Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Удавка для соціологів

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: .---
TBU _ 16.03.2009 12:18
15.03.09 22:16 ___КМС
Якщо замість слова мама Ваше перше слово було "Юля", у цьому не винна людина, яка без сумніву поза брудною політикою!
Чи маєте Ви якісь наукові праці із соціології? Якщо ні, то учіть матчасть!

http://www.ratinggroup.com.ua/ua/products/analytics/discussion/data/entry/5/

Або щоб Вас не дратувало посилання на БЮТ, читайте коментарі інших фахових соціологів,
де назва Вашої улюбленої партії не згадується:

uam.in.ua/news/pic_news/verh_rada.doc
IP: 77.122.91.---
Breeze _ 16.03.2009 00:05
15.03.09 23:17 ___Yuri_D
"Справді статистично репрезентативно" - у тому сенсі, що люди відбираються за статистичними показниками, які репрезентують регіон, стать, вік, освіту, тип проживання. Але що 100-200 осіб не є достатніми для статистично достовірних висновків - тут Ви праві, власне, про це і я писав. Хоча не розумію, яке це має відношення до статті Бекешкіної?
IP: 91.124.88.---
Yuri_D _ 15.03.2009 23:17
15.03.09 11:19 ___Breeze
Мені важко вкластися в 500 символів, щоб розглянути приклади впливу суб'єктивних факторів на достовірність експерименту навіть в "точних науках" - на жаль, і тут спостерігається деградація, проте вона зумовлена здебільшого відсутністю попиту на науку, який в свою чергу, пов'язаний з відсутністю промисловості, вільного ринку, тощо. Але коли Ви кажете "справді статистично репрезентативно" - боюсь, але з Вами погодяться лише такі, як Бекєшкіна...
IP: 193.254.234.---
КМС _ 15.03.2009 22:16
Прикро, але Бєкєшкіна виявилась такою ж як і багато хто - дурепою. Гадити в сторону БЮТ заради (тіпа) спараведливості, це так круто.
Однак страждає від того сама ж Україна. І бєкєшки всих мастей в першу чергу.
Сьогодні неможливол в деталях розібратися хто прав, а хто винний. Сьогодні має значення лише Віра. Або ти віриш Юлі, або віриш в чмо януковича, юща, тягнивбока чи литвина...
Іншого не дано.
IP: 94.248.33.---
toruz _ 15.03.2009 17:37
Найдіть мені де цей проектант закону навчався та хто у нього був викладачем соціології, правознавства, політології. Оце й буде його рейтинг та БЮТ. Маразматік!
IP: 95.69.162.---
uncle_iggy _ 15.03.2009 16:26
Такой законопроект уже достаточно типичный для БЮТ. Можно вспомнить также засекречивание Кабмином экономической статистики. Цель таких шагов - задавить все, что мешает власти. Предполагается, что властью будет Тимошенко. Эти шаги хорошо демонстрируют, что тогда будет, причем в гораздо больших масштабах. Это - стиль Тимошенко.
IP: 94.27.111.---
Ed_Kharkov _ 15.03.2009 15:13
Все-таки наверное хочется повторить грехопадение 2004-го.(За умеренную оплату “труда”)
IP: 94.27.111.---
Ed_Kharkov _ 15.03.2009 15:02
Согласен Ирина.
Депутат от БЮТ конечно загнул! Полная дурня. Но и вы, социологи, тоже хороши.
Перед каждыми выборами такая лавина противоречивых данных, в том числе и от реальных соцфирм. Кстати,я не совсем понимаю как одних отличить от других. Народу трудно отличить КМИС от Шмиса или Оазиса. И вы ничего не делаете в свою очередь чтоб помочь ему в этом. Взяли бы и написали законопроект, чтобы очистить ваш цех от тех кто косит под социологов. Так нет! Вы просто указываете на ляпы того депутата
IP: 93.72.244.---
dima99 _ 15.03.2009 12:49
а вобще показательно, что такой аконопроект от БЮТа именно Чудновский (охранник Юлькин) двинул! Интересно, у него хоть высшее образование есть?! Или только близость к Чепиноге и Ко, которые видя падение рейтинга БЮТа пытаются решить проблему кардинально. Ума, правда, хватает тока на кучмистское "тупо и глупо"...
Наверное, потому и вякают здесь в комментах всякие назары-сергеи, получающие зарплату у того же чепиноги, и разбирающиеся в социологии как свиньи в апельсинах.
IP: 77.122.91.---
Breeze _ 15.03.2009 11:19
15.03.09 09:13 ___Yuri_D - "Хто складає питання на 5-му каналі, чого вартують опитування у Шустера з точки зору статистики?"
До складання питань на 5 каналі, а також на усіх інших соціологи не мають жодного відношення. Публіку до Савіка та Куликова (про "Інтер" - не знаю) справді збирають соціологи, справді статистично репрезентативно. Яле якщо 100-200 людей могли б адекватно представляти країну, то чого б соціологи в своїх опитуванях опитували 1800-2000? 100-200, звісно, недостатньо.
IP: 77.122.91.---
Breeze _ 15.03.2009 11:10
15.03.09 09:13 ___Yuri_D
Якраз обличчя української соціології у світі виглядає цілком пристойно: Україна бере участь у міжнародних порівняльних дослідженнях, де вимоги дуже суворі, Фінансуються у "бідних" країнах (як Україна) міжнародними фондами, про що автору слід було написати, бо Закон від Чудновського перекриває нашим соціологам міжнародне співробітництво), Деякі наші фірми є членами міжнародними авторитетніших організацій, куди будь-кого не приймають і звідти запросто можна вилетіти.
IP: 91.124.8.---
Yuri_D _ 15.03.2009 09:13
Дискутувати можна було б в разі, якби соціологія в нашій країні була наукою, і нею б займалися вчені - люди, для яких об'єктивність, власні погляди є більшою цінністю, ніж швидкі гроші, отримані за маніпулятивну підтасовку фактів. Можна критикувати той чи запропонований закон, але спочатку гляньте в дзеркало - придивіться на свій рівень, чи можна вас назвати спеціалістами? Хто складає питання на 5-му каналі, чого вартують опитування у Шустера з точки зору статистики?
IP: 83.170.251.---
Seva1964 _ 14.03.2009 19:53
Нет, ирина. Это не удавка. Удавка будет, когда "социологи" ("политоЛОги" и пр. ценные труженики) будут лицензироваться поштучно. 1 шт/год - 1 км раком с тяпкой в поле. Заодно и Европу завалим. Овощами.
IP: 62.221.53.---
Андрій_Довбуш _ 14.03.2009 17:50
пс. и не забывайте, что кабмин поручил СБУ разработать законопроект о гос. регистрации интернет-изданий в качестве СМИ, тем самым попытаются взять под контроль все интернет-пространство страны. после принятия закона государство сможет усилить контроль над интернет-изданиями и ввести жесткую цензуру в электронной сети.
страну ждет информациооный голод?
IP: 62.221.53.---
Андрій_Довбуш _ 14.03.2009 17:42
по статті. цілком підтримую автора, оскільки у нас як завжди борються не з причинами, а з наслідками. замість боротьби з коррупцією, судової та податкової реформ та багато чого іншого, що могло б підняти рівень довіри до влади, вирішили приховати справжній рівень довіри до влади та замінити його сфальсифікованим. Мені взагалі чомусь здається, що проект не цей депутат писав, щось більше на портнова подібне, така собі рейдерська атака на соціологів.
IP: 62.221.53.---
Андрій_Довбуш _ 14.03.2009 17:25
13.03.09 18:04 ___6genja9
БЛЯ..проголосую за Регіони- може дибіли одумаються і створять проект, за який можна проголосувати!!!
14.03.09 00:05 ___ausTernopil
Я так само приколюся. :))))

