Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Вийти зі шторму разом і вдвічі сильніше

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 77.52.238.---
put _ 21.05.2009 08:48
Ми шукаємо небайдужих!

Якщо ти вважаєш себе людиною и громадянином! Якщо тебе, так само як і нас, обурює безвідповідальність та байдужість влади до проблем народу України! Якщо ти віриш у зміни - не залишайся (сам) на сам із собою - ти потрібний нам! Ти потрібний Україні! Ми чекаємо Тебе! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: 193.239.180.---
Физичка _ 20.05.2009 17:19
20.05.09 12:07 ___намор --------А в політиці я з Української Гельсінської спілки [B]!987[/B]р. ... Вас ще щось цікавить?

Цікавить. Как Вам это удалось?

Як відомо, [B]7 липня 1988[/B] року у Львові під час одного з мітингів було оголошено про започаткування нової опозиційної політичної організації в сучасній Україні - Української Гельсінської спілки. http://photo.ukrinform.ua/ukr/current/photo.php?id=210838
IP: 94.27.96.---
99 _ 20.05.2009 14:47
За кого намагається себе видати артьомка ? за руйького із бабрйська? Наіщо збрив пейси і дає фото без шляпи? якщо такий весь в жо_у кошерний і чесний, то нехай підписується своїм справжнім єврейським іменем і дає фото з пейсами і шляпою.
IP: 77.52.18.---
greha _ 20.05.2009 13:25
Ми шукаємо небайдужих!

Якщо ти вважаєш себе людиною и громадянином! Якщо тебе, так само як і нас, обурює безвідповідальність та байдужість влади до проблем народу України! Якщо ти віриш у зміни - не залишайся (сам) на сам із собою - ти потрібний нам! Ти потрібний Україні! Ми чекаємо Тебе! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: 10.18.48.---
Asser _ 20.05.2009 13:11
Автор как с Луны:
" руководство наших государств обязано ...разрабатывать и согласовывать совместные долгосрочные экономические стратегии"
- при нынешних президентах и премьерах такого ни при каком кризисе не будет.
Нанотехнология и проч. - это не трипольские горшки лепить.
Тут 2 предела -
- нужны миллиардные инвестиции,
- нужны оччень подготовленные кадры с соответствующим менталитетом.
Как говорил Жванецкий - может руки помыть тому заскорузлому пацану?
IP: 95.134.54.---
і_вітер _ 20.05.2009 12:47
Хороша стаття, шкода що для нинішніх владоможців в Росії та в Україні, вона не на часі, бо їх добробут своїх людей зовсім не цікавить. Це політичні гравці, які грають без правил - міченими картами... Але для майбутніх лідерів наших країн ця інформація повинна бути корисною. Ми прості люди, тому впливати на ситуацію в економіці і політиці не можемо належним чином, бо по існуючих законах нам цього не дано!
IP: 89.105.248.---
Kipish _ 20.05.2009 12:45
morih
Згоден 100 % - поки не буде контролю на владою ЗНИЗУ - толку не буде...Чиновник думає, як догодити тому, хто його ПРИЗНАЧИВ. А коли призначати буде народ, тоді і буде чиновник думати про народ...
IP: 194.44.241.---
morih _ 20.05.2009 12:41
20.05.09 12:23 ___suspiria Так от поки в нас з цим ( КОНТРОЛЕМ виборців над владою ) не вийде всі розмови про шляхи розвитку пустопорожні балачки які не мають нічого спільного з реальністю
IP: 194.44.18.---
suspiria _ 20.05.2009 12:29
20.05.09 11:52 ___Kipish
Ну так то Крым. Легкие бабки развращают, а сезон - это легко.
Сомневаюсь, что в той же ситуации и Донбасс и Галиция будут куда-либо лезть в политику.
Хотя по Галиции есть у меня лично сомнения.
IP: 194.44.18.---
suspiria _ 20.05.2009 12:23
20.05.09 12:03 ___morih
Вот у нас все как раз и ничего с этим не получается. По старинной украинской традиции, придя к власти, начинают битву за булаву. Забыв обо всем.
Как в русской эпиграмме трехсотлетней давности о патриотах:
... и осмотревшись со злорадством,
вдались они в патриотизм
и принялись за казнокрадство.
IP: 91.124.58.---
намор _ 20.05.2009 12:07
В основному це дійсно проплачені або ті що йдуть в політику, бо їм цікаво. Я ж тут по переконанню. А писати маю час завдяки економічній кризі, бо немає замовлень. А в політиці я з Української Гельсінської спілки !987р. І український Каменяр теж говорив: “Не пора, не пора, не пора москалеві й ляхові служить...” Вас ще щось цікавить?
IP: 91.124.58.---
намор _ 20.05.2009 12:06
20.05.09 10:18 ___Физичка Я не належу до жодної годівниці чи корита. Заробляю на прожиття створивши свою маленьку фірмочку на 5 чол, щоб не залежати від будь яких олігархів, чи надутих генерал-губернаторів. Я належу до свідомих і думав, що тут усі думаючі люди. Вибачте, я помилився. (див далі)
IP: 194.44.241.---
morih _ 20.05.2009 12:03
20.05.09 11:38 ___suspiria Оптимальним шляхом в такому випадку буде той за який проголосують виборці але зникне можливість агітувати з одними лозунгами і ідеями а після здобуття ВЛАДИ реалізовувати зовсім інші свої програми
IP: 77.239.179.---
кро _ 20.05.2009 12:03
.
Шановний Kipish

