IP: 93.185.209.---
Сучара _ 29.09.2009 16:49
Ещё вот это(((
4. Фразеологічний зворот, ужитий у реченні Сказано по струні ходити – і ходи, виконує синтаксичну роль
А. Підмета.
Б. Додатка.
В. Обставини.
Г. Присудка.
5. Означення, що стоїть перед означуваним словом, НЕ потрібно відокремлювати в реченні (розділові знаки випущено)
А. Оточені палубною дітворою ми даємо вільно себе розглядати.
Б. Здивований він перечекав, не рухаючись з місця.
В. Перемішаний з дощем сніг усе сипався й сипався із сірого неба.
Г. Зволожена нічною прохолодою пахла травами наддніпрянська земля.
7. Орфографічну помилку допущено в слові
А. Недаремно.
Б. Найдієвіша.
В. Панцирь.
Г. Хмуритимешся
9. Приголосні дзвінкі в усіх словах рядка
А. Мох, берег, дім, словник.
Б. Мороз, гора, джерело, рівний.
В. Ворог, з’їзд, материк, нужда.
Г. Бики, долина, пісня, винахід.
Д. Працювати, улітку, зірка, день.
10. Під час вимови відбувається уподібнення приголосних в усіх словах рядка
А. Кузня, приклад,
IP: 93.185.209.---
Сучара _ 29.09.2009 16:45
Помогите пожалуйста кто может....
1. Виділене слово вжито в переносному значенні в реченні
А. Коли в людині є народ, тоді вона вже людина.
Б. Для того щоб стати щасливим, треба мріяти завжди.
В. Зажурився сивий сад осінній у переддень снігів і холодів.
Г. Якщо хочеш жити для себе, живи для інших.
2. Синоніми вжито в реченні
А. Луки, води, баговиння вільний голос подають.
Б. Щедрують люди щедрою любов'ю.
В. Швидко весни одцвітають, хутко літні дні спливають, скоро вже й зима.
Г. А це зерно в золотому колоску на стеблині золоченій гойдається.
3. Діалектизми вжито в реченні
А. Любіть красу своєї мови, звучання слів і запах слів: це квітка ніжна і чудова коханих батьківських степів.
Б. Дощ пройшов шовковою ходою і лишив на місті краплі сліз.
В. Тепер Іван був уже леґінь, стрункий і міцний, як смерічка, мастив кучері маслом, носив широкий черес і пишну кресаню.
Г. Місяць був ясний, блискучий, як золотий турецький ятаган.
IP: 195.138.81.---
Kotia _ 28.05.2009 12:20
Аффтар перебільшує загрозу мобілізації москальско-шавіністичного охлосу.
Їхнє пустопорожнє виття вже настільки осто**зділо, що ні хвуя на наступних виборах вони не додадуть.
А з країною Моксель стосунки складатимуться все більш паритетно. О.Тягнибок став набагато поміркованішим у своїй риториці, і вже за рівнем харизми цілком імоврно потряплятиме до другого туру презид. перегонів.
IP: 93.72.216.---
антитерорист _ 26.05.2009 19:25
26.05.09 18:02 ___кRO
"Тому я спокійно ставлюся до Боровця і вважаю кривавими селюками Бандеру і Шухевича"
)))))))
Сподіваюсь Ви не розчаруєтесь в Бульбі-Боровці, коли я проінформую, що селюком (з глухого поліського села на рівненщині), з церковно-прихідською освітою, з тих трьох є якраз Боровець)))
Бандера з родини священника з освітою, і село під Калушем, а Шухевич львівянин шляхецього роду)))
Мої найбільші симпатії до петлюрівця Боровця, але й Бандеру з Шухевичем поважаю))
IP: 93.72.216.---
антитерорист _ 26.05.2009 19:14
26.05.09 18:02 ___кRO
"Проблема в тому. що і в Нахтігалі і в СС Галичина і в УПА українські нацисти чинили злочини
Катували та масово нищили мирних жителів. жінок та дітей"
- проблема навіть не в тому, що Ви поставили три різні військові формування, різних статутів і навіть різного часу і поставили в один ряд,
ПРОБЛЕМА В ТОМУ ЩО ЗВИНУВАЧЕННЯ ГОЛОСЛІВНЕ!))))
