IP: 193.19.85.---
gulyaypole _ 06.02.2009 10:25
фактично будівництво Білого потоку слід проектувати вже зараз разом з грузинами та американцями.
вартість труби - це сталь та робочі руки + механізми.
Саме це дасть замовлень всьому промисловому комплексу України а також заставить вирішувати кучу технічних проблем наші проектні уми
проект Білий Потік має агресивно просуватися.
проект Броди - Плотцьк - має ще більш агресивно просуватися (сталь та робочі місця).
обидва вже в 2009 році можуть дати 120,000-300,000 роб місць
IP: 77.122.63.---
Лавлайс _ 05.02.2009 16:52
D328
Хахол - они в Киеве Хахол
IP: 84.42.138.---
степанин _ 05.02.2009 15:44
все буде як в стосунках з Рос. та газом ,так i в економiцi добре ,тiльки не з цим презiком.
IP: 77.123.114.---
беглый _ 05.02.2009 15:37
Если бы Украина обладала такими же российским газовыми активами, то у Европы вообще наступил бы мор, глад и полный паралич.
Это хорошо, что Украина пустая как концервная банка, её буцает любой дурак, а она тренькает по кочкам и гордится своим мелодичным звуком. Вот только Европа уже раскусила нашу пустоту и плевать она хотела на наши идеалы, ценности и прочие национальне заморочки.
И последнее "Чего бедный - потому, что дурак, чего дурак - потому, что бедный". А Россия в связи с этим падлюка
IP: 95.132.239.---
seed _ 05.02.2009 15:04
Росія ніколи в своїй кривавій історії не дотримувалась жодного договору,суцільне фарисейство,ніколи не гребувала жодними засобами для досягнення цілі.Така політика-суть існування імперії,тюрьми народів.
Українці напевне знову хочуть бути гарматним м"ясом на чужій війні.
До речі,не думаю,що статтю писала жінка.
IP: 89.105.227.---
haos _ 05.02.2009 14:48
Так, голубе паливо подорожчало але це немало б відбитися на населенні (слова премєрки ). Проте СП вимагає від Уряду підвищення ціни на газ для теплоенергопідприємств в 5 раз. Особливо очікують підняття цін на газ для промисловості 1,4 рази. Одже висновок такий, щоб менше використовувати імпортований газ і шукати більш альтернативні джерела енергії, або реалізувати проект "білий потік".
IP: .---
Ледащо _ 05.02.2009 14:20
Питання, чи зможуть держави Євросоюзу у стосунках із Росією уникнути політики "послідовних поступок", коли кожен прояв нерішучості ослаблює свої позиції і посилює супротивника. Такий підхід уже використовувався на теренах Старого світу у 1930-і роки і призвів до відомих результатів. Між тим, проблеми зі згуртованістю європейських держав у енергетичній сфері очевидні. Та й узагалі, вплив Європи на світові процеси зараз незначний.
IP: 192.168.1.---
васcя_ _ 05.02.2009 13:57
"Но отказываться от нее Москва не будет, как и от своих амбиций вопреки всему стать "игроком" и восстановить влияние на глобальные процессы в мире."
чому "вопреки всему "? З боку Росії - нормальна державна політика.
З боку України??? Але Україна - це не все, її політика по відношенню до Росії - це едине, що прозоре та відверте в існуючей владі
IP: 77.52.225.---
d328 _ 05.02.2009 13:43
Полностью поддерживаю действия России, хоть я и хохол и живу в Киеве. Я думаю слишком рано газ дали. Надо было еще потребовать убрать ракеты и радары из Польши и Чехии. Где это видано, нас окружают, а мы им газ. А что касается гуцулов в нашем правительстве, так бить и по башке надо чаще, лучше не газом, а газовой трубой. Жлобы они и есть жлобы.
IP: 195.138.81.---
Kotia _ 05.02.2009 13:25
Vysnovok odyn - dobuwaty swij gaz, perekhodyty na alternstywne palywo ta wse prodawaty moskaliam za "rynkovymy" cinamy
IP: 89.105.227.---
haos _ 05.02.2009 13:17
У нас є газопровід без якого у Росії руки звязані. Що з того, що у них є паливо? Вони ж його неможуть акумулювати і продати Європі, бо "торговий шлях" проходить через Україну.
