Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

На шляху до потрясінь

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: .---
dadya _ 19.06.2009 11:08
Не партеся,вийдіть на повітря. Не ховайте голову в пісок, дихайте. не еквілібріруйте.Всі негаразди від системи, а вона це приватна власність. Людство йде у майбутнє, до соціалістичних приоритетів, важко, довго.Аби це зрозуміти, слід не плутати ідею (обєктивну сутність) і методи її втілення (субєктивізм вождів, виконавців тощо). Слід виховати істинне розуміння: все навкруги колгоспне - всенавкруги моє. Вихід у соціалістичному розподілі продукту нашої праці.Захочете - зрозумієте.
IP: 94.178.113.---
Glasnost _ 18.06.2009 19:08
To Soncedar

Солидарен!
Пожалуйста, вышлите свой контакт: glasnost.ua[at]gmail.com
IP: 194.44.18.---
suspiria _ 17.06.2009 07:16
___petrokamin
Вот и пришли к тому, к чему и должны прийти - добрый царь-батюшка. Или гетьман.
При царях, правда, иностранных жилось украинцу спокойней, чем при доморощенных "гетьманах дурных", как писал Шевченко. Петр, где же возьмется разумный гетьман в Украине?
Прилетит на голубом вертолете?
IP: 82.193.97.---
Soncedar _ 17.06.2009 00:13
... ПРИЙДЕ ДО ВЛАДИ БЕЗ ДІЄВИХ МІСЦЕВИХ ГРОМАД СТАНЕ ТАКИМ САМИМ ЗЛОДІЄМ, ЯК І ЦЯ ВЛАДА. ТОМУ ЦЕЙ ШЛЯХ ЯК І ПРОТЕСТИ ХИБНИЙ!
- На українському шляху до потрясінь потрібен рух, який створить конструктивні передумови для майбутньої революції (РЕВОЛЮЦІЯ - ЦЕ швидка зміна встановленого політичного, соціального чи економічного порядку суспільства здебільше НАСИЛЬНИЦЬКИМ СПОСОБОМ).

ТОМУ Й ТАКІ ВИСНОВКИ ПРО ХИБНІСТЬ ДУМОК ТА СТАТТІ АВТОРА.
IP: 82.193.97.---
Soncedar _ 17.06.2009 00:09
... статтю. Ось фрази, які це засвідчують:
- Уникнути соціального вибуху й бунту можна лише зусиллями самої ж громадськості, надавши можливим народним протестам організованої форми (ВСЕРІВНО ЙДЕТЬСЯ ПРО ПРОТЕСТИ)
- Для цього необхідне формування загальнонаціонального політичного руху – мережевої кампанії. (ЩЕ ОДИН ПОЛІТИЧНИЙ РУХ?ЦЕ ОЗНАЧАЄ, ЩО ЦЕ РУХ, ЯКИЙ ПРАГНУТИМЕ ДО ВЛАДИ. А НАМ НЕ ПОТРІБНО ЗАРАЗ БРАТИ ВЛАДУ, А ПОТРІБНО НАВЧИТИ ЛЮДЕЙ САМООРГАНІЗОВУВАТИСЯ. ТОМУ ЩО БУДЬ-ХТО, ХТО ЗАРАЗ ...)
IP: 82.193.97.---
Soncedar _ 17.06.2009 00:05
І це лише те, що спало на думку. Насправді, будь яка влада боїться організованих людей. Але організованихне на майдані. А організованих в конкретних діях, як наведено нижче.

В щодо запитання "И где Вы увидели у Алексея призывы к протестам? Есть призыв к ОРГАНИЗОВАННОСТИ, иначе БЕЗ ВСЯКИХ ПРИЗЫВОВ всё равно произойдёт взрыв - это еще хуже. Или Вы будете проповедовать смирение:)?"
Якраз "смирение" це останнє, що нам потрібно :) А заклики до протестів (хоч і організованих) пронизують всю
IP: 82.193.97.---
Soncedar _ 17.06.2009 00:03
... звернення до Колегію суддів та вищої ради юстиції (причому відкритими листами із розсилкою по загальнонаціональних ЗМІ)

3. Підключення загальнонаціональних ЗМІ, телеканалів
І головне, доведення справи до кінця. Наявність публічного тиску та уваги ЗМІ поки не буде бажаного результату.
Якщо б хоч одна "історія успіху", прецедент подібні були вони б точно були успішними. А при належному висвітленні спровокували в цілу цепочку такий дій
IP: 82.193.97.---
Soncedar _ 16.06.2009 23:59
... організація акцій, флеш-мобів (творчих, креативних, не обов'язково протестів чи палаток, які б просто його позорили), публікацій у місцевій пресі. Звичайно, такий тиски за зацькування особи не є дуже толерантним і людяним, але після організації публічного "терору" одного такого судді, інші точно задумається. А людина, оскільки є емоційною істою незнаю чи так дуже довго витрамає і дуже швидко подасть в відставку.

