IP: 194.187.153.---
ЛеонДанХарків _ 10.06.2009 12:05
Ющенка вже за одне нестворення сусп. телебачення варто було б карати (політично, звичайно!). За жоден палець об палець з приводу «бандитам – тюрми!» - також. Отже! Яким чином створити надійний дієвий механізм просвіти? Бо можемо запізнитися. Вибори - ось-ось!
IP: 194.187.153.---
ЛеонДанХарків _ 10.06.2009 12:02
За Вашими словами відчуається спокій, впевненість, терпимість, але й наполегливість! Згоден повністю, що без без добре налагодженої просвіти народу нічого не вийде. Але ж постійне одурманювання того ж народу з екранів телебачення, що є органами насильства тих, хто перед цим обікрав нарід, виконується уже давно і значно ефективніше, аніж так бажана просвіта! Для забезпеченя цієї вселенської роботи (просвіта народу) потрібні конкретні механізми. Наприклад, все та ж ідея суспільного телебачення! Ющ
IP: 95.133.231.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 18:05
Закінчується прес-конференція Президента України.
Гарне враження. Думаю, є потреба в таких зустрічах значно частіше, і не тільки з Президентим.
Бо, коли виникають проблеми, народ головний. То, мабуть, з ним і спілкуватися потрібно в першу чергу.
IP: 77.239.179.---
кRO _ 09.06.2009 16:48
.
Це правда.
Один раз на 5 років кандидат- знаряддя виборця.
Весь інший час виборець-травичка під ногами "юпітерів".
.
IP: 194.44.241.---
morih _ 09.06.2009 16:33
09.06.09 16:06 ___кRO жодних проблем демократія в тому і полягає що КОЖЕН має можливість проголосувати за кандидата програма і дії якого відповідають потребам і пріоритетам виборця
IP: 77.239.179.---
кRO _ 09.06.2009 16:06
.
Принаймині Янукович ввів до проекту конституції
"Законодавче закріплення за регіонами права вводити на своїй території другу офіційну (російську) мову, яка буде мати рівні права з державною, в тому числі, в сфері освіти, документообігу і в судах.
У дальшому – надання російській мові статусу другої державної мови."
Моледець. Янукович!
Таки донецькі своє слово тримають.
Принаймині намагаються.
Пане Сергій_Трегубенко,
Треба нам усім голосувати за Януковича
Бо він що обіцяв намагається зробити
.
IP: 91.201.26.---
Химера _ 09.06.2009 15:54
А у нас ... ОЛЕ..ОЛЕ, ОЛЕ, ОЛЕЕЕЕ -- Янукович Президент = -"Шааахтёр"Чеемпиоон!)))
Потому, что наши!!!
Ну, а дальше...- хоть трава не расти..., хоть прод.разверстку делайте((
лишь бы брагу не вылили.
IP: 194.44.241.---
morih _ 09.06.2009 15:22
09.06.09 15:00 ___кRO Проблема суспільства не в тому що воно може помилитись і вибрати лідера схильного до авторитаризму а в тому що воно пропускає момент коли під надуманим ніби шляхетним приводом (наприклад боротьба з світовою економічною кризою) в нього забирають право цього лідера поміняти
IP: 77.239.179.---
кRO _ 09.06.2009 15:00
.
Шановний Сергій_Трегубенко
Краще поганий мир, ніж добра війна
Краще 50-процентний демократ, ніж 100-процентний Гітлер.
.
IP: 95.133.193.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 14:01
09.06.09 13:23 ___кRO
Краще я вже буду обирати зрадників.
Свідомо.
Як меньшеє зло.
Такі як Ви, добре попрацювали над Україною. Сьогодні все саме так і відбувається. І не тільки Ви, більшість так робить. А потім дивуємось, чого життя погане?
IP: 95.133.193.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 13:57
09.06.09 13:42 ___morih
09.06.09 13:06 ___Читачка Коли у виборців буде механізм відкликання депутатів що втратили довіру тоді буде проведено люстрацію не за національністю конфесією партійністю чи формою черепа а за результатами роботи і ті що можуть залишаться а неспроможні будуть викинуті при чому на сході будуть люстровані регіонали а на заході ура патріоти -нічого особистого тільки результати
Дуже влучно сформульовано!
IP: 95.133.193.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 13:55
09.06.09 13:06 ___Читачка
Стаття сподобалася. Але скажіть - як відрізнити тих, хто не годен, від тих, хто годен і може? Може, на часі провести люстрацію, а потім вже проводити чергові вибори?
Дякую.