Нюнберг, не засудив жодне з цих формувань, попри всі намагання вашого "важдя" і батька сталіна, попри всі підтасовки комуняк)))
IP: 93.72.216.---
антитерорист _ 26.05.2009 19:10
26.05.09 18:02 ___кRO
"Ви знову пересмикуєте" - моя не згода з Вашим голослівством називається "пересмикуванням"?)))
"Для мене нема жодних проблем, що УПА воювали на боці німців
Бо вони Сталіну не присягали" - добре що Ви хоч розумієте що вони сталінізму не присягали, але шкода що не розумієте що УПА воювала не "на боці німців", а на боці Української Державності. Бо по Вашій логіці коли УПА било фашистів, то в той час все ж воювало "на боці" більшовиків)))
IP: 77.239.179.---
кRO _ 26.05.2009 18:02
.
Шановний антитерорист
Ви знову пересмикуєте
Для мене нема жодних проблем, що УПА воювали на боці німців
Бо вони Сталіну не присягали
Проблема в тому. що і в Нахтігалі і в СС Галичина і в УПА українські нацисти чинили злочини
Катували та масово нищили мирних жителів. жінок та дітей
І Бандера з Шухевичем за це відповідальні
Бо теє марнеє паскудство робили люди, якими вони керували
І у згоді із інтегр.нацизмом
Тому я спокійно ставлюся до Боровця і вважаю кривавими селюками Бандеру і Шухевича
.
IP: 174.96.18.---
ХведорХ _ 26.05.2009 17:24
Если многие высказываются не по сути статьи, а по поводу национальности автора, то это свидетельствует прежде всего об отсутствии внутренней культуры, а во-вторых, попросту - АРГУМЕНТОВ
C Этим согласен!! Нема у таваричей АнтиТянибоков никаких аргументов шо он делает плохо украинцам! А о культуре ты уж луче помолчала бы бо нацизм и национализм=патриотизм суть разные вещи! И читая нападки на него видно сионистский оскал жыдвы пытающейся обеспечить полигон для грабежа Украины!
IP: 195.137.232.---
антитерорист _ 26.05.2009 17:18
26.05.09 14:48 ___Dioxa
"Украина не только для украинцев по национальности, а для тех УКРАИНЦЕВ, кот.здесь родились или избрали эту страну своей Родиной. И хотят работать на благо этой страны и свое благо в ТОМ ЧИСЛЕ."
А хто заперечує)) Я ж не казав що "Україна "ТОЛЬКО" для Українців". І якщо людина робить все перечислене Вами, і не паразитує на титульній нації, то така людина повноцінний Українець, не залежно від етносу і релігії))) Але це не стосується українофобів!
IP: 195.137.232.---
антитерорист _ 26.05.2009 17:10
26.05.09 14:48 ___Dioxa
"Еще раз повторяю свой вопрос:"
- що Ви раніше до мене звертались?))
"Если б он был русский, татарин или украинец вы бы все про другое писали?"
Так, як би він був татарином, я б писав про татар... І поважав би всеодно:)
"Какая к черту украинофобия."
А я і не писав, що Сашко Михельсон "українофоб", я писав що українофоб будиський цадік женя іхельсон.
А Михельсона я напкаки поважаю, бо дійсно українець жидівського походження, на якого треба Вам рівнятись.
