруженной защите от украинского "правосудия", олицетворяемого "судьями" Зварычами? Он, кстати, не самый оригинальный из них.
IP: 92.112.147.---
Bort-77 _ 01.02.2009 17:55
Любопытно...
Идея анархизма - а Вы, автор, выражаете имено эту идею, на тех же "заставах", на которых продвигалась она последователями батьки, - является сегодня чуть ли не "идеей, способной объединить нацию".
Подтверждение - комментарии.
Колийивщына, о которой вспомнил seed, была гораздо раньше, нежели Нестор Махно рассекал по нашим степям. А потому, мы имеем свежий пример, как это движение началось, и как закончилось.
Эта идеология - непаханое поле. Она увлекательна, но крайне опасна.
IP: 77.123.201.---
bagua _ 01.02.2009 16:45
В нас є два варіанти дій: або організовуватися на місцях, або виходити з вилами.
Третій шлях - стати рабами.
Ми вже не виходимо на вулиці коли за ніч учетверо піднімають ціни на транспорт.
Ми вже не б'ємо вікон в мерії коли вона вимагає плати за вхід на цвинтар.
Вони вже звикли, що нійто й пальцем не ворухне, коли продаватимуть стратегічні активи. Верещатимуть тільки ті, хто конкурував в їх захваті.
Ми як барани бігаємо по судам коли рейдери приходять на подвір'я.
Нам лишилось надіти кайдани.
IP: 77.123.201.---
bagua _ 01.02.2009 16:39
01.02.09 16:22_1917_ja_ja
Як я розумію, тебе влаштовує те, що в Україні неможливо працювати чесно. Тебе влаштовує те, що податки платить середній клас і невідомо кому, а олігархи усе виводять у офшори.
У Франції та Британії "дядьки" піднялись. В Україні мовчки проштовхують корупційні схеми.
У Греції "дядьки" влаштували погром на протест проти того, що було вбито одного з них. В Україні ніхто б цим не цікавився.
Я сподіваюсь, що справи будуть настільки погані, що люди вийдуть. Інакше - рабство
IP: 91.200.200.---
1917_ja_ja _ 01.02.2009 16:22
Давайте побудуємо собі таку україну дядьків. Таку собі анархію. Десь дивишся і Нестор Махно новий з'виться. І будемо ми вже не від держави і влади ховатись, а від таких собі дядьків. Треба тобі щось - ідеш до місцевих дядьків, і вони з тебе твою шкіру здеруть, бо в них же самоорганізація і мисливські рушниці.
Якась порнографія а не стаття. Скільки можна такого гівна писати. Вибачте але вже добре нудить.
IP: 95.132.205.---
seed _ 01.02.2009 15:48
Коліївщина була зовсім недавно.Козацтво взагалі світовий феномен,як і УПА.
Нікому не завадити українському прагненню свободи.
Влада все робить щоб ми прокинулись.
Не даймо ушукати нас, націю, вчергове.
У нас підміна демократії.
Подивіться на так звану "незалежну" судову систему,яка призначається владою?
Ментів більше ніж чисельність армії,кого від кого захищаєм?
Кредит під 30%- це зашморг на шиї,накинутий свідомо.
Прокиньмося,досить спати!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IP: 77.123.201.---
bagua _ 01.02.2009 14:38
01.02.09 14:04___Yuri_D
Откуда такие умные как ты берутся? Одним абзацем и "к топору зовите" и о "консервировании нынешней системы?
Эта "власть" потому только власть, что МЫ ИМ ЭТО ПОЗВОЛЯЕМ.
Сейчас пришло время эту "власть" прижать к ногтю. Иначе платный вход на кладбище покажется детскими забавами.
IP: 94.178.81.---
Yuri_D _ 01.02.2009 14:04
Автор на вигляд нібито не дитина, але й досі розуміє поняття "влада" по-азіопськи. "К топору зовите Русь!", "Анархия - мать порядка!" - це типова реакція совка, який так ще й не зрозумів, що таке демократія - спражня, а не "новосовкова".
Є, звичайно, другий варіант - автор все розуміє, але агітуючи, що "всі - погані" -прислуговується ("нєбєзвозмєздно") тим паразитам, яким вигідне консервування нинішньої системи.