2. Юридичні методи - скарги в прокуратура, вищестоящий суд ...
IP: 82.193.97.---
Soncedar _ 16.06.2009 23:56
"Чи хто зробив щось, якщо знає, що в місті не чесний суддя????"
"Чому ж ви, Олексію, ці роки не закликали до дій, а зараз количите на акції протесту???"

А что МОЖНО сделать??? Если Вы знаете - так растолкуйте. А то один базар про самоорганизацию, которая нужна, но которой нет.

Перелік того, що можна зробити громадськістю:
1. Зробити суддю об'єктом суспільного осуду, цькування суспільства чи громади на нього: заклеювання його під'їзду листівками, де буде вказано, що він хабарник і злодій ...
IP: 82.207.18.---
petrokamin _ 16.06.2009 23:41
про обрання Гетьмана-монарха із суміщенням ним законодавчої, виконавчої та вищої судової влади.Не бійтесь узурпації : все-одно влада узурпована так, що бідні не вирвуться. Та ще й прізвища узурпатора не знають ! На рівні міст- влада обраних народом на віче міських голів зі спрощеною процедурою усунення від влади.Підконтрольність монарха можлива духовенству, яке відповідає за виховання та навчання . При відсутності однієї віри в Україні - усунути монарха від влади може обрана людьми Рада Нації
IP: 82.207.18.---
petrokamin _ 16.06.2009 23:41
і не вміла аналізувати світ виродила і саму еліту, яка не встигає думати швидко і адекватно. Це демонтеє демократичну систему управління державою, адже джерело влади не здатне влитися в річку нових ідей. За шматок хліба сьогодні віддається майбутнє онуків з ясними очима ! Отже, кількість людей, що розуміють ситуацію - постійно зменшується. Збільшується протесту стихійного (пограбування, тощо), однак це ще більше підриває демократію. В цілях зупинки падіння країни підтримую ___Юрко-Подоляк (прод)
IP: 82.207.18.---
petrokamin _ 16.06.2009 23:41
Тактичні цілі можна визначати лише після визначення світоглядних засад та визначення стратегічних цілей. Без цього вся організація буде штучною, та вимагатиме нових тактичних цілей кожен день.Над україною іде експеримент, який виглядає як пожирання пораненого звіра шакалами. В нашому випадку шакалам допомагають ще й відсутністю власної голови.Інформаційна війна, яка зводиться до бомбування непідготовленої інфантильної маси пострадянських біороботів, які покладалися на чесність партії (див.прод)
IP: 62.221.55.---
SIM _ 16.06.2009 23:29
23:04 ___Soncedar
"Чи хто зробив щось, якщо знає, що в місті не чесний суддя????"
"Чому ж ви, Олексію, ці роки не закликали до дій, а зараз количите на акції протесту???"

А что МОЖНО сделать??? Если Вы знаете - так растолкуйте. А то один базар про самоорганизацию, которая нужна, но которой нет.