Про це буде окремий, цілеспрямований матеріал. Проте я б радив і Вам скласти такий перелік. Я розумію, під нього потраплять усі нинішні. Нічого страшного. Складайте другий список з переліком ознак тих, що «годен». Потім будемо ці списки обнародувати, обговорювати і викликати появу потрібних нам особистостей з необхідними якостями.
А люстрація? Це вона і буде, в головах виборців. А взагалі я проти люстрації, бо ми ганятимемося за тими, хто колись був в КПРС, і дозволятимемо тим, хто там не був, красти сьогодні. Краще - переслідувати за сьогоднішні злочини проти нас.
IP: 92.249.123.---
kaxas _ 09.06.2009 13:43
09.06.09 13:24___Сергій_Трегубенко
Мені подобається сполучення : високорозвинутий НА - РОД. Хоча НА - РІД було б ліпше.
А ще мені хочеться щоб і народ знав, що:
3(три) -НА- 4(чотири) = 12, а 3 -ЖД(и) - 4 = 16
IP: 194.44.241.---
morih _ 09.06.2009 13:42
09.06.09 13:06 ___Читачка Коли у виборців буде механізм відкликання депутатів що втратили довіру тоді буде проведено люстрацію не за національністю конфесією партійністю чи формою черепа а за результатами роботи і ті що можуть залишаться а неспроможні будуть викинуті при чому на сході будуть люстровані регіонали а на заході ура патріоти -нічого особистого тільки результати
IP: 95.133.146.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 13:36
09.06.09 12:56 ___і_вітер
Шановний Сергій Трегубенко. Підтримую на всі 100%. Але як завжди у нас виходить, гарно говорити вміємо, але щоб зробити справу належним чином - не вистачає чогось такого, що ніхто й передбачити-сказати не в змозі!
Дякую.
Насправді мова йде про набір дуже простих, навіть примітивних правил. Але головне в тому, щоб вони стали суттю народної моралі.
Не обирай висуванців партій-зрадників. Не обирай демагогів - якщо не розумієш, звідки візьметься обіцяне – значить популізм. І так далі…
IP: 95.133.146.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 13:24
09.06.09 13:03 ___kaxas
09.06.09 12:23 ___Сергій_Трегубенко
[Тут потрібна серйозна робота патріотів,...]
Але зверніть увагу ПА - Т -Р(а) - ІО - Т. Думаєте сполука Т -Р(а) - ІО - Т є стійкою і продуктивною?
Стійкою і продуктивною є тільки одна сполука - високорозвинутий народ. Інше, то похідні.
IP: 77.239.179.---
кRO _ 09.06.2009 13:23
.
Шановний Сергій_Трегубенко
Тягнибок не зрадник.
Він фашист.
І Симоненко не зрадник.
Краще я вже буду обирати зрадників.
Свідомо.
Як меньшеє зло.
.
IP: 95.133.146.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 13:20
09.06.09 12:56 ___кRO
Технічні питання:
Що для цього робити?
Чо'му для цього навчати народ?
Почніть з малого – вчіть людей не обирати зрадників. Ви ж розумієте, що між коментарями на УП і відмовою від ширки прямий зв’язок? Перекриємо дорогу зрадникам, відкриється патріотам. Потім з них будемо обирати кваліфікованих і далекоглядних.
IP: 77.239.179.---
кRO _ 09.06.2009 13:18
.
Шановний і_вітер
Є просте правило.
Коли не подобається результат, спробуй зробити щось інше.
Коли у Вас від розбудови нинішнього проекту "очі виїдає і рве душу"
Спробуйте змінити проект на інший.
"Восточно-Європейская Республіка" це швидше проєвропейський чи про-світовий проект ніж проросійський.
Але точно не нинішній- корупційно-шароварний.
Спробуйте вилізти із своїх забобонів.
.
IP: 10.10.0.---
Читачка _ 09.06.2009 13:06
Стаття сподобалася. Але скажіть - як відрізнити тих, хто не годен, від тих, хто годен і може?
Може, на часі провести люстрацію, а потім вже проводити чергові вибори?
IP: 92.249.123.---
kaxas _ 09.06.2009 13:03
09.06.09 12:23 ___Сергій_Трегубенко
[Тут потрібна серйозна робота патріотів,...]
Але зверніть увагу ПА - Т -Р(а) - ІО - Т. Думаєте сполука Т -Р(а) - ІО - Т є стійкою і продуктивною?
