IP: 91.124.46.---
zul _ 13.04.2009 10:16
Чим раніше відбудуться вибори Україні , тим скоріше народ зазнає
кращого життя за терішнього Примєра , а за майбутнього Призидента Ю.Тимошенко.
IP: 91.124.57.---
ComVas _ 11.04.2009 16:46
"Ще один Ярослав, Мудрий".
IP: .---
Святая _ 09.04.2009 12:16
Сейчас президент уже почти выдавлен на обочину финансово-промышленной политики: чем раньше состоятся выборы, тем легче будет премьеру обещать своим союзникам новые преференции.
IP: .---
Святая _ 09.04.2009 12:15
Юле пока удается отбивать все атаки команды Ющенко и понемногу перетягивать на свою сторону украинский бизнес, который категорически не доволен итогами «оранжевой революции».
IP: .---
Святая _ 09.04.2009 12:14
Причины переноса выборов, как и почти вся остальная политика на Украине, лежат не в сфере взаимоотношений Тимошенко и Ющенко, как это может показаться. Украинская политика сегодня – это борьба за остатки украинской экономики. И в этой борьбе, я думаю, победит Тимошенко.
IP: 10.0.19.---
again _ 08.04.2009 16:06
Питання журналіста чіткі та професійні, Відповіді нашого гостя достатньо відверті. Він добре розуміє головну причину негараздів в країні. Першим повинен піти на поступки президент, тим більше, що його карта вже бита...
IP: 192.168.184.---
тимасик _ 08.04.2009 13:26
однозначно, нужна новая власть, котороя не будет гнаться за рублем, а сможет что-то создать стоящее, например, работать в направлении улучшения инвестиционного климата в стране. ведь неужели кому-то еще не понятно, что с миллиона можно гораздо больше получить, нежели со сто тисяч....
IP: 192.168.184.---
promok2 _ 08.04.2009 13:24
складываеться вообще такое мнение, что у нас в политике все мечуться от одного к другому!!!можно сегодня ориентироваться на Европу-вперед, все изображаем бурную деятельность в этом отношении, модно будет "дружить" с Россией - все будем изображать деятельность в этом направлении!
IP: 192.168.184.---
lyha _ 08.04.2009 13:19
"Кілька років тому після помаранчевої революції ви з захопленням говорили про президента Ющенка. Чи не змінилася за ці роки ваша позиція?
- Президент Ющенко зробив велику послугу своїй країні. Він чітко зорієнтований у бік Європейського Союзу, і моє захоплення ним не змінилося." - серьезная работа, как для президента! быть ориентированым на Европу и уничтожать те связи, которые были до него!!!Президен сделает услугу, если оставит страну в покое!
IP: 192.168.184.---
mts _ 08.04.2009 13:15
тут свое между собой поделить не можем, а в Европе еще и другие будут властвовать???что ж тогда делать нашим политикам, ведь "без куска хлеба остануться"!
IP: 192.168.184.---
prorok2012 _ 08.04.2009 13:13
можно считать, что Украина уже в Европе!!!какой бред! неужели не понятно, что с такими подходами к решению любых проблем и вопросов, как у нас, нас никто там не ждет!
IP: 94.248.59.---
vov_t _ 08.04.2009 13:13
Тимошенко не проти об'єднання, але Ющенко гальмує!
IP: 10.1.40.---
марго2 _ 08.04.2009 11:28
Дійсно, політикам України треба об"єднатись хоча б заради вирішення економічної кризи. У БЮТі це розуміють. А ось чому не розуміють у Ющенка?
IP: 194.44.127.---
Taraslt _ 08.04.2009 11:13
"andryk
Мудро говорить пан Ганс-Герт. Але краще б Європа нас не повчала, а допомогла матеріально"
Нічого мудрого у просто речах на публіку відсталої країни східної Європи а скоро російського сателіта не бачу.
