IP: .---
zhumak _ 01.06.2009 09:34
Дуже гарний та виважений матеріал.
Дякую авторові.
IP: 77.122.148.---
Лавлайс _ 13.05.2009 19:34
09.05.09 20:57 ___d328
"Если географически"
Этнически воевали все народы, но именно "географически" по этой земле утюжок войны прошелся по-максимуму, а это более, чем существенно.
Вевали все народы, а победу ... "за русский народ" (сталин)
хороший материал "Жуков и Сталин сожгли в огне войны русский народ"
7 мая 2009 в 16:28 Автор Виктор АстафьевИсточник novayagazeta
IP: 77.122.148.---
Лавлайс _ 13.05.2009 18:52
11.05.09 14:15 ___Spirito
Укладення Біловежської угоди-День Перемоги над режимом СРСР
Перемога над режимом марксизму-ленінізму-сталінізму - це судовий процес на зразок Нюнбергського з оцінкою ідеології та ідеологів, який буде супроводжуватись покаранням тих. хто вчиняв "злочини проти людяності"
IP: 77.52.52.---
nata1 _ 13.05.2009 09:41
Ми шукаємо небайдужих!
Якщо ти вважаєш себе людиною и громадянином! Якщо тебе, так само як і нас, обурює безвідповідальність та байдужість влади до проблем народу України! Якщо ти віриш у зміни - не залишайся (сам) на сам із собою - ти потрібний нам! Ти потрібний Україні! Ми чекаємо Тебе! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: 213.130.21.---
semen413 _ 12.05.2009 18:10
Ми шукаємо небайдужих!
Якщо ти вважаєш себе людиною и громадянином! Якщо тебе, так само як і нас, обурює безвідповідальність та байдужість влади до проблем народу України! Якщо ти віриш у зміни - не залишайся (сам) на сам із собою - ти потрібний нам! Ти потрібний Україні! Ми чекаємо Тебе! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: 193.93.48.---
Wujko _ 12.05.2009 16:13
А то, что РФ не оставляет попыток "проглотить" Украину - хоть целиком, хоть по частям (на то и регионалов, витренковцев, Волг и прочая нечисть наняли) - уже и ежику понятно. И России нужны отнюдь не украинцы, а наша земля, наши территории. Если не сплотимся, так оно и будет. Тем же потенциальным колаборантам, которые уже сейчас готовы под Москву лечь, стоит вспомнить уроки голодомора. Гибли-то не только этничные украинцы, но и русские колонисты.
IP: 193.93.48.---
Wujko _ 12.05.2009 16:03
Безрадостную картину обрисовал автор. Но справедливо. Пока мы, украинцы не помиримся - и патриоты, и колонисты-переселенцы из других республик СССР и те, кто считает себя "хахлами-подмоскаликами" - толку мало будет. Пока нас умело разъединяет Российская империя и отечественные политиканы. И здесь надежда только на наш здравый смысл (ведь будет хорошо Украине - будет хорошо всем в ней живущим и наоборот) и на время - молодежь-то, даже дети переселенцев, во 2-3 поколении - уже патриоты!
IP: 91.124.35.---
zul _ 12.05.2009 15:53
Україно! Війна тільки починається ,бо починається підготовка до виборів і кожен з кандидатів хоче бути першим ,але перемога за Ю,ТИМОШЕНКО.
IP: 91.124.35.---
zul _ 12.05.2009 15:34
Війна була у 33-х роках , а це тільки не вміння працювати наших горлатих депутатів.
IP: 91.124.35.---
zul _ 12.05.2009 15:31
І по закінчені всього пекла не відіно подякуємо нашій Ю. ТИМОШЕНКО.
