IP: 77.123.152.---
sapience _ 06.06.2009 14:12
Навіщо ж тоді змінювати Конституцію?
Вибори до ВР у 2 тури. Така система дозволяє партії-переможцю сформувати уряд навіть якщо цей «переможець» набере 10-15% голосів. Це не спотворення волевиявлення?
Вводиться відповідальність ЗМІ за «дезінформацію суспільства» без визначення, що це таке. Це не перший крок до диктатури? І таких «перлів» безліч, у коментах усе не перескажеш. Почитайте проект, і самі переконаєтеся. http://www.dt.ua/1000/1550/66332/
IP: 77.123.152.---
sapience _ 06.06.2009 14:10
06.06.09 01:15 ___kiburga "Але всі, хто виступав, говорили проти продовження повноважень парламенту до 2014 року, і прем’єр також сказала, що НЕ ПІДТРИМУЄ ЦЕ", - заявив Губський.Де диктатура?
Заява Губського – то лише слова,я більше довіряю документам, а проект Конституції містить саме таку позицію.
Президент отримує величезні повноваження,значно більші,ніж зараз.І його обиратимуть голосами 300 депутатів.Це не узурпація? До того ж така конструкція не усуває той дуалізм влади,що існує зараз.(
IP: 93.72.236.---
kiburga _ 06.06.2009 10:34
Корінь зла це недієздатна КОнституція, проголосована таэмно в тому числі руками Ющенка в 2004 році, і яку він не наважився потім відмінити, хоча мав цілий рік. Подивіться - Ющенко те ж пропонує нову Конституцію, відверто і суперечливо тільки під себе, БЮТ і ПР те ж пропонують нову і те ж так само суперечливо під себе. А тепер інше питання - хто має прийняти нову Конституцію якщо ні за "антидемократичного" Кучми з народом ніхто не радився і прийняли втіхаря, і так само за "демокртичного Ющенка"
IP: 95.134.78.---
таврія _ 06.06.2009 09:53
Булгак-БЮТОРИЛЕГАВКАЛО.
IP: 77.109.12.---
Petro53 _ 06.06.2009 07:54
Всі ми потроху праві. Але корінь зла, на мою думку,один - повна недієздатність парламенту вести націю вперед через виклики сучасності. А Юля пропонує, щоб цей парламент ще й президента породив. Такі правила гри можуть бути, але тільки після всенародного обрання нової Ради і нового Президента.
IP: 93.72.236.---
kiburga _ 06.06.2009 01:15
"Губський зазначив, що остаточне рішення ухвалено не було. "Питання створення широкої коаліції не ставилося на голосування", - сказав депутат.
"Але всі, хто виступав, говорили проти продовження повноважень парламенту до 2014 року, і прем’єр також сказала, що НЕ ПІДТРИМУЄ ЦЕ", - заявив Губський.
Де диктатура?
IP: 77.123.152.---
sapience _ 05.06.2009 19:42
Проект містить ще чимало подібних новацій,що приводять до узурпації влади «на двох» і нехтують наші права і свободи.Формат коментарів не дає змоги навести цей довгий перелік. Одне зрозуміло: цього не можна допустити. Біда у тому,що я не бачу лідера,який міг би очолити спротив. Ющенко – він сам усе це натворив.Історія й доля подарували йому шанс стати українським Вашингтоном,він же залишився нікчемною посередністю. Яценюк – він сам сидить глибоко в кишені у Фірташа,тієї ж ПР.Може хто підкаже?
IP: 77.123.152.---
sapience _ 05.06.2009 19:41
1.Обрання президента парламентом. Нічого надзвичайного у цьому немає, так роблять у багатьох країнах. Але там президент не має жодних владних повноважень, а виконує суто представницькі функції. У нашому ж випадку президенту підпорядковані армія, СБУ, Генеральний прокурор і т.ін. З такими повноваженнями президент має обиратися лише всенародно.
