IP: 10.100.9.---
_antr _ 12.02.2009 16:14
___Seva1964
И за что, в "селёдочном варианте", будут доплачивать пользователи с/х машин и механизмов
===
если для Вас будет новостью - с-х техника заправляется НЕ НА АЗС а у себя в с. хозяйстве, централизованно
налог предлагается брать С РОЗНИЧНОЙ ПРОДАЖИ ГОРЮЧЕГО НА АЗС
IP: 94.124.160.---
Tolkachov _ 11.02.2009 21:16
___Shandorka
Ваше зауваження щодо підпису приймаю. Однак, на момент написання статті була необхідність говорити і від імені Автоклубу.
Приємно, що й в далині від України Ви переймаєтеся нашими проблемами! Дякую Вам за увагу.
IP: 213.160.140.---
nepatriot _ 11.02.2009 19:41
Об этом не одно украинское СМИ почему-то не сказало, хотя они там были. Прямое доказательство их "демократичности", в том числе и канала НТВ. Вчера Турчинов провёл встречу с руководством областных, районных и городских управлений МВД, где потребовал защищать их от нас в складывающейся ситуации. Наводит на мысли?
После этого поста и продолжения от Толкачёва ВСЁ становится понятным. Ну-да, ну-да, "объективное НТВ".... Ха-Ха-Ха!!!!! Это вас всех и "попалило"!
IP: 94.66.33.---
Shandorka _ 11.02.2009 19:16
___Tolkachov
Прошу вибачення якщо чимось Вас засмутив. Я Ваш вибір поважаю, і навіть згідний з Вами на всі 100% щодо справедливої оплати ТЗ, але є одне "але": якщо би Ви підписалися як просто автомобіліст, то реакція була б нормальна. Складається враження, що це припекло тільки автомобілістів з американськими великооб'ємними машинами. Про ТЗ (включення у паливо) необхідно було говорити вже давно, а не коли клюнув жарений пітух.
З повагою, простий автомобіліст Олександр (м. Афіни, Греція)
IP: 213.160.140.---
nepatriot _ 11.02.2009 19:15
11.02.09 17:49___Tolkachov
Ой, тільки не треба нагнітати... Якщо чесно, то якби пан Толкачов дійсно переймався долею більшості громадян в умовах кризи, а не марками американських авто, то продав би принаймні частину своєї колекції та придбав би інвалідні візки, або зробив би пожервування хворим дітям. Це стосується й тих, хто так захищав свої права у порівнянні із пенсіонерами на старих "Жигулях", які, на відміну від таких "мальчіков", ще й на базар привозять вирощене своїми руками.
IP: 94.124.160.---
Tolkachov _ 11.02.2009 17:49
Як стало відомо від інформованих джерел, прем'єр-міністр Ю.Тимошенко наказала Міністру внутрішніх справ Ю.Луценку зупинити автомобілістів-протестувальників, колона яких врушила зі Львова на Київ.
За повідомленням джерел, зупинити колону мають працівники ДАІ, багато процівників якої відмовляються виконувати дану вказівку.
http://rpl.net.ua/2009/02/11/timoshenko_natravla_mlcju_na_protestuvalnikv.html
IP: 213.130.111.---
gard _ 11.02.2009 17:48
Ездишь на БТР, плати как за ТАНК! Не нравиться? Вали в Амекрику!
IP: 83.170.251.---
Seva1964 _ 11.02.2009 13:06
йуля - плагиаторша. Спёрла у Булгакова эпизод с селёдкой. Непонятно, правда, откуда у "разам нас багата" такая уверенность, что селёдка "зросте на 10-12 копійок" /шт., а не на >= $0,10-0,12/шт. И за что, в "селёдочном варианте", будут доплачивать пользователи с/х машин и механизмов.
IP: 192.168.0.---
славяне _ 11.02.2009 12:08
И 5 февраля к нам на Моссковской трассе была применена угроза расправой ОМОНом со стороны представителя МВД. Об этом не одно украинское СМИ почему-то не сказало, хотя они там были. Прямое доказательство их "демократичности", в том числе и канала НТВ. Вчера Турчинов провёл встречу с руководством областных, районных и городских управлений МВД, где потребовал защищать их от нас в складывающейся ситуации. Наводит на мысли?
IP: 192.168.0.---
славяне _ 11.02.2009 12:00
Уважаемый Алексей! Ваши мысли ясны и понятны. Ваши вопросы совпадают у нас в Крыму с нашими вопросами. 5 февраля представителями автолюбителей Крыма были переданы аналогичные требования лично премьер-министру АР Крым В.Плакиде. Был указан срок ультиматума в 10 дней. Ехать в Киев нам не сруки, а блокировать дальше стоит все институты "власти" в крупных городах до полного исполнения требований. Иначе опять будем в ж.пе!