Sergii пише абсолютно вырно.
І у згоді із теорією розвитку конкурентоспроможності.
Треба вкласти гроші в освіту. що підтримує найперспективніші галузі.
Будь яка інша "підтримка вітчизняного виробника" тільки вбиває конкурентоспроможність країни за рахунок сплатників податків.

Але і Ви праві.
Цього не буде зроблено.
Максимум це посилять нагляд за забороною викладати російською мовою в ВУЗах.

Тоді що ж робити?
Так, щоби не сподіватись на "державу"?

Звичайно, вихід є і він
IP: 151.84.165.---
koinee _ 20.05.2009 12:01
знову дивуюсь читаючи коментарі так званих патріотів! Українська РСР в союзі була першою по багатьох показниках, не забувайте що до кризи ми дійшли тільки до 80% розвитку 1991 року! радянську владу потрібно було скидати, Україна повина була стати незелажною, але ми дурні, так як Європа в економічному плані об"єднувалась ми зруйнували всі єкономічні зв"язки! потрібно було створювати економічне об"єднання типу ЄС! економічна доцільність перш за все, народ жебраків не буде ніколи демократією!
IP: 89.105.248.---
Kipish _ 20.05.2009 11:52
suspiria
"Самым оптимальным путем в этом случае будет перестройка унитарного строя страны... в федеративный"
- є в нас одна автономна республіка. Має свій парламент, прем'єр-міністра, уряд, конституцію.
І що ? Її "менеджмент" лізе в політику більше, ніж всіх 24 інших областей, разом взятих.
А скільки інвестицій залучили ? Якщо порівняти хоча б з Болгарією (ще навіть до її вступу в ЄС) ?
IP: 89.105.248.---
Kipish _ 20.05.2009 11:44
suspiria
ДІйсно, правильно Sergii пише, але нашим "керівникам" того не потрібно - їм треба 300% прибутку і зразу, а 20 % і через 10 років...
IP: 10.0.2.---
Andronik _ 20.05.2009 11:40
Що таке сьогоднішня Росія, дізнайтесь у росіян.