2.Наступні парламентські вибори відбудуться не раніше 2014 р., тобто до 2014 року нас позбавляють виборчих прав.(див. далі)
IP: 77.123.152.---
sapience _ 05.06.2009 19:40
І зрадив він не стільки Тимошенко, скільки нас, хто стояв за нього на Майдані і фактично зробив його президентом. Подальші «подвиги» Ющенка, його деструктивна і абсурдна політика, докладно описані у статті,переконливо доводять,що Ющенко таки підштовхнув БЮТ до «ширки».Проте автор лукавить, коли переконує нас,що коаліція між ПР і БЮТ – це благо для країни. Це могло б бути так, якби майбутні коаліціянти не чіпали Конституцію. Але ж вони вирішили перекроїти Конституцію «під себе» (див. далі)
IP: 77.123.152.---
sapience _ 05.06.2009 19:39
Нарешті домовились про коаліцію, при цьому Морозу пообіцяли посаду спікера. А коли зайшли до сесійної зали, «Наша Україна» запропонувала на спікера Порошенка. От тоді Мороз і витяг з кишені величезну дулю і тицьнув її своїм коаліційним побратимам. А почалися зради Ющенка ще у вересні 2005, коли він відправив у відставку уряд Тимошенко і підписав меморандум з «регіоналами», з тими, кого напередодні називав бандитами. (див. далі)
IP: 77.123.152.---
sapience _ 05.06.2009 19:38
Вірно зазначив _kiburga,замість розібратися у тому,що відбувається,навішуємо ярлики та ображаємо опонентів.А якщо не з’ясуємо,who is who,знову потрапимо на гачок лохотронщикам від політики.Абсолютно згоден з автором,що саме Ющенко підштовхнув БЮТ до коаліції з ПР.Додав би, що свого часу він підштовхнув і Мороза до зради. Згадайте,як у 2006 протягом майже 3 місяців він розважався у коаліціаду.Як Ромця Безсмертний зранку йшов на переговори з БЮТ та СПУ,а ввечері чимчикував до Януковича(див. далі)
IP: 80.252.252.---
navaho _ 05.06.2009 19:13
Не здивуюсь якщо результатом їх ,,ширки,, будуть санкції міжнародної спільноти.
IP: 80.252.252.---
navaho _ 05.06.2009 19:01
Rimlyanin__ Аргументи в тебе залізобетонні , жлобство і бідлячиство з молоком всосав,
та яка пані така і чєлядь, я не дивуюсь, але суть того що я написав від цього не міняється
бо все так і є.
IP: 212.26.144.---
Rimlyanin _ 05.06.2009 16:03
05.06.09 14:50___navaho
ТЫ ДЕБИЛ ПОЛОУМНЫЙ, ЮЩЕБОТНЫЙ ЗОМБИ, СТРОЧЕШ ТУПО СВОИ КОММЕНТЫ. ВЗГЛЯУЛБЫ ТРЕЗВО НА СИТУАЦИЮ В СТРАНЕ ЗА ПОСЛЕДНИЕ 5 ЛЕТ И СОГЛАСИЛСЯ БЫ С АВТОРОМ СТАТЬИ...А ТАК НЕБОСЬ СИНЯЧИЛ ВСЕ ЭТО ВРЕМЯ ЗА ПОДАЧКИ ОТ ХУЙРАНТА. ЛЫГАН
IP: 80.252.252.---
navaho _ 05.06.2009 14:50
При чому президент хто б він не був, з яких пір зомбі статті пишуть, тільки баран, генетичний раб, чи проплачєний блюдолиз не бачить що змінюється політична система з демократичної на авторитарну .
IP: 80.252.252.---
navaho _ 05.06.2009 14:50
При чому президент хто б він не був, з яких пір зомбі статті пишуть, тільки баран, генетичний раб, чи проплачєний блюдолиз не бачить що змінюється політична система з демократичної на авторитарну .
IP: 80.252.252.---
navaho _ 05.06.2009 14:50
При чому президент хто б він не був, з яких пір зомбі статті пишуть, тільки баран, генетичний раб, чи проплачєний блюдолиз не бачить що змінюється політична система з демократичної на авторитарну .
IP: 95.132.9.---
bahar _ 05.06.2009 14:35
Знов за рибу гроші... називається "хто всра-ся". І тут Ющенко наслідив.
IP: 79.110.134.---
faramir _ 05.06.2009 14:29
05.06.09 08:40 ___NELLI
Вы молодец. Оченно правильный коммент. А я с Вами раньше, бывало, спорил... Под другим ником, правда.
IP: 79.110.134.---
faramir _ 05.06.2009 14:20
За таких обставин, коли президент замість об’єднувати країну веде постійну внутрішньополітичну війну, а знайти компроміс із ним неможливо - Тимошенко з Януковичем просто вимушені йти назустріч один одному та намагатися розірвати створене Ющенком замкнене коло.
Брехня, аффтар, брехня! А зачем Конституцию менять? Зачем продлевать полномочия ВР? Что, тоже Ющенко заставил?
IP: 193.254.234.---
Маргарет _ 05.06.2009 14:04
Демократия умирает не из-за слабости законов, а из-за слабости демократов.
IP: 80.252.252.---
navaho _ 05.06.2009 14:03
АВТОР НЕ БРЕШИ, НЕ СТОЯТЬ, А СТОЯЛИ, ЯКБИ ЗАРАЗ ВИБОРИ ЦЯ ТВАРЬ ССУЧЄНА І 8% НЕ НАБРАЛА .
IP: 95.135.248.---
Yuri_D _ 05.06.2009 12:47
(продовж.)