IP: 95.133.251.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 13:03
09.06.09 12:29 ___marie77777
"Відбудеться те ж саме, що і з корупцією – поки проти неї лунав один чи два голоси, вона була безкарна. Коли суспільна потреба в боротьбі з нею почала наростати – відповідно і ситуація зрушила з місця."
Що Ви говорите?! І де ж це ситуація зрушила з місця? Вас даїшник давно зупиняв з наполегливим проханням "пройти до їхньої машини"?
До даїшників, як до жирафи, пізніше дійде. Поки-що потрібно працювати з верхівкою. І засіб впливу на неї є. Просто Луценко і Тимошенко повинні знати, що голоси за них на виборах, вже знищені даїшниками. Допоможіть їм сьогодні це відчути, і завтра побори припиняться. Зробіть так, щоб оці побори були за рахунок тих, хто ними керує. Але про корупцію зараз вже хоч масово говорять. А от про освіту народу – ні.
IP: 95.135.145.---
і_вітер _ 09.06.2009 12:56
Шановний Сергій Трегубенко. Підтримую на всі 100%. Але як завжди у нас виходить, гарно говорити вміємо, але щоб зробити справу належним чином - не вистачає чогось такого, що ніхто й передбачити-сказати не в змозі! "Восточно-Європейская Республіка" - шановний пане кРО - це очевидний блєф або один із чергових проектів ФСБ РФ, що не може бути прийнятливим для більшості свободолюбивих українців. Чесно, то я й сам не знаю, що робити?! Стид за країну очі виїдає, суцільна безпорядність рве душу...
IP: 77.239.179.---
кRO _ 09.06.2009 12:56
.
Шановний Сергій_Трегубенко
Наводити порядок для побудови рейху або
наводити порядок для побудови ліберальної демократії
або...
лотребує абсолютно різних навичок у народу
Чому будете вчити?
На це питання Ви не хочете відповідати
Вірно казав Ленін:
"Якщо ми уникаємо відповісти на головне питання,
тоді кожного разу при вирішенні конкретних питань
будемо натикатись на невирішене головне питання"
Головне питання-до чого йти?
Технічні питання:
Що для цього робити?
Чо'му для цього навчати народ?
.
IP: 95.133.251.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 12:51
09.06.09 12:18 ___morih
09.06.09 12:04 ___Сергій_Трегубенко ви пропонуєте бути освідченим кріпаком теорія без дії мертва для дії потрібні механізми і інструменти ваш не обирати тих хто обдурив недієві тому що прийдуть інші які також обдурять а я пропоную як при першій спробі обдурити позбавляти повноважень це називається КОНТРОЛЬ ЗА ВЛАДОЮ
Щоб контролювати - потрібні знання. А тоді це вже буде навіть управління.
IP: 95.133.251.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 12:49
09.06.09 12:14 ___wirna
Шановний авторе, теоретично я повністю згідна з вами,але не зовсім бачу практичного її впровадження.
Повірте, зараз шукаю й інші способи впливу на ситуацію. А УП і статті на ній, це дуже важливо. Те, про що сьогодні говориться тут, завтра втілюється в життя. У всякому випадку, планую підготувати серйозну «зустріч» всім кандидатам в президенти. Бо дуже не хочу, щоб нас знову поставили перед вибором між вкрай поганими і відверто злочинними.
IP: 95.133.251.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 12:39
09.06.09 12:14 ___кRO .
Шановний Сергій_Трегубенко
знову Ви ухилилися від "умствєнной работи".
Головне питання "Який лад наводити".
Я намагаюся діяти по іншому. Головне навчити людей як навести порядок. А яким він має бути, вони і без мене, і без Вас розберуться. Проблема в тому, що люди знають і без Вас, що їм потрібно. Просто потрібно допомогти їм початково навчитися реалізовувати свої прагнення. Потім почнеться самовдосконалення.
IP: 85.223.248.---
marie77777 _ 09.06.2009 12:29
"Відбудеться те ж саме, що і з корупцією – поки проти неї лунав один чи два голоси, вона була безкарна. Коли суспільна потреба в боротьбі з нею почала наростати – відповідно і ситуація зрушила з місця."
Що Ви говорите?! І де ж це ситуація зрушила з місця? Вас даїшник давно зупиняв з наполегливим проханням "пройти до їхньої машини"?
IP: 95.133.251.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 12:23
09.06.09 12:10 ___kaxas
Ви праві, звісно виникнуть не самі по собі. Тут потрібна серйозна робота патріотів, тих, хто по справжньому за народ і за державу.