IP: 213.130.21.---
semen413 _ 12.05.2009 13:09
Ми шукаємо небайдужих! Якщо ти вважаєш себе людиною и громадянином! Якщо тебе, так само як і нас, обурює безвідповідальність та байдужість влади до проблем народу України! Якщо ти віриш у зміни - не залишайся (сам) на сам із собою - ти потрібний нам! Ти потрібний Україні! Ми чекаємо Тебе! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: 92.49.203.---
vov_t _ 11.05.2009 21:25
09.05.09 16:28 ___Мановар
Автор заслуговує на повагу. В минулому багато хто із політиків, ідеологів та ін. даржавних діячів помилялися.Особливість українського суспільства, - воно ніяк не стане суб'єктом власної долі, а завжди є об'єктом чиїхось зазіхань чи ідеологічних вправ.
це точно!
IP: 194.146.230.---
Хозарин _ 11.05.2009 17:42
Враження від статті в цілому приємне. Дякую авторові. Разом із тим погоджуюся з виступами дописувачів val_lav та Unique. Слушні повідомлення.
IP: 140.247.132.---
fun _ 11.05.2009 17:35
Автор помітно підріс у своїх коментарях. Приємно, що в Україні визріває справжній інтелектуальний державницький дискурс.
IP: 193.254.233.---
VVD_VVD _ 11.05.2009 15:48
___abessalom "Є багато тем, на які давно треба накласти...ТАБУ! "
Я думаю, тема статьи к этим табу не относится, по той причине, что
является элементом современного идеологического оружия, в первую очередь применяемую против Украины.
Противостоять этому оружию можно только публикуя и вписывая в учебники
описания ДОСТОВЕРНОЙ исторической информации об этих
событиях. Создавая фильмы об этих событиях.
Государство должно об этом беспокоиться постоянно, пока существуют нападки.
IP: 195.138.193.---
Linter _ 11.05.2009 15:35
Удивительно молчат голубые и красные демократы. Когда в Украине закон об уголовной отв. за непризнание Голодомора они признавали антидемократичным, то в РФ закон об уголов.отв. за обнародывание фактов преступлений СССР и его сталинской банды, на их взгляд, очевидно верх советской демократии. Или, как они говорят, дело самой РФ и вмешиваться в дела соседнего государства они не будут.
IP: 77.123.174.---
Spirito _ 11.05.2009 14:18
2. і всіх нас відведе до Дерева Любові." Пора будувати Храм Миру!
IP: 77.123.174.---
Spirito _ 11.05.2009 14:15
9травня-День Перемоги над гітлерівським режимом.Укладення Біловежської угоди-День Перемоги над режимом СРСР.Ми їх вибороли і вистраждали.Битви забрали мільйони людських життів.А ще нам потрібна Перемога над спадком,що залишили ці режими людям та причиною їх виникнення."Дерев(пізнання добра і зла)немає двох.Єдерево одне.Нікого у житті цей вибір не мине....Йдуть Єва і Адам до древа,щоб пізнати,та стріне вже не змій,а стріне Світу Мати.Розрадить і навчить,і викупає в Слові,і всіх нас відведе до де
IP: 95.132.38.---
ктн _ 11.05.2009 12:54
Гарна ідея.
IP: 91.124.21.---
намор _ 11.05.2009 12:46
11.05.09 10:37 ___Тонъюкук “Эта тема болезненая и прямое навязавание взгляда, что ОУН-УПА только патриоты , вызывает удивление”. А чому увас не викликало здивування, коли в п”ятницю на шоу Шустера, слово надавалось тільки сталінським посіпакам, Шуфрич так піарився, що гидко було дивитись. І в той же час, коли слово попросив представник ВО “Свобода” О. Сич, то Савік так і не пустив його до мікрофону. По вашому істина це коли одні можуть говорити, що хочуть, а іншим зась?
