Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

БЮТ "відкриває" списки

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 172.16.2.---
Спейс _ 13.05.2009 14:30
13.05.09 00:53 ___boomy
"ЗАКОН ОБ ОТЗЫВЕ ДЕПУТАТОВ ВСЕХ УРОВНЕЙ"

Собственно открытые списки, мажоритарная система и т.п. как раз для этого и нужны. Если вы проголосуете за конкретного человека, то ему можно и недоверие свое высказать, а затем отозвать. Вообщето можно разработать и механизм отзыва партии, но, боюсь, это будет чересчур сложно, хотя можно обсудить... ;-)
IP: 172.16.2.---
Спейс _ 13.05.2009 14:26
12.05.09 23:27 ___Gelen
"что такое открытые списки"

Да уж... сообщения постят все, а в вопросе никто так и не разбирался... обидно. :-(
Закрытый список - голосуем за партию, даем ей N мест, туда садятся те люди, которых назначила партия.
Открытый список - голосуем за конкретных людей из списка, сформированного партией, если поддержали человека, он садится на место в парламенте, если нет, его там никогда не будет, вне зависимости от воли партии.
IP: 77.52.52.---
semen413 _ 13.05.2009 09:47
Ми шукаємо небайдужих!

Якщо ти вважаєш себе людиною и громадянином! Якщо тебе, так само як і нас, обурює безвідповідальність та байдужість влади до проблем народу України! Якщо ти віриш у зміни - не залишайся (сам) на сам із собою - ти потрібний нам! Ти потрібний Україні! Ми чекаємо Тебе! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: 77.52.227.---
boomy _ 13.05.2009 00:53
Ну ,люди,и поехали же вы все крышей-читаю и умиляюсь:да нас.....ть на списки-закрытые или открытые!!!!! СУТЬ в другом:в ответственности власти!!!Были уже и "бандитам тюрьмы", и отказ от неприкосновенности, и обещанный " УКРАИНСКИЙ ПРОРЫВ"!!!!!!! ЗАБЫЛИ ВСЕ?!! А " ТЕНДЕРНАЯ ПАЛАТА" под крышей БЮТ ничему не научила?!!! Да ВСЕ эти 450 рыл в раде-живут давно при коммунизме.Все эти дрязги-для домохозяек с ПТУшным образованием! Панацея одна- ЗАКОН ОБ ОТЗЫВЕ ДЕПУТАТОВ ВСЕХ УРОВНЕЙ .С процедурой отзыва.
IP: 77.52.227.---
boomy _ 13.05.2009 00:38
Ага! Тимошенко Вам всем наработает! Мастерица грязных интриг и словоблудия.
IP: 94.178.86.---
Gelen _ 12.05.2009 23:27
"При любом раскладе открытые списки должны оставаться самими собою, а не тем, чем их
пытаются выставить."
***
Хорошо бы уважаемый автор, вместо тупоумной критики тупоумных прожектов, изложил
наконец ( наконец - потому что пока никто не соблаговолил четко объяснить, что такое
открытые списки "сами по себе", т.е. их структуру и механизмы формирования, обработки
и учета) как быть должно.

Попытки "выставить" эти списки как очевидную панацею - очевидный признак некомпетентности.

IP: 213.130.21.---
semen413 _ 12.05.2009 18:38
Ми шукаємо небайдужих!