IP: 77.122.249.---
RBMK _ 05.02.2009 13:01
Каждое государство или союз, использует свою силу для достижения конкурентного преимущестова. У России это мощная база природных ресурсов, у США - доллар, а у Европы "стандарты". Именно стандарты технические, а не уровня жизни. Европа манипулирует требованиями к импортируемой на ее территорию продукции. Например недавно запретила использовать широко распространенный в обувной промышленности химикат под предлогом его вредного воздействия. Потому что Китай вытеснил их всю обувь с мировых рынков.
IP: 192.168.0.---
doc_77 _ 05.02.2009 12:05
Є запитання до знаючих людей. А може Україна взагалі не транспортувати російський газ через свою терріторію? Як що я не помиляюсь це не є обов'язком держави Україна. А Путін і всі інші так себе поводять бо знають що ми завжди погодимося його транспортувати. А як що ні? Просто НІ?
IP: 93.74.169.---
Прохожий2009 _ 05.02.2009 11:51
Хохлов просто жаба давит, дышать не чем!
Если бы в Украине было такое "газовое оружие", то Украина тоже использовала бы ее в политических целях, оэто однозначно.
Даже натуральные средства вооружения украинский президент использовал в своих политических и кумовских связях, снабдив ими на шару своего кума Сукашвили!
IP: 80.243.144.---
ausTernopil _ 05.02.2009 11:31
05.02.09 10:14 ___kycja
Завдяки російсько-українській газовій війні, а токож підписаним угодам Тимошенко, Україна стала остаточно незалежною. Цілий світ тепер дивиться на Україну іншими очима.
Повіру в ваші слова лише після експертизи контрактів комітетом ВР з національної безпеки і оборони. На запит голови комітету Гриценка, надати контракти для аналізу на предмет нацбезбеки, прем"єр міністр ВІДМОВИЛА.
IP: 194.187.57.---
svidomis _ 05.02.2009 11:13
Жеребці ! Сильно на вас діють феромони. Невже не відомо,що на популізмі далеко не заїдеш.Відомий популіст гітлер швидко нагодував народ,дав роботу .І погнав воювати.А гітлер в спідниці в 100 разів гірше.Маніакальний потяг до влади тільки на початку гарно виглядає.
IP: 195.177.239.---
OYOY _ 05.02.2009 11:10
Дуже соромно за нашого президента, коли в новинах пішли розмови про "они воруют газ", думав що зранку нас вже будуть закидувати гранатами, а президент БУВ НА КУРОРТІ В КАРПАТАХ дивно... він у нас такий безстрашний чи такий тупий, незрозуміло...
IP: 195.177.239.---
QQW _ 05.02.2009 11:05
Давайте шукати альтернативу разом, не купуэм газ , їм не продаємо світно наших АЄС
IP: 212.90.169.---
Peresich _ 05.02.2009 11:01
Боевые газы - табун, зорин, зоман. Иприт. Ну еще какие то. О чем Вы спорите???? Уже и без газов подташнивает. От всего.
IP: 134.83.1.---
rusprikhdk _ 05.02.2009 10:56
Ну і в чому ж перемога заключається? Ціна піднялася у два рази, хоча і Тимошенко і Путін завжди говорили про перехідний період, замість РУЕ з'явився прямий "отпрыск" Газпрому, та ще й ставка транзиту залишилася та ж сама (добре що хоч не зменшили). Якби Тимошенко дійсно хвилювали перспективи держави, а не власні - стояла б до кінця і змусила недоганяючих європейців таки подати голос а не прикидатися дурачками.
IP: 80.93.126.---
мистер-Д _ 05.02.2009 10:43
Україна прагне в Європу! А нам добре відомо, від чого залежить ціна на газ в європейських країнах - вона залежить від поточної ситуації на газовому ринку (тобто і від ціни на дизпаливо, і від ціни на паливо, яке зберігається в газосховищах)... Тому дуже важливо, що нарешті Україна також матиме чітку формулу формування ціни на газ, як і європейські країни. І Юлія Володимирівна зробила велику справу на шляху до інтеграції України в Європу!
