Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Хто сказав – "Війна скінчилась в 45-му"?

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 95.133.140.---
Сергій_Трегубенко _ 14.05.2009 13:33
14.05.09 12:12 ___korin3
Вот, наконец, добрались до сути.
Скажу больше - мне кажется, что человек, который молотит головой о кирпичную стену - есс-но, с гуманной, благородной и прочая целью - с точки зрения общечеловеческой морали все равно должен пройти независимое тестирование для поступить в вуз.
... и не прагнення - заблуждения.

Те, до чого я прагну, є нормою у всьому цивілізованому демократичному світі. І забезпечує дуже добре життя. Тобто, демократичний світогляд вже давно витримав всілякі іспити, котрі тривали віками. А от тоталітаризм, пустивши народу кровушки, завжди розпадався. Які ще іспити потрібні?
IP: 193.201.206.---
semen413 _ 14.05.2009 12:13
Ми шукаємо небайдужих!

Якщо ти вважаєш себе людиною и громадянином! Якщо тебе, так само як і нас, обурює безвідповідальність та байдужість влади до проблем народу України! Якщо ти віриш у зміни - не залишайся (сам) на сам із собою - ти потрібний нам! Ти потрібний Україні! Ми чекаємо Тебе! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: 94.178.217.---
korin3 _ 14.05.2009 12:12
14.05.09 10:26 ___Сергій_Трегубенко
Я веду мову про український народ, Ви – про якесь било. Я прагну зробити його більш освіченим, Ви – знайти погонича.

Вот, наконец, добрались до сути.
Скажу больше - мне кажется, что человек, который молотит головой о кирпичную стену - есс-но, с гуманной, благородной и прочая целью - с точки зрения общечеловеческой морали все равно должен пройти независимое тестирование для поступить в вуз.
... и не прагнення - заблуждения.
IP: 95.133.140.---
Сергій_Трегубенко _ 14.05.2009 10:26
14.05.09 09:59 ___korin3
Да, об этом Вы и пишете все время, хотя даже для пиара ента мысля не годится - "народ" НЕ МОЖЕТ думать, хотя, по-вашему - должен...
Не пора ли уже переходить на более разумный уровень и заметить, что "народ" как стадо, хоть и составляет большинство населения, но мало на что влияет?....

Я веду мову про український народ, Ви – про якесь било. Я прагну зробити його більш освіченим, Ви – знайти погонича.
Абсолютно різні прагнення.
IP: 94.178.217.---
korin3 _ 14.05.2009 09:59
13.05.09 13:20 ___Сергій_Трегубенко
Я ж веду мову трохи про інше, про те, що народ повинен думати і робити, щоб собі здобути гарне життя, а не благодійникам з пакетом гречки.

Да, об этом Вы и пишете все время, хотя даже для пиара ента мысля не годится - "народ" НЕ МОЖЕТ думать, хотя, по-вашему - должен...
Не пора ли уже переходить на более разумный уровень и заметить, что "народ" как стадо, хоть и составляет большинство населения, но мало на что влияет?....
IP: 95.133.248.---
Сергій_Трегубенко _ 14.05.2009 09:44
14.05.09 09:02 ___Maeshka22
Слухай "автор" невже ти правда вважаєш, що жиди зробили менше злого для України ніж сьогоднішні партії. Я сподіваюсь, що то ти знаєш хто такі Ленін, Троцький, Каменев, Зіновьев? - це зграя жидів яка влаштувала голодомор 33, ГУЛАГ, громадянські війни, винищення генофонду України. А ти знаєш національності керівників сьогоднішніх партій отож