Якщо ти вважаєш себе людиною и громадянином! Якщо тебе, так само як і нас, обурює безвідповідальність та байдужість влади до проблем народу України! Якщо ти віриш у зміни - не залишайся (сам) на сам із собою - ти потрібний нам! Ти потрібний Україні! Ми чекаємо Тебе! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: .---
Svetlashka _ 12.05.2009 17:38
12.05.09 16:26___умб
Полностью с Вами согласна!!!! Они не то чтоб ничего не делают, так еще и Юле мешают что-то делать!!!! И все что предлагается ее командой - плохо, но через пару месяцев они перехватывают ее идеи и представляют как свои!!!! Позорники бездарные
IP: 93.72.175.---
умб _ 12.05.2009 16:26
Ну-ну, зато Ющенко с Януковичем только говорят, что они за открытые списки, но при этом ничего для этого не делают - ни законопроектов, ни инициатив, только одни разговоры. И своими разговорами они все равно ничего не изменят. И их такие разговоры вряд ли означают, что они действительно готовы к этому. Так что не надо Януковичу съезжать на БЮТ
IP: .---
Svetlashka _ 12.05.2009 15:59
Мне кажется этот законопроект имеет право на жизнь!!!! И я уверенна, что у каждой партии найдется несколько человек кандидатуру которых они высунут на выборы!!!! Это люди которые реально работали в течении всего времени и им нечего бояться!!!! И я уверенна, что в списках БЮТ число таких людей больше чем ДВА!!!! Но учитывая ту ситуацию, что в других партиях нечем похвастаться, то пусть хоть столько подадут)))))
IP: 193.110.17.---
Сумская _ 12.05.2009 14:06
БЮТ - політична сила, котра активно займається вирішенням проблем, котрих завдала економічна криза! Їх авторитет завойований доцільними вчинками для країни!
IP: 193.201.206.---
semen413 _ 12.05.2009 13:42
Ми шукаємо небайдужих! Якщо ти вважаєш себе людиною и громадянином! Якщо тебе, так само як і нас, обурює безвідповідальність та байдужість влади до проблем народу України! Якщо ти віриш у зміни - не залишайся (сам) на сам із собою - ти потрібний нам! Ти потрібний Україні! Ми чекаємо Тебе! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: 193.110.17.---
Сумская _ 12.05.2009 10:51
Президент хоче поставити себе як відповідального главу держави але його слова не підтверджуються в діях, а інтриги з його сторони проти БЮТ є проявом некоректної поведінки!
IP: 91.124.125.---
NINA_RICCI _ 11.05.2009 23:38
11.05.09 21:49 ___krabat-m
.А він...непевний і замкнутий, недолугий і повільний...
а він таки такий і є наш президент, якби це не чіпляло ваші почуття і як би мені не хотілося їх зачепити.
IP: 91.124.125.---
крабат-м _ 11.05.2009 23:35
11.05.09 21:49 ___krabat-m
Сталося як гадалося, відповіді так і нема і не знайдеться, бо її таки нема, якби ти не намагався викрутитися шляхом своїх високоінтелектуальних відходів від суті розмови

"А він...непрошмандовка...Вже немало:)" ...По вашому якщо ющенко не прошм-ка, то це вже немало??????? ММММДааааааа мені вас шкода, брате.......
IP: 91.124.125.---
плющенко_ _ 11.05.2009 23:30
11.05.09 21:38 ___krabat-m
що вам знати про проникливість? .вашому ющефанатному кодлищу так точно ні!
І не откорвенням це все називається, а чистим примітивізмом думок....
І не сльозітся ,бо українські матері та їхні діти в порядку.
IP: 91.124.125.---
крабат-м _ 11.05.2009 23:13
11.05.09 21:33 ___krabat-m
Брате, ти такий ввічливий, що я диву даю.....ющенко тренінги з Балогою проводив? Це ви завтра по шаблону всі такі ввічливі станете??? Та вже українцям від вашої ввічливості не холодно не жарко..........на пасіку вас всіх.
IP: 91.124.125.---
NINA_RICCI _ 11.05.2009 23:06
11.05.09 21:33 ___krabat-m
Вельми вельми і ще раз вельми шановний пане, я ретельно відслідковую всі ваші коменти і чітко видно що все таки до Ющенка ви таки не байдужі.....а щодо мого смішного чи то радісного ніка, ....аби вам на втіху.
IP: 92.49.203.---
vov_t _ 11.05.2009 22:21
11.05.09 21:49 ___krabat-m
а що корисного для народу зробив Ющенко?
IP: 94.74.72.---
Ветрюган _ 11.05.2009 21:52
а мне интересно узнать, как это будет технически происходить..... изберательный бюллетень будет метров 100 не меньше....
IP: 93.72.182.---
krabat-m _ 11.05.2009 21:49
11.05.09 21:35 ___крабат-м
11.05.09 19:51 ___krabat-m
"...ти не коментами своїми смішиш, а своєю сліпою любовю до юща..."

