Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Церква як джерело української меритократії

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 217.218.226.---
kvo _ 20.06.2009 08:12
Зачем мелочиться: сделаем, как в Иране! Есть "духовный лидер", при нем -- священники. Они определяют все, что делается в стране (правят, но ни за что не отвечают, только за "правильный курс" и "духовность"). Отдельно народ выбирает "президента", "парламент" и т.п. (не "лидера", конечно, он "богом данный", как-же можно народу это доверять?)

Вам это ничего не напоминает, СССР, например?

А Конституцию уже что, отменили? Или тихонько соединили церковь и государство?
IP: 93.95.185.---
fayermark _ 19.06.2009 22:01
19.06.09 15:49 ___Lfor
Значит ты видел только Церковь, изнасилованную Петром І , Генрихом VIII, КГБшниками и жидомасонами! А есть другие Церкви и Ц.громады - они могут быть катакомбными, но это не имеет ни какого отношения к "Церкві як джерелу української меритократії"!
IP: 77.122.148.---
Лавлайс _ 19.06.2009 17:11
До автора
А як щодо РУН-ВІРИ?
Чи не є ця віра більш сприятливою для розвитку особистості зокерема, та суспільства вцілому.?
IP: 91.198.175.---
gorst _ 19.06.2009 16:23
Аж якось не зручно читати, правда! Яке це має відношення до реального життя? У нас тільки християнських конфесій - тьма. Нехай займаються тими справами, для яких створені, і то буде добре.
IP: 195.234.61.---
OBHS _ 19.06.2009 15:49
}{орошая статья!
IP: 213.227.210.---
Lfor _ 19.06.2009 15:49
fayermark
18.06.09 17:21 ___Alex770
Настоящая традиционная Церковь питается дарами Св.Духа,

Ой, а покажіть-но таку. Справжню.
IP: .---
fayermark _ 19.06.2009 15:37
18.06.09 17:21 ___Alex770
Настоящая традиционная Церковь питается дарами Св.Духа, в том числе через молитвы монахов: монахи есть соль земной части Церкви и эта соль не дает загнить ей уже почти 2000лет. Церковь отличается от общества (пока в ней служат иеромонахи и архимандриты или ксендзы, принявшие обет безбрачия) и церковь отличается от государства, пока ее не изнасилуют, как Петр І или Генрих VIII!
IP: 195.138.81.---
Kotia _ 19.06.2009 14:26
18.06.09 21:01 ___edgerunner2008
Религия в современном мире ненужна - она тянет общество, мораль и науку назад.@

Чому під релігією обов"язково розуміється християнство чи іслам (чи юдаїзм)??? Є багато конфесій, які не заперечуютиь прогресу науки!
IP: 212.111.192.---
__yura _ 19.06.2009 14:15
19.06.09 12:51 ___Оголександр
Щоб церкви із своїм морально-духовним потенціалом змогли слугувати інкубаторами нової генерації лідерів, вони повинні більше довіряти одне одному у спільних міжденомінаційних проектах, спрямованих у ті сфери, де не допрацьовують інші суб'єкти суспільства.
Без дієвої міжконфесійної кооперації церкви будуть слабкі і не здатні подолати суспільні виразки.
Для мене очевидно, що формується суспільний запит на позаденомінаційне християнство.
IP: 10.0.2.---
Gamlet _ 19.06.2009 14:08
nadnebom
Насмішив
Як і згадкою про "відомого журналіста Ігоря Пелиха". Вибачте,бо вже покійного.Але задля справедливості-а що покійний належав до еліти?-.Не мав ні відповідного фаху,ні уявлення про журналістику,громадянську позицію й мораль.. Чи те, що він "творив",мало національноий дух,ідею"?. Тому й складається враження-а чи розуміє автор саму суть,семантику слова "еліта",про яку ми тут стільки води перетовкли? Чи янукович,ганька герман настоятельпавло є представниками національної еліти?
IP: 192.168.0.---
jesfor _ 19.06.2009 14:02
Амінь, пане Аденауере. Дякую що нагадали про мою нікчемність та людську заздрість визнаним експертам країни. Буду боротися зі своїм гріхом - обіцяю виправитися.

Мені приємно, що ви вивчили мою біографію, хоча здається ми просто з вами особисто (або заочно) знайомі. Але хочу вам нагадати, що родом я з Херсону. Так що мені не так далеко до п. Віктора.
IP: 95.133.203.---
nadnebom _ 19.06.2009 13:14
почав більш-менш, а закінчив слабко

до чого тут Унгурян?

