IP: 77.52.1.---
Балтазар _ 31.07.2009 12:50
А может стоит предложить "уникальной" компании Гайдай.ком провести эксперимент начиная с 1 августа и вплоть до дня оглашения результатов на выборах Президента.
Задача
Один раз в месяц каждый сотрудник должен привести двух друзей на пиво, при этом не забываем взять по 10 грн. с каждого. Результат добавить на свой сайт www.gaiday.com в раздел Что мы с делали?
IP: 77.52.1.---
Балтазар _ 31.07.2009 12:40
Написано, действительно, складно - "если в партии состоит 50 тысяч человек, то при ежемесячном взносе, например, 10 гривен (а это доступная сумма), получается бюджет 500 тысяч гривен. " А вы г-н Бушуев, попробуйте собрать десятерых друзей на пиво, да по 10 грн. в месяц с них брать, сколько месяцев это будет работать??? Да и почему цифра озвучена 50 тыс., почему не 800 или скажем 14300???
IP: 77.239.179.---
kRO _ 30.06.2009 19:51
.
Шановний і_вітер
Якщо я неправий. то розбрату не буде,
бо "патріоти знайдуть хиби в моїй логіці.
Якщо я правий. тоді більшисть "патріотів"
не потрібна і навіть шкідлива для розвитку країни
Сподіваюся, що наша країна називатиметься
"Восточно-Европейская Республика"
.
.
IP: 91.124.44.---
і_вітер _ 25.06.2009 13:48
кро! кінчай наїзджати на західняків, бо ти глибоко помиляєшся у своїх переконаннях, або ще гірше, є запроданцем на службі у недругів України! мені прикро це писати, але більшість Ваших коментарів - це прямі провокаційні висловлювання. Хватить сіяти розбрат серед патріотів України.
IP: 77.52.56.---
put _ 24.06.2009 09:09
Ми шукаємо небайдужих!
Якщо ти вважаєш себе людиною и громадянином! Якщо тебе, так само як і нас, обурює безвідповідальність та байдужість влади до проблем народу України! Якщо ти віриш у зміни - не залишайся (сам) на сам із собою - ти потрібний нам! Ти потрібний Україні! Ми чекаємо Тебе! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: 77.239.179.---
кро _ 24.06.2009 08:00
.
Шановний Seva1964
По перше,Ви праві,що наші онуки будуть темні і вузькоокі
Це буде років через 150
Але виникає питання, як жити до цього?
Українські сільсько-галицькі нацисти кажуть
Що треба жити, як в північній Кореї:
Моноетнічний народ
Свій до свого по своє, або повнеє "Чучхе"
На чолі мудрі гетьмани:Кім Ір Сен,Кім Чен Ір та Кім Чен Ун (в нашому випадку якісь Тягнибоки).
Восточно-Европейская Республика набагато краще
А якщо"«Е» дышит на ладан"то буде спадкоємцем
Як Східна Римська Імперія
.
IP: 83.170.251.---
Seva1964 _ 23.06.2009 23:06
2 23.06.09 19:40 ___kRO: "ЗА ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ, СУДОЧИНСТВО ВЕЛОСЯ
ВИКЛЮЧНО УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ."
---
мАло вестися виключно українскою мовою. А велося виключно польЩа-галИцьким суржиком. Із невеличкими домішками від хоруживського 3.14дераста та його "заокіянської діяспОри".
Убивают украинский язык. Наглухо убивают. 9 из 10 в Украине уже научили говорить "піжди", вместо "почекай". А заодно эту публику приучили и кредиты брать. "Просто так, и без всяческого залога."
---
А вообще, kRO, вы уже основательно заебали своей «ВЕР». «Е» дышит на ладан. Вернее, туда додыхивает. «В», поэтому, тоже под вопросом. Перспективнее выглядит «СЗКНКА». Северо-западная китайская независимая от Китая автономия. На худой (для Китая) конец - «ЦУР». Центральная Украинская Республика. В пустыне.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 23.06.2009 20:03
.
ФРАКЦИЯ пАРТИИ РЕГИОНОВ ВО ВТОРНИК ЗАРЕГИСТРИРОВАЛА В ПАРЛАМЕНТЕ ПРОЕКТ ПОСТАНОВЛЕНИЯ ОБ УВОЛЬНЕНИИ вАКАРЧУКА С ДОЛЖНОСТИ МИНИСТРА ОБРАЗОВАНИЯ.
.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 23.06.2009 19:40
.