Ха-ха-ха..."сліпою любов"ю"...Загадка для юлефана...Ну чим ще можна пояснити нелюбов до коханої дупи...От він і вона: вона - така щира, така переконлива, така полум"яна...така цілеспрямована...А він...непевний і замкнутий, недолугий і повільний...Але провсе: вона прошмандовка і воровка...Ну як приміром ти...А він...непрошмандовка...Вже немало:)
IP: 93.72.182.---
krabat-m _ 11.05.2009 21:38
11.05.09 21:27 ___плющенко_
11.05.09 19:56 ___krabat-m
"То вас там виявляється недоростків..."

О...Ще багато одкровень і тайн відкриється перед Вашою проникливістю при вивченні коментарів і постів на УП...І як Ви це ловко і точно про вождя...особливо про матір і дитинку...Рве душу...Видавлює сльзу...
IP: 91.124.125.---
крабат-м _ 11.05.2009 21:35
11.05.09 19:51 ___krabat-m
Ой брате найбільше ти не коментами своїми смішиш, а своєю сліпою любовю до юща....я вже не раз тебе питав, що він хорошого для тебе зробив чи для твого народу, чи то для твоїх рідних та просто близьких людей??? Не думаю що відповідь у тебе знайдеться.
IP: 93.72.182.---
krabat-m _ 11.05.2009 21:33
11.05.09 21:24 ___NINA_RICCI
11.05.09 19:51 ___krabat-m
"...минулої нашої переписки мій нік вам подобався, а сьогодні вам смішно..."

Прошу вибачення ,вельмишановна пані.Мені і сьогодні Ваш нік дуже подобається і абсолютно несмішить...У своєму попередньому коменті я випадково вжив слово "смішить" замість "радує"...Ющенко немій кумир...непривчений ...Аще більше веселять мене люди, які здатні кумирів собі творити...Але погоджуюсь: збиткуватись над такими неварто...А от втриматись неможу...
IP: 91.124.125.---
_13м_ _ 11.05.2009 21:32
11.05.09 20:28 ___val_lav
Повністю з вами погоджуюсь. Адже реально кандидатів від кожної партії 450 і про всіх знати це ані з теоретичної ані з практичної точки зору неможливо. Завжди лідер виступає лицем тих всіх людей що стоять за ним.
IP: 91.124.125.---
плющенко_ _ 11.05.2009 21:27
11.05.09 19:56 ___krabat-m
То вас там виявляється недоростків беруть на УП чергувати та по шаблону писати, там же багато ума не треба тай де йому взятися. Вистачить подивитися на вашого вождя і все стає зрозуміло.....ну тіпа яка мати така й дитина.
IP: 91.124.125.---
NINA_RICCI _ 11.05.2009 21:24
11.05.09 19:51 ___krabat-m
А на що ви вчилися, шановний пане, ну крім звичайно людей смішити?! Памятається мені,минулої нашої переписки мій нік вам подобався, а сьогодні вам смішно. Хоча мені не жаль, смійтеся на здоровя довше житимете і ваш кумир ющенко нехай живе довго, тільки не на посту президента.
IP: 81.30.165.---
val_lav _ 11.05.2009 20:31
Тому подібні статті розглядають тільки теоретично можливі переваги. І не дають більш широкого системного осмислення і аналізу новомодної "іграшки" як складової частини суспільних процесів.
IP: 81.30.165.---
val_lav _ 11.05.2009 20:28
_13м_
БЮТ "відкриває" списки
В даному випадку найлегше всього неуважно прочитати статтю, не думати власним розумом і зробити несвої висновки. Краще всього засуджувати, а щось самому зробити.

Відкриті списки - це чергова безглузда ідея, як брязкальця і блискучі предменти індіанцям. Немає ідеальних систем. Все засноване на добровільному бажанні дотримуватись правил, визначених законами і моральними устоями. Інакше можливо обійти будь-яку правильну систему. І не потрібно на ній зациклюватись
IP: 91.124.231.---
тутживу _ 11.05.2009 20:27
Багато буквв не осилив!
автору прохання писати простіше!
IP: 93.72.182.---
krabat-m _ 11.05.2009 19:56
11.05.09 19:40 ___плющенко_
11.05.09 18:13 ___krabat-m
"... а то ти ще однокласнікі не переріс..."