И где Вы увидели у Алексея призывы к протестам? Есть призыв к ОРГАНИЗОВАННОСТИ, иначе БЕЗ ВСЯКИХ ПРИЗЫВОВ всё равно произойдёт взрыв - это еще хуже. Или Вы будете проповедовать смирение:)?
IP: 82.193.97.---
Soncedar _ 16.06.2009 23:09
Тому вважаю такі статті, як Ваша деструктивними, які підбурюють людей до беззмістовних протестів, а не закликають до реальних дій на місцях. Є дуже хороший вислів: "Щоб перебороти тьму потрібно запалити світло. Не можна запалити тьму".
IP: 82.193.97.---
Soncedar _ 16.06.2009 23:07
.... не закликали до дій, а зараз количите на акції протесту??? До нового майдану???? Ви просто відверто спекулюєте на емоціях людей та вказуєте їм хибний шлях. Шлях в нікуди. Шлях в це гіршу анархію. Замість того, щоб закликати людей мобілізувати на місцях, в своєму місті, районі (а не на майданах) та починати згуртовано діяти та брати відповідальність за свій добробут та свої дії у власні руки. Створювати справжнє громадянське суспільство, народовладдя, проявляти громадський активізм.
IP: 82.193.97.---
Soncedar _ 16.06.2009 23:04
прав споживачів? Ні, більшість приходили додому, обурювалися на кухні і все. Чи хто зробив щось, якщо знає, що в місті не чесний суддя???? А нічого. тоді чому ми обурюємося що в нас корупція та влада погана??? якщо з однієї сторони судді дають 1000 дол. хабара, а з іншої суспільство ніяк не реагує, люди між собою пообурюються і все, звичайно, що він братиме хабарі. Чи Міністр, який краде, чому на нього не створюється суспільний тиск??? Чому ж ви, Олексію, ці роки не закликали людей до ДІЙ, а ...
IP: 82.193.97.---
Soncedar _ 16.06.2009 23:00
І що далі? До влади прийде хтось з барикад типу Луценка??? Не смішіть людей! Зараз настав час за новою формою "виявлення протесту". За тією формою, яка не лише висловить протест людей, а докорінно змінить всю систему. Це самоорганізація людей на місцях. Це початок подолання байдужості та пасивності, припинення скиглення один перед одним на кухні та перехід до справжніх дій. Все починається з банального. Подумайте, скільки з вас купуючи зіпсуті продукти в магазині зверталися потім до захисту
IP: 82.193.97.---
Soncedar _ 16.06.2009 22:57
Оце мені подобається як хлопчики, які якимось чином доклалися до ПОРИ роздумують над організацією нових "протестних настроїв", "бунтів народних". Але насправді ці хлопчики просто не можуть вилізти із своє власної шкарлупи і подивитися на все масштабно. І нарешті зрозуміти, що часи майданів і масових акцій протесту вже пройшли! Вони нічого не дають. Скидають одну владу, зявляється інша ще зажерливіша та безпринципніша! Ну давайте, виводьте народ на вулиці, йдіть протестувати! ....
IP: 91.123.159.---
неофит _ 16.06.2009 21:45
16.06.09 19:01 ___кRO
.
2 vov_t

"реально економікою займається лише Тимошенко!"

Ох! Ви мене лякаєте!
Краще би вона зайнялася чимось іншим.
Наприклад, макраме.

Для макраме есть ты...
IP: 77.52.31.---
яблоко _ 16.06.2009 19:06
интересно, кого, в качестве лидера нового движения, видит автор статьи? наверняка кого-нибудь из так называемых технических кандидатов на пост президента. а может быть имелась ввиду сама тимошенко, только автор об этом не сказал прямо?
IP: 77.239.179.---
кRO _ 16.06.2009 19:01
.
2 vov_t

"реально економікою займається лише Тимошенко!"

Ох! Ви мене лякаєте!
Краще би вона зайнялася чимось іншим.
Наприклад, макраме.
.
IP: 92.49.243.---
vov_t _ 16.06.2009 18:58
цією статтею автор нас, громадян, готує до того, що якийсь Яценюк, наприклад, запропонує нам знову вийти на Майдан, і ми, згадавши, що ми українці, мусимо йти туди?!
IP: 92.49.243.---
vov_t _ 16.06.2009 18:55
Вже зараз політичні сили зайняті не порятунком економіки, а боротьбою за владу

реально економікою займається лише Тимошенко!
IP: 174.96.18.---
ХведорХ _ 16.06.2009 17:20
16.06.09 13:08 ___всехвжо
16.06.09 12:49 ___ХведорХ Дружище,а ты какую психологию учил,а?Про каких украинцев ты говориш?Настоящих украинцев осталось очень мало

Мне психологию учить не надо бо я мачо! И еси меня обидит какой нить мажор или мою дочь сына- я не буду судица- я его выловлю и кончу! Ясно!! А теперь назови мне хоть один случай када украинец свершил справеливость самостоятельно??Я вот захожу сюда и ни РАЗУ не прочитал шо кто то хотел шлёпнуть Юща ТИмоху Янука или там Шухрича за ихн
IP: 77.239.179.---
кRO _ 16.06.2009 16:49
.
Шпановний Tracker_new

Султан Брунею ще багатший за Ахмєтова.
Але чи це значить, що його нафтовий бізнес ефективний?
Звичайно ні!
Просто і той і той підібрали скарб на дорозі.
Металургійна фірма Нукор(США) виробляє на рік десь на 1 200 000 доларів на 1 працівника
Криворіжсталь до Мітала виробляв десь 63 000 доларів на працівника (в 20! разів меньше).
Оце і є ефективність і конкурентоспроможність пострадянських підприємств.