IP: 94.124.160.---
Tolkachov _ 11.02.2009 11:40
___Shandorka
Я перепрошую, але де повага до мого вибору? І якщо Ви погоджувалися зі статтею, то чому в коментарі вимагаєте від мене платити за об'єм?
Ті, хто обирає американські авто, тим більше старі, обирають їх не тільки заради шику. Саме американці на українському ринку коштують дуже дешево, стільки ж, як Деу Ланос або нові Жигулі 2107. Однак рівень безпеки, комфорту і дешевизни ремонту - не порівняти зжодною з машин, які можна за такі гроші купити. То з чого мені платити ТЗ?
IP: 94.124.160.---
Tolkachov _ 11.02.2009 11:34
Дякую всім коментаторам! Цікаву дискусю органіували!
Для прихильників екологічного підходу до ТЗ зазначу, що у нас з Вами немає жодної суперечки. Великою помилкою екологів є думка, що чим більший обєм двигуна, тим більше забруднення.
Чим більше машина їздить - тим більше забруднює!
Немає забруднення від старого джипа, на якому господар виїзжає раз на місяць в село.
Забруднення дає Деу Ланос, яке в таксі по 200 кілометрв на день накатує. Однак джип має сплатити 4000 грн, а Ланос - 150 грн.
IP: 85.72.130.---
Shandorka _ 11.02.2009 11:31
Допоки читав, все подобалося. Коли дійшов кінця, де написано "член клубу власників справжніх американських авто", то по одразу все стало на свої місця - жаба зажала платити ТС? Зміни машину на нормальну, з нормальним об'ємом! Тим паче криза, для чого понтуватися? Ти ж не американець тупорилий, у супермаркет їздити на шестилітровій машині! Хочеш шику (дешевого на дешевій б/у американській машині) - плати гроші.
IP: 91.124.166.---
undertaker _ 11.02.2009 09:03
До___Myself
Красава!!! :))) кльове порівняння і головне в точку!! пиши ще!!! ;)
IP: 91.124.166.---
undertaker _ 11.02.2009 09:00
до ___рокко
Слухай ти, власник гужовго транспорту!! я тобі зараз покажу шо таке смішні акції протести автомобілістів!!! Виходь на перехресток, задавлю тебе нафіг!
Із автором згоден на всі 100%!!! паралізувати всі основні дороги най походять пішки!
IP: 79.17.3.---
рокко _ 11.02.2009 03:37
протести автомобілістів - смішні, малочисельні, результат роботи технологів, а не справжні протестні акції. уряд замовив щоб мати кероване шоу. А лохи ведуться. Смішно.
IP: 95.132.200.---
Sawradym _ 10.02.2009 22:23
Розмір податку це ще не все. Хай скажуть нам суму сплаченого транспортного збору за 2008 рік та покажуть нам ті дороги на будівництво та ремонт яких витрачені ті скажені кошти, а то мені звідси шось не видно.
IP: 192.168.11.---
kpfruht _ 10.02.2009 19:04
Почитиайте тут про Фаїну. Може видалите частину своєї статті там, де ви про піратів і визволення згадуєте.
http://www.odin.tc/GPublisher/articles/211---------Faina----------------------------------------------------------------------------------------.asp
IP: 10.100.9.---
_antr _ 10.02.2009 18:57
до речі, щодо гибридних авто:
вони за новим законом теж будуть сплачувати податок, який буде рівним не-гибридному авто.
фордівський гибрид визнано кращим за гибридну тойоту кемрі
по одній зі ссилок, яку ви навели - йшлося про каліфорнійські стандарти на вихлоп. так от вони жорсткіші за европейське евро-4. І це не з малолітражних двигунів.
стаття не про американських автовиробників, не треба відхилятися від теми.
IP: 213.160.140.---
nepatriot _ 10.02.2009 18:44
Green revolution
But a few years later, as sales of "green" cars such as the Toyota Prius took off, the strategy attracted a great deal of criticism - something acknowledged by GM's chairman Bob Lutz in a 2005 blog.
"It seems that ever since we announced we were bringing out our next generation of full-size trucks and utilities, people seem to think it's unwise", he wrote. http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7726439.stm
IP: 213.160.140.---
nepatriot _ 10.02.2009 18:39
During the 1980s and1990s, Asian carmakers began to make serious inroads into the North American market.
They did so by offering products which were generally smaller, more efficient and more sophisticated than the gas-guzzlers traditionally favoured by American consumers. Critics say the US manufacturers were slow to react and when they did, it was by producing bigger, heavy cars, such as pickup trucks and sports utility vehicles.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7726439.stm
IP: 213.160.140.---
nepatriot _ 10.02.2009 18:30
They also tested a Smart car, one of the small, lightweight run-arounds that are already popular in Europe and are starting to be seen on America's roads. http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7868016.stm
IP: 213.160.140.---
nepatriot _ 10.02.2009 18:28
US carmakers lost ground on their foreign rivals during December as they cut incentives aimed at luring buyers.