Maeshka22, в Україні українці є? Допоможіть їм стати такими освіченими і розумними, щоб ніхто, ні євреї, ні чистокровні українські нахаби, не могли паразитувати на них. Доки українці неосвічені, Ви не зможете їх захистити. Неосвіченість, як СНІД – будь-яка інфекція наносить шкоду. Буде освіченість, високий рівень культури – ніхто шкоди не нанесе. Чим можна пояснити відмову йти шляхом розуму? Нездатність українців бути розумними? Чи відсутністю тих, хто їх може навчити? Ми що, здатні тільки називати когось розумнішим від себе і ненавидіти їх. Чи не ганебно це, чи не принизливо?
IP: 91.208.145.---
Maeshka22 _ 14.05.2009 09:02
Слухай "автор" невже ти правда вважаєш, що жиди зробили менше злого для України ніж сьогоднішні партії. Я сподіваюсь, що то ти знаєш хто такі Ленін, Троцький, Каменев, Зіновьев? - це зграя жидів яка влаштувала голодомор 33, ГУЛАГ, громадянські війни, винищення генофонду України. А ти знаєш національності керівників сьогоднішніх партій отож ...
IP: 95.133.248.---
Сергій_Трегубенко _ 14.05.2009 07:52
14.05.09 01:28 ___Ziper

Дякую Ziper. В мене таке враження, що відродження України от-от почнеться. Просто якась політична сила вийде з замкненого кола війни проти народу, і стане на його бік. Це означатиме і появу партії переможця, і початок нової ери України.
IP: 95.133.248.---
Сергій_Трегубенко _ 14.05.2009 07:28
14.05.09 01:13 ___parteigenosse
Отакої, весь світ зачитується, навіть китайці вже перекладають, а Ви раптом : "Не хочу".
То що ж Ви тоді читаєте, крім, звісно, шифровок з космосу?:))
Чи Ви, як в тому анекдоті: "Чукча не читатель- чукча писаталь"? :))

Бачу, parteigenosse, набір аргументів у Вас дуже серйозний. Втім, дивуватися не варто, те, що роблять з Україною, якраз відповідає рівню Ваших коментарів.
IP: 95.133.248.---
Сергій_Трегубенко _ 14.05.2009 07:08
13.05.09 23:54 ___parteigenosse
А Вам рекмендую перечитати Маркса

Ні, Маркса не хочу. Досить, що Ульянов спробував його почитати, весь світ до сьогоднішнього дня ображається...

IP: 94.27.66.---
Ziper _ 14.05.2009 01:29
скільки вона тривала. І першим кроком до перемоги у цій війні повинно стати становлення самого народу, відродження Духовності, Культури, Освічченості... Відродження Вільної Людини ! Раб не може бути джерелом і носієм влади !
IP: 94.27.66.---
Ziper _ 14.05.2009 01:28
Так, автор правий. Війна скінчилась не в 45. Для східної Європи вона скінчилась у 1989, для України вона продовжується до тепер.Помінялись методи ведення агресивних дій. Але чому сх. Європа досить швидко віднайшла правильний шлях, а Україну паралізують протиріччя і конфлікти? Та тому, що сх. Європа меньший час була під комуно-кацапським ігом, 45 років. За цей час не був розірваний ланцюжок поколінь, який поєднував ті народи з рештою цивілізованого світу.По Конфуцію: хвороба лікується стільки,
IP: 82.193.97.---
parteigenosse _ 14.05.2009 01:13
14.05.09 01:00 ___Сергій_Трегубенко
13.05.09 23:54 ___parteigenosse
А Вам рекмендую перечитати Маркса

Ні, Маркса не хочу. Досить, що Ленін спробував його почитати, весь світ до сьогоднішнього дня ображається...

Отакої, весь світ зачитується, навіть китайці вже перекладають, а Ви раптом : "Не хочу".
То що ж Ви тоді читаєте, крім, звісно, шифровок з космосу?:))
Чи Ви, як в тому анекдоті: "Чукча не читатель- чукча писаталь"? :))
IP: 95.133.248.---
Сергій_Трегубенко _ 14.05.2009 01:00
13.05.09 23:54 ___parteigenosse
А Вам рекмендую перечитати Маркса

Ні, Маркса не хочу. Досить, що Ленін спробував його почитати, весь світ до сьогоднішнього дня ображається...