IP: 91.193.32.---
Смерш2007 _ 01.02.2009 12:37
Спаибо, Большое сппасибо автору! Уймитесь собаки, анархия законность. Власть это выборная организация создаваемая народом и Согластно Конституции ВЛАСТЬ ПРЕНАДЛЕЖИТ НАРОДУ. Мы сейчас имеем НАПЕРСТОЧНИКОВ из ОПГ "Тимошенко""Ющенко""Януковича""Литвина""Симоненка". Мы вибираем власть и если она нас дурит МЫ ее отправляем на свалку. Украинская НАЦИЯ родилась в муках 2004. МЫ доказали, что Украинец это не хата с краю. МЫ есть ВЛАСТЬ и МЫ уже НЕНАВИДИМ этих наперсточников. Вилы народного ГНЕВА ВПЕРЕД
IP: 217.132.138.---
kolik _ 01.02.2009 11:58
Сам я поддерживаю синих. Выбираю, по моему мнению, меньшее из зол. То, что все уроды, надеюсь понятно всем. С удовольствием читаю вас, уважаемый. В тот момент, когда появиться,партия с людьми близкими по духу с вами, она снимет банк. Но это по-ходу утопия. Остается ждать и надеяться. Западенцы, если что организуете, не забудьте, пожалуйста, и для меня шмайсер выкопать
IP: 193.---
авторВС _ 01.02.2009 11:27
___ Papush Щира дяка за розуміння та підтримку. Завжди був свято переконаний, що теза донецький значить бандит така ж дурня, як харківець – це торгаш, бо мають в місті Фельдманівську Барабашку, а галичани – всі суцільно національно-збочені шароварники. Ми всі нормальні люди, у котрих трапилась єдина для всіх халепа – мати ненормальну державу. І нам просто треба її нагнути так, аби не ми для неї, а вона для нас. Усьо так просто...
IP: 193.---
авторВС _ 01.02.2009 11:24
___Игорь-Киев Тільки-но зібрався відповісти вам, як Papush мене випередив, але не втримаюсь і додам для особливо недотумкуватих: я не є прихильником гасла на кшталт: Вбий мента – врятуй країну!, я про те як необхідно зламати злочинну систему, а одинакам-аматорам це не під силу, отже – далі читай цю та попередні статі знову...
IP: 92.113.195.---
neznajka2 _ 01.02.2009 00:47
Земляку привіт! Добра і корисна стаття. Якщо простий люд не почне об'єднуватися, то ті виродки при владі зжеруть і не подавляться...
IP: 213.160.136.---
Козарлюга _ 31.01.2009 22:49
Чудово. Бо це вже програма дій, до того ж цілком реальна.
Я з ним повністю згоден.
Автору ЩИРО дякую.
Проте, поки що овирішив обмежитись двостволкою...
IP: 94.179.200.---
Betman _ 31.01.2009 21:52
Правильна стаття. Я не вірю, що верхушка добровільно віддасть владу. Он у Франції народ дружно вийшов проти Саркозі. Але їх в основному вивели профспілки, яких в нас практично немає. А пора би вже людям організовуватись хоча б на великих виробництвах - для початку.... Немає організатора....
IP: 92.49.218.---
_Сергій_ _ 31.01.2009 21:46
Автор статті - молодець!
Так тримати! Про способи і методи можна сперечатися і вибирати.
Важливо пам"ятати про головне ПОТРІБНО ЩОСЬ РОБИТИ!
те бидло що дірвалося до влади, розуміє лише силу.
IP: 172.16.0.---
Papush _ 31.01.2009 19:35
Игорь-Киев
Голова у этого ___Papush малюсенькая, а он к законам уже относится свысока
Твое счастье большеголовый киевский ублюдок что ты далеко от Донбасса-научил бы тебя вежливо говорить со старшими, если тебя в столице не научили.Сразу видно- мусор или еще какая-то мразь при власти. " панок із повадками опера у відставці та залишками хоч якоїсь розумової субстанції в очах"- это про таких как ты, в точку. потому так и задергался Згинь и не воняй в приличном обществе
IP: 212.90.169.---
Игорь-Киев _ 31.01.2009 18:37
Вот, автор почитайте пост некоего ___Papush :" ...это ты обязан перед Богом и предками защищать не щадя живота и невзирая ни на какие законы.." - это он себя имеет ввиду.
Вот пожалуйста, иллюстрация. Голова у этого ___Papush малюсенькая, а он к законам уже относится свысока, считает, что он сам способен рассудить "по-справедливости" - и что он может натворить с вашей подачи, автор, вы представляете?
Хотя, я сомневаюсь, что у вас голова больше...
IP: 212.90.169.---
Игорь-Киев _ 31.01.2009 18:30
То, что пишет автор - это возврат в дикие, нецивилизованные времена.
Милиционер дикарь - давайте противопоставим ему не веками наработанную социальную правоохранительную систему, а таких же пейзан-дикарей!
Все в русле. Очень хотелось нэзалэжности - поломали производство, уничтожили индустрию. Теперь давайте не исправлять, а уничтожать правоохранительную систему. А что, майдан - это здорово!
Автор хоть соображает, насколько дикие и вредные вещи он пишет?