Як полюбляє казати О.В. Білецький - потрібна закваска. Але не плутати з елітою. Закваска, патріоти, - це ті що є складовою частиною народу і допомагадть йому стати кращим. Еліта - то захребетники, паразити.
IP: 194.44.241.---
morih _ 09.06.2009 12:18
09.06.09 12:04 ___Сергій_Трегубенко ви пропонуєте бути освідченим кріпаком теорія без дії мертва для дії потрібні механізми і інструменти ваш не обирати тих хто обдурив недієві тому що прийдуть інші які також обдурять а я пропоную як при першій спробі обдурити позбавляти повноважень це називається КОНТРОЛЬ ЗА ВЛАДОЮ
IP: 77.239.179.---
кRO _ 09.06.2009 12:14
.
Шановний Сергій_Трегубенко
знову Ви ухилилися від "умствєнной работи".
Головне питання "Який лад наводити".
Бо, наприклад, Тягнибоків дебіліний "лад" мені та й нікому в дупу не потрібний.
Або Юльчина "справедливість". Теж до дупи!
"Тому, хто не знає до якої гавані прямує,
ніякий вітер не буде попутним"
Сенека
Найкраще це
Восточно Европейская Республика
Зі зміни цільового бренду треба починати оновлення країни і оновлення народу.
IP: 80.135.215.---
wirna _ 09.06.2009 12:14
Шановний авторе, теоретично я повністю згідна з вами,але не зовсім бачу практичного її впровадження.Як не крути, але Л. Кучма і О. Мороз "услужили " з добавками до Конституції,які нікому не дадуть простору для діяльності.Чому Ющенко погодився на них-знак питання.Тимошенко відразу побачила,що це лихо-попереджала.Ось тут і потрібно було(на мою думку) не чубитися,а внести зміни,не дерибанити-а хоч щось зробити для людей.Шкода,що таких авторів ,як динозаврів,які б були просвітителями мас .
IP: 92.249.123.---
kaxas _ 09.06.2009 12:10
___Сергій_Трегубенко
[Я ніскілечки не сумніваюся, що вони виникнуть...]
Виникнуть самі по собі !? І це Ви? З Вашим досвідом?
Не говоріть гаслами. Розкажіть людям, що йде "гра в дві руки".
Одна "рука" - ліва, ліберальна (чи інше визначення, як Вам більше подобається)
Інша "рука" - права, націоналістична (....)
Для зручності розділили Україну навпіл іІ кидають БЮТ з однієї руки в іншу вже стільки років!
Зараз " кукловод" вирішив, що одна "рука" загралась. Тому "ширка" "булькнула"!
IP: 194.44.241.---
morih _ 09.06.2009 12:05
09.06.09 11:32 ___кRO Шановний я так розумію що ви тільки прикидаєтесь тупеньким а справді прекрасно розумієте що ці механізми які хотіли собі присвоїти олігархічні клани В РУКАХ ВИБОРЦІВ І Є ДЕМОКРАТІЯ
IP: 92.113.139.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 12:04
09.06.09 11:27 ___morih
як досягти виконання цієї програми (мінімум) через відповідні рішення ВР 1.створити гомадську організацію і тиснути на депутатів і кандидатів в президенти
morih, треба творити себе і нас, а потім змушувати наших обранців виконувати нашу волю. Я про те, що не з того кінця Ви пропонуєте підходити до справи. Спочатку люди і їх здатність, а потім всілякі ради. А не навпаки, бо навпаки - вони пани, а ми кріпаки.
IP: 92.113.139.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 11:58
Виклад матеріалу в скороченому вигляді, для тих коментуючих, хто лінується читати весь текст:
1. Не обирати членів тих політичних сил, котрі не борються із зрадництвом народних обранців і чиновників. Відхід від виборчих обіцянок, також зрада.
2. Всіма можливими силами готувати людей до здатності навести лад в країні.
Пояснення: доки не покінчимо із зрадниками і зростимо суспільну культуру народу – ніяких позитивів чекати не варто, країна і далі руйнуватиметься, а з нею і наше життя.
IP: 77.239.179.---
кRO _ 09.06.2009 11:53
.
Шановний Сергій_Трегубенко
А хто ж Вам дасть час на "створення нового народу"?
Тоді треба негайно припиняти проект "Україна" щоби і самим не мучитись і людей не мучити.
