Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Як читають Гоголя

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 91.200.181.---
ГЛАМУРОДАВ _ 07.05.2009 23:43
Маячня!!!!! Ну просто маячня!!!! Вигадки, в які сам "автор" не вірить!!! Білоножко!! Не пи_ди!!!
IP: 91.192.217.---
kozakevgen _ 07.05.2009 23:06
продовження:

3. погляньте на прапори запорожців особливо в кінці фільму хрест, півмісяць і зірка давида на одному полотнищи символізують єдність всіх релігій в боротьбі проти нової релігії - долара, режисер запобігає стравленню людей між собою по принципу "поділяй та володарюй" як це роблять американці з Іраком, як намагалися втягнути в ворожнечу Європу через карикатури з Данії.
IP: 91.192.217.---
kozakevgen _ 07.05.2009 22:52
низький уклін Борткові, Ступці та всім іншим хто доклав зусиль для зйомок цього ШЕДЕВРУ на фоні сучасного російського, не кажучи про українське кіно. Дивіться які месаджі посилає режисер глядачеві:
1. чолвіки в шароварах - не вороги, вони люблять і бються за руську землю,
2. всі народи Русі піднімуться разом проти гнобителів - арендарів які вбивствами та підкупом забирають владу на нашій землі ("церкви в аренді" - це наші заводи, "продажні полковники" - це Ющенко з компанією )
IP: 91.200.181.---
ГЛАМУРОДАВ _ 07.05.2009 22:23
Твої, "пане хвілософ", "чесноти" можна перераховувати і перераховувати. Але навіщо? Переконаний, більшість відвідувачів сайту, що з захватом зачитувалися коктейлями з потоку твоєї підсвідомості, "абракадабр" толерастично-дегенеративного штибу, гнилих та смердючих "інтелектуальних" понтів та відвертого словесного поносу, вже зрозуміли без колонки "як читати Білоножка", його краще не читати узагалі. Та й з нею не варто...
IP: 91.200.181.---
ГЛАМУРОДАВ _ 07.05.2009 22:10
Ти хоч знаєш що є шизофренія?До чого тут вона?Ти голімий ТОЛЕРАСТ!!! І як і будь-хто з них брехливий, ниций та патологічно нещирий!Ти толеруєш чому хочеш, інше паплюжиш і АБСОЛЮТНО НЕ ТОЛЕРУЄШ не толерантним стосовно твоїх дегенеративних "цінностей" особам, та особам що в цілому, умовно кажучи не толерантних!" Переходити на особистості під час розмови це крайня міра"...Отож!Тобі, балаболові, явно бракує аргументів, якщо ти З САМОГО ПОЧАТКУ статті і впродовж неї вимазуєш своїми "фекаліями" інших!
IP: 91.200.181.---
ГЛАМУРОДАВ _ 07.05.2009 21:54
Білоножко навіть не синок, а радше онук, брат наш менший як у сенсі як чеснот моральних так і інтелектуальних!!!Розумова "інфузорія-туфелька" а не інтелектуал!!! Хто ти, полячок такий, щоб вживати вираз "мій професор"(у попередній статті)???Це ти його невдячний учень!!! "Немає диктатури закону"... Якщо ти, дитя природи, не доперло,пояснюю: є диктатура людей, і коли вона ефективно спрямована на реалізацію закону, щодо неї вживають такий термін."Суспільство що цьому толерує хворе на шизофренію"...
IP: 58.89.230.---
yahoho _ 07.05.2009 19:22
Якщо комусь не подобається російська стрічка лише через те, що вона знята нашим братом з Півночного сходу - будь ласка - зніміть свою. Росіяни не дарма читали Леніна і розуміють, яке з мистецтв найголовніше. Роблять патріотичне кіно. (можливо, якісне, можливо, не дуже) - але роблять своє і патріотичне. А у нас 10 мільйонів доларів у памятники... Хто його побаче - той памятник??? Ні щоб фільм зробити....
IP: 58.89.230.---
yahoho _ 07.05.2009 19:21
Якщо комусь не подобається російська стрічка лише через те, що вона знята нашим братом з Півночного сходу - будь ласка - зніміть свою. Росіяни не дарма читали Леніна і розуміють, яке з мистецтв найголовніше. Роблять патріотичне кіно. (можливо, якісне, можливо, не дуже) - але роблять своє і патріотичне. А у нас 10 мільйонів доларів у памятники... Хто його побаче - той памятник??? Ні щоб фільм зробити....
IP: 58.89.230.---
yahoho _ 07.05.2009 19:12
Абсолютно згодний з Гламуродавом - треба колонка "як читати Білоножка". Так собі синок намагається видавати з себе інтелектуала, демонстративно даючи посилання на іноземних мовах (не в цій статті - в іншій). Щодо фільму. Сам по собі фільм з художньої точки зору - на тверду трієчку. ("Монгол" Бодрова - краще). Читати чудову повість та дивитися як виголошують патетичні промови козаки з простріленими внутрощами - дві великі різниці. АЛЕ! У порівнянні з тим непотребом, що знімається у нас - шедевр
IP: 77.52.230.---
semen413 _ 07.05.2009 07:23
АЛЛО! МЫ ИЩЕМ НЕРАВНОДУШНЫХ! ЕСЛИ ТЫ СЧИТАЕШЬ СЕБЯ ЧЕЛОВЕКОМ И ГРАЖДАНИНОМ!