Досить гнути лінію прхачів матеріальних допомог. Мені соромно за вас. В України є всі ресурси тльки вони не в народу. Прийти і взти свої ожливості свої робочі місця і своє право будувати заводи іне дозволяти викачувати з нашої території наші ресурси.
А ти йди проси, позор нації..
IP: 194.44.127.---
Taraslt _ 08.04.2009 11:10
Набридли ці поради замісь співпраці і конкретних кроків Європи. Крім того Ющенко з Тимошенко й так не дуже сваряться. А тим більше не вони бідують, їм і так не погано навіть по деклараціях не то що по автомобілях і одежі видно з обстановкою віл. Народу погано і радити треба якщо дійсно добра бажають щоб йому стала легше а не Ющенко з Тимошенко комфортніше і стриманіше вели конкуренцію за владу і право приватозовувати, перепродувати Україні газ.
http://sites.google.com/site/ukrainianquestion
IP: 192.168.2.---
andryk _ 08.04.2009 10:29
Мудро говорить пан Ганс-Герт. Але краще б Європа нас не повчала, а допомогла матеріально. Наприклад, в облаштування східних кордонів України. Тоді й до ЄС нам було б швидша дорога. Бо про яку відкритість західних кордонів можна говорити, коли на сході - "прохідний двір". А щодо єдності політичних сил - теж слушно. Але навколо чого їм обєднюватись? Занадто глибокі морально-етичні й історичні розбіжності між політиками сходу й заходу країни
IP: 94.179.161.---
Круч _ 08.04.2009 09:55
___просто_Та
Дійсно, політикам України треба об"єднатись хоча б заради вирішення економічної кризи.__так-так, дружньо взятись за руки і піти з політичної арени Укриїни, а ще краще виїхати з неї і непозоритись перед усім світом.
IP: 91.124.232.---
_Tery_ _ 08.04.2009 09:50
Что ж, европейцы могут позволить себе восхищаться Ющенко только за то, что он ориентирован на них. Украинцам почему-то хотелось бы большего. А этого большего, увы и ах... нету!
IP: 91.124.232.---
_Tery_ _ 08.04.2009 09:50
Что ж, европейцы могут позволить себе восхищаться Ющенко только за то, что он ориентирован на них. Украинцам почему-то хотелось бы большего. А этого большего, увы и ах... нету!
IP: 91.124.232.---
_Tery_ _ 08.04.2009 09:49
Крайне сложно достичь взаимопонимания с человеком, чей ручной сантехник постоянно ставит палки в колеса антикризисным и другим программам.
IP: 95.133.28.---
Сергій_Трегубенко _ 08.04.2009 09:27
08.04.09 00:00 ___ТВП
07.04.09 16:39 ___Сергій_Трегубенко
Підтримую повністю, але, на мій погляд, УП пропонує товар, який користується попитом. Подивіться на коментарі, рідко побачиш свіжу думку, або взагалі думку. Здебільшого пустий текст працівників штабів. За що їм платять гроші? Яка ефективність цих коментарів? Як Ви думаєте?
Думаю, редакційна політика УП підпорядковується загальній логіці. Тобто, складається з популярного і прогресивного. Популярне задовольняє сьогоднішній попит, прогресивне формує завтрашній. Хоча найбільшим попитом користується позавчорашня, добре всіма опанована тематика, насправді визначальною, іміджоутворюючою є прогресивна. Схема така – новітнє створює престижний імідж виданню, незважаючи на мінімальну кількість коментарів. «Пережовані» теми у іміджовому виданні створюють у коментуючих відчуття причетності до чогось передового. Отак редакція і балансує.
Ну а даний матеріал, ні розуму, ні емоціям. З тим же успіхом кореспондент могла розпитувати про тамтешню погоду.<
IP: 95.132.71.---
saanyk _ 08.04.2009 08:52
«Наша порада, щоб президент Ющенко та прем’єр Тимошенко порозумілися».