http://oglyadach.com/news/2009/5/19/210442.htm

Які технології, яка наука? Хіба що будемо переймати "технології" розправ з незалежними особистостями.
IP: 194.44.18.---
suspiria _ 20.05.2009 11:38
20.05.09 11:27 ___morih
Самым оптимальным путем в этом случае будет перестройка унитарного строя страны, который и приводит к коллапсу и безответственности власти, в федеративный. Что уже многие начинают понимать и среди политиков. Нужно что-бы менеджмент области, без внимания на внешнюю политику, занимался только одним - привлечением инвестиций и развитием экономики. Все равно чьих, хоть гондурасских. Не занимался вопросами истории и географии, а делал дело.
IP: 194.44.18.---
suspiria _ 20.05.2009 11:31
20.05.09 11:18 ___Kipish
Вот человек все правильно пишет: 20.05.09 11:18 ___Sergii Это и есть второй наилучший выход для страны. И можно еще много чего добавить.
Только власти нашей это нахрен не нужно. Лучшее для них - это стравливание населения страны на межнациональных, невидных ДО СИХ ПОР никем в мире, отличиях украинца от русского, на этом лохоэлектроральном поле - приход к власти и вновь по кругу - дерибан и борьба за власть.
IP: 80.78.37.---
Sergii _ 20.05.2009 11:29
след читать такого- вместо "таково", 18 корпус КПИ - вместо" 18 к КПИ"
IP: 80.78.37.---
Sergii _ 20.05.2009 11:27
Государство, на мой взгляд, должно сделать одну единственную вещь : отказаться от дотирования самой хай-тековской отрасли (резко уменьшить бессмысленные гранты НАНУ, финансирование сотен провинциальных ВУЗов) и освободившиеся деньги немедленно перенаправить в первую 20 вузов страны для финансирования качества образования. Сама процедура таково финансирования должна исключить обнал средств ВУЗами. И тогда в 18 к КПИ перестанет пахнуть мочей в корридорах, а сборная по программ. попадет в тройку
IP: 194.44.241.---
morih _ 20.05.2009 11:27
20.05.09 11:11 ___suspiria а де ви побачили пропозицію очікування повороту цієї ОХЕРЕННОЙ ЗАПАДНОЙ БЮРОКРАТИЧЕСКОЙ МАШИНЫ я пропоную я пропоную шляхом КОНТРОЛЮ через можливість відкликати депутатів що втратили довіру виборців перетворити НАШЕ державне управління в високоефективну систему яка буде використовувати всі можливості для розвитку країни в тому числі РІВНОПРАВНЕ партнерство з іншими країнами з Росією в тому числі
IP: 80.78.37.---
Sergii _ 20.05.2009 11:18
Возрождение хай-тека должно начинаться с :
1) тех технологических островков, где благодаря диким вливаниям ВПК СССР остался некоторый задел (авиационная и космическая промышленность)
2) новых небольших коммерческих компаний , выростающих на трупе Нац Академии Наук Украины.
3) индивидуальная работа профи по найму: программирование, химия, физика, математика.
4) кооперации с международными корпорациями в качестве разработчиков (кстати прекрасная школа организации труда)
IP: 89.105.248.---
Kipish _ 20.05.2009 11:18
suspiria
Про роздуті штати ЗАРАЗ - це правда...

А проблема в тому, що дійсно - ЧЕКАЄМО, поки нас кудись візьмуть...А самі нічого не робимо...
Якраз вчора стаття тут була. Або те ж ПДЧ - там 80 % стосується економічних та інституційних змін, а не військових. І ці зміни потрібні нам, а не комусь...
IP: 194.44.18.---
suspiria _ 20.05.2009 11:11
20.05.09 11:01 ___morih
Самая охеренная бюрократия в США и ЕС. Не так коррумпированная, правда, хотя случаются случаи.
Так вот, пока мы будем втыкать, ожидая поворота этой ОХЕРЕННОЙ ЗАПАДНОЙ БЮРОКРАТИЧЕСКОЙ МАШИНЫ, появится еще с десяток новых стахановских экономик и Украина превратится даже не в придаток чего-то или кого-то. А вообще в квази-государство с продолжающимися перетягиваниями булавы и дерибаном сокращающегося из-за уничтожения малого и среднего бизнеса бюджета по карманам.
IP: 80.78.37.---
Sergii _ 20.05.2009 11:09
Автор несколько далек от понимания реального состояния хай-тековской Украины. Основная причина полной разрухи - неадекватный менеджмент в целом, ущербная система развития фундаментальной и отраслевых наук (оставшаяся от СССР, абсолютно затратная и неконкурентная),крайне низкий уровень подготовки специалистов ВУЗами. Как держава в целом Украина не может конкурировать на мировом рынке. И никакая кооперация с подобной ей России не поможет. Возрождение хай-тека должно начинаться с ... См. продолж
IP: 81.90.237.---
хазар1 _ 20.05.2009 11:09
автору - респект.
россия и украина это варварски разорванная ткань народов. в нашем сотрудничестве можно найти золотое зерно. будет выгодно и украине, и россии.