IP: 91.124.21.---
намор _ 11.05.2009 12:28
УПА біля села Старий Угринів де народився Бандера. А був і випадок, коли в 1991 році в с. С. Угринів прилетіли спецназівці, підірвали пам”ятник Бандері і чергою з автомата поранили молодого неозброєного хлопця. Злочинців не знайшли. Тоді ж кинули в приміщення міськвиконкому дві гранати, одна взірвалась, а прокуратура і сьогодні каже, що гранати були без запалу, тому крим. Справу не порушували. Якщо не припиниться протистояння, хтозна чого ми ще дочекаємось
IP: 91.124.21.---
намор _ 11.05.2009 12:28
09.05.09 20:50 ___mazvv “Згадайте хоча б рейд Ковпака” В кримінальних справах вояків УПА є дані, що керівництво УПА мало переговори з Рудневим стосовно спільних дій проти Німців. Під час війни військові чиновники аглії та америки мали в Карпатах переговори з представниками УПА, щодо співпраці у боротьбі з німцями. В кримінальній справі керівника боївки СБ є матеріали, як СБ зустрівши радянських вояків, що втекли з німецького полону, відправили їх в госпіталь (див далі)
IP: 91.124.21.---
намор _ 11.05.2009 12:12
09.05.09 19:10 ___Vvslav Пора уже кому то прекращать "войны памяти" и жить "задницей вперед". Почему не нам?
ПІДТРИМУЮ, так живе ввесь світ. Поки будемо ділити народ, фронтовиків на своїх та чужих, розвитку не буде. Немає людей 1-го, 2-го, 3, го сортів – є український народ, різних національностей, різних віросповідань чи поглядів.
IP: 94.178.204.---
abessalom _ 11.05.2009 11:05
Є багато тем, на які давно треба накласти...ТАБУ!
Це питання національних відносин, релігійні питання і, звичайно, історичні війни, геноциди,
злочини з "блогородних" міркувань. Хто кращий, хто гірший, хто винен в розлученні - тато чи мама і т.д. і т.п. Набагато корисніше було б, якби вдалося людству покінчити назавжди з подібними неподобствами, війнами, зрадами, нечесністю, підступністю. Якби дітям про ці неподобства не розповідали, то звідки ми б про них дізналися?
IP: 195.62.14.---
Тонъюкук _ 11.05.2009 10:37
Одна из не многих статей которую можно считать объективной. Эта тема болезненая и прямое навязавание взгляда, что ОУН-УПА только патриоты , вызывает удивление. В конце концов все войны они проиграли. А современная Украина это наследница УССР. Независимость фактически была "подарена" поскольку Ельцин хотел власти пускай и ценой развала СССР, ему и РСФСР хватило.
IP: 217.12.207.---
Северянин _ 11.05.2009 07:28
Автору - В целом согласен.... Не согласен, что простые люди поддерживают противостояние. Это целиком заслуга наших политикроедов.
10.05.09 23:18 ___Шукач1 - Підтримую.
IP: 86.26.219.---
Шукач1 _ 10.05.2009 23:18
Гарна стаття, Дякую Олександре Михельсон.
Маю надію, що буде продовження, тверезе та всебічне.
...та не тільки на папері, а і у вигляді пам"ятника ВСІМ УКРАЇНЦЯМ котрі поклали своє життя за майбутнє у якому вони знали, що не будуть жити, та ДУМАЛИ про майбутнє, з найкращими бажаннями.
... дуже хотілося б, що ми це усвідомили! а не проводили час у лайках, а об"єднали свої зусилля для нашого/нащадків щасливого життя, та з повагою ставилися до тих людей - вони віддали ВСЕ, що могли - своє життя!
IP: 93.72.122.---
Орися _ 10.05.2009 11:33
Господи, в усьому світі вже й забувати стали про ту бойню, а у нас на ній політику будують. Ну хай Дебілораші більше поговорити ні про що. Бо крім Сталіна у неї великих людей нема, а остання позитивна для країни подія якраз і була та сама "пабєда". Але чого там слинки пускати? Нехай собі казяться, придурки, ми тут при чому? Нам треба компартію і її клони заборонити, і зразу проблеми "трактування війни" відпадуть самі по собі. Нам є про що інше думати.