IP: 195.137.232.---
антитерорист _ 26.05.2009 16:42
26.05.09 13:39 ___кRO
Доречі, Боровець з Шухевичем познайомились з польському політичному концлагері "Береза Картузька" ще в 1938-му, а з "фашистським посіпакою" Бандерою у нациському концлагері в Німечині в 1944-му. Це так, до слова, про толерантних поляків, і співпрацю націоналістів з фашистами)))
IP: 195.137.232.---
антитерорист _ 26.05.2009 16:36
26.05.09 13:39 ___кRO
На різницю від Вас, я перечитав всі спогади, майже всіх керівників УПА. А також статті з газети "Гайдамаки" Бульби-Боровця, де він засуджував дії СБ ОУН (підкреслюю СБ а не УПА(б)), і зокрема Миколу Лебедя (а не Шухевича з Бандерою), за те що увязалися в різню, яку все ж розпочали польські поліцаї і АК, що відмовилась співпрацювати не лише з ОУН(б), але з УНРА Боровця.
Хіба ми дивуємось коли нацисти сказали, що Польща напала на Гітлера? Те саме поляки щодо українців.
IP: 212.109.37.---
Dioxa _ 26.05.2009 15:00
To 26.05.09 13:29 ___ХведорХ
А причем здесь вообще Израиль. В огороде бузина, а в Киеве дядько.
Вопрос в культуре. Если многие высказываются не по сути статьи, а по поводу национальности автора, то это свидетельствует прежде всего об отсутствии внутренней культуры, а во-вторых, попросту - АРГУМЕНТОВ
IP: .---
Святая _ 26.05.2009 14:59
Поход политического карлика Тягнивбока в Президенты - это часть кампании по раскрутке «Свободы». Проще говоря, Тягнивбок пропиарит свою политическую силу, чтобы провести ее в парламент.
IP: .---
Святая _ 26.05.2009 14:58
часть разочаровавшихся избирателей может отойти к Тягнивбоку. Да и сам факт, лидер «Свободы» набрал больше голосов, чем глава государства (а соцопросы дают Ющенко 2,2%), только увеличит влияние Тягнивбока в националистически настроенных кругах.
IP: .---
Святая _ 26.05.2009 14:57
Если то, что Тягнивбок обречекн на поражение поражение, то да - «технический». Если же за этим усматривать чью-то руку, мол, его выдвинули, чтобы он отнимал голоса у фаворитов гонки, тогда – нет. Тягнивбок давно занял свою нишу ультраправого политика, его электоральное поле практически не пересекается с главными политическими игроками.
IP: .---
Святая _ 26.05.2009 14:55
Шансы у Тягнибока невелики. Социологи пророчат ему около 4% голосов избирателей, что дает повод называть его техническим кандидатом. Но это смотря, что вкладывать в это понятие.
IP: 212.109.37.---
Dioxa _ 26.05.2009 14:48
T0 26.05.09 11:00 ___антитерорист
Еще раз повторяю свой вопрос: "Если б он был русский, татарин или украинец вы бы все про другое писали?"
Какая к черту украинофобия. Украина не только для украинцев по национальности, а для тех УКРАИНЦЕВ, кот.здесь родились или избрали эту страну своей Родиной. И хотят и готовы работать на благо этой страны и свое благо в ТОМ ЧИСЛЕ. А Тягнибок такой пиар-инструмент имперской политики России для своего же оправдания. Мол посмотрите кто в Украине к власти рвется
IP: .---
Святая _ 26.05.2009 14:01
Для справки. Тернопольский облсовет предоставил гарантии социальной защиты и льготы ветеранам ОУН-УПА
IP: 77.239.179.---
кRO _ 26.05.2009 13:39
.
Тоді, антитерорист
зайдіть сюди www.nortom.pl
Тільки не кажіть знову. що це мовляв кляті поляки (закарпатц, совки, ГБ-шники тощо)
І придивіться. як по-різному поляки пишуть про катів-геноцидників Бандеру з Шухевичем і про Бульбу-Боровця.
Здається,. останній теж українець?
.
IP: 174.96.18.---
ХведорХ _ 26.05.2009 13:29
Dioxa -В-основном замечания по поводу национальности автора.
Если б он был русский, татарин или украинец вы бы все про другое писали????
