Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Ленін без носа в контексті ідеології

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 193.27.209.---
breiliko _ 03.07.2009 17:29
Дві Новини Одного Дня....

1...Юлія Фінгарет, www.5.ua/ У Дніпропетровську руйнуються унікальні скульптури."Ідолів-оберегів, яким близько 3-х тисяч років у сучасній Україні нікому оберігати. Скіфським та половецьким бабам ніяк не справлять входини. Статуї тримають оборону проти вандалів та примх природи. Сучасники ж відхрещуються від пам'яток незнанням їхньої цінності".

2...www.5.ua (03.07.2009 11:38) Пам'ятник Леніну віддадуть на ремонт...

P.S. Не ту страну назвали Гондурасом....
IP: 212.9.228.---
1AK _ 03.07.2009 15:07
Українські націоналісти, які зруйнували пам‘ятник Лєніну, вже на свободі!
http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/011137/
IP: 10.0.8.---
terrapin _ 03.07.2009 10:33
А в эпоху карликовой демократии и недоразвитого капитализма нас не насильно втянули?
Лучше пусть был бы какой-никакой, а социализм, чем тот бред и беспредел, который сейчас.
IP: 10.0.8.---
terrapin _ 03.07.2009 10:32
Нюрнбергский процесс, во-первых, рассматривается многими юристами-международниками как неправовой (хотя я не согласен с такой точкой зрения),
Во-вторых, судили как раз больше исполнителей, чем идеологов. Идеологов там было раз, два и обчелся - Розенберг, Штрайхер и, может быть, еще один-два.
Кейтель - исполнитель, Йодль - исполнитель, Олендорф, начальник расстрельных командр - неужели он тоже идеолог?
IP: 194.44.23.---
ЄС _ 03.07.2009 09:59
02.07.09 18:24 ___Dead_Panas
Можливо ви не в курсі,але більше ніж 70 років ми перебували в ,,епосі розвиненого соціалізма,, в яку,нас,взявши за горло,насильно втягнули.
А ви кажите: ,,То може ми не той шлях обрали, панове?...,,

,,Винниченко якось сказав: "Україна буде або соціалістичною або ніякою".,,
Завдяки отаким суперсвідомим великим українцям,як Винниченко і бородатим історикам,Україна і стала ,, або ніякою,, !
IP: 77.122.148.---
m-oz _ 02.07.2009 21:01
02.07.09 20:50 ___terrapin Судят как раз идеологов

Вспомните, пожалуйста, Нюрнбегский процесс. Судили не солдат, и не офицеров, - судили идеологов и идеологию.
Ленин же в своих работах четко и ясно давал инструкции что надо делать и как надо делать. Еще раз рекомендую ознакомиться с трудами "вождя" хотя бы в издании ПСС
IP: 93.126.104.---
terrapin _ 02.07.2009 20:50
Судят как раз идеологов, а не исполнителей - все с головой вообще в порядке? Сталин был идеологом голода 1932-33, а нквдисты отбирали у людей последний хлеб. Так что, получается, только одного Сталина надо судить? Все нормально с головой?
Специалист по судебной практике? Не Зварыч случайно фамилия?
IP: 92.249.126.---
Dead_Panas _ 02.07.2009 18:24
Цікаво, що більшість великих українців Петлюра, Грушевський, Виниченко, а також організація ОУН - бачили Україну лише СОЦІАЛІСТИЧНОЮ, ніхто навіть не намагався "розбудовувати" ліберально-капіталістичну державу. Про це ідеологи "суперсвідомих націоналістів" якось забувають.
Винниченко якось сказав: "Україна буде або соціалістичною або ніякою". Здається він мав рацію. Зараз Україна "ніяка". То може ми не той шлях обрали, панове?...
IP: 77.122.148.---
m-oz _ 02.07.2009 17:59
02.07.09 16:45 ___terrapin Я не имею в виду, что Ленин был великим гуманистом и т.д., но считаю, что обвинять в преступлениях надо тех, кто их совершал, а не того, чьим именем они прикрывались