ВЕРХОВНА РАДА ДОЗВОЛИЛА
ВЕДЕННЯ СУДОЧИНСТВА РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ
ЗА ПРИЙНЯТТЯ В ЦІЛОМУ ЗАКОНОПРОЕКТУ
"ПРО СУДОУСТРІЙ УКРАЇНИ"
(ЩОДО СУДОЧИНСТВА ДЕРЖАВНОЮ І РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ)
ПРОГОЛОСУВАЛИ 323 ДЕПУТАТИ ЗА 226 НЕОБХІДНИХ.
ЗА ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ, СУДОЧИНСТВО ВЕЛОСЯ
ВИКЛЮЧНО УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ.
ЗАКОН НАБУВАЄ ЧИННОСТІ З 1 СІЧНЯ 2010 РОКУ.
.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 23.06.2009 17:28
.Отже, що може, а що не може принести нова назва країни
"Восточно-Европейская Республика"
і партія Восточно-Европейской Республики?
Сьогодні реальний розбрат принесли ті партіі. які поділили людей на гатунки за "титульністю".
Ввели примусову "рідну" мову та заборонили користуватися більшості українців їхньою справжньою рідною мовою-російською.
Так що поступ до справжньої демократії та європейства у вигляді
"Восточно-Європейской Республики"
може тільки покращити стан речей.
.
IP: 192.168.0.---
крo _ 23.06.2009 14:31
Ви мене прастітє, дорогі друззя, але я знову нажрався якоїсь хєрні і за себе нє атвічаю
IP: 77.239.179.---
кро _ 23.06.2009 14:24
.
Так, друже БартСімпсон,
до мене справді приставили двох чи трьох тупуватих галичан
щоби заходили під моїм ніком і матюгались (бо на більше неспроможні)
Чи це означає. що я уже хтось на кшталт Пеле чи Марадони?
І що дурні галичани вже перейшли в оборону і блокують мене захисниками?
До речі. я вже давно прогнозував, що це(оборона) має статися,
бо на одній тільки тупій галицькій агресії далеко не заїдеш
Для поступу реба ще й клепки в голові мати,
а з цим у наших селюків-руйнівників проблема
.
IP: 93.127.73.---
kreken _ 23.06.2009 13:46
...специфічно...
уявляю як дорослі люди будуть приймати участь у дискусіях на соціяльних сітях...
взагалі дуже схоже на утопію, безнадійна задумка для України, хоча б тому, що традиція в нас склалася так, що обов,язково мають бути партійна збори, і т.п., а ще краще З,їзди Ви ж певно занєте як членство любе З,їзді де можна попоїсти, хильнуть чарку, на Київ подивитися...Те саме про райцентри які приїжджають в область...
Краще почитайте Хайнлайна "Луна суровая хазяка" весело, та й годі
IP: 192.168.0.---
БартСімпсон _ 23.06.2009 12:57
Опанькі... "КРО" від санітарів, бачу, отримав. Знову доведеться нік міняти.
А щодо статті... Ну ось роблять щось таке "достануті, незгодні та небайдужі" з Романенкою на чолі (не наполягаю, але мені так здається).
Так зайдіть до них на сайт (вони його кожного дня тут проштовхують, а я не буду) і подивіться, як там справи.
Щось в цих мережевих структурах є... Для громадської (навіть - громадянської) структури це навіть дуже непогано. Але для партії...
IP: 195.114.130.---
Май _ 23.06.2009 12:09
Чи зможе виграти група гросмейстерiв у середнього шахматиста,якщо кожен з них буде грати тiльки своею фiгурою,з бажанням як найдовше залишатись в грi i не бажаючих вести спiльну партiю?Хто придумав,що народовладдя(демократiя)-це багатопартiйнiсть?Чи зможе декiлька груп людей,захищаючих вузько направленi iнтереси своiх хазяiв вирiшити всi проблеми нашоi краiни?Чиж не пора вже зрозумiти,що тiльки коли ти сам наймаеш працiвника,з правом його звiльнення в будь який час,ти маеш на нього вплив?
IP: 95.133.169.---
Сергій_Трегубенко _ 23.06.2009 08:29
Серед інетчиків давно гуляє прагнення перетягти на себе функції партійних босів. Справді, всі собі гребуть - нардепи, судді, прокурори... А чим сисадмін гірший?
Але автор розкручує дуже потрібну тему - горизонтальних зв’язків. Це те, що принесе зміну нинішнім псевдопартіям. Тобто, з розвитком горизонтальних зв’язків підвищиться і захист суспільства від його "очолювання" і маніпуляції ним.