Я дядя до однокласників ще недоріс...так що треніруйтеся...думати.
IP: 93.72.182.---
krabat-m _ 11.05.2009 19:51
11.05.09 19:44 ___NINA_RICCI
11.05.09 17:23 ___krabat-m
"...Пане, не смішіть такими коментами народ..."

Хто на що вчився...Хто смішить народ коментами а хто ніками.
IP: 91.124.125.---
_13м_ _ 11.05.2009 19:49
БЮТ "відкриває" списки
В даному випадку найлегше всього неуважно прочитати статтю, не думати власним розумом і зробити несвої висновки. Краще всього засуджувати, а щось самому зробити.
IP: 91.124.125.---
NINA_RICCI _ 11.05.2009 19:44
11.05.09 17:23 ___krabat-m
Ви краще розкажіть про ющенківський авторитет, 2%.....от вже авторитет.....йому бідному з таким рейтингом точно надіятися нема на що...Пане, не смішіть такими коментами народ...
IP: 91.124.125.---
плющенко_ _ 11.05.2009 19:40
11.05.09 18:13 ___krabat-m
А таких як ти є не те що сотні.... цілі тисячі ходять......
......і я то думаю звідки в тебе ці дитячі максималістські наклонності а то ти ще однокласнікі не переріс....
я так розумію ющ судя по ваших коментах детскіх бере всіх .....детей.
IP: 93.72.182.---
krabat-m _ 11.05.2009 18:13
11.05.09 17:29 ___val_lav
krabat-m
"Я Вам ще до Вашого "оновлення чи оздоровлення" писав..."

Таких як ти тут десятки ходять, нема більше клопоту що зважати на той чи інший нік...Тут тобі не "одноклассніки"...
IP: 81.30.165.---
val_lav _ 11.05.2009 17:29
krabat-m

Я Вам ще до Вашого "оновлення чи оздоровлення" писав, щоб не старались мене зачепити чи звертатись - з психічнохворими не спілкуюсь, окрім цього нагадування. Тому не відповідав до цього часу на жодний з Ваших коментарів. І в подальшому буду робити те саме.
IP: 93.72.182.---
krabat-m _ 11.05.2009 17:23
11.05.09 16:52 ___val_lav
"Дебіли, на жаль іншого сказати про таких як Н Бойко неможливо..."

...дебіли стдять у БЮТі...Вже не знають що і придумати аби заграбастати ту владу...розуміють,що надіятись на фалений "авторитет" марухи тепер марно.
IP: 80.73.6.---
ЛЛА _ 11.05.2009 16:55
Какая разница открытые или закрытые списки? Кто может знать всех кандидатов, если каждая партия предлогает их аж по 450 челов. Или они сильно высоко о себе думают или вообще не понимают, что едицы людей в стране интересуются политикой, а все остальные больше 5-10 человек, какой-то уважаемой ими партии, никого не знают.Поэтому всё равно будут голосовать за лидеров партий. Кому нужна эта мышиная возня? Лучше бы приняли закон об отзыве депутатов, хоть какая-то была бы польза.
IP: 81.30.165.---
val_lav _ 11.05.2009 16:52
Дебіли, на жаль іншого сказати про таких як Н Бойко неможливо, хоча є ще варіант - куплені, подібні автору мовчать про просту арифметику "відкритих списків". Якщо у виборах зареєстровано 20 партій і кожна виставить по 20 кандидатів, у бюлетені буде 400 чоловік. Це шлях до махінацій, спотрворення вибору. Тому такі як Н Бойко так ратують за "відкриті списки". Все будуть вирішувати адміністративний ресурс і гроші.
IP: 194.44.241.---
morih _ 11.05.2009 15:29
всі стараються розмовами про відкриті списки відволікти виборців від головного питання як ми будемо КОНТРОЛЮВАТИ І ВПЛИВАТИ на тих кого вибрали для того щоб заставити депутатів виконувати свої програми і обіцянки виборцям необхідно мати МЕХАНІЗМ ВІДКЛИКАННЯ депутатів що втратили довіру виборців головне не як вибрати а як вигнати нездару і злодія
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.