IP: 95.133.248.---
Сергій_Трегубенко _ 14.05.2009 00:20
13.05.09 23:54 ___parteigenosse
А Вам рекмендую перечитати Маркса

Дякую, не хочу. Ленін спробував колись його почитати, весь світ до цього часу ображається.
IP: 82.193.97.---
parteigenosse _ 13.05.2009 23:54
13.05.09 23:25 ___Сергій_Трегубенко
Тиць-тобi-Гриць. Так про суть, Вашу, саме і повідомляється, але пану намору.
А Вам рекмендую перечитати Маркса, перш ніж плести нісенітниці відносно політичної надбудови і просвітительства народу. Тому й Гапін, тому й запроданець.:))
IP: 95.133.248.---
Сергій_Трегубенко _ 13.05.2009 23:25
13.05.09 23:01 ___parteigenosse
В кращому випадку - це піп Гапін, в гіршому- запроданець олігархів, як і фюрер першого українського Фронту змін:))

Бачу – не подобається. Розумію – аргументувати заперечення не можете. А спілкуватися з Вами не рівні образ - нецікаво. І це дуже показово, що ніхто з Вас не може довести людям користь від своєї діяльності. Залишається тільки злитися на тих, хто показує людям Вашу суть.
:-)))
IP: 82.193.97.---
parteigenosse _ 13.05.2009 23:01
13.05.09 14:14 ___намор
Складається враження, що автор спав усі роки незалежності і збудившись побачив, що твориться, або ж ми маємо нового батька Махна.

В кращому випадку - це піп Гапін, в гіршому- запроданець олігархів, як і фюрер першого українського Фронту змін:))
IP: 80.243.144.---
ausTernopil _ 13.05.2009 22:51
13.05.09 22:18 ___Сергій_Трегубенко

Дякую за відповідь.
IP: 95.133.248.---
Сергій_Трегубенко _ 13.05.2009 22:18
13.05.09 21:42 ___ausTernopil

Не брошуру мені б хотілося. Потрібні відповідні терепрограми, відеоролики, навіть мультики - це один рівень.
Потрібні наукові розробки, відповідні дослідження, науково обгрунтовані програми розвитку - це другий рівень.
Потрібні відповідні закони і забезпечення їх виконання - це третій рівень.
І всі вони мають бути узгоджені та орієнтовані на благо всього суспільства, а не купки паразитів. Але влада і ЗМІ сьогодні саме у паразитів. УП є певним винятком. За те, щоб ми могли про це вести мову, дехто життя поклав. Люди цього ще гідно не оцінили.
IP: 95.133.248.---
Сергій_Трегубенко _ 13.05.2009 22:08
13.05.09 21:42 ___ausTernopil

Якщо не зможу пояснити одним коментарем, то і брошура не допоможе. Я хочу, щоб кожен українець знав, що йому корисно, що шкідливо. Щоб розумів, що саме і як потрібно змінити, щоб покращити своє життя. Решту, він сам зробить.
Приклад: людей переконали, що головне позбавити депутатів недоторканості. Я наполягаю на іншому – люди повинні знати, які втрати вони понесли з 1991 року за рахунок корупції, і які несуть щоденно сьогодні. А тоді хочу подивитися, хто з нинішніх знову буде обраний. І так, по кожній болючій проблемі. Головне, щоб знання було у людей. І щоб вони приймали головні рішення. Відносно корупції, вже сьогодні народ має сказати владі – ви корумповані, не покінчите з нею, вас більше у владі не буде. Корупція, це початок. Потім всі інші проблеми. Просто з тими, хто наскрізь продажний, нема про що вести мову.
Тобто, мова йде про українця, його здатність бути господарем, про підготовку його до цієї важливої функції – керувати своїм життям і своєю долею.
IP: 80.243.144.---
ausTernopil _ 13.05.2009 21:42
За допомогою статей важко уявити ЦІЛІСНУ картину того, що Ви хочете донести. І тут може допомогти одне - брошура. Написана простою мовою: як все влаштовано, що не так, і - що робити. А врешті, Ви самі знаєте що в ній має бути, і на скільки сторінок (для мене: чим більше - тим краще). Щоб, наприклад я, остаточно зрозумів чому краще діяти саме так, а не інакше.
Думаю, брошура буде цікава для тих, хто раніше не сильно звертав на це увагу. Розібравшись, людина вирішить, чи послуговуватися цим знаням
IP: 95.133.165.---
Сергій_Трегубенко _ 13.05.2009 20:21
13.05.09 19:45 ___Веселка
Ваша згадка про "Свободу" поміж всієї когорти бандитів робить статтю замовною.

