Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Період напіврозпаду

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 77.52.112.---
prodavetc_solodoshiv _ 11.03.2009 18:12
перевірка реєстрації
IP: 80.93.126.---
мистер-Д _ 11.03.2009 17:25
Украина будет единой, когда ней будет управлять такой политик, как Тимошенко! Это действительно ЛИЦО украинского народа!
IP: 195.177.73.---
читателль _ 11.03.2009 16:34
во-первых, шевченко был первым украинцем, который писал стихи на том языке, на котором разговаривало население. я иммею в виду не сам язык даже, а обороты, фразеологизмы и т. д. короче, чтобы было понятно русским - это как высоцкий в россии. и уже поэтому шева - гений.

а вообще - мне смешно спорить с человеком, который не видит разницы между "дияспорным диялэктом" зварыча, довольно банальным украинским пАрубия (а не "пОрубия", и жутким русским акцентом ющенко... и где вас таких тупых берут?
IP: 77.120.36.---
wowan _ 09.03.2009 19:00
Каждое па танцев на Майдане - прибавочка к распаду. Забудем пр майдан и постепенно начнётся нормальная жизнь
IP: 77.123.159.---
AkMurza _ 09.03.2009 11:03
to valery_v

конечно дико извиняюсь... называть шевченка рабом по духу, признак невежества!
умиляет "имперская культура"! это, как? империя, в смысле - государство, тобишь "государственная культура"! круто! не иначе, мон шер ами, у вас томление духа! пассаж о франко и пушкине указывает на то, что пушкин - борец?! надеюсь, вы не это хотели сказать! точнее формулируйте свои мысли:) эпитет "настоящий", применительно к языку неприемлен, всё равно как "настоящая женщина"! дело вкуса и воспитания...
IP: 213.130.23.---
valery_v _ 08.03.2009 22:28
___kv
Ну, приехали!
А тогда, что такое украинский язык?

Т.Г.Шевченко я должен боготворить, только лишь за то, что он был рабом.
Как мило. Давайте назовём его Героем Украины.
IP: 92.249.111.---
_kv _ 08.03.2009 21:51
У Франко - язык украино-польско-румынский, а не украинский. Да и Франко никогда не был крепостным!!!!!!!
IP: 213.130.23.---
valery_v _ 08.03.2009 21:41
Тарас Григорьевич, продукт имперской культуры. Раб по духу. Упадническое направление.
Франко – борец, его язык, как в Росси, русский язык Пушкина.
IP: 92.249.111.---
_kv _ 08.03.2009 21:23
Просите, ошибся! Предыдущий мой комментарий для _читателль
IP: 92.249.111.---
_kv _ 08.03.2009 21:20
To _valery_v

А у кого, кроме Тараса Григорьевича, вы еще сможете дать примеры настоящего украинского языка, а не регионального сленга?
IP: 213.130.23.---
valery_v _ 08.03.2009 18:40
___AkMurza
Ну это же, реальность. Меня можно не замечать, игнорировать. Но я есть. И
не я один. И вопрос был ПОЧЕМУ, почему я агрессивно реагирую.
Окропим мартовский снежок красненьки
IP: 77.123.159.---
AkMurza _ 08.03.2009 18:16
to valery_v