Інша справа. що олігархам ті паровози дістались майже на халяву
.
IP: 95.134.120.---
Konservator _ 16.06.2009 16:42
Перетворимо вибори президента в Всеукраїнський референдум по прийняттю Народної Конституції
Про цей проект дивись тут:
www.konstitucija.narod.ru
IP: 93.74.91.---
stalker-r-r _ 16.06.2009 16:37
Поздно уже говорить, обсуждать, дискутировать. Почти приехали. Осенью - точка кипения, улица и полный хаос.
И вряд ли уже без крови.
Вот тогда и придет необходимость - организации и мобилизации.
IP: 192.168.50.---
мокка _ 16.06.2009 16:20
Cьогодні кожен внутрішній політичний конфлікт – це удар по стабільності держави. У БЮТ ніхто ніколи не виступав проти здорового демократичного діалогу, а проти роздутих скандалів політиканів, за допомогою яких їх опоненти намагаються ослабити позиції уряду.
IP: .---
Tracker_new _ 16.06.2009 15:20
___кRO
Лучше жевать чем говорить.
Ахметов - самый богатый человек СНГ.
В десятку самых богатых людей Украны входят владельцы металлургических предприятий.
IP: 77.239.179.---
кRO _ 16.06.2009 15:07
.
Шановний Tracker_new

Ви помиляєтесь.
Наші металлургия, химия и энергетика є "конкурентоспроможними" саме тому. що в них не вкладають ні копійки
Вартість роботи підприємства враховує відрахування на оплату вже існуючого обладнання та інвестиції в майбутнє
Наші "приватизатори" не роблять ні першого ні другого
Якби ці витрати враховувались,тоді уся ця продукція була би неконкурентоспроможною
Бо на додаток до тих виплат,ще й змінна собівартість вища за конкурентів завдяки застарілим технологіям
IP: .---
Tracker_new _ 16.06.2009 14:55
можна помпувати гроші в освіту
Само образование без промышленности не может существовать. К тому же , кому-то придется признать, что самые высокооплачиваемые профессии это учитель в школе и преподаватель в университете.
Да и в образовании надо делать такие чистки, что боюсь в стране останется в лучшем случае 2-3 академии и около 10 университетов и около 20 институтов.
Но это отдельная тема. Конечно легче поломать систему образования чем депутатов :)

IP: .---
Tracker_new _ 16.06.2009 14:49
Государство должно быть сбалансировано и поддерживать внутренний баланс производства и потребления. А то в супермаркетах сплошь бананы дешевле яблок,а все яблоки польские, виноград турецкий, что еще мы не можем производить. Вы на Канаду посмотрите.
По мясу вы никогда не сможете конкурировать с Бразилией или Аргентиной.
По курице к примеру с той же Турцией или Египтом.
Нужен внутренние протекционизм цен. И это неизбежно.
IP: .---
Tracker_new _ 16.06.2009 14:43
конкурентоспособный пострадянської індустрії.
Я вижу, что металлургия, химия и энергетика в которые не вложили не копейки до сих пор обороноспособна.

можна помпувати гроші в освіту
Процесс от начала до результата не менее 20лет и не факт, что те кого вы выучите будут работать на страну. Здесь очень большие риски.

кредитування перспективних галузей
Все хорошо, только как их определить? Вот вопрос так вопрос.

И мы не говорим о песпективах на 10 лет нам нужен баланс.
IP: 79.135.202.---
ГеоВадим _ 16.06.2009 14:39
Как мобилизовать граждан? План действий? До сих пор призывы к публичному обсуждению в преддверии выборов почему-то заканчивались банальным выдергиванием удачных тезисов для обновления словарного запаса политической силы, идущей на выборы. В этот раз конечно же будет все по-другому!)
Если отвлечься от прогнозов многочисленных столичных астрологов о движении киевских звезд, сообщаю: граждане мобилизуются, и в этом смысле план действий неплохо реализуется...;)
IP: 77.239.179.---
кRO _ 16.06.2009 14:24
.
Західні вчені кажуть
Що в часи спаду
можна помпувати гроші в освіту
або в кредитування перспективних галузей

Що ринок робить із неефективними залишками планової економіки ви можете подивитися на прикладі неконкурентоспроможноє пострадянської індустрії.
Конкурентоспроможними і ефективними виявилися тільки родовища нафти.
.
IP: .---
Tracker_new _ 16.06.2009 14:19
Ведь к примеру если есть переизбыток чего-то, а это неизбежно при рыночной экономике.