Мій спосіб набагато більш реалістичний і практичний
"Восточно-Европейская Республика"
Це дуже хороший варіант,
щоби націлити той народ. який є
на
1.Європейську приналежність і цінності
2.Владу закону,а не політиканів
3.Рівність всіх громадян без розділу на гатунки
4.Націленість у майбутнє і будівництво замість минулих образ
IP: 92.113.139.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 11:43
09.06.09 11:23 ___кRO
Те, що Ви пропагуєте, є вторинним. Його нікому реалізовувати. Ось тому воно, за Вашим же порівнянням і є "всяка інша мастурбація".
Сперечатися з Вами не буду, просто раджу прочитати написане мною. Мова йде про створення народу, здатного навести лад в країні. Зробимо це, тоді і Ваші проблеми вирішимо.
IP: 92.113.139.---
Сергій_Трегубенко _ 09.06.2009 11:35
09.06.09 11:22 ___Майдан
Ну, Майдан, Ви потішили. Я б з задоволенням знайшов когось, хто заплатив би за відстоювання народу, його прав, розвитку, демократії...
Немає таких, нікому мені продатися. І народ, як правило, на допомагає, а в спину штовхає, мовляв добивайся для нас кращого життя, ми чекаємо.
От і Вам в голову не приходять думки, хто б за це міг платити.
Надумаєтеся - підкажіть, буду радий почути.
А якщо серйозно, роблю те, що повинні робити гуртом.
IP: 77.239.179.---
кRO _ 09.06.2009 11:32
.
Шановний morih
Система, яку Ви пропагуєте
а саме:
Закриті списки+Імперативний мандат+Обмеження партій в парламенті
це олігархічна влада на троїх.
Навіщо тоді взагалі вибори.
треба просто "обирати" 2-х супердепутатів
-ватажків 2х найбільших партій
у "супер-парламент" із 2-х чоловік.
І ніякої тобі мороки з виборами та іншей демократичной муйнёй ;-)
Воно і для казни дешевше буде.
.
IP: 194.44.241.---
morih _ 09.06.2009 11:28
а після цього маючи ІНСТРУМЕНТИ І МЕХАНІЗМИ суспільство буде доучуватись як ними користуватись (попередні навички будуть набуті в роцесі досягнення програми мінімум)
IP: 194.44.241.---
morih _ 09.06.2009 11:27
як досягти виконання цієї програми (мінімум) через відповідні рішення ВР 1.створити гомадську організацію і тиснути на депутатів і кандидатів в президенти 2.якщо результату не буде (що дуже ймовірно) перетворення ГО в партію і участь в виборах з однією метою ВЛАДУ ПІД КОНТРОЛЬ (власне прийняття законів по програмі) 3.після виконання програми (навіть якщо не вдасться) вихід з влади і негайні вибори до ВР за новими правилами
IP: 194.44.241.---
morih _ 09.06.2009 11:25
1.вплив на висунення в кандидати в депутати (закриті списки ) 2.вплив на результати виборів (система двотурових виборів до ВР ) 3.контроль за обраними депутатами ( жорсткий імперативний мандат з простим механізмом відкликання без можливості оскарження в суді) це програма мінімум щоб убезпечити суспільство і країну від скочування назад до диктатури
IP: 77.239.179.---
кRO _ 09.06.2009 11:23
.
Знову цей Сергій Трегубенко
в традиціях нашої шароварщини
починає із нагромадження негативних псевдоцілей
Скажемо "ні" тому,скажемо "ні"сьому
Україна-"неросія"
І всяка інша мастурбація
А чому же ми скажемо "так"?
Де мета?
Для формулювання мети макитри не вистачає ;-)
Добра мета це
"Восточно-Европейская Республика"
Це дуже хороший варіант,щоб наголосити на
1.Європейських цінностях
2.Владі закону,а не політиканів
3.Рівності всіх громадян без гатунків
4.Націленості у майбутнє замість минулого
IP: 92.112.231.---
Майдан _ 09.06.2009 11:22
Кто ты, Трегубенко, и кот тебе платит за твои опусы?
Ответь! (ты тут периодически балуешься комментариями).
Вот тогда, зная твоего хозяина и его интересы, мы и оценим твою писанину.
И не прикидывайся, что ты альтруист и пишешь за идею.
В Украине все подобные тебе писаки уже давно куплены и перекуплены по несколько раз.
IP: 194.44.241.---
morih _ 09.06.2009 11:20
повністю погоджуюсь з автором що вони хотіли забрати владу назавжди механізм досягнення такої цілі викладений в їх програмі змін до конституції але вони зрозуміли що суспільство обєдналося в рішучості не віддати останній бастіон можливості впливати на владу (прямі вибори президента) тепер ми мусимо скористатися їхніми напрацюваннями що треба зробити щоб КОНТРОЛЮВАТИ владу