Если тебя, как и нас, ВОЗМУЩАЕТ безответственность и равнодушие власти к нашим проблемам! Если ты веришь что что-то можно еще изменить – не будь один - ты нужен нам! Ты нужен Украине!
Мы ждем Вас! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: 77.122.216.---
milena _ 06.05.2009 18:57
"якийсь", скоріш за все, зляпає чергову халтуру на кшталт «Роксолани» - ні самому подивитися, ні людям показати, бо укр. кіно занепало і потрібен час, щоб відродилося. Чому років з 10 тому був таким популярним Лесь Подерев*янський? Бо він правдиво показав українців, зовсім не переймаючись тим, чи комплементарно він нас зобразив чи ні. І народ дружньо сміявся – над собою ж.
IP: 77.122.216.---
milena _ 06.05.2009 18:56
04.05.09 18:33 ___Ярослав57 Хто ще такий наївний і думає що Росіяне можуть сказати добре слово про Україну.

Не треба чекати від росіян чи когось-іншого "доброго" слова про нас, українців, головне, щоб слово було ПРАВДИВЕ. А ось цього немає зовсім в рос. кіно взагалі і в Бортковому Бульбі зокрема. Вони нездатні зрозуміти українців, бо не вважають нас окремішним народом, а вважають, що ми тоже "русскіє, только подпорченные". Не треба волати, щоб якийсь українець зняв Бульбу: "якийсь", скоріш
IP: 94.178.148.---
намор _ 06.05.2009 10:55
___makkena в чем проблема?.. перепишите Гоголя под Ющенко и скажите что так и было... ___ГЛАМУРОДАВ"Там польский дух, там Польшей пахнет!". Цієї ночі показували фільм про Довженка, де Сталін заборонив йому виїзджати з Москви в Україну і тому він був залежний від Кремля, Гоголь писав так, як хотів цар. Сценарій фільму знімався(зі слів Ступки) за особистою режисурою Путіна, він викреслював чи дописував що хотів. Нам не потрібно ні польського ані русского духу, у нас є український дух.
IP: 77.122.61.---
Лавлайс _ 05.05.2009 19:42
04.05.09 16:06 ___Перечепидорога
Я перестав його поважати за участь у Бортковому "кіно"
Я його перестала поважати ще раніше.
Але йому платять гроші - і це єдине, на що ступка звертає увагу. А наші повага/неповага йому байдужі.
IP: 77.122.61.---
Лавлайс _ 05.05.2009 19:39
04.05.09 16:06 ___Перечепидорога
Я перестав його поважати за участь у Бортковому "кіно"
Я його перестала поважати ще раніше
IP: 77.122.61.---
Лавлайс _ 05.05.2009 19:37
04.05.09 15:28 ___andel2
смотрите лучше "огнем и мечем"
И вправду, нету лучшего историка, чем сосед
IP: 77.122.61.---
Лавлайс _ 05.05.2009 19:31
04.05.09 12:03 ___kpa
Русь природно сприймається як Україна
Русь ніколи не сприймається росіянами як Україна. Петя І дуже далекоглядно придумав назву для своєї Московії
Інший акцент: поляки розмовляють польською, а українські козаки - російською
і т.ін.
IP: 10.0.11.---
1comp _ 05.05.2009 17:14
Вот еще мнение http://www.dumayou.org.ua/?p=65
IP: 91.197.253.---
Atasss _ 05.05.2009 15:59
Эх, рассказать бы Гоголю
Про нашу жизнь убогую,
Ей богу этот Гоголь бы,
Нам не поверил бы.

