IP: 195.138.81.---
Kotia _ 18.05.2009 10:48
Обидва мої діда також воювали в ЧРА, але нічого поганого про УПА не казали. Спочатку я вірив совдеп.пропаганді до 89-91 року. Але тепер я не сумніваюсь, що справжніми послідовними борцями за свободу БУЛИ ЛИШЕ ВОЇНИ УПА, які боролися проти всіх окупантів України.
А те що ОУН, яка пізніше узурпувала керівництво УПА. на початку рад-нім. війни спвпрацювало з 3-ім райхом (один тиждень!!!), то перед тим майже 2 роки Рад союз також ДУЖЕ ПЛІДНО співпрацював з 3-м райхом
IP: 89.252.10.---
kpa _ 10.05.2009 23:59
2 doc-71, про кістки не скажу а про башених стрілків то ви цілком маєте рацію стосовно того, що таких не могло бути на танках Т-26, БТ -5,7,8, КВ-1, Т-34-76, Але в на початок війни в ЧА були ще багато башений монстр Т-35, та Т-28 (несправедливо забутий, хоча доволі массовий танк) ну і ще КВ-2, на цих машинах точно були БС, ще були броньовики, там точно були БС
IP: 95.132.86.---
bnjvbh _ 10.05.2009 22:01
Гарна стаття.
Також приємно, що і зі Сходу України є позитивні відгуки. Спасибі вам. Це дає невелику надію думати, що наша країна все-таки залишиться єдиною.
IP: 95.132.86.---
bnjvbh _ 10.05.2009 21:54
Гарна стаття.
Також приємно, що і зі Сходу України є позитивні відгуки. Спасибі вам. Це дає невелику надію думати, що наша країна все-таки залишиться єдиною.
IP: 77.122.31.---
Serg87 _ 10.05.2009 20:15
Бійці УПА ніколи не будуть героями для Східної України/
Так воно і є, і коли в Тернопілі нова облрада реабілітує дивізію СС "Галичина", а у Львові вивішують бігборди з хфалою посібників фашистів з тої ж каральної дивізії, вину якої визнано в Нюренбергі світовою спільнотою.
То про яке примирення може йти мова!
Так були в ОУН-УПА і дійсно патріоти, загнані туди примусом, але ж були і ті хто стріляв у спину вчителям, інженерам, воякам Радянської армії, знищував жидів за вказівкою фашистів.
IP: 10.1.1.---
zhumak _ 10.05.2009 19:14
Автору - велика поваша та підтримка за розумні та виважені слова.
IP: 94.153.17.---
джон-д _ 10.05.2009 14:16
Автору респект! Очень трудно после всей многолетней коммунопропаганды надеяться,что ветераны ВОВ согласятся обьективно принять на равных воинов УПА. Столько лет массированной лжи и клеветы! Чего только не выдумывали комиссары и политруки и в послевоенное время! Когда я служил срочную(84-86),какой-то придурок наверху спустил замполитам нашей части приказ довести до сведения личного состава,что Челентано член фашистской партии Италии. Нам добросовестно втирали эту срань пару месяцев,пока на экраны Союза не вышел новый фильм с участием Челентано. Видать были в руководстве СССР любители его творчества вошедшие в конфликт с полными кретинами-пропагандистами. К чему этот пример? Чилентано ну никак не угрожал устоям СССР,и то приплели к фашистам. А тут УПА,воевавшая против этого СССР!
IP: 87.17.190.---
bari _ 10.05.2009 12:20
rozumna stattia!
molodez avtor. pora lomaty stereotypy !!!!!!!!!!!!!
IP: 91.124.198.---
korin3 _ 10.05.2009 10:33
Сталин гнал свой народ как быдло на войну.
Почему вы не говорите о тех, кого расстреляли НКВД? - ведь за войну расстреляно 1 миллион - почти каждый десятый.
О каком единстве вы говорите - сзади расттреливает НКВД, впереди немецкие пулеметы...Почему мы не говорим о Власове - о тех, кто не захотел защищать сталинский режим, о пленных - высланных после войны в Сибирь как враги народа....
Какой в жопе это праздник? - Только в совковой пропаганде.
Единственным итогом войны стало кресло Сталина и ег
IP: 94.153.24.---
doc-71 _ 09.05.2009 23:15
Війну він почав баштовим стрільцем танку.
У вересні 1944 був тяжко поранений, отримав перелом нижньої кістки правого стегна.
Шановний авторе.При всій повазі до вашої громадської позиції хочу вказати на дві неточності:В радянських танках не було баштового стрільця,в башті був командир танка(виконував функцію командира,наводчика і стрільця),і зяряжаючий.Баштовий стрілець появився в Т 34-85 в 1944році.
І ще:нижньої кістки стегна неіснує.
IP: 89.105.248.---
Kipish _ 09.05.2009 22:53
Farhad
"Так, воїни РА і УПА є героями різних воєн. Але який дурень придумав. що УПА воювали з німцями? Основним їх супротивником була АК " - менше ОРТ слухайте...