Дмитру Бушуеву респект за надважливу і перспективну тему. Але побажання не забувати, що розвиток Україна отримає тільки тоді, коли в центрі всього стане громадянин – це головний інструмент майбутнього благополуччя.
IP: 195.24.131.---
TAG__ _ 23.06.2009 04:10
http://www.ipu.com.ua/ - скоро в МинЮсте
IP: 83.170.251.---
Seva1964 _ 23.06.2009 00:35
Есть одно но, и оно довольно существенное. Человеческий фактор, которому подвержены любые, пусть даже и очень порядочные и профессиональные "сисадмины". В данном случае, этот фактор выполняет функцию табуретки. Под ногами этого "железобетонного" плана "зажить по новому".
IP: 77.239.179.---
kRO _ 22.06.2009 19:48
.
Шановний і_вітер
Що може, а що не може принести нова назва країни
"Восточно-Европейская Республика"
і партія Восточно-Европейской Республики?
Сьогодні реальний розбрат принесли ті партіі. які поділили людей на гатунки за "титульністю".
Ввели примусову "рідну" мову та заборонили користуватися більшості українців їхньою справжньою рідною мовою-російською.
Так що поступ до справжньої демократії та європейства у вигляді
"Восточно-Європейской Республики"
може тільки покращити стан речей.
.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 22.06.2009 19:41
.
О, з"явився мій свідоміт-тьозка "крo" із латинською літерою "О" і почав матюкатися.
Перепрошую дописувача і_вітер.
Матюкався не я, а нацюк "совєтик".
Я зараз зміню свій нік і відповім.
.
IP: 91.196.98.---
yuriiy2006 _ 22.06.2009 18:53
КРАСИВО. РЕАЛИЗУЕМО.
НО
Не в нашей стране. Вспомним инфосторе. В данном случае наедет кру, налогавая, и мусорье. И сядут все организаторы лет на надцать по статьям мошенничество, фиктивное предпринимательство и уклонение от уплаты налогов,....
IP: 95.133.142.---
крo _ 22.06.2009 18:36
А взагалі - все це хуйня. Знову прийдуть санітари і мене відпиздять. І знову я не встигну партію скрєачити... І залишить країна зі своєю безглуздою і нікому непотрібною назвою. Сумно... :(
IP: 95.135.252.---
і_вітер _ 22.06.2009 18:03
автор досить оригінально пропонує внести новизну у систему виборів. Ці його підсказки напевно будуть використані на виборах і не тільки в Україні...
а для " _кро" хочу окремо сказати, що він уже негативно на мене діє - подразником своєї Восточно- Европейської Республіки! звідки вона взялася і що ця партія може доброго принести українцям, окрім смути і розбрату в Державі??? Це як Порошенко в рясі виглядає...
IP: 194.50.169.---
homer_s _ 22.06.2009 17:38
минусы:
основная масса избирателей проживают не в Киеве, а в селах и райцентрах, где прелести компьютерной грамотности не для всех доступны.
ну и ,конешно же, любимый электорат киевского мера...
IP: 194.50.169.---
homer_s _ 22.06.2009 17:35
Абсолютно согласен с автором!
+ сюда добавить систему електронного голосования, когда фракция такой партии в парламенте по любому вопросу голосует так, как проголосовали на сайте рядовые члены партии.
IP: 77.239.179.---
кро _ 22.06.2009 16:41
.
Такою партією може стати
Партія Восточно-Европейской Республики
Країні потрібне оновлення
Ціль-збудувати ефективну демократію
Почати треба із стратегічниого ребрендінгу:
"Восточно-Европейская Республика"
гарна назва для такого проекту
В цій назві я бачу
1.Шанс на суттєве оновлення країни
2.Відхід від більшості пунктів розбрату,від поділу громадян на гатунки за мовою чи культурою чи титульністю
3.Європейську приналежність і цінності
4. Погляд у майбутнє замість копирсання в минулому
.
IP: 212.42.88.---
kabyki _ 22.06.2009 16:12
как это ни парадоксально, но мы - абсолютно не поддающаяся логике страна... если по менеджерским проекциям, то как объяснить присутствие ткацкого станка у древних славян еще задолго до его официального изобретения? Или возьмите Кубу - люди живут в набедренных повязках, получают маленькую зарплату и при этом счастливы, сформировали остров Свободы. Знаете, кандидат может просто нравиться... за то, что он есть, а другом по наставлениию пиарщиктов маячить по ТВ каждый день, ужасно раздражая