З усього Вами написаного "люблю - не люблю", ключовою фразою є - "рука автоматически тянется к кобуре", ключове слово - "автоматически". Тому, Ваше "почему?" дивує...
Вишкіл! Вишкіл! І ще раз, вишкіл! (рос. - тренеровка!:)
Зігмунд Фройд, батєнька!
IP: 213.130.23.---
valery_v _ 08.03.2009 17:52
08.03.09 04:59 ___читателль
Читаю Франко и Чехова, не люблю Шевченко и Маяковского. Бредбери и Лемм, писатели моей юности. «Рускаго» не терплю, как и «уркаинскю речь» президента, зварыча и порубия. Грушевский – обыкновенная интеллигентная б… И когда я слышу: - дебильный кацап, хохол, жидовская рожа, поляк недорезанный, черонож…. , коммуняка....Не смотря на ОШЫПКИ, у меня рука, автоматически, тянется к кобуре.
Почему?
IP: 77.123.159.---
AkMurza _ 08.03.2009 12:21
Перепис 1989: росіян - 22,1%; 2001- 17,3%; 2013 - 12,5%; 2025 - 07,7%...
Маємо зменшення частки росіян щодесять років майже на 5%. Це пов'язане з двома осн. чинниками: етнічні укр. почали таки формалізуватися українцями (поза мовною ознакою) і збільшенням міграції етнічних рос. до Росії. У разі продовження протиукраїнської політики, кремляді, мають усі шанси пришвидшити цей процес і, тоді, протягом 10-ти наступних років в Україні лишиться хіба 3-5% росіян, до того ж, здебільшого, українізованих.
IP: 95.133.127.---
KADAAD _ 08.03.2009 11:15
Куда добавлен мой комментарий? Не вижу в упор!
IP: 95.133.127.---
KADAAD _ 08.03.2009 11:13
Когда я слышу слово "евроремонт", меня, как профессиональнго строителя, коробит. Этим словом всегда прикрываются халтурщики и с запада и с востока. По видиму нам нужен полный демонтаж, новое проектное задание и строительство с нуля в котором я бы с удовольствием принял участие.
IP: 95.133.127.---
KADAAD _ 08.03.2009 11:12
Когда я слышу слово "евроремонт", меня, как профессиональнго строителя, коробит. Этим словом всегда прикрываются халтурщики и с запада и с востока. По видиму нам нужен полный демонтаж, новое проектное задание и строительство с нуля в котором я бы с удовольствием принял участие.
IP: 95.133.127.---
KADAAD _ 08.03.2009 11:09
Когда я слышу слово "евроремонт", меня, как профессиональнго строителя, коробит. Этим словом всегда прикрываются халтурщики и с запада и с востока. По видиму нам нужен полный демонтаж, новое проектное задание и строительство с нуля в котором я бы с удовольствием принял участие.
IP: 77.122.21.---
читателль _ 08.03.2009 04:59
07.03.09 13:32 ___valery_v
Я ж и говорю - ответ на провокацию... И потом, ежели Вы такой фанат всего "русскага", то ужо хоть бы писали по-русски без ошибок... Неужели сие так трудно????
IP: 213.130.23.---
valery_v _ 07.03.2009 13:32
07.03.09 13:04 ___читателль
А эти мальчики, о чём?

06.03.09 15:49 ___фанат
І коли ви вже ,бидляки кацапські, елементарної культури навчитеся? І що нам з таким сміттям дружити?
06.03.09 15:40 ___Odoakr
___Мое_Мнение, мнение кацапов нас не интересует