"Бійці УПА ніколи не будуть героями для Східної України" -
АК теж довгий час були "прислужниками імперіалізму"...
Так само, як четники Міхайловіча донедавна були "посібниками нацистів", хоча вони воювали за Югославію. Правда, королівську, а не комуністичну...
IP: 212.3.111.---
Dndz _ 09.05.2009 20:23
09.05.09 16:01 ___Farhad
Бійці УПА ніколи не будуть героями для Східної України.
Не расписывайся за всю Восточную Украину.Чтобы дать оценку всем воюющим сторонам нужно рассмотреть эту войну как состоящую из 2 компонент: как война против нацизма и как война сталинского империализма за господство в Европе.И вот те кто боролся против нацизма ,равно как и те сопротивлялся имперскому большевизму - герои Украины.
IP: 195.216.213.---
Иль _ 09.05.2009 20:04
Ви не знайдете ні однієї людини на Зах. Україні, щоб сказала: "Це ми звернулися до рад. керівництва і попросили до нас Червону Армію" Запросив тов. Гітлер, підписавши пакт Молотова- Рібентропа. Тому в 1939 туди прийшли окупанти. Населення зустріло їх нормально. Через два тиждні почалися страшні репресії. Загалом розстріляно 121тис., 64 тис. відправлено в тюрму. так що було робити бідним людям? Здатися на милість Сталіна і просити щоб їх виморили голодом, як на великій Україні. Тому думайте!!
IP: 195.216.213.---
Иль _ 09.05.2009 19:56
_Farhad Чому ви так любите і шануєте більшовицько-російську пропоганду? Це Ковпака післали рейдом на захід щоб дійти до Польщі і вмішатися в боротьбу АК і АЛ. Німці і поляки надавали Ковпаку і він змушений був повернути на схід. Доречі, комісар Руднев доповідав в центр, що в багатьох бойових сутичках з німцями УПА допомагала партизанам. За контакти з УПівським керівництвом і пропозицію спільної боротьби Ковпак отримав команду ліквідувати Руднєва. Це зробила радистка Аня. (Літ. газета і "Правда)
IP: 81.95.190.---
СтепанСтепан _ 09.05.2009 19:54
09.05.09 19:29 ___Farhad
До часів Брєжнєва 9 травня не було святом ні для кого.
З автором погоджуюсь на всі 100- у самого двоюродний дід згорів в танку під Сталінградом (в радянському танку)...але я також поважаю і воїнів УПА ,які воювали за Україну в якій ми живемо зараз проти як коричневих зайд з заходу ,так і червоних зі сходу,які прийшли до них додому з колгоспами,Сибіром ,розстрілами. УПА не воювали десь в Росії чи на донбасі,а воювали в себе вдома проти окупантів.
Слава Україні!
IP: 77.122.192.---
Farhad _ 09.05.2009 19:29
Так, воїни РА і УПА є героями різних воєн. Але який дурень придумав. що УПА воювали з німцями? Основним їх супротивником була АК (до речі. адмірал Канаріс дуже вправно нацькував їх одне на одного для зменшення кількості як поляків так і українців без участі на те айнзацкоманд). Воювали вони також з червоними партизанами і РА. Щодо німців - німецькі архіви зафіксували лише випадки їх нападів на склади з метою пограбування. Так що 9 травня - ніяк не їх свято!
IP: 94.178.201.---
galia _ 09.05.2009 18:27
і воїни РА і воїни УПА є героями, але героями різних воєн.
IP: 95.132.233.---
seed _ 09.05.2009 17:43
Воякы УПА не воювалы з РА,та просто не було чым,воювалы з каральнымы загонамы НКВС напичканымы московитамы,цимы покыдькамы,яки вбывалы украинськых дитей та жинок,гвалтувалы,палылы,знущалысь.Чотыры Украинськи фронты складалыся переважно з украинцив,тому и з циеи прычыны не могло буты збройных сутычок.
IP: 85.198.170.---
ed_z_dnipra _ 09.05.2009 16:59
Що це за розумники заслані розписуються за східну Україну?
Згоден з автором. Я з Дніпра. Обидва мої діди були в Червоній Армії, що не заважає мені вважати воїнів УПА героями, якими українці мають пишатися!!!
Наші діди перемогли в 45-му, а ідеї бандерівців перемогли в 91-му.
І в цій інформаційній війні ми, українці, переможемо, бо живемо на своїй землі та за нами правда!
IP: 85.198.170.---
ed_z_dnipra _ 09.05.2009 16:54
Текст коментаря набирайте тут
IP: 89.212.238.---
mersy _ 09.05.2009 16:15
Farhad 100
IP: 77.122.192.---
Farhad _ 09.05.2009 16:01
Бійці УПА ніколи не будуть героями для Східної України. Можлива повага до сильного ворога - німців. А під цю абревіатуру існує більш відверта розшифровка -
Украинские Подстилки Адольфа.
Якщо вони герої для галичан - хай вони їх і вшановують. а сюди з такими ідеями нема чого лізти - дістали вже.
За Перемогу! За НАШУ Перемогу!