ригіонала видно за кілометр - речення зазвичай матом розпочинається. Є в кого вчитися - двічі засудженого януковича. Бачу білосині штабісти теж пробують свої сили на УП. Треба бути чесним - якщо ні за кого, то голосуєте проти всіх, якщо за януковича - то голосуєте за ригіони.
IP: 93.126.72.---
Sergii _ 14.03.2009 13:53
Хорошая вещь социология, только не наука это.. Помню комментарии г-жи автора по поводу прогнозов "неправильных" социологов о проценте голосов за БЮТ на прошлых парламентских выборах. Г-жа Бекешева убедительно доказывала что давать БЮТ более 17% могут только купленные псевдосоциологи. После выборов молчание гробовое... Я тогда понял что у "правильных" социологов признать ошибочность своих методов глубоко ненаучно ;)
IP: 82.193.97.---
999888 _ 14.03.2009 13:24
Остановить авантюристку пока не позно. Слишком на многое общественность закрывает глаза. Уничтожение экономики, судовой безпредел, постоянная клоунада - все это БЮТ, и это только начало....
IP: 192.168.159.---
Севин _ 14.03.2009 09:21
Законопроект, который ругает Бекешкина, действительно, "немножко дебильный". Но это не снимает проблемы - все равно необходим законодательный и экспертный регламент работы соц.фирм. Это надо для того, чтобы создать нормальные условия конкуренции и чтобы некоторые социологи, не считали, что они могут узурпировать право вещать от имени "настоящей социологии".
IP: 95.134.254.---
Gelen _ 14.03.2009 00:49
Проблемы на рынке "социологических услуг" не имеют хорошего решения.
Автор резонно критикует предложенный закон, но тут же обвиняет в продажности
и возлагает ответственность на СМИ, т.е. использует точно ту же аргументацию, что
ранее была против социологич. служб.