"До речі, він встиг "засвітитися" на міжнародному рівні – цього року був на чолі української делегації на Національному молитовному сніданку з президентом США (The National Prayer Breakfast) ... А туди аби кого не запрошують." - а це що за дешевий піар? що обідати з тисячами інших людей серед яких є президент США є ознакою приналежності до еліти? розсмішив)))
IP: 10.0.2.---
Gamlet _ 19.06.2009 13:05
Cтаття нагадує не зовсім вдале лобі інтересів олігархів в ризах.
8.06.09 16:14 ___Hegel
Національний Дух - передумова будь-якої правової держави. Розуміння цього - у еліти.
Але православні церкви в Україні ніколи не займалися плеканням ні національного духу,ні національної еліти.Бо самі не є такими за суттю.Зокрема,українці напевно,покарані за те,що зрадили своїй прадавній вірі,вірі дідів й батьків.Ми молимося чужим богам,які нівелювали наш етнічний дух,прищепили дух рабства й холуйства.
IP: 95.132.71.---
Оголександр _ 19.06.2009 12:51
Нажаль маю тльки пятьсот символів для коментарю. Щож, стаття має право на життя та на мою прискіпливу оцінку. На мою думку Церква має право на те щоб сформувати майбутній авангард (чи частину) політиків які будуть вести наш народ до світлого майбутнього. Але я хотів би зробити деяку корекцію з приводу на якій саме позиції їй потрібно це зробити. На позиції не церкви, а установи яка є джерелом чесних, некорумпованих, морально здорових людей.
IP: 95.135.92.---
arest _ 19.06.2009 12:45
протестанти підуть бравим марше під стягом БЮТ: хайль Єгова! то це рецепт порятунку країн? Ну ти Богуш дайош: Ганьба тобі!!!
IP: 95.133.193.---
Adenauer _ 19.06.2009 11:38
Вам до Андрусіва як Мурманську до Києва. Манія величі погубить Вас
IP: 95.132.21.---
seed _ 19.06.2009 11:21
У афтара творчий потік.Про яку церкву мова?Чи не про УПЦ МП?Про цю свору вірних ленінців-путінців на чолі з патріархом гомосеком?Церква,що завжди освячувала злочини імперії?Церква,що канонізувала вбивць та деспотів?Та що ці дикуни знають про Бога?
Церква,за діями якої море крові,буде поставляти нам моральних авторитетів?
Афтар,терміново лікуй свою голову,бо не врятувати так душі.
IP: 94.27.98.---
yez _ 19.06.2009 11:11
В Україні - багатоконфесійній та віротерпимій (поки що, і не скрізь) - не можна виставляти наперед ніяку церкву чи варіант релігії. Церква ПОВИННА бути відділена від держави. Це розуміють навіть турки, де 95% мусульман-суннітів. До того ж є великі сумніви в моральності "отців" церкви, котрі ВСІ свого часу затверджувались в КГБ на "служіння богу". Відповідно їхні особові справи зберігаються "где надо"... А участь клерикалів у виборах на стороні тієї чи іншої політсили - взагалі ганьба!
IP: 95.133.154.---
olelenka_85 _ 19.06.2009 11:10
Дуже цікавий напрямок для подальшого розвитку суспільства, що серед загального зневірення у можливість позитивних змін у політичному устрої дає комплексний та фундаментальний підхід до суспільного оновлення та відродження через визнання та практичне втілення у життя Біблійної істини - потужного джерела для розвитку нації (як засвідчують численні історичні приклади)
IP: 213.227.210.---
Lfor _ 19.06.2009 10:48
Виникає логічне запитання: де знаходиться незаражене джерело для відновлення еліт і встановлення "української меритократії"?

Точно - не в церкві. Жадібній, брехливій, лицимірній. нівелюючій особистість. Християнська церква взагалі ніколи не ставила за мету виховання НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕЛІТИ ("Нет иудея, нет эллина". Але насправді церква завжди прагнула панування себе улюбленої, а не християнських цінностей)
Щодо заснування університетів - то коли це було і які спеціальності: невже природничі?
IP: 212.111.192.---
_yura _ 19.06.2009 10:04
Підтримую думку автора, що Протестантська церква в західному суспільстві спонукала як індивідуумів, так і групи до реалізації власних ідеалів. Бо для протестанта буденне життя є таким же священнодійством, як і церковні збори.
В Україні подібний сценарій може реалізуватися, якщо найвпливовіші конфесії сміливіше будуть переносити свою активність за межі церковних стін, якщо усвідомлять, що бути у вирі суспільних подій, чинити вплив - і є сучасним способом виконання Великого Доручення Христа
IP: 76.174.236.---
shtunda _ 19.06.2009 07:55
Можна було би і ппкс, але...
Більшість віруючих-християн, незалежно від конфесії, деномінації, секти, єресі і толку - погоджуються у тому, шотакіда, - часу лишилось не багато.
Встигнемо?
IP: 93.95.185.---
fayermark _ 18.06.2009 23:09
Пане Миколо, в основному Вашу Думку поділяю, яле ж не протестантизм спасе Україну. Традицийні для України вірування це православ'я (часто не є важливою конфесія), уніятсьтво, відроджене після 1990р., латинський католицизм (зараз тут більшість етнічних українців) та протестанський баптизм. Інши вірування - це дії жмасонських угрупувань, які ставлять за мету руйнування нашої духовності. Але взагалі Ваша думка про церковну меритократію була реалізована в закарпатській Україні (президент Волошин)
IP: 68.177.73.---
edgerunner2008 _ 18.06.2009 21:01
Религия в современном мире ненужна - она тянет общество, мораль и науку назад. Увы, но религия это контроль над массами, необразованность, вера в сверхестественное (антинаучное) а это выгодно политическим лидерам. Поэтому от религии сложно избавиться. Увы.
IP: 77.122.148.---
Лавлайс _ 18.06.2009 20:02
18.06.09 19:23 ___jesfor - перевірте. Немирів, Вінницька область.
В книзі про історію Борисполя та району написано, що при кожній з церков був сиротинець для дітей, та притулок для інвалідів. Така практика була досить поширеною до революції. На Західній Україні до приходу Радянської влади досить активною була антиалкогольна діяльність церкви - заходи, акції. Це приклади не проголошення, а активних дій взаємодопомоги. Зараз або цього немає, або це в дуже малій кількості.