І якби не недолугість та примітивний патріархальний світогляд Ющенка, захланність і заздрісніть його і його оточення - спокійно відбулося б і національне відродження, і довгоочікувані реформи і економічне зростання. Те ж саме питання про NATO - який відсоток опитаних не боявся б цього слова тоді, в 2005 і нині?
IP: 95.135.248.---
Yuri_D _ 05.06.2009 12:46
Згоден з автором, крім одного:
"...за українські цінності і європейські погляди..."
Насправді, якщо оцінювати не за гаслами, а результатами, висновок можна зробити повністю протилежний.
Під час Майдану і щойно після нього спостерігалася певна трансформація в поглядах багатьох людей - хтось перестав "стидатися" розмовляти українською, багато хто зрозумів, що називати себе "українцем" зовсім не соромно, збільшився рівень довіри і толерантності серед штучно поділених людей.
IP: 91.197.48.---
Vaka _ 05.06.2009 12:46
Vlad2008_1
Економічні аспекти залишимо за урядом. А от щодо "згадування" своєї мови, то не я один почиаю доходити висновку, що через пару поколінь в Україні українська зникне з ужитку. Тут можна багато говорити, але от у столиці скоро не залишиться книгарень, викидають з центру видавництво "Дніпро", (чи не за це міська влада отримує нагороди від гаранта?)відмінено президентом власний указ про охорону пам"яток, що відкрило процес знищення нашої історичної пам"яті. Яка вже там мова!
IP: 192.168.223.---
Vlad2008_1 _ 05.06.2009 12:43
(прод)
Єдине но, це те що зростання останніх років "гарант" відношення не має, так само як не мають до цього відношення ні "богиня", ні "хазяїн". Це було при них але не завдяки ним. А завдяки тому що вони були дуже зайняті своїми розборками, а люди в цей час займалися своїми справами - працювали, будували бізнес, створювали свій достаток ще податки сплачували (тобто створювали достаток уряду й депутатам :-(). Після зміни конституції "еліта" щоб вижити самій, витягне з людей останні соки.
IP: 192.168.223.---
Vlad2008_1 _ 05.06.2009 12:29
за каденцію якого країна здеградувала більше, ніж ...
Здеградувала? А в чому деградація? В том що люди змогли самі (а не очикувати подачок держави) купляти собі автомобі й квартири? В тому, що рівень життя (й зарплат) був найвищий за останні 20 (100, 400 - бери будь-який період) років? В тому що українці почали згадувати свою мову? Період з 2005-2008 українці взагалі скоро будуть згадувати як золоті часи. Особливо якщо конституцію змінять.
IP: 93.72.107.---
zzzzz _ 05.06.2009 11:50
Полностью согласен с автором, кроме одного: не Ющенко делал революцию, а наоборот -он должен быть благодарен народу(революции), который привел его к власти себе на горе. И получил обман, которого еще не было за все годы независимости.
IP: 77.222.150.---
Щорс _ 05.06.2009 11:21
Дуже слабенька тенденційна стаття. Аргументи невідповідності дій Президента на рівні: "Кабмін прийняв рішення про відправлення автора статті у космос і виділив на це декілька мільярдів доларів, а поганий Президент взяв і наклав на це рішення вето, чим заблокував роботу Уряду". А ще він , такий сякий, замість розваг з дівчатами і вчиненням інших "подвигів", у вільний від роботи час займається бджолярством.
IP: 91.197.48.---
Vaka _ 05.06.2009 08:59
NELLI
Пока Вы будете оперировать такими "современными" терминами как "заботиться о народе" - никакого анализа у Вас не получится. Было бы странно, если бы политики (все без исключения) об этом не говорили, но ещё страннее, если бы мы им (всем без исключения) в этом верили.
IP: 91.197.48.---
Vaka _ 05.06.2009 08:54
Petro53
Ви пишете:
1. нічого проукраїнського ні у Юлі, ні в її команді немає
2. Маємо єдиний вихід-гуртуватися навколо Президента
То де ж логіка? Ви вважаєте "проукраїнським" гаранта, за каденцію якого країна здеградувала більше, ніж за всі попередні роки "незалежності"? Ви вважаєте "проукраїнським" гаранта, що має в Україні заслужених 2%?
Чудны дела твои, Господи...