IP: 172.16.0.---
Papush _ 31.01.2009 17:16
Автору-браво Начинать надо с себя со своей семьи, своего дома.Это основа всего это ты обязан перед Богом и предками защищать не щадя живота и невзирая ни на какие законы, писаные ублюдками от власти, от житейских мелочей до проблем серьезных, если ты конечно мужик, а не хрен в брюках с матней Одному можно, но трудновато. Прав автор-надо самоорганизовываться, иначе задавят поодиночке.И выдумывать то ничего не надо- благо наш великий земляк Нестор Махно показал пример.Дело за малым-самоорганизова
IP: 192.168.48.---
bmi _ 31.01.2009 16:42
Автору. Практично всі підтримують подібний вихід з "нашої " халепи...( з вилами , АК , ПМ і т. п. ).І що ? Громадянська війна ? Чи я чогось не розумію , чи не знаю ? Особисто я - за радикальне вирішення...Але ж це - ВІЙНА ! Чи є надія на те, що" можновладці " злякаються і все вийде ...якось локальніше, потім все швиденько виправицця...
IP: 62.80.169.---
TaraSb _ 31.01.2009 16:22
Автор поднял великолпную тему! К сожалению, которая живет, жила и будет укрепляться в нашей жизни. и спасу ей не будет. Дело в том, что вся ментура насквозь прошита коррупцией. Причем, сложно понять насколько. Настолько, насколько каждый из нас не замечает, что каждую секунду он дышит, смотрит, вертит головой и т.д. Я два года ментам пытаюсь доказать, что правда- это Правда, а в ответ- либо суд, конечно, проигранный, либо - злые усмешки :)
IP: 194.44.127.---
Taraslt _ 31.01.2009 16:16
Недавно в Калуші був випадок, коли затримали двох міліцаїв, які підкидали наркотики в кишеню і вимагали гроші за "звільнення". Один "розведений" пожалівся через знайомовства чи так, точно не знаю. Біля почти обласний УБОЗ прикрив таку діяльність на гарячому. Можливо описний випадок-це і є спосіб міліційного рекету, що поширений серед "службовців порядку".
IP: 94.27.94.---
Irop76 _ 31.01.2009 15:14
31.01.09 12:07___Klimentij
Валерію, змініть будь-ласка, ціпок на ланцюг!
http://www.slovnyk.net/?swrd=%D0%A6%D0%86%D0%9F%D0%9E%D0%9A
http://www.rozum.org.ua/index.php?a=term&d=23&t=4975
IP: 77.123.201.---
bagua _ 31.01.2009 14:12
31.01.09 09:59 ___Konservator
Я добре розумію про що йдеться. Але ж зважте й на таке: влада поступово, крок за кроком виконує дії, до яких люди з часом звикають. Після того йдуть наступні кроки, які донедавна вважалися б неприпустимими.
Зараз, за моїми оцінками, країна знаходиться на межі. Після цього або ми стаємо рабами майже в повному сенсі цього слова, або починаємо спливати.
"Влада" демонструє відсутність будь-яких обмежень щодо себе. Отож пхати її треба вилами. Братись за вила треба.
IP: 82.193.97.---
Mariy _ 31.01.2009 13:49
Красна дяка авторові! Так тримати!
IP: 193.---
авторВС _ 31.01.2009 12:34
___oldserpent - Не "ціпок", а "цепок", тобто "ланцюжок". Та згоден, ціпок це дійсно якась ковінька, але в нас вимовляють все ж таки не цепок, а ціпок. Написав, як чую.
___П-к_Вешняк Щодо партії, а я про що, тільки новітні партуртворення мусять пройти школу становлення через громадський рух новітнього штибу, най він зветься Самозахист чи Громадський С. А так дякую за підтримку та слушні поради
___Konservator Про плани влади та про те , як не розвалити країни в наступних опусах. і щира подяка
IP: 95.133.130.---
Klimentij _ 31.01.2009 12:07
Валерію, змініть будь-ласка, ціпок на ланцюг!
IP: 94.179.50.---
tuskarora _ 31.01.2009 11:30
В історіїї безліч прикладів, які описують появу таких лідерів з хаосу, що виник з розпусти "еліти". Он ту ж Франкію вздовж і впоперек грали вікінги, але Париж їм не віддав герцог Одо, - трохи була своя банда, а решту народу силою вигнав на стіни й наказав триматися, або голови відірву. І втрималися. А король підійшов міста, постояв по той бік Сени - і втік від вікінгів без бою. На тому й поставлено крапку династії Каролінгів...
Гуртуймося! Геть паразитів!
IP: 94.179.49.---
SAlt _ 31.01.2009 11:07
Пане Валерію, стаття чудова. Думаю, в селі, де люди працюють, а не пиячать, здорові процеси й почнуться, бо в містах люди - як пацюки - на роботу вранці й до своїх нір увечері, і людини людині вовк. Ви часом не маєте родичів у Сумах? Знаю тут одного Семиволоса :-)
Сторінки:
← Попередня
Наступна →