Судят как раз идеологов, а не исполнителей. Еще раз настоятельно рекомедую ознакомиться с первоисточниками Полное собрание сочинений ленина (ПСС).
IP: 80.---
Megitko _ 02.07.2009 17:29
Zvandalizovanyj pamjatnyk treba zberegty, jak berzemo Veneru milosku i inshe take. A ci sopli autora mozhna zdeletuvaty
IP: 10.0.8.---
terrapin _ 02.07.2009 16:53
Я думаю, проблема таких как Серхий - втом, что у них нет уважения к другим людям. А это с точки зрения психологии означает, что нет уважения к себе.
Можно хоть Ленина обвинять, хоть фараонов, но лучше от этого не станет. Надо не врагов искать, а заниматься собственым развитием. А то богатейшая страна, а ее под вопли вот таких вот скаженых, которые 18 лет только языком треплют, довели до ручки.
IP: 10.0.8.---
terrapin _ 02.07.2009 16:50
Сидя в теплом кресле, Serhiy, очень легко мечтать и писать всякую ересь. Я разницы между теми методами, которые вы тут пропагандируете и большевиками не вижу никакой. И, соответствено, не верю таким как вы ни на копейку. Хотя бы потому, что вы такие же как большевики. Разве что помоложе и поглупее.
И прежде чем тут писать про урановые шахты, хотя бы посмотрите в учебнике географии, где они находятся. А то кидаетесь только громкими словами.
IP: 10.0.8.---
terrapin _ 02.07.2009 16:45
ЄС, для ясности - и имел в виду голод 1932-33, 1946-47, репрессии конца 20-х-30-х годов и т.д.
Если копаться, кто задал такт, так можно и до Томаса Мора с Гракхом Бабефом дойти. Я имел в виду, что Сталин, да в принципе и все последующие за ним, прикрываясь именем Ленина, проводили в жизнь совершенно другую политику. Я не имею в виду, что Ленин был великим гуманистом и т.д., но считаю, что обвинять в преступлениях надо тех, кто их совершал, а не того, чьим именем они прикрывались
IP: 91.204.213.---
Просто _ 02.07.2009 16:45
А национально озабоченным рекомендую сравнить то, что вы приписываете коммунистам с тем, что строчат в своих блогах и комментах сторонники Тягнибока. Попробуйте найти различия в методах и лозунгах.
IP: 77.122.148.---
m-oz _ 02.07.2009 16:45
02.07.09 15:23 ___terrapin "молодой человек, голод, война, репрессии - это был уже не Ленин" - то есть был почти санаторий.
И этот санаторий предлагают применить к тем, кто его рекламирует -"Пропоную до всіх членів КП України, ПСП Вітренко і всіляких там "проривів", застосувати Ленінський та Сталінський, такий близький їм, "ефективний менеджмент", - відповідні статті, вирок трійки, а потім розстріл на Бесарабській площі або на уранові шахти" - так что не иронизируйте штампами мова-шаровары
IP: 194.44.23.---
ЄС _ 02.07.2009 16:41
,,танець смерті,, розпався.
IP: 194.44.23.---
ЄС _ 02.07.2009 16:41
02.07.09 15:23 ___terrapin
"Ідеологія Леніна стала обґрунтуванням страшних соціальних експериментів. На її олтар лягли мільйони жертв заморених голодом" - молодой человек, голод, война, репрессии - это был уже не Ленин.,,
Я на рах. того,що Ленін,як я зрозумів за вашими дописами,немав відношення до голоду,війни та репресій.
Ленін,як у вальсі,задав такт,решта ,,вождів,, старалися в нього ,,попадати,,.
Лише після смерті генералісімуса,вищі партійні керівники почали наступати один одному на ноги,в кінці 80-х,
IP: 77.122.148.---
m-oz _ 02.07.2009 16:38
02.07.09 13:43 ___terrapin голод, война, репрессии - это был уже не Ленин