Japan's Toyota has now overtaken Ford as the biggest seller of passenger vehicles in the US.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/3372055.stm
Driving is a way of life in California: the state has more cacars than any other.
But the authorities think they are a major contributory factor to global warming and should be targeted in attempts to reduce greenhouse gases.
IP: 10.100.9.---
_antr _ 10.02.2009 17:45
Я просто кажу, що потрібні конкретні пропозиції, плюс, ідіть і разом із депутатами розробляйте закони, як це роблять подіюні лобістські групи за кордоном. У ЄС дійсно є німецька модель (її відміна -- неправда), за нею діє також Чехія, є Польща й Угорщина. Я про те, що кричати треба менше.
===
1. тз у німеччині, ще раз наголошую, відмінено на період кризи.
2. а хто каже що нема пропозицій взагалі? акції протесту - не єдина "зброя". Ви просто можливо не про все знаєте
IP: 10.100.9.---
_antr _ 10.02.2009 17:42
Непатріот
Компактні японські автомобілі-- на першому місці в Америці (до кризи, після підвищення цін на бензин).
====
The Top 10 Best-Selling Cars of 2008:
- Ford F-Series: 515,513
- Chevy Silverado: 465,065
- Toyota Camry: 436,617
- Honda Accord: 372,789
- Toyota Corolla: 351,007
- Honda Civic: 339,289
- Nissan Altima: 269,668
- Chevy Impala: 265,840
- Dodge Ram: 245,840
- Honda CR-V: 197,279
що таке форд ф та шеві сільверадо - в курсі?
IP: .---
str_v _ 10.02.2009 17:32
Раніше у Франції податок залежав від потужності двигуна. Зараз не знаю.
IP: 83.170.207.---
укрдід _ 10.02.2009 17:21
В Польщі, Греції та Франції (більше в ЄС ніде не був) транспортний збір закладений в пальне... Катеринчук до речі теж на всіх каналах впевнено бреше, що кругом в світі привязка до обєму двигуна
IP: 62.64.65.---
Myself _ 10.02.2009 17:14
Читаю дописи деяких "коментаторів" - і тухну... Хлопці, уявіть собі, що вчора ввели податок на пралку-автомат. До 3 кг - 500 грн./на рік, 3-4,5 кг. - 750 грн./рік, більше 4,5 кг. - 1500 грн./рік. Як вам така ідея? А чим, по-суті, авто відрізняється від пралки? Така сама функціональна річ, що спрощує нам життя. Я плачу за воду, за електрику, за пральний порошок та Калгон - ось і весь мій податок за пралку. Частіше переш - більше платиш. Так і з авто: частіше їздиш - теж більше платиш. І все...
IP: 77.123.116.---
бабахчег _ 10.02.2009 17:02
___nepatriot - вийди з залу!
Чинним законодавством України встановлено збір за забруднення навколишнього природного середовища (стаття 14 Закону України "Про систему оподаткування" (далі - збір). У відповідності зі статтею 44 Закону України від 25 червня 1991 року № 1264-XII "Про охорону навколишнього природного середовища" збір встановлюється на основі фактичних обсягів викидів, лімітів скидів забруднюючих речовин в навколишнє природне середовище і розміщення відходів.
IP: 213.160.140.---
nepatriot _ 10.02.2009 16:57
Правильно, а в нас збору на еологію узагалі немає!!!! Це нормально?
IP: 77.123.116.---
бабахчег _ 10.02.2009 16:57
Коротше кажучі - я згоден зі статтею, податок повинен відображати те, скільки ти користуєшся дорогою.
ТС у паливі - це найкращий вихід для всіх, окрім влади :(
А екологи хай воюють з заводами, на які, як я вже підраховував припадає 97,8% всіх викидів.
IP: 77.123.116.---
бабахчег _ 10.02.2009 16:52
___Kipish
Податок у ціні палива - так справедливий. Тут всьго 500символів - не можу я все написати, що думаю :) Не встигаю.
IP: 77.123.116.---
бабахчег _ 10.02.2009 16:50
Про "бабластих автовласників": якщо людина має 5тис. $ і не хоче їздити на ланосі, а хоче справді надійне, дешеве у користуванні авто, з потужним двигуном, то вона може ОБРАТИ американське авто. _ОБРАТИ_ - це право зазначено у якомусь документі..як же його...А!!! Конституція! Уявляєте собі?
Але при цьому це все та ж людина з 5тис.$. Отже і налог повинна платити відповідно свойому достатку.Більшість амер.авто що я бачив за 15-20років ледве набігали 200тис.км.А таксі ланос-за 2 роки. Вплив,ага
Сторінки:
← Попередня
Наступна →