А вы таваричь ДИОХА не пробовали в Израеле покритиковать ихних будучи украинцем??Так попробуйте а потом расскажете нам о толерантности таваричей жидов еси останетесь живой!
Суть в том шо живя в Украине не будучи украинцем ты можешь тока просить а не требовать! Я уж не говорю шо никто не запрещает стать украинцем! Дак не хотят! Ну тогди сасите!
IP: 195.137.232.---
антитерорист _ 26.05.2009 13:25
26.05.09 13:10 ___кRO
" Ви кажете Поліщук ГБ-шник(без доказів)" - я кажу що він перш за все не історик))
"Я кажу обраний більшістю мер Ратушняк каже про Бандеру таке і таке
Ви кажете-закарпатці совки,а галичани праві(без доказів)" - я кажу що Ви вплели Закарпаття в розмову про Галичину))
"Отже. я Вам аргументи,
Ви замість аргументів намагаєтесь опустити джерела які з Вами незгодні"
- так опустити на землю фантазерів
- я прошу фактів, а не аргументів "маминої тітки" Поліщука))
IP: 77.239.179.---
кRO _ 26.05.2009 13:10
.
Шановний антитерорист
У Вас дуже стандартні "аргументи"
І усі вони не по суті
Я кажу:"Матеріал Поліщука"
Ви кажете Поліщук ГБ-шник(без доказів)
Я кажу обраний більшістю мер Ратушняк каже про Бандеру таке і таке
Ви кажете-закарпатці совки,а галичани праві(без доказів)
Отже. я Вам аргументи,
Ви ж кожного разу замість аргументів намагаєтесь опустити(без доказів) джерела(людей). які з Вами незгодні
Це ознака відсутності справжніх аргументів
Чи невміння дискутувати
Селянська упертість?
.
IP: 174.96.18.---
ХведорХ _ 26.05.2009 13:04
25.05.09 21:25 ___zakon1982
Интересно, откуда вот такое вот как ХведорХ, Чернігівчанин, Baselio и прочее берется? Хотя что поделаешь - рабами родились, рабами и умрут. Кто бы мог подумать, что страна, столько сделавшая в победе на нацизмом, сможет родить вот такое... - одна злоба и ненависть. Это с таким-то в Европу?! Имейте хоть какую-то гордость! ВО вывод!! Нема у вас украинци гордости выкинуть жидву из ВР ! Кровососов на теле Украины!
Ишь суки заволновались шо тикать придёца! Подлая нация
IP: 195.137.232.---
антитерорист _ 26.05.2009 12:48
26.05.09 12:32 ___кRO
Перші речення взагалі ні про що, тому упускаю...
"... щодо буцымто лютої любові западенців до бандерівщини, то он почитайте відповідь yfwbcnfv
http://www.golosua.com/suspilstvo/2009/04/10/..."
То бачу Ви не лише історії України не знаєте, а і її географії.
Я писав про Галичину і Волинь, а не багатонаціональне Закарпаття. Хоча ставлення до Бандери, абсолютно не показник, у постсовковому суспільстві.
Побачите що буде через років 20ть, коли скалічений совок вимре.
IP: 77.239.179.---
кRO _ 26.05.2009 12:32
.
Шанловний антитерорист
Скільки зусиль, щоби не бачити неприємну очевидність.
Якщо я Вам зараз скажу. що "Інтернет існує", то Ви довго і нудно будете д"доводити" протилежне.
Доречі,джерел і доказів про нацистську природу. і злочини УПА хоч завались.
І скільки не ховай голову в пісок, все одно правда відома.
А щодо буцымто лютої любові западенців до бандерівщини, то он почитайте відповідь yfwbcnfv
http://www.golosua.com/suspilstvo/2009/04/10/uzhgorodci-vidmovilisya-vstanoviti-pamyatnik-bande/
IP: 195.137.232.---
антитерорист _ 26.05.2009 11:59
26.05.09 11:50 ___кRO
"Так він із Польщі емігрував.
Він був громадянином Польщі.."