IP: 192.168.0.---
jesfor _ 18.06.2009 19:23
Пане Лавлайсе, ви навели окремі випадки. що вирвані із контексту. Тому я не можу 100% довіряти вашій інформації.

А те, що ви не бачите позитивну роботу церков - ваші проблеми. Вам варто тільки дізнатися про участь церков у служінні "дітям вулиці", наркоманам, алкоголікам тощо. Думю, що Гугл вам допоможе знайти потрібну інформацію.
IP: 77.122.148.---
Лавлайс _ 18.06.2009 19:09
2 18.06.09 18:35 ___justmeand
Як би там не було, але Церква - єдиний інститут, що виховує людей з системою цінностей.

М. Немирів. Керівник заводу, окатоличений Глузь Степан Карлович приймає на роботу, надаючи перевагу католикам, спонукає до покатоличення. Католицька церква наполегливо відбирає будівлю музичної школи.
УПЦ МП має храм та монастир, який межує із школою-інтернатом. Мені невідомі факти якої-небудь, я вже не кажу про системну, допомоги дітям.
IP: 192.168.0.---
jesfor _ 18.06.2009 19:02
2 18.06.09 17:21 ___Alex770
Наивно думать, что церковь не отличается. Заметен религиозный нигилизм. Вы, с начала, походите туда, а потом делайте свои выводы.
IP: 192.168.0.---
jesfor _ 18.06.2009 19:01
2 18.06.09 18:35 ___justmeand
Як би там не було, але Церква - єдиний інститут, що виховує людей з системою цінностей.

Навіть у середовищі МП зараз є позитивні проукраїнські зміни.
Також, ви забули про потенціал протестантських церков. Тим паче, що окремі об"єднання - ХВЄП, Собор незалежних євангельских церков - доволі патріотичні. Протестантам не вистачає більшої відкритості та інтелектуального потенціалу (що мають православні, католики, греко-католики).

IP: 91.209.55.---
Pech_nik _ 18.06.2009 18:36
СНУМ дав і Тарасюка, керівника сумнозвісної ДУСі
IP: 76.203.23.---
justmeand _ 18.06.2009 18:35
Воно то так,пане Миколо. Церква має надзвичайно потужний потенціал і може генерувати представників так званої еліти. Вся справа полягає тільки в тому, які ідеї буде проводити в життя країни ці представники? Ідеї Української Помісної Церкви, чи так званого Московського патріархату? Ось де, на мій погляд, собака зарита. На сьогодні більшість представників Церкви заангажовані,відкрито, чи приховано в промосковське лоббі, і нікуди нам від цього не дітися. А сама Ваша ідея заслуговує на увагу.
IP: 217.218.226.---
kvo _ 18.06.2009 18:07
Зачем мелочиться: сделаем, как в Иране! Есть "духовный лидер", при нем -- священники. Они определяют все, что делается в стране (правят, но ни за что не отвечают, только за "правильный курс" и "духовность"). Отдельно народ выбирает "президента", "парламент" и т.п. (не "лидера", конечно, он "богом данный", как-же можно народу это доверять?)

Вам это ничего не напоминает, СССР, например?

А Конституцию уже что, отменили? Или тихонько соединили церковь и государство?
IP: 89.162.205.---
Alex770 _ 18.06.2009 17:21
Наивно думать, что церковь чем-то отличается в лучшую сторону от общества, скорее наоборот. Церковь может дать, в качестве лидера, или очередного проходимца, или религиозного фанатика. Фанатики не нужны, а проходимцев и так хватает.
IP: 212.90.181.---
Hegel _ 18.06.2009 16:14
Національний Дух - передумова будь-якої правової держави. Розуміння цього - у еліти. Псевдоімперська політика та більшовизм це розуміли, тому і проводили відповідну антидуховну політику, зокрема через знищення еліти. Церков, яка завжди стягує святість через єднання віруючих у Христі була денаціоналізована, відірвана від коріння, підпорядкована псевдоімперським ідеям та контрольована госдепом. Церков зараз відроджується, Церков - це і ми, хто вірить у спасіння через відродження України!
IP: 195.138.81.---
Kotia _ 18.06.2009 16:01
Думка у правильному напрямку!!!

АЛЕ НЕПОВНА: ПРОТЕСТАНТИЗМ ПОВИНЕН БУТИ ДОПОВНЕНИЙ ОРІЄНТАЦІЄЮ НА РІДНУ ДУХОВНІСТЬ!!!!
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.