IP: 77.122.21.---
читателль _ 07.03.2009 13:04
07.03.09 00:50 ___valery_v - а никто не говорил о русской национальности, говорили о нацистских уродах типа 06.03.09 15:29 ___Мое_Мнение.
IP: 95.132.192.---
abessalom _ 07.03.2009 11:08
Держава - не квартира, а набагато складнІша "конструкція", фунціонування якої має бути продумано ще на стадії її проектування, А так "ліпити", як у нас це робиться, тай ще й комп"ютерами в шпали костилі забивати - то дякувати Богу, що ми ще живі, придурки. Треба доброго головного конструктора знайти і не заважати йому підібрати кадри, організувати роботу і тоді, можливо, через пару років відчуємо якісь позитивні результати. Треба мріяти, але й діяти...
IP: 77.122.76.---
Barrimore _ 07.03.2009 10:42
Запрещенное украинское искусство- www.kolyada.com
IP: 213.130.23.---
valery_v _ 07.03.2009 00:50
___фанат
__Odoakr
17% население Украины русские , по национальности. Будем их стрелять? Или как?
IP: 95.111.227.---
ТВП _ 07.03.2009 00:49
Тоді нам пробували грубо насунути зека, тепер пробують лагідно підсунути Яценюка. Відчуваєте різницю? Не знаю, можливо, нашому народу прийдеться і на ці граблі наступити, я зроблю все від мене залежне, щоб цього не сталося, але якщо і станеться - не смертельно, дитина, поки не обпечеться не знає, що таке вогонь
IP: 95.111.227.---
ТВП _ 07.03.2009 00:46
Підтримую 06.03.09 22:32 ___stefann, з однією поправкою: розриваючи на грудях сорочку за невиконання "обіцянок" Майдану, вони так і не зрозуміли, що таке Майдан. "Лідерам" різних політсил оплаченими майданчиками вдалося відбити у людей бажання виходити на Майдан - це свідчить, що ніхто із них не розуміє, що таке Майдан. Помиляюсь, Мороз напевне відчув. І, маю надію, ще багато хто відчує. Майдан змінив нас і, значить, Україну. Тоді нам пробували грубо насунути зека, тепер пробують лагідно підсуну
IP: 77.52.233.---
хлоя _ 07.03.2009 00:22
Эта Сорбона под всеми статьями пишет про какое-то опытування и якобы про высокий рейтинг Яценюка! Смешно- ведь это марионетка Ющенко и Фирташа!! Разве его можно сравнить с ЮВТ!? Слушайте ,может Сорбона -это сам Яценюк??
IP: 94.27.115.---
noten _ 07.03.2009 00:15
___benidikt
================================
еще один по разнарядке пошел...я бы их банил.... куда модеры смотрят?
IP: 93.170.64.---
stefann _ 06.03.2009 22:39
треба просто любити свою країну, як би цьому не опиралася держава.

Питання: хто чи що є державою?Якщо держава це якась особистість, яку ми самі пронесли на руках до влади – то тоді нічого обурюватись – як в історії „все у нас есть, но нет власти – приди же и правь нами”.Якщо держава це Закон, то чому примхи однієї людини ототожнюються з „національними інтересами”? По-перше, слід роз’яснити, держава – це хто, чи чи держава це що. Питання гідне Гамлета.
IP: 93.170.64.---
stefann _ 06.03.2009 22:32
Анекдотично (хоча що тут смішного), що сьогодні "майданізувались" навіть тодішні опоненти "революціонерів", які свого часу щосили лякали народ неминучим деструктивом, часто теж передаючи куті меду.