Ви забули добавити РАДЯНСЬКОЇ Польщі, члена Варшавського договору, і був синон українськолго колобарціоніста, що служив полякам, проти українців. Почитайте Гоголя, та якраз про його Дубно, а Остап - це прототип Варфоломія.
Тай якщо навіть припустити, що це він писав через власну нікчемність, а не через КГБ, то хіба "мамина тітка" - це серйозне історичне джерело, на якому будувати історичні висновки?))
IP: 77.52.253.---
put _ 26.05.2009 11:56
Ми шукаємо небайдужих!
Якщо ти вважаєш себе людиною и громадянином! Якщо тебе, так само як і нас, обурює безвідповідальність та байдужість влади до проблем народу України! Якщо ти віриш у зміни - не залишайся (сам) на сам із собою - ти потрібний нам! Ти потрібний Україні! Ми чекаємо Тебе! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: 195.137.232.---
екссовок _ 26.05.2009 11:52
26.05.09 11:34 ___Жорж_7
"ее народа без налета соперничества наций и преимуществ титульной нации..."
Щодо "соперничества", то з натяжкою погоджусь, а щодо титульної нації, то в ставлені до неї, й видно чи дописувач українофоб. В даному випадку ___Жорж_7
100% українофоб. Бо пропонує створити таку Україну, в якій корінні українці, мають бути аналогом індійців в США... Але ми не індійці (при всій повазі до них), і дамо відсіч любій українофобії.
IP: 77.239.179.---
кRO _ 26.05.2009 11:50
.
Шановний антитерорист
Так він із Польщі емігрував.
Він був громадянином Польщі.
.
IP: 10.20.16.---
gal1980 _ 26.05.2009 11:43
Яка стаття - такі і коментарі!
Аналогічні "інтелектуальні" пальцевисмоктальні статті пропоную урочисто класифікувати -
Бред Мехельсона, щось схоже на Вальс Мендельсона!
IP: 193.238.96.---
Жорж_7 _ 26.05.2009 11:34
Пустопорожнии комментарии,споры не о чем.Не быть Тягнимбоку президентом - это ясно как и то что националистическое движение в том виде,что сейчас не отражает интересы многонациональной страны.Гораздо большего успеха добилась бы та сила,которая внедряла бы идею национально-государственного прагматизма - все на благо своей страны и ее народа без налета соперничества наций и преимуществ титульной нации.
IP: 195.137.232.---
антитерорист _ 26.05.2009 11:00
26.05.09 10:53 ___Dioxa
"... В-основном замечания по поводу национальности автора..."
- як на мене, то ця стаття тим і цікава, що її автор має жидівське походження. І що в цьому антисимітського? Те що я поважаю Михельсона (без сарказму), і зневажаю українофоба іхельсона?
Так другого я зневажаю не за його національність, а за його фобічність до моєї... хоча фобія це хвороба, і можливо треба було б співчквати...)))))
IP: 91.124.61.---
намор _ 26.05.2009 10:58
Путін,покладаючи квіти на могилу Денікіна сказав:”Там у него есть рассуждения о большой и малой России,Украине.Он говорит,что никому не должно быть позволено вмешиваться в отношения между нами,это всегда было делом самой России!",“Преступление,это если кто-то только начинает говорить о разделении России и Украины- сказал Путин.То ми повинні терпіти зазіхання Путіна на Україну,а коли говоримо про це,то нам чіпляють ярлики Треба відкрито говорити, що сьогоднішня Росія є нашим ворогом
IP: 195.137.232.---
антитерорист _ 26.05.2009 10:55
___кRO
"...В 1981 году я с женой и детьми эмигрировал в Канаду,"
- Ви жартуєте, чи серйозно?! Хто з українців у 1981 році, за андроповщини, міг "імігрувати" в Канаду без спецзавдання від КГБ?))