голод 1921, война - гражданская - єто тоже ленин, лагерь на Соловках - июнь 1921 года, "Убивать без волокиты!" - это тоже леннин. Читайте ПСС т. 34, 35, 36 - найдете много интересного для себя и вряд ли возникнет желание смеяться
IP: 77.122.148.---
Лавлайс _ 02.07.2009 16:25
01.07.09 19:15 ___Ігор_з_Києва "А про що говорить підростаючому поколінню пам'ятник Лєніну?"
Те саме про що говорить і пам'ятник Катерині ІІ, ів портрет Януковича у школі, яку він закінчив і багатол чого
Ось на цих зразках і будемо вихавувати своїх дітей
IP: 91.210.144.---
designer _ 02.07.2009 16:09
Не поминайте всуе урановые шахты! Там такие не нужны. Нужны хорошие руководители, способные поднять зарплату шахтерам до уровня, соответствующего этим вредным работам (а не теперешние 3000-3500 грн.)
IP: 212.109.49.---
Serhiy _ 02.07.2009 15:25
"02.07.09 15:23 ___terrapin
А в чем же тогда отличие вот таких вот Serhiy от большевиков?"

Невже не бачите відмінності? Але ж вона очевидна - Ви все ще не на уранових шахтах і живі. А мій дід - лежить в карельскому болоті. От Вам і відмінність. Українці - надто толерантна нація.
IP: 10.0.8.---
terrapin _ 02.07.2009 15:23
А в чем же тогда отличие вот таких вот Serhiy от большевиков? Тем, что одни на мови и в шароварах, а вторые под красным знаменем?
Я уверен, что на самом деле не нужны ни первые, ни вторые.
Да, и ЕС - можно конкретно, в чем я там помыляюсь? Какое отношение имеют мои высказывания к вашим восклицаниям и ссылкам на войны и т.д.
А Субтельный - неудачный пример, он считается очень заангажированным историком.
Да и историком ли?
IP: 212.109.49.---
Serhiy _ 02.07.2009 14:33
Пропоную до всіх членів КП України, ПСП Вітренко і всіляких там "проривів", застосувати Ленінський та Сталінський, такий близький їм, "ефективний менеджмент", - відповідні статті, вирок трійки, а потім розстріл на Бесарабській площі або на уранові шахти.
IP: 212.109.49.---
Serhiy _ 02.07.2009 14:29
02.07.09 13:43___terrapin
"молодой человек, голод, война, репрессии - это был уже не Ленин. Был такой советский вождь - Сталин."

Погано Ви Леніна читали. Навіть після прочитання відкритих джерел, особливо листів і телеграм, складається образ садиста-маньяка. І людей він згубив мало чим менше, ніж Сталін...
IP: 194.44.23.---
ЄС _ 02.07.2009 14:11
02.07.09 13:43 ___terrapin
А ось тут ви помиляєтесь!
Голод 1921р. був? Був!
Війна УНР з більшовиками була? Була!
Репресії проти діячів УНР,Директорії,Української Держави були? Були!

Крім підручників з історії УРСР,катехизесу Бухаріна,праць Горького і Маяковського,маніфесту комуністичної партії,творів О.Бузини і Д.Табачника,найдіть час,хоча б,для перегляду праці О.Субтельного ,,Україна.Історія,,.
IP: 91.204.213.---
Просто _ 02.07.2009 13:44
Жаль, что у, вроде образованного, человека голова забита таким мусором. Не стоит забираться в идеологию не освоив основы философии, истории и логики. Сравнение гитлеровской идеологии с марксистской выдает откровенную слабость автора в вопросе.
IP: 10.0.8.---
terrapin _ 02.07.2009 13:43
"Ідеологія Леніна стала обґрунтуванням страшних соціальних експериментів. На її олтар лягли мільйони жертв заморених голодом" - молодой человек, голод, война, репрессии - это был уже не Ленин. Был такой советский вождь - Сталин. И его идеологическая платформа к Ленину имела очень