IP: 77.123.158.---
НЛО _ 10.05.2009 04:19
Да и не о том я. А о том,что нечего звездеть о том, чего не видел, не знаешь, не понимаешь. И не можешь изменить. По - моему, это уже не твои раны, не твоя смерть, да и не твои враги. Тебе тычут пальцами на них, чтобы ты не увидел настоящих.
IP: 77.123.158.---
НЛО _ 10.05.2009 04:16
10.05.09 01:52 ___Cekcot
А есть такие, кто не читал?
Но много тех, кто живет и не видит вживую. Только из газет, книг, ТВ и т.д. И это хорошо.
Я не из их числа.
IP: 91.204.60.---
Cekcot _ 10.05.2009 01:52
2 НЛО
а Ви б ризикнули, та перечитали б крім перекладеного Хемінгуея ще й не такого егоромантика, а справжнього реаліста Ремарка... може попустить
IP: 77.123.158.---
НЛО _ 10.05.2009 00:41
Недалеко, за кілька кілометрів, ще одне поховання. Також кілька тисяч, може більше – хто рахував... Німців, які потрапили в полон, охороняли дві кулеметні роти. Проривався Манштейн, і полонених розстріляли в долині між пагорбами– боялися, що він прорветься.
І на першому, і на другому похованнях - чорні прямокутні плити з написами. Встановили німці.
Їх ніхто не нищить.
IP: 77.123.158.---
НЛО _ 10.05.2009 00:38
Люди взагалі трохи по – іншому ставляться до тих подій, поміркованіше – бо була війна.
Колись був у невеликому селі. Всіх чоловіків старшого віку називають «приймаками». Зацікавило.
До села в час війни примикав польвий аеродром німців. Під час Корсунь – Шевченківського котла артилерійський дивізіон (всі 256 на обеліску) заглибився на десяток кілометрів вглиб котла, захопив село, перестріляв невелику охорону. Німецька колона, яка йшла на прорив, не мала пального, і єдина можливість поповнити – ємкості аеродрому. Дивізіон оборонявся два дні, командир мобілізував усіх місцевих чоловіків від дітей до старих. Наприкінці підірвали ємкості. Німці ввійшли в село і позбавили життя все чоловіче населення – від грудничків і далі (ще один обеліск, разом з загилими 218 прізвищ). Тому й «приймаки», своїх чоловіків не було.
На дев,яте часом приїздить дочка командира. Бувають німці – родичі охорони аеродрому (в селі про тих вермахтовців погано не згадують). Приїздять німці і туди, де поховано десь біля десятка тисяч
IP: 95.134.61.---
Unique _ 10.05.2009 00:16
Ну Європа його так і відзначає, 8-ме травня - як День Пам'яті і Примирення.
Але там не совки живуть. І війна там справді закінчилася.
Закінчення війни для більшості наших політиків означає втратити владу, а відтак - захист від кримінального переслідування. Тому вона й продовжується.
Тема стане актуальною та значно доступнішою після люстрації.
А люстрація неминуча заради неповторення в майбутньому.
Рівно як і Нюрнберг - Суд Історії - над російським фашизмом.
І все це-рано чи пізно-буде...
IP: 77.122.230.---
читателль _ 09.05.2009 23:04
09.05.09 22:38 ___intereco - -м-да, автор за наданим вами посиланням, як то кажуть, "ну й наворотив". ще й з купою помилок. та й основна ідея вкрай спірна. одразу зауважу - я особисто вважаю, що і СРСР, і гітлерівська німечччина в принципі не мали би з*явитися на землі, оскільки це було Абсолютне Зло... але чисто науково між націонал-соціалізмом та комунізмом різниця все ж таки є, і дуже велика.
09.05.09 22:50 ___kpa - да, щодо територій ви чітко сформулювали, треба запамятати.
Сторінки:
← Попередня
Наступна →