В.Высоцкий
IP: 77.52.56.---
semen413 _ 05.05.2009 09:24
АЛЛО! МЫ ИЩЕМ НЕРАВНОДУШНЫХ! ЕСЛИ ТЫ СЧИТАЕШЬ СЕБЯ ЧЕЛОВЕКОМ И ГРАЖДАНИНОМ!

Если тебя, как и нас, ВОЗМУЩАЕТ безответственность и равнодушие власти к нашим проблемам! Если ты веришь что что-то можно еще изменить – не будь один - ты нужен нам! Ты нужен Украине!
Мы ждем Вас! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: .---
москаленко _ 05.05.2009 08:14
Автор Хахол тупий -наробив купу помилок."Піші на русском"-авось станеш русскім!!!
IP: .---
Богдан1 _ 05.05.2009 07:21
Нині випадково отримав ще один приклад того, як росіяни дивляться на Україну. Радіо голос Росії розповідало про справи в Криму, надавши часу на монолог Грачу, котрий ґанив українського президента і русофобію. А закічено було розповідь згадкою про гетьмана Виговського і його "зрадою". Ну геть москвичі за...циклилися. Ну не всі любили і не всі люблять Росію...Ну то й що? Навіщо битися в істериці сотнями років?
IP: 91.200.181.---
ГЛАМУРОДАВ _ 05.05.2009 01:51
Текст "мені" і "скоріше" сподовався, але хто іншої думки той... Цікавий контраст, за яким стоїть досить очевидне бажання Євгена нахрапом парирувати закиди в його адресу вустами "іншої особи", що при цьому делікатно та тактовно висловила свою думку. Вельми наївно. Вельми! І не треба нас посилати за пішохідно-проктологічним маршрутом, ми не підем, хоча і тебе не пошлемо - схоже ти там давно, глибоко і надовго. Тож навіщо посилати?
IP: 95.133.82.---
БартСімпсон _ 04.05.2009 22:04
Мені текст скоріше сподобався...
А кому не подобається - хай іде до сраки
IP: 212.2.136.---
укрторпеда _ 04.05.2009 19:08
цікаво цікавофф! де такі беруться!))))))))))
IP: 91.200.181.---
ГЛАМУРОДАВ _ 04.05.2009 18:47
Це тільки на фото (воно вже не нове), я про цього базіку та балакуна трохи знаю і СТВЕРДЖУЮ: йому зараз приблизно 25!!! Прізвище в нього дійсно занадто гарне для його єства. А масон він польський, це по "Радіо Марія" (є таке біснувате радійко в Польщі) казали! Жартую, звісно, а втім хто його, вовкулаку, знає...
IP: 195.182.22.---
Ярослав57 _ 04.05.2009 18:33
Хто ще такий наївний і думає що Росіяне можуть сказати добре слово про Україну. Та не треба цього фільму подивіться другі .Всюди де Українець це або дебіл або зрадник і так череє все кіо.Взагалі на це гавно, від нас російськакомпанія ЛУКОЙЛ за даром учнів на порказ цього нехочу його фільмом називати возить.
IP: 195.182.22.---
Ярослав57 _ 04.05.2009 18:26
Текст коментаря набирайте тут
IP: 212.2.136.---
укрторпеда _ 04.05.2009 18:21
аффторррррррр малотека ето точно лет макс 19 по ффоТо! но шо удиветильно таке украинське призвеще а такі не понятни погляди! явно масон-малороскій або якись засланець!
IP: 195.149.90.---
atthe _ 04.05.2009 17:44
супер аргументи - "в кіно не так як у книжці, то підіть подивіться". та нафіг треба? із відгуків і статтей про фільм ясно, що кіно - гівно, навіщо ж час вбивати так бездарно?
IP: 195.46.35.---
henik _ 04.05.2009 16:57
Перечитав я обидві редакції повісті, правда, радянського видання, коли знімалося кіно. Подивився фільм на піратському диску, ще знайомим дав. Дехто побіг на широкий екран, мало крові здалося. А мені здалося, що Бортко робив усе, як міг. Ось і тлумачте, кожен по-своєму. Якби я був режисер і сценаріст, а ще краще, щоб Гоголем став на якийсь час, то можна було б зробити інший фільм. Але, як на мене, маємо те, що маємо. А те, що написав молодий журналіст, то написав так, як він хотів чи підказали.
IP: 91.200.181.---
ГЛАМУРОДАВ _ 04.05.2009 16:43
Автор не такий уже і "малолетній". Це нахабний і зухвалий лобуряка років 25, а стосовно занудства то так, він таким і є! А всі його "великопольські" комплекси та антиросійські (і, між нами, антиукраїнські) "воззрения" генетично закладені, так що "руки геть від інтелігента"!В одному цей "печерний поляк" правий - Бортко, по суті, кремлівський підлабузник, що сплюндрував УКРАЇНСЬКУ класику, створивши ширпотебне "говнецо", в якому цілком можна замінити місця про Русь, на місця про Путіна та ГАЗПРОМ
IP: 77.52.241.---
Батько_Махно _ 04.05.2009 16:38
Для пана Перечепидорога і всіх інших небайдужих!
Бортківський Бульба - бредятина рідкісна! Правильно йому премію імені Леніна дали комуняки. Воно (гівно) того варте!
IP: 77.52.10.---
semen413 _ 04.05.2009 16:30
АЛЛО! МЫ ИЩЕМ НЕРАВНОДУШНЫХ! ЕСЛИ ТЫ СЧИТАЕШЬ СЕБЯ ЧЕЛОВЕКОМ И ГРАЖДАНИНОМ!