Между прочим пресловутая рыночная экономика как ее понимают - по Дарвину. Оставляет на рынке одного игрока - монополиста. Это неизбежный конец игры в дарвинизм. Возможно надо подумать как не играть в Дарвинизм и не создавать монополии.

Тогда страдают в основном производственная сила - увольнение и так далее.
А роль государства, это защита гражданина и его благосостояние.
IP: 88.81.238.---
Ap111 _ 16.06.2009 14:19
Чому ж досі не постав могутній суспільно-політичний рух? Чому громадськість не стала єдиною організованою силою?

Мені здається тому, що: 1) немає справжнього лідера, який згуртував би громадськість; 2) люди втомились і, чесно кажучи, часто-густо лінуються розпочати якісь реальні дії, піти на якісь жертви (матеріальні, часові) заради змін. Нажаль, працює принцип: "Моя хата зкраю".
IP: 84.226.11.---
Ernst_Raxarov _ 16.06.2009 14:16
Розділяю думку пана Толкачова, що порятунок потопаючих – справа рук самих потопаючих.
Але не погоджуюся з більшістю інших тез. Насамперед, щодо необхідності революційних змін.
Українці - народ здебільшого прагматичний. Тому за часів матеріальної скрути вони радше більше працюють на своїй присадибній ділянці аніж ідуть на вулицю протестувати. От і пану Толкачову було б краще замість агітації за революцію спочатку довести до ладу хоч одну конкретну справу.
Ернст Рахаров, оповідач з www.raxarov.net
IP: 91.124.118.---
Юрко-Подоляк _ 16.06.2009 14:15
__Сергій_Трегубенко

Кого конкретно Ви пропонуєте зробити монархом?

Тут треба подумати, але у всякому разі не шукати зїхавших із глузду по європах Рюриковичів всяких.
IP: 77.239.179.---
кRO _ 16.06.2009 14:15
.
Локхід та АвтоВАЗ не є зразками ефективності
Вони без накачування грошей відібраних у платників податків нежиттєспроможні.
.
IP: .---
Tracker_new _ 16.06.2009 14:14
___кRO
Как пример могу вам привести Государственный банк Украины который диктует монетарную политику для всех частных банков в стране и в то же время являет собой подобие госплана с функциями контроля и регулирования.
IP: 89.162.217.---
Обізнаний _ 16.06.2009 14:13
Чергова беззмістовна стаття на УП. Одне бла-бла…
Чи можуть заздрісні, жадібні, зрадливі і брехливі об’єднатись в якийсь рух?
Головний принцип українського життя – кожний сам за себе. З таким принципом неможливо збудувати могутню країну, бо чи міг би існувати мурашник, як би кожна мураха була сама за себе?
Тільки спільна мета, мета близька більшості українців може об’єднати громадян.

IP: 77.239.179.---
кRO _ 16.06.2009 14:12
.
Шановний Tracker_new

Темним лысом шеренгами не ходять.
Бо буде багато гуль і вихід з лісу буде повільним.
Інфраструктурні проекти?
Можливо.
Але не за рахунок знищення підприємців податками.
Бо країна має більше шансів вилізти за рахунок підприємців ніж якого небудь "суперКосигіна"
.
IP: .---
Tracker_new _ 16.06.2009 14:11
А чем вам не нравиться госплан или скажете тот же Боинг или Локхид Мартин не государственные корпорации с миллиардными заказами от правительства?
IP: .---
Tracker_new _ 16.06.2009 14:09
Давайте говорить о рынке как о фарватере в рамках государственной политики.
Есть свобода только в пределах которое позволяет государство. Если рынок выходит из под руководства государства, а именно законы создают такой фарватер можно говорить о не управляемости ситуации. Вы ,так понимаю, за не вмешательство государства. Но тогда становиться вопрос как государство может заниматься планированием в отсутствии контроля. Либо государство это статист?
IP: 77.239.179.---
кRO _ 16.06.2009 14:06
.
Шановний Tracker_new

Выра в Госплан не меньший абсурд.
Бо гроші і зусилля буде змарновано на підтримку неефективних галузей.
Казки про рузвельтове чудо - вони і є казки.
Насправді від його міроприємств криза продовжилась іще років на 5.
Ринок жорстокий планувальник, але кращого ще не вигадали.
Ні Сталін ні Гітлер ні Рузвельт
.

Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.