Більш того, ті хто тоді виступав проти оранжу і змін, зараз самі намагаються одягнутися у похідні від помаранчевих гасел і замінити собою Майдан. Вчора ПР була проти, сьогодні намагаються замінити коаліцію, начебто, для реалізації ідей Майдану. Хохма)
IP: 95.133.145.---
benidikt _ 06.03.2009 19:40
06.03.09 15:29 ___Мое_Мнение
Из-за того, что эту страну населили воры и мошенники, которые называют себя украинским народом (см. предыдущие мессиджи от народа), это страна должна погибнуть вместе с теми, кто еще сохранил каплю совести. Воровитый, бездарный, хамовитый народец.
В Біблії написано: "не судіть", і взагалі дуже прикро, що представник іншого народу дозволяє собі так писати про Україну і українців. Радує лише те, що таких як Ви МЕНШІСТЬ, подивіться краще на своїх КЕРМАНИЧІВ...
IP: 95.133.145.---
benidikt _ 06.03.2009 19:34
06.03.09 16:08 ___KARPAT
Я не проти, дай Бог, щоб з"явились ті 100 з незазомбованим розумом. Але поки, нажаль їх нема! Бо Яценюк, це не нова постать, а просто МОЛОДА людина зі СТАРОЇ КОМАНДИ. Він був і при Кучмі, в Уряді Януковича і при Ющенку; тож в чому його НОВИЗНА??? А чому, я писав, що Юля - бо зараз Вона найдієвіша. Але я вважаю: всі політики зараз мають об"єднатись і працювати на Україну, хочаб заради самозбереження, нажаль СУМНІВАЮСЬ, що вони так зроблять...
IP: 94.153.114.---
Муса _ 06.03.2009 19:21
БРАВО, АВТОРЕ... АЛЕ... "ЗРИ В КОРЕНЬ",- поучал Козьма Прутков... Усі рекомендації, щодо подолання економічної, соціальної, політичної та конституційно-правової криз - у відкритому листі адвоката МУСІЄНКА, що на сайті kat.in.ua
IP: 89.105.247.---
Kipish _ 06.03.2009 19:01
Якщо хтось думає, що виберуть восени президентом Тимошенко (Януковича, Яценюка, Гриценка...) і він - СТРОГИЙ, АЛЕ СПРАВЕДЛИВИЙ - все вирішить - і сміття будуть вчасно вивозити, і дороги відремонтують, і ...
а самим не треба буде робити НІЧОГО - тільки раз в 5 років прийти на виборчу дільницю, то він дуже помиляється. За свою держами маємо дбати МИ САМІ, і маємо дбати ЩОДНЯ !!!
IP: 89.105.247.---
Kipish _ 06.03.2009 18:55
Слова "мафія", "корупція" не українські. В інших країнах були ті ж проблеми. Але там люди їх вирішили. Революціями, страйками, мітингами , але головне, СВОЄЮ ПОСТІЙНОЮ УЧАСТЮ в житті країни.
Довелось мені в Неаполі бути свідком страйку-мітингу жителів з вирішення проблеми вивозу сміття - а брали участь там не один десяток тисяч людей у вирішенні, здавалось би такого відносно невеликого питання. І не до Берлусконі люди прийшли, а до свого мера!!!
IP: 89.105.247.---
Kipish _ 06.03.2009 18:49
ExAngel
"Що робити?" Так що, авторе?" -
КОЖНОМУ починати з МАЛОГО !!!
З ЖЕКу, з райради, з міста - не президент чи прем'єр повинен вирішувати питання вивозу сміття чи міняти труби.
Про Черновецького (Добкіна, Садового, Гурвіца...) пишуть багато.
А ДЕ ЩОДЕННІ мітинки перед меріями ? А з ЖЕКами все порядку?

Чи хтось думає, що ось варто вибрати насправді чесних (професійних, патріотів....) в ВР чи Президентом і ВСЕ вирішиться якщо не через тиждень, то за місяць?
IP: 89.105.227.---
kycja _ 06.03.2009 18:21
__Сорбонна
Це часом не ви особисто опитування проводили, та ще й за свої кошти? Чи може вас Фірташ спонсорнув? Що за казочки про сірого бичка ви розказуєте? Які студенти, якого ВУЗу і на якому Заході підтримують Яценюка?
IP: 77.123.159.---
AkMurza _ 06.03.2009 18:19
Новий "євроремонт" - нова провокація: "Народний Рух "Третя Республіка". При цьому Громадянське Об'єднання "Третя Республіка" вже давненько таки існує. Ця громадська організація була зареєстрована у стольному граді Києві ще 25 грудня 2008 р. Двох орг. з однаковою назвою (в індивідуальній частині назви), а саме "Третя Республіка" існувати не може. Громадянське Об'єднання "Третя Республіка" не має нічого спільного зі згаданим "Народним Рухом", то ж виникає запитання: навіщо та кого дурять?
IP: 77.120.128.---
akvn _ 06.03.2009 18:18
Ющенко та його шобло плюндрують Україну прикриваючись націоналістичною демагогією. Більше шкоди ніж вони ніхто україні не зробив, навіть кучма.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.