IP: 77.123.111.---
NELLI _ 05.06.2009 08:40
Еще один бютозомбирующий население. Кумовство? Хорошо, что не профессиональные бандиты, профессиональные КГБисты, профессиональный рейдеры, собственные водители, собственные кухарки.... Это БЮТ и ПР. И эти собирались объединятся, чтобы заботиться о народе? Это для того платили миллионный взнос, чтобы им позволили о нас заботиться. Автор, не стыдно нести такую беспросветную чушь. А сколько заплатили вам за этот бред
IP: 195.72.145.---
borderlander _ 05.06.2009 07:01
2___bayron
Мені начхати на Ющенка. Але Юля з Янеком не мають права узурповувати владу. То брехня, що потрібно переписувати конституцію для того, щоб вони могли працювати. Разом в них порядка 350 голосів - можуть ухвалювати будь-які антикризові закони. Але їм то не потрібно, вони хочуть позбавити народ права голосу, щоб грабувати його і не боятись,що на найближчих виборах їх попросять залишити посади.
IP: 93.72.236.---
kiburga _ 05.06.2009 01:41
І на останнє хто усім нам заважав обрати чесну владу, якщо у нас в країні після революції стався такий велетенський в лапках розгул демократії, велетенська свобода преси і телебачення, велетенський рівень національної самосвідомості, велетенський рівень громадянської активності, велетенська європейська інтеграція - як дехто вперто і свято вірить? Чи можна нас назвати демократичною країною і сьогодні, і вчора і позавчора? Чи ми до того, що відбувається зараз на щось реально впливали?
IP: 93.72.236.---
kiburga _ 05.06.2009 01:17
А хіба не Ющенко свого часу здавав Тимошенко та ідеали Майдану? А хіба не Ющенко та його "любі друзі" на ура голосували за недолугу політреформу? Розвалили першу помаранчеву коаліцію, може це не Ющенко призначив Балогу і оголосив війну власному уряду, бо це його уряд на 50% і т.д і т.п.
"Круглий стіл переїхав. Ющенку, Януковичу і Морозу вистачило одного дня спілкування перед телекамерами. Щоб досягнути домовленості, кожен буде змушений вчинити зраду. І про це краще говорити без зайвих очей".
IP: 93.72.236.---
kiburga _ 05.06.2009 01:10
Яка в нас "змістовна дискусія". Дуже шкода, що тих людей які не хочуть розібратися чому відбувається те що відбувається вкрай мало. Самі лише ярлики і непотрібні емоції. Віктор Андрійович - уже на емоціях обіцяв і Україну в НАТО приєднати, і у ЄС, і провести люстрацію, і створити 5 млн. робочих місць, і обєднати країну, влаштувати бандитам тюрми - де воно? Я ні за що не агітую, а констатую, що з точки зору БЮТ і ПР це закономірний крок і на це є свої причини. А хіба не ВАЮ прагнув коаліції з Пр?
IP: 77.109.12.---
Petro53 _ 04.06.2009 23:10
Дякую, Байроне, за позицію. У мене теж до Ющенка багато претензій. Але та "кааліція" існувати не могла, бо нічого проукраїнського ні у Юлі, ні в її команді немає і не було. Мета - дерибан при допомозі влади. І не Юля винна, а ми, що "напхали" в парламент скільки лайна. Тож начуваймося. Маємо єдиний вихід-гуртуватися навколо Президента. Всі останні варіанти набагато гірші. А з Ющенка у нас ще буде час і можливість спитати.
IP: 77.120.84.---
bayron _ 04.06.2009 22:50
04.06.09 22:42 ___Petro53
В хаті біда, потому что Ющенко своим кумовством до этой беды довел. С чего все началось? С того, что президент с нашей украиной начал плевать на договоренности - коалицию с БЮТ создали, а потом начали подставлять. Да что там говорить - еще раз напоминаю, это Ющенко меморандумы подписывал с тем же Януковичем. И премьером его делал. Тогда это переворотом не считалось, а теперь кричит про переворот.
IP: 89.252.15.---
mif7 _ 04.06.2009 22:47
Еще один мальчик на побегушках у БЮТ - обоснуй малыш наш союз "нерушимый"
IP: 77.109.12.---
Petro53 _ 04.06.2009 22:42
Начхати на твоїх експертів і на тебе самого, недолугого журналіста. А з ким Ющенку вести діалог у парламенті! З політичними силами, "за якими стоять мільйони виборців"? Так обманутих виборців ! І це зовсім не політичні сили, а зграї бандюків на чолі з Януковичем та відьмою з косою. Чи може з Литвиним, хитрозадим лисом? Гай-гай! Панове журналісти! Скажіть людям рецепт від лохотрону. Але не скажете, бо самі їсте з рук оцих панів. А в хаті нашій біда. І по вашій вині теж - перестарались мочити.
IP: 77.120.84.---
bayron _ 04.06.2009 22:34
Кроме того, власть никто не узурпирует и она все равно останется под контролем. Свободу слова отнять у журналистов уже не удастся, как и те зародыши демократизма в головах людей. Сознание населения уже не измениться. Так что никакой диктатуры не будет. Ее просто не может быть.
Сторінки:
← Попередня
Наступна →