посты оппонентов напоминают крики ворон на кладбище.
IP: 194.44.18.---
suspiria _ 20.05.2009 11:05
___Kipish
Но экспортировали же. И покупали все это. И строили.
Все то, что, было херового в Союзе я прекрасно помню, но речь ведь не об этом.
Вы, кстати, думаете, что штаты крупных корпораций современных меньше и бюрократов там меньше чем было в Союзе? Или у нас в бывших зданиях исполкомов, где раньше в кабинетах сидели по двое, сейчас никого нет? Там сейчас ВОСЕМЬ!
Речь о ВЗАИМОВЫГОДНОМ сотрудничестве. Ждем японцев, которые построят нам метро, европейцы дадут нам на ремонт трубы. Ну-ну...
IP: 194.44.241.---
morih _ 20.05.2009 11:01
20.05.09 10:23 ___suspiria Уже использовали. В 2004.Объединяться системами никто не предлагал. Власне що не використали про що свідчить 2% рейтинг влади а на рахунок обєднання що б ви не пропонували а вийде тільки обєднання двох ОХЕРЕННИХ наскрізь корумпованих бюрократій
IP: 89.105.248.---
Kipish _ 20.05.2009 10:55
suspiria
І в НДІ мені довелось попрацювати, правда, вже після 1991 року... Але сиуація там була така, як і раніше...Роздуті штати, писанина, звіти і т.д. Та подивіться "Служебный роман" ще раз - скільки там працювало, а скільки чай-каву пило і "громадською роботою" займалось...
IP: 89.105.248.---
Kipish _ 20.05.2009 10:51
suspiria
До речі, про станки
В школі в нас була практика на заводі, і довелось мені попрацювати на 3 станках - радянському, чеському і швейцарському...
Самі здогадаєтесь, який рейтинг був в тих станків ?
IP: 89.105.248.---
Kipish _ 20.05.2009 10:49
suspiria
"Когда мы были в Союзе, украинские предприятия экспортировали по всему миру оборудование и станки, строили заводы и электростанции." -
а масла в магазині давали 200 г в одні руки... І це ДО Горбачова було....
А анекдот про московські електрички забули ? На всіх ковбаси не вистачало чомусь.
І зерно в Канаді купляли - теж не вистачало...
Так що не треба про "щасливе дитинство"...
IP: 194.44.18.---
suspiria _ 20.05.2009 10:44
20.05.09 10:29 ___Rena
Когда мы были в Союзе, украинские предприятия экспортировали по всему миру оборудование и станки, строили заводы и электростанции. Все это были продукты совместных разработок, работали в кооперации НИИ, которые сейчас выживают за счет аренды.
Сейчас скатились на уровень африканских стран. План Бжезинского выполнен.
Все прежние ниши, занятые было пиндосами, сейчас активно прорвали стахановские экономики Китая и Индии. А мы сидим, втыкаем, ждем- КОЛИ Ж НАС КУДИСЬ ПРИМУТЬ
IP: 194.44.18.---
suspiria _ 20.05.2009 10:37
Повзе облуда, здирство, плач народу,
Цвіте бездушність, наче плісень з муру.
Ти тиснеш і кричиш: "Даю свободу!"
Дреш шкуру й мовиш: "Двигаю культуру!"
Ти не січеш, не б'єш, в Сибір не шлеш,
Лиш, мов упир, із серця соки ссеш,
Багно твоє лиш серце й душу дусить.
Лиш гадь і слизь росте й міцніє в тобі,
Свобідний дух або тікати мусить,
Або живцем вмирає в твоїм гробі.