Если тебя, как и нас, ВОЗМУЩАЕТ безответственность и равнодушие власти к нашим проблемам! Если ты веришь что что-то можно еще изменить – не будь один - ты нужен нам! Ты нужен Украине!
Мы ждем Вас! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49
IP: 77.52.10.---
semen413 _ 04.05.2009 16:29
АЛЛО! МЫ ИЩЕМ НЕРАВНОДУШНЫХ! ЕСЛИ ТЫ СЧИТАЕШЬ СЕБЯ ЧЕЛОВЕКОМ И ГРАЖДАНИНОМ!

Если тебя, как и нас, ВОЗМУЩАЕТ безответственность и равнодушие власти к нашим проблемам! Если ты веришь что что-то можно еще изменить – не будь один - ты нужен нам! Ты нужен Украине!
Мы ждем Вас! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49
IP: .---
Перечепидорога _ 04.05.2009 16:06
Женєчька , скажу тобі свою думку: Борткове кіно - гівно.
А те що ти тут написав - називається КГАМ.
Борткове кіно нам українцям не можна підтримувати, йдучи до кінотетру і даючи за нього наші гроші. Самі москалі цю гидоту склепали самі нехай і дивляться. А Ступці вже пора зрозуміти, що не гроші є в цьому житті є головним. Я перестав його поважати за участь у Бортковому "кіно"
IP: 92.112.34.---
woodwoow _ 04.05.2009 15:29
Автор малолетний зануда возомнивший себя журналистом! Статья не тянет даже на школьное сочинение! Все выводы высосаны из пальца!!!
IP: 85.161.193.---
andel2 _ 04.05.2009 15:28
автор явно обкурился - і побачив у фільмі " як найкраще показана натура українців, або, як дехто каже, "жителей южной Рассии". где дают такую травку автор?.
в фильме показаны переодетые бойцы ОМОНа, которых попросили изобразить запорозьких козаков с вкраплениями боярского , хмельницкого(не богдана) и ступки. кстати почитайте самого гоголя - у него козаки точно такие же. это был тонкий ход - гоголя, но его шутку до сих пор мало кто понял. в сотый раз прошу - смотрите лучше "огнем и мечем"
IP: 193.17.208.---
makkena _ 04.05.2009 14:10
кстати... Александр Македонский был украинцем и с украинскими казаками боролись за демократию и присоедиение Персии и Индии в ЕС
IP: 193.17.208.---
makkena _ 04.05.2009 14:04
в чем проблема?.. перепишите Гоголя под Ющенко и скажите что так и было...
IP: 91.200.181.---
ГЛАМУРОДАВ _ 04.05.2009 12:42
"Там польский дух, там Польшей пахнет!".
IP: 77.52.10.---
semen413 _ 04.05.2009 12:41
ГРОМАДЯНИНЕ!