IP: 62.182.86.---
west_111 _ 05.02.2009 10:23
Колись коментарі були часом цікавіші за статті , а зараз задолбали БЮТ- овці.
Чого ви морочите голову людям? Припустимо, що Юля -безгрішна. А з кого складається її команда? З ким вона збирається керувати державою? Ми вже бачимо, що залишилося з тієї команди, що привела до влади Ющенка. А там були особистості, не те, що зібрала Тимошенко. Хто буде робити Україну демократично, заможною? Може Портнов чи Губський, чи пездуни Ляшко з Писаренком? Київ вже сказав фе Турчинову і ше раз скаже!!!
IP: 194.29.60.---
вард _ 05.02.2009 10:14
Президент медали раздает, а Тимошенко во всем виновата. Нормально вообще? Сильно дорого обходится содержания такого раздавателя орденов.
IP: 89.105.227.---
kycja _ 05.02.2009 10:14
Завдяки російсько-українській газовій війні, а токож підписаним угодам Тимошенко, Україна стала остаточно незалежною. Цілий світ тепер дивиться на Україну іншими очима.
IP: 194.29.60.---
вард _ 05.02.2009 10:13
«Читаешь и диву даешься, ну до чего же наивные людишки, а может они просто заказ отрабатывают,носятся с этой Юлей как дурень с торбой.Так она же ничего не добилась для Украины»
А газа она не добилась?! Мне интересно было бы посмотреть, как товарищ zvnV, сидя у себя дома при температуре +10, клацал бы такие умные слова!
IP: 194.29.60.---
вард _ 05.02.2009 10:11
«Вероятнее всего судьба "Белого потока" - это и есть то, о чем молчала Юлия Владимировна в дни газавата. Не зря многие полагают, что ЮВТ что-то сдала Кремлю в неафишируемой части договоренностей.»
Что сдала?! Вы уже не знаете, как прицепиться к ней. Она во всем выходит виновата, в то время как президент довел отношения с россией до ручки.
IP: 89.105.227.---
pudra _ 05.02.2009 10:05
Україна перемогла, тепер всім доветься платити по-серйозному, і за все. Можливо, через деякий час почнеться масова кампанія Києва, на рахунок того, що Росія платить за оренду в Севастополь мало.
IP: 195.62.14.---
milana _ 05.02.2009 09:53
стратегія Тимошенко в газових питаннях і не тільки грає в позитив для України, звісно бісяться ті, в кого забрали кормушку, але для українців це повинно бути очевидним, і я просто не розумію тих людей, які не підтримують підписану газову угоду. Ми прагнемо до Європи і треба вчитись бути європейцями.
IP: 93.72.94.---
koromuslo _ 05.02.2009 09:52
Молодец Путин , НТ прогресс двигает, наши жирные котяры нивжисть бы не сдвинулись, а так глядишь и новые технологии поддержат, дабы от Папы Карлы отвертется, а Папа то не Карла а еще тот Карабас, уже я думаю поняли
IP: 194.44.193.---
777888 _ 05.02.2009 09:40
После "газовой войны" с Россией, о проекте молчат и украинские чиновники, что достаточно странно." Ничего странного: после прогулки по палатам Кремля под руку с карликами, украинский клон российского премьера уже не способен принимать важные решения в интересах Украины
IP: 195.177.239.---
Oleg111 _ 05.02.2009 09:21
:-)
IP: 77.123.201.---
bagua _ 05.02.2009 09:14
Вероятнее всего судьба "Белого потока" - это и есть то, о чем молчала Юлия Владимировна в дни газавата. Не зря многие полагают, что ЮВТ что-то сдала Кремлю в неафишируемой части договоренностей.
IP: 212.92.255.---
Евгенушка _ 05.02.2009 06:36
05.02.09 04:21 ___zvnV
"...ну до чего же наивные людишки...."