...Коли царська Росія робила терор на Великій Укрїахні, українська культура розвивалась на Галичині...

IP: 194.44.18.---
suspiria _ 20.05.2009 10:36
___намор
О какой украинской культуре идет речь, уважаемый? Кого Вы имели в виду? Шашкевича и Устиновича, Гушалевича, Климковича, Вацлава Залесского, Луку Голембиевского, Жеготу Паули???
Франко - кто про таких патриотов, как большинство комментаторов здесь написал своего "Патриота", за что его всячески третировали? Вот единственный ваш ПОЭТ.
Который написал
Багно гнилеє між країв Європи,
Покрите цвіллю, зеленню густою!
Розсаднице недумства і застою,
О Австріє! Де ти поставиш стопи,
IP: 77.123.200.---
лІто _ 20.05.2009 10:32
А чому б автору не пожити в Росії, коли тут так погано без неї.
Тільки не в Москві, а в Росії.
А потім почитаємо його нову статтю.
IP: 213.130.18.---
Rena _ 20.05.2009 10:29
Маразм повний.
А то ми не були з Росією і не знаєм, як станемо з нею "сильнішими".

Лапшу вішайте на вуха в ЄС. Та й то лише "старим" членам.
IP: 77.239.179.---
кро _ 20.05.2009 10:24
.
Шановний намор

Питаєте:
"що Медведев, як президент РФ має з радянською імперією і чому він повинен відповідати за її злочини"
Медведєв хоче бути спадкоємцем перемог СРСР (Вітчизняна війна, Космос, наука, соціальна політика, інші досягнення)

Навпаки,
Держава Україна нащось взяла на себе відповідальність за Волинський геноцид та інші злочини української фашистської партії-ОУН(Б) і її збройних загонів-УПА(Б).І це при повній відсутності досягнень,крім фаршированих польськими дітьми колодязів.
.
IP: 194.44.18.---
suspiria _ 20.05.2009 10:23
20.05.09 10:07 ___morih
...потрібно думати як використати природнє бажання українців до контролю над ВЛАДОЮ

Уже использовали. В 2004. Что получилось? То о чем и предупреждали - пшик.
Объединяться системами никто не предлагал. Взаимовыгодное сотрудничество - один из выходов. Или будем ломиться у Эвропу - они нас в дверь, а мы в окно...
Российский бизнес и так, без деклараций, вкладывает сюда бабки. Знают кому и сколько давать, хуле.
IP: 10.101.0.---
Іван_ВВ _ 20.05.2009 10:21
Автору статті слід ознайомитися з історією. А вона свідчить: разом з Росією - це значить не просто бути колонією. Це - асиміляція України, нищення всього українського як у відкритій формі (агресія, репресії, голодомор), так і різними хитрощами (присвоєння українських здобутків культури та ін.). Це - використання українських хлопців в імперських війнах Росії (Афганістан). Це - підтримка антиукраїнських сил, терор (вбивства Ігоря Білозіра, Максима Чайки). А Тузла? І це лише вершина айсбергу.
IP: 91.124.210.---
Физичка _ 20.05.2009 10:18
20.05.09 10:13 ___намор ------------Не цікаво спостерігати як проплачені ФСБешнники

Уважаемый Роман, а Вы в какой НПО (неправительственной организации) кормитесь?
IP: 91.124.14.---
намор _ 20.05.2009 10:15
І ще одне, чому б це усі, захистники імперії, коли не мають слів для доведення своєї правоти, переходять на образи. Я припинив спілкування з деякими опонентами, до тих пір, поки вони злізуть з дерев і цивілізуються. Намагаючись образити галичан, вони показують свою ницість. Їх бісить те, що вони знають: галичани їм як кістка в горлі, галичани не дадуть їм повернути Україну в лоно “расеи матушки”. Коли царська Росія робила терор на Великій Укрїахні, українська культура розвивалась на Галичині
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.