У час, коли ця влада довела свою неспроможність і своє небажання служити державі і кожному з нас,

вся надія –


на твоє сумління, на твій розум, на твою відповідальність.
Ця влада не служить тобі, вона тебе грабує. Позбавивши тебе права працювати і гідно утримувати свої родини, ця влада сміється з тебе у різних телешоу, де паплюжить останнє, що у тебе залишилося – свободу слова.
Якщо ти не хочеш, щоб твої діти стали рабами у власній країні, якщо тебе не влаштовує жалюгідн
IP: 93.72.159.---
ганна-ахметова _ 04.05.2009 12:37
це питання хвилює прогресивний загал
http://durdom.in.ua/ru/main/article/article_id/650.phtml
Ющенко, где Бульба?
http://durdom.in.ua/ru/main/article/article_id/698.phtml
Если бы фильм «Тарас Бульба» снимал...
IP: 85.178.6.---
Акико _ 04.05.2009 12:25
(продолжение цитаты)
-Плюйте ж на голову тому кто это напечатал!БРЕШЕ СУЧИЙ МОСКАЛЬ.Так ли я говорил? ЩО ТО ВЖЕ ЯК У КОГО ЧЕРТ-МА КЛЕПКИ В ГОЛОВИ!"
Н.В.Гоголь "Вечер накануне Ивана Купалы"
Не правда ли, эта цитата хорошо отображает суть этого российского "шедевра"?
А Богдан Ступка действительно великий актер!
04.05.09_ kра: Относительно Депардье в роли Тараса -согласна с вами на 100%.
IP: 85.178.6.---
Акико _ 04.05.2009 12:16
Что сказал бы Гоголь после просмотра Тараса Бульбы?
"Не успел перевернуть двух страниц ,как он вдруг остановил меня за руку.
-Постойте!наперед скажите мне, что это вы читаете?
Признаюсь, я немного пришел в тупик от такого вопроса.
-Как что читаю Фома Григорьевич? вашу быль, ваши собственные слова.
-Кто вам сказал, что это мои слова?
-Да чего лучше тут и напечатано: рассказанная таким -то дьячком.
IP: 91.200.181.---
ГЛАМУРОДАВ _ 04.05.2009 12:13
Білоножко!! Ти, звісно, класний чувак, але ця твоя колонка не аналітика, а "отсебятіна"! До неї треба додати ще колонку "як читати Білоножка". "Антирусофільство" твоє мені зрозуміле, ба більше - воно цілком і повністю виправдане стосовно даної "екранізації", однак стилістичні, а надто "концептуальні" вартості тексту залишають бажати кращого. Хоча ні, не залишають. Бо відсутні...
IP: 195.177.222.---
kpa _ 04.05.2009 12:03
З огляду на всілякий непотріб, який знімають що у нас, що у росіян, фільм - майже шедевр. Я просто не розумію як за російські гроші, проімперськи налаштований режисер зняв таку пропаганду української ідеї. Навіть пафосні лозунги Боярського та Бондарчука про "землю русскую" є абсолютно неспівставними із "за бога, царя і отєчєство" і Русь природно сприймається як Україна. Остап і Андрій непорадували, особливо Андрій, я далеко невпевнений що Депардье був би кращім Бульбою за Ступку
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.