Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Рейдери держави

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 93.72.132.---
IvanLozowy _ 22.06.2009 13:21
Для: ТВП

Взаємно! З повагою,

Іван Лозовий
IP: 195.149.90.---
ТВП _ 21.06.2009 11:43
Велике дякую.
Як показує різниця в "рейтингах" і використання вами "меншого зла" в жіночому роді, наші погляди дещо відрізняються. Однако, що стосується голосування в 1 турі, Ви мене майже переконали. Буду думати.
Велике спасибі за спілкування.
IP: 93.72.132.---
IvanLozowy _ 20.06.2009 16:30
Але - перший тур - це нагода проголосувати _правильно_! Люди повинні привикати це робити. Голосувати правильно. Це дасть свої чималі ефекти, дозволить тому Гриценку, чи, можливо, Кириленку, якийсь поштовх для майбутнього. Саме для майбутнього, яке потрібно почати готувати і будувати зараз.
IP: 93.72.132.---
IvanLozowy _ 20.06.2009 16:29
Я би виставив їх ось так, першим іде найбільше зло:

Симоненко
Янукович
Мороз
Литвин
Яценюк
Тимошенко
Тігіпко
Ющенко
Гриценко

Тільки, дозвольте, я ще раз спробую дати свої аргументи на користь того, що йти за логікою "голосуй за менше зло" недоречна в першому турі голосввання на президентськиї виборах.

Грубо кажучи, "менше зло" пройде в другий - вона це уміє, має чималі політичні здібності, інші очевидні переваги. Тоді можна в 2му турі і за неї віддати голос, аби не Бандюкович.
IP: 93.180.222.---
ТВП _ 19.06.2009 21:22
2 IvanLozowy

Ви більш поінформовані за мене і краще розбираєтесь у політиці. Якщо це можливо із Ваших міркувань, чи не могли б Ви скласти рейтинг наших кандидатів у Президенти від меншого зла до більшого? Я їх розташовую наступним чином: Гриценко, Ющенко, Яценюк, Литвин, Мороз, Янукович, Тимошенко, Тігіпко, всі інші, Симоненко.
Обирати прийдеться як завжди менше зло :-(
IP: 93.180.222.---
ТВП _ 19.06.2009 21:11
2 IvanLozowy

Дякую, для мене важлива Ваша думка, так як наші погляди дуже близькі.
Повністю з Вами погодитись не можу. Це, звичайно, не парламентські вибори, але без мого голосу "менше зло" може не пройти у другий тур чи не виграти у другому турі. Тоді будем довго терпіти "більше зло".
IP: 93.72.132.---
IvanLozowy _ 19.06.2009 09:46
Добре знаю Кириленка, людей в Нашій Укр. Це непогана група, але поки-що вони не проявили нові, потужні підходи для розбудови партії, які б дали їм можливість розвиватись сильно. Також, зараз вони тримаються Ющенка, а це вже пряме хара-кірі.
IP: 93.72.132.---
IvanLozowy _ 19.06.2009 09:44
Для ТВП:

Я не зовсім погоджуюсь. Віддати голос за іншого кандидата в Президенти - це зафіксувати свій вибір за кращий варіант. Це ж не парламентські вибори, коли голоси програвших підуть прямо на користь іншим. Також, якщо (допустимо) Гриценко отримує 5%, це для нього гарний старт для наступних парламентських виборів. Хоча, він мене не дуже влаштовує.
IP: 95.111.215.---
ТВП _ 18.06.2009 13:40
2 IvanLozowy

Гриценко мені також симпатичний, але, як на мене, в економічній площині голий популізм в його "пріоритетах". Тай віддавати голос за людину, що не пройде - це фактично віддати право вибору іншим, відсторонитись від вибору. Це як у шахматах буває: любий хід веде до програшу. А я не маю часу чекати, мені 49.
Щодо "провірених людей": як Ви вважаєте, у Нашої України ще є шанс залишитись дійсно партією, а не "проектом"?
IP: 93.72.132.---
IvanLozowy _ 18.06.2009 11:48
Для Просто:

Майте уважність хоча б прочитати попередні пости перед тим, яким висловлюватись. Я ж пояснив, що для України один з найстрашніших варіантів є коли мала група сконцентрує всю владу, економісні ресурси в власних руках. Те, чого не вдалось Кучмістам. Латино-американський варіант добре відомий в політології, вивчіть, буде цікаво, думаю.
IP: 93.72.132.---
IvanLozowy _ 18.06.2009 11:44
Для ТВП:

Співчуваю, сам маю таку дилемму. Але... головне, що ми є, що ми вже краще розбираємось. Я тривалий час працював для Народного Руху України. Зараз я чекатиму _провірених_ людей аби прикладати мої зусилля і знання на їхню користь.
IP: 93.72.132.---
IvanLozowy _ 18.06.2009 11:43
Для insurgent:

While at Heritage, from 1989 to 1990, I participated in a large number of studies in Heritage's Foreign Policy and Defense Studies Department. My boss there was Kim Holmes. One of the analytical papers I participated in was entitled "Supporting Ukraine's Independence" published in the summer of 1990.
IP: 91.204.213.---
Просто _ 18.06.2009 10:50
18.06.09 06:55 ___IvanLozowy Ваша аналитика явно пасует, когда речь заходит о "главной злодейке")))))) Это же надо такое страшное преступление вскрыли бдительные ее враги - подготовка!!!! проекта!!!! конституции!!!! Ужас!!!! Так ведь еще и обсуждать хотели в ВР!!!! Злодейка!!! Это и есть уровень "мериканской" аналитики? Тогда бедные США))))))
IP: 91.204.213.---
Просто _ 18.06.2009 10:46
Про собственные интересы рвущихся к власти согласен. Нам показали поместья Януковича. Показалы и что липнет к рукам, которые не крали. Но ничего не говорят про интересы ЮВТ? Единственное, что ей инкриминирую - "жажда власти", но никто не говорит о цели, для которой нужна власть. РУЭ, ВЕНКО, договора с другими странами...все это отбрасывается как несущественная "мелочь".
IP: 195.149.90.---
ТВП _ 18.06.2009 09:28
IvanLozowy
Автору окремий респект за спілкування і участь у обговоренні статті.
Дякую
IP: 195.149.90.---
ТВП _ 18.06.2009 09:26
18.06.09 06:59 ___IvanLozowy
На жаль, немає на кого орієнтуватись сьогодні.

І шо робити?
Вила? Чи Калашникова брати? Де? На вулиці не валяються, а як хто дасть, то і не зчуєшся, як виявиться, що ти в якійсь рейдерській бригаді за пушечне м"ясо працюєш і стріляєш в таких самих, як ти, тільки з іншої бригади.
І шо робити?
IP: 77.122.178.---
insurgent _ 18.06.2009 08:23
To ___IvanLozowy

“Для Вашої інфи, я учився аналітику працюючи аналітикмо в одному з найпрестижніших політологічних інститутів Вашингтона - "Heritage Foundation." А Ви - сантехнік, може? Lol”
OK!
Where your analytical results were published?
IP: 93.72.132.---
IvanLozowy _ 18.06.2009 06:59
Для ДЕМЯН:

Та ні! Вундеркінд олігархів Яценюк - це оплачений дрібний (поки що))) злодійчик.

На жаль, немає на кого орієнтуватись сьогодні. Трохи себе показав Гриценко, але не вистачає національної складової.
IP: 93.72.132.---
IvanLozowy _ 18.06.2009 06:55
Для Mechanic:

Ви не погоджуєтесь з очевидним фактом. Те, що Ви описали, все правильно відносно Ющенка, Кучми. Але! Це були окремі серйозні зловживання. Спроба ПР і БЮТ несе інший характер, маштабніший - взяти під контроль країну відмінивши вибори і перекроївши Конституцію - це серйозніша системна загроза для України. Прикладів багато, в Азії та південній Америці, коли вузьке коло бере в свої руки владу і економічні важелі, створюючи "закрите суспільство" в розумінні Карла Поппера.
IP: 93.72.132.---
IvanLozowy _ 18.06.2009 06:49
Ви смішні, КМС! Як яскраво показали власне невігластво. На жаль... бо мені не приємно коли майже будь-хто сам себе ганьбить.

Для Вашої інфи, я учився аналітику працюючи аналітикмо в одному з найпрестижніших політологічних інститутів Вашингтона - "Heritage Foundation." А Ви - сантехнік, може? lol
IP: 173.33.4.---
ДЕМЯН _ 17.06.2009 05:45
"Кмітливий спостерігач може помітити, що"... стаття підготовлена під? - Сеню Яцика.
IP: 62.221.55.---
SIM _ 16.06.2009 23:17
""керувати" державою, як, наприклад, працедавець керує підлеглим, а водій машиною. Їхнє ставлення зводиться до вседозволеності, ігнорування правил і законів, коли йдеться про їхні власні інтереси."

Давайте будем корректными: есть ПДД и КЗОТ. Соответственно, парламентское большинство может не только "инициировать", но и принимать законы, это еще не беспредел. Лишь бы законы были в рамках права. Если только "инициировать" (как наш гарант), да еще "чистыми руками" - результаты налицо.
IP: 89.209.249.---
КМС _ 16.06.2009 22:18
Господи, та звідки ж стільки закомплексованих невдах повилазило з своєю ущербною аналітикою підворотних тєрпіл? Як його, Лозовий? Втопку!

Рівень УП опустився до базарного вереску малограмотних , але сварливих тьоток.
IP: 192.168.168.---
Mechanic _ 16.06.2009 18:27
IvanLozowy - Коли Ющенко з Кучмою міняють конституцію без обговорень і під час виборів - це не загроза демократії, прочому продовжує собі термін на рік? Коли Ющенко тільки за одне непідтверджене звинувачення у корупції його родичів зорганяє кабмін, куди сам призначив всих міністрів - це не загроза демократії? Коли він видає зразу кілька указів про разгон парламенту-не загроза демократії?
А от переговори двох найбільших блоків - така загроза що вже два тижні вся Ющенковська преса на ушах стоїть
IP: 93.72.132.---
IvanLozowy _ 16.06.2009 17:27
Для Mechanic:

Невже Ви не бачите різницю між усною пропозицією-жартом Януковича і спробу відмінити демократію, як таку? Тому, що основний механізм демократії і є вибори.

А обрання парламентом Президента, який має значні повноваження виконавчої гілки влади - такого немає ніде у "цивілізованому" світі.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.