Для цього потрібно було бути однією командою ще після Майдану і на наступних виборах був би можливим російський варіант: Тимошенко - президент, Ющенко - прем'єр.Нажаль шанс було давно втрачено, Ющенко зразу почав думати про другий термін, наробив помилок, втратив народну підтримку. Україні потрібен президент, який здатний долати труднощі, вражати всіх своєю працездатністю, що і демонструє Ю.Тимошенко.
IP: 195.189.47.---
просто_Та _ 08.04.2009 06:10
Дійсно, політикам України треба об"єднатись хоча б заради вирішення економічної кризи. У БЮТі це розуміють. А ось чи розуміють у Президента?
IP: 195.189.47.---
рапира _ 08.04.2009 06:09
Тимошенко готова хоть с самим чертом помириться и найти общий язык, только чтобы спасти Украину. Но Ющенко, как всегда, не настроен на диалог. Он идет напролом, к выборам, и плевал он на страну
IP: 93.180.227.---
ТВП _ 08.04.2009 00:00
07.04.09 16:39 ___Сергій_Трегубенко
Підтримую повністю, але, на мій погляд, УП пропонує товар, який користується попитом. Подивіться на коментарі, рідко побачиш свіжу думку, або взагалі думку. Здебільшого пустий текст працівників штабів. За що їм платять гроші? Яка ефективність цих коментарів? Як Ви думаєте?
IP: 93.72.218.---
bananas _ 07.04.2009 22:46
07.04.09 22:34 ___Сергій_Трегубенко
Тут нема чого аналізувати - все ясно! Ясно, що Ющенко має свої, особисті цілі, що не пов"язані з життям країни. То не ліз би у президентське кріселко!
IP: 95.133.28.---
Сергій_Трегубенко _ 07.04.2009 22:34
07.04.09 21:49 ___bananas
Кто уже только не советовал Ющенке найти общий язык с Тимошенко... Он все равно не понимает, какой позор!
Спробуйте проаналізувати їхні цілі та потреби суспільства. І всілякі запитання про спільну мову відразу відпадуть.
IP: 93.72.218.---
bananas _ 07.04.2009 21:49
Кто уже только не советовал Ющенке найти общий язык с Тимошенко... Он все равно не понимает, какой позор!
IP: 94.179.31.---
Tsym _ 07.04.2009 20:55
Примирення між Ющенком і Тимошенко повинні мати не тільки дипломатичний характер, але й дієвий, адже якщо їхня мета це народ і його „нормальне” життя, то кожна з сторін повинна це усвідомлювати, і діяти, як це робить Юлія Володимирівна, а не пускати все навмання!
IP: 66.230.230.---
масыр _ 07.04.2009 20:26
на фиг надо с полоумным ющом объединяться – он же невменяемый человек и как политик давно труп. Ничего, выборы не за горами. Тимошенко станет президентом и все станет на свои места.
IP: 78.142.140.---
бюрократ-с _ 07.04.2009 20:26
поттеринг косит под наивняк? Какое ещё объединение между Ющенко и Тимошенко? Юля из пепелища, устроенного Ющом страну старается поднять. А они – объединение.
IP: 78.142.140.---
фігня _ 07.04.2009 20:25
Ха. Зараз прям ющ все кине і почне об”єднуватися з Тимошенко заради боротьби з кризою. Він же ж так старанно країну до неї вів, не менш старанно заважає Тимошенко з неї виводити країну... А тут таке – уся важа президентська робота насмарку.
IP: 78.142.140.---
ирина_меч _ 07.04.2009 20:23
Ющенко и тут не смог без вручения ордена обойтись. Прямо мания какая-то. Лечиться надо, Виктор Адреевич
IP: 93.72.218.---
лидия55 _ 07.04.2009 19:14
"Президент Ющенко зробив велику послугу своїй країні. ..." - це пряма мова і оцінка нашого президента спікером европарламенту. І це все... Дуже стримано, дуже... Замислитися треба Ющенку!