Это уже синдром иммунодефицита кругозора Статья стратегически важная для думающих политиков, но где они ? Погрязли в тактических войнах за финансовые потоки. И, что самое страшное, эти войны не прекратятся и после выборов.
"...а где обещанный газ украинский который до сих пор за границу уходит?"
Газ, добытый в Украине - это не гарантия того, что он украинский.
IP: 94.178.240.---
zvnV _ 05.02.2009 04:21
Читаешь и диву даешься, ну до чего же наивные людишки, а может они просто заказ отрабатывают,носятся с этой Юлей как дурень с торбой.Так она же ничего не добилась для Украины, а только для себя деньги и поддержку на выборах от Путина.А народу цену на газ опять подымет и свернет на других, а где обещанный газ украинский который до сих пор за границу уходит?
IP: 77.123.26.---
alkiev _ 05.02.2009 01:27
неасилил
IP: 193.138.146.---
pioner_kiev _ 05.02.2009 01:27
Обламаются русские... Ничего у них не получится... А Украина останется главным транзитером... Уже один раз Россию Юля наклонила, еще раз, если что, наклонит
IP: 93.72.208.---
Yurij _ 05.02.2009 00:39
Вместо того, чтобы думать о том, кто усилится в перспективе поразмыслили бы немного о сохранении украниского промышленного производства, которое с такими ценами на газ скро просто умрёт
IP: .---
funat _ 04.02.2009 22:43
04.02.09 19:47 ___арам
І першим на це оружіє напоровся Ющенко , як би Тимошенко не розвязала
цю проблему , то Україна б ще ставила памятник Холодомору.
Ющенко і його ганебна барлоганщина і зараз не втрачають надії довести державу до ще одного голодомору, а меморіал вже стоїть! Саме в цьому Юля йому і не дає досягти успіху, все заважає!
IP: 77.122.93.---
Barrimore _ 04.02.2009 22:42
Запрещенное украинское искусство- kolyada.com
IP: 62.---
od _ 04.02.2009 21:16
Автор пише: "... который предполагает поставки газа в обход и Украины и Турции"
Ну не зовсім так. Южний потік обов'язково пройде по виключній економічній зоні на морі або Туреччини, або України. Справа в тому що між південною точкою Крима і Туречинною менше 400 миль, тому немає такої ділянки моря де б Газпром проклав свою трубу в напрямку Італії без згоди або Туречиини або України. Про це згадувалось на радіо ехо москви.
IP: 91.196.80.---
П-к_Вешняк _ 04.02.2009 20:50
Я переконаний, що у европейської громадської думки і у провідних европейських політичних сил не забракне здорового глузду та елементарного почуття самозбереження, щоб дати гідні відповіді майбутнім викликам в галузі енергетики.
А що стосується москалів, така в них планіда, вишукувати різноманітні засоби задля втіхи своїх імперських амбіцій. Чи можливо вирахувати - скільки ресурсів і людських і природних (своїх і чужих) витратили москалі за новітню історію, намагаючись довести свою богообраність.
IP: 77.212.149.---
umum _ 04.02.2009 20:41
Так, Тимошенко розв'язала, ще згадаюьт усі цей розв'язок, коли газ стане по 500-600. Тимошенко, на жаль, вирішує проблеми лише по мірі їх виникнення, а стратегія у неї є лише політична...
IP: 89.105.238.---
haos _ 04.02.2009 20:24
Ющенко побоявся вступати в цей батл із Пупкіном. На чолі українського народу виступила Юлія Володимирівна і вилікувала цю газову гангрену.
IP: 89.105.238.---
haos _ 04.02.2009 20:10
Після важкої битви Євросоюзу і Росії потрібно зробити висновки щодо незалежності Європи від Російського змія. Поки ми будем залежні від них до того часу будемо мішенню. Але Україна теж має власні запаси нафторесурсів. Газова зброя, як висловився Тугарін змій, має два кінці, яку можна повернути на саму Рашу.
IP: 77.122.192.---
арам _ 04.02.2009 19:47
І першим на це оружіє напоровся Ющенко , як би Тимошенко не розвязала
цю проблему , то Україна б ще ставила памятник Холодомору.