Яким боком тут Свобода? Як оце " Та ж сама риторика про благо, яке вони несуть українцям, та ж сама нетерпимість до конкурентів, і головне, та ж сама боротьба між собою за панування над Україною, боротьба за володіння всіма ресурсами країни і можливість використовувати українців" - відноситься до Свободи? І до чого тут згадка про росіян і євреїв? Повторюєте хід 5-ї колони проти Свободи?

Веселка, гарний нік.
Хочете по справжньому зробити добро українцям, - вчіть людей бути господарями на своїй землі. Коли навчите, тоді можна вести мову і про владу. А коли відразу до влади, то погано, Веселка, то так тільки ті роблять, хто людей обдурити хоче, шахраї тобто. Свобода також спочатку влади хоче, тому і вона у тому списку. Всі такі, всі над народом бути хочуть. А потрібні зовсім інші.
IP: 95.133.165.---
Сергій_Трегубенко _ 13.05.2009 20:12
13.05.09 19:36 ___Гоцка
Ось Ющенко захотів щось зробити для українців, так його і народні і ненародні обклали з усіх сторін червоними прапорцями.

А хто заважав Ющенку діяти разом з народом? Міг же навчати людей і разом з ними будувати країну? Міг, і це дійсно був би розвиток України. А він, замість співпраці з людьми, почав працювати з тами, кому тюрми обіцяв. Один "всенародний улюбленець", котрим він відмежувався від народу, Віктор Іванович чого вартий!
Месії над народом не потрібні, потрібне об’єднання зусиль усього суспільства.
IP: 99.150.14.---
Веселка _ 13.05.2009 19:45
Ваша згадка про "Свободу" поміж всієї когорти бандитів робить статтю замовною.

Яким боком тут Свобода? Як оце " Та ж сама риторика про благо, яке вони несуть українцям, та ж сама нетерпимість до конкурентів, і головне, та ж сама боротьба між собою за панування над Україною, боротьба за володіння всіма ресурсами країни і можливість використовувати українців" - відноситься до Свободи? І до чого тут згадка про росіян і євреїв? Повторюєте хід 5-ї колони проти Свободи?

IP: 87.68.219.---
Гоцка _ 13.05.2009 19:36
..."підвищення нашого рівня освіченості."? - та для цього потрібно десятки років. Якби в кінці 80-тих м.с. лідери всих формальних та неформальних йшли таким шляхом, то ми б ще досі не знали що таке Інтернет. Сьогодні всі (всі!) хочуть щось покласти до своєї кишені, а тому і нема народних партій,- є тільки назви "народні". Ось Ющенко захотів щось зробити для українців, так його і народні і ненародні обклали з усіх сторін червоними прапорцями. Мабуть, без великих потрясінь - марні надії.
IP: 95.133.165.---
Сергій_Трегубенко _ 13.05.2009 19:05
13.05.09 18:10 ___kaxas
Я так і не зрозумів що саме Ви пропонуєте !? Поясніть докладніше.

Дуже коротко.
Рівень життя в країні залежить від рівня знань і свідомості народу, його культури. При достатньому рівні, народ зможе давати завдання чиновникам і вимагати виконання. Звісно, щоб це стало можливим, народу необхідні відповідні знання. Неправда, що мова йде про складні речі, наприклад про шкоду від корупції і подолання. Отже всі зусилля необхідно спрямовувати на розвиток людей до рівня господарів своєї землі і долі. По іншому, створення громадянського суспільства і перехід від тоталітаризму до демократії.
IP: 92.249.123.---
kaxas _ 13.05.2009 18:10
___ Сергій Трегубенко, для УП

Я так і не зрозумів що саме Ви пропонуєте !? Поясніть докладніше.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.