IP: 91.207.204.---
JoeBlade _ 07.04.2009 19:14
Выборы - единственная возможность для наступления политического мира в стране, причем не только президентские, а и парламентские, только вычистив помаранчивую стаю всем скопом мы добьемся ощутимых результатов.
IP: 10.16.254.---
потапчук _ 07.04.2009 18:36
Так, консолідація політичних сил зараз просто необхідна, але союзу не існує, коли на поступки йде тільки одна сторона, а інша в той час їздить по Україні та критикує союзника.
IP: 10.16.254.---
ла-ла-ла _ 07.04.2009 18:33
Президентские выборы все раставят на свои места. Я верю, что Юля даст этому "впитавшему в себя деньги Пинчука-Фирташа" Яценюку фору
IP: 194.44.18.---
suspiria _ 07.04.2009 17:55
07.04.09 17:30 ___Krechinsky
Считаю наоборот, черезчур оптимистичен. 20%!
Ни Ющенко ни Тимошенко никогда не пойдут на мировую ни друг с другом, ни с кем. Насчет Юлии Володимиривни скажу больше - скорее тигр откажется от мяса, чем она откажется от власти.
Даю 100% из 100%. Гетьманы...
IP: 93.170.64.---
Krechinsky _ 07.04.2009 17:30
Может я чересчур пессимистичен, но я не дам и 20% из 100 что Ющенко пойдет на мировую с кем либо вообще.
07.04.09 16:39 ___Сергій_Трегубенко
Судя по тому как господин Поттеринг отвечал на вопросы – ему вообще какие либо интервью не нужны. Скорее всего потому, что Европа, хоть она и так откровенно заигрывает Тимошенко, не хочет официально объявлять о своих симпатиях к кому либо.
IP: .---
neonov _ 07.04.2009 17:14
Які вони наївні!
"Це буде вигідно країні. " - Це не про українців!
В країні криза, а Ющенко працевлаштовує себе пожиттєво сенатором! Тхір гірший за Кучму! Навіть той до такого не додумався!!!
IP: 95.133.91.---
Сергій_Трегубенко _ 07.04.2009 16:39
Прохання до всіх кореспондентів УП, пам’ятати, що Україна, це не тільки її лідери, котрих зовсім недавно питали про те, скільки їм заплатити, щоб вони з"їхали звідси назавжди.
В даному інтерв’ю мова йде про владу. Ми що самі не знаємо, як влада повинна себе поводити і що робити? Ну а чому, приміром, не попитати, чим їхні партії відрізняються від наших, чому їхні люди обирають тих хто працює, а не тих хто гризеться, яка у них роль виборця і яка влади, що б їхні люди робили в нашій ситуації, за рахунок чого їхні люди собі забезпечують високий рівень життя, і хто забезпечує влада чи люди, яка роль віри, знань, світогляду, ідеології?
Ну можна ж було розкрутити отого Поттерінга і зробити чудовий, цікавий і корисний матеріал! А так, немов з під палки, хочете інтерв’ю, нате та відчепіться…
IP: 93.73.179.---
Trina _ 07.04.2009 16:35
Дохлый номер. Их не надо мирить. Их надо как можно скорее отстранять от власти. Поигрались - и хватит! Пусть дадут дорогу другим! Юща убрать путем президентских, а Тимошенко - парламентских!
IP: .---
Svetlashka _ 07.04.2009 16:27
Юлия владимировна ради Украины готова с самим чертом объедениться!!!!!
Только Ющенко этого никогда не оценит!
И Ганс реально понимает, что союз с ЕС это очень хорошо, но Юля умная женщина и старается остаться с Россией в хороших отношениях не смотря ни на что!!!!
IP: 91.197.252.---
Barrimore _ 07.04.2009 16:16
Запрещенное украинское искусство- www.kolyada.com
“Всякая власть является насилием над людьми и что настанет время, когда не будет власти ни кесарей, ни какой-либо иной власти. Человек перейдет в царство истины и справедливости, где вообще не будет надобна никакая власть.” www.kolyada.com