Может, попробовать предложить некий закон, вместе с соотв. комитетами ВР ?
Скоро выборы, и значит новые разборки.
IP: 80.243.144.---
ausTernopil _ 14.03.2009 00:05
3.03.09 18:04 ___6genja9
БЛЯ НУ НЕМАЄ ЗА КОГО ГОЛОСУВАТИ!!!!!!!! БАЧУ ЩО БЮТ ТАКІ САМІ ДИБІЛИ ЯК І ІНШІ !!!!!!!!!!
ПАРАДОКС - прищаве чмо приїхало в Тернопіль агітувати на вибори а голосувати немає за кого. Якщо розглядати Тернопіль, як репетицію загальноукраїнських- проголосую за Регіони- може дибіли одумаються і створять проект, за який можна проголосувати!!!___

..проголосую за Регіони- може дибіли одумаються і створять проект, за який можна проголосувати!!!_____

Я так само приколюся. :))))
IP: 95.133.40.---
seed _ 13.03.2009 21:33
13.03.09 19:28 ___нахихвсех. 100%.
IP: 77.52.208.---
нахихвсех _ 13.03.2009 19:28
БЮТ и Йуля-верные ученики Единой России и Вовчика Лилипутина. Накинуть удавку на всё,что может противоположное значение,на всех,кто выскажет иное мнение и загнать всё и вся под себя.Только запомните улефактнутые уроды - сосать вам,не пересосать,вместе с вашей энэлпешной каракатицей. Желающих прищимить ваши гнилые орешки в Украине предостаточно,как бы вы здесь не усерались изображая всенародную поддержку продажного БЮТа.
IP: 95.133.158.---
Просто _ 13.03.2009 18:34
Сочувствую, что автор вынуждена тратить время на такое идиотство, а комментаторы свое.
IP: 95.134.19.---
mavkamavka _ 13.03.2009 18:17
Соціологи малюють за бабки.Ганьба, Сеня уже Презик.Тьху!
IP: 91.124.6.---
NazarT _ 13.03.2009 18:09
Пані Бекешкіна, ваша соціологічна брехня вже всім набридла.

Згадайте хоч одні з останніх парламентських виборів, де би вона не брехала і передбачила результат до виборів, а не після них на екзитполах

Всім відома слабкість Бекешкіної до БЮТ. Порівняйте рейтинги Бекешкіної і реальні результати БЮТ на виборах. А потім те саме зробіть для НУНС. Звісно пані Бекешкіна потім вилазить в телевізор і пояснює свою брехню тим, що БЮТ раптом всі полюбили за два тижні до виборів, але шила в мішку не сховаєш
IP: 194.187.230.---
6genja9 _ 13.03.2009 18:04
БЛЯ НУ НЕМАЄ ЗА КОГО ГОЛОСУВАТИ!!!!!!!! БАЧУ ЩО БЮТ ТАКІ САМІ ДИБІЛИ ЯК І ІНШІ !!!!!!!!!!
ПАРАДОКС - прищаве чмо приїхало в Тернопіль агітувати на вибори а голосувати немає за кого. Якщо розглядати Тернопіль, як репетицію загальноукраїнських- проголосую за Регіони- може дибіли одумаються і створять проект, за який можна проголосувати!!!
IP: 192.168.0.---
Andronik _ 13.03.2009 16:57
Ого! БЮТівська нечисть вирішила рейтинг шефині добити остаточно. Сама винувата: треба набирати у список розумних, а не грошовитих.
IP: 95.133.127.---
Сергій_Трегубенко _ 13.03.2009 16:55
Згоден з пані Іриною.
На тих шахраях, що збираються ліцензувати, вже клейма ніде ставити.
Тому будемо опиратися на все те, що турбується про свою репутацію, як то ЗМІ, аналітичні і соціологічні центри. Оцінкою якості має бути опублікований надійним джерелом рейтинг, а не величина хабара за ліцензію.

Дякую за публікацію, наштовхнула на одну цікаву думку, звернуся з пропозицією через пошту Фонду.
IP: 195.5.31.---
sam_av _ 13.03.2009 16:26
Ну а що ж ви хочете - ну виходить в одного персонажу "палітичної еліти" любові з народом, всякі Яценюки з Гриценками мішають, спотворюють "потрібний результат". Значить потрібно цей результат, як бюджет, газові контракти і т.п., "путем несложных операций" привести у відповідність. В неї ж глубина мислення як в барижки.
IP: 10.78.0.---
kod123 _ 13.03.2009 16:25
БЮТ - блок дебилов!
IP: 195.78.59.---
Владіс _ 13.03.2009 16:13
Браво, пані Ірино! "Демініціативи" завжди вважалися об'єктивними. Так тримати.
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.