Перестаньте смішити мене. Коли повернетесь з Волині, а бо хоч раз побуваєте в галицькому селі (дея не раз відпочивав) тоді поспілкуємось))
IP: 91.124.61.---
намор _ 26.05.2009 10:54
Вже остогидло читати московсько-фашистський популізм: “УПА знищило 100 000 поляків і т.ін. І чомусь ніхто не каже, що москалі знищили тільки киян в Биківнянському лісі 100 000 чол. Та мало москалів нищило УПА, треба було більше, може не народились би усякі КРО. Хіба УПА йшло в Росію? Усюди чути московську пропоганду, ніби то Ющенко розпалює ворожнечу між Україною і Росією і дурні вірять цьому. Та погляньте “NEWSru.com” Там чітко пише хто розпалює ворожнечу, зокрема: (див далі)
IP: 212.109.37.---
Dioxa _ 26.05.2009 10:53
Не буду ничего комментировать про саму статью. Много спорных моментов, очень много. Но что больше всего поражает - это сумашедшее количество антисемитских комментариев. Вас что больше всего волнует "как посмел еврей писать про Тягнибока". Там по сути статьь комментариев практически нет. В-основном замечания по поводу национальности автора.
Если б он был русский, татарин или украинец вы бы все про другое писали????
IP: 93.73.174.---
с48 _ 26.05.2009 10:40
___nempo
респект!
IP: 10.10.1.---
nempo _ 26.05.2009 10:36
Дякую! Цікава стаття!
Погоджуюсь щодо Тягнибока. Це ще один "націоналіст" типу Льоні-мерседеса, що обіцяв показати державний менеджент. Ага, показав, до сих пір відчувається...
IP: 77.239.179.---
кRO _ 26.05.2009 10:36
.
Шановний антитерорист
Поліщук канадець.
В 1946 году я начал учёбу в Польше, вначале в лицее,
позже поступил во Вроцлавский университет на юридический факультет.
Никто не знал, что я украинец, но догадывались, впрочем, никогда мне даже не намекали об этом.
В 1981 году я с женой и детьми эмигрировал в Канаду,
.
IP: 77.239.179.---
кRO _ 26.05.2009 10:32
.
Шановний антитерорист
1. Бульба може й не був демократом, але небув і нацистом.
Нацистами-донцовцями були Бандера із Шухевичем
Звідти й Волинський геноцид.
2. "А хто очолює нац рух? Нацисти." - назвіть хоч одного?))
Тягнибок.
Верхівка КУНівців.
Усе, що пов"язане із ідеологією інтегрального нацизму та створенням зразків для молоді із нацистів-геноцидників.
.
.
IP: 93.73.174.---
с48 _ 26.05.2009 10:30
для антитерориста продублюю
...у львівських, тернопільських та рівненських ганделиках грають "блатной шансон" і матюкаються по-кацапськи. То спалили б хоч один, був би ефект
IP: 195.137.232.---
антитерорист _ 26.05.2009 10:25
"О Викторе Варфоломеевиче Полищуке..."
"... Более 20 лет я исследую феномен украинского национализма, занимаюсь причинами его возникновения, развития, деятельности..."
Припустимо він сказав це вчора. Порахуємо 2009 - 20 = 1989рік! Так!:)
А до цього скінчив ще університет Карла Маркса... І от тобі ортодоксальний, броньований супер-СОВОК))
Я б себе не поважав, як би сприймав серйозно таких "иследователей"))
Хочете ПРАВДИ - їдьте в "галіцію" і поспитайте))
IP: 93.73.174.---
с48 _ 26.05.2009 10:22
___кRO
Не зовсім так. "Очолюють нац рух" зосвім не нацисти, а нащадки галицьких, волинських, подільських, черкаських селян, які матеріалізують національні міфи "моя хата скраю", "в сусіда корова здохла - мєлочь, а пріятно!". Тому цей рух, включно з Тягнибоком, є наперед приреченим. Справжній націоналізм може виникнути тільки десь у маргінесі - як згаданий Донцов, Липинський або неефективний, але конструктивний Павло Скоропадський
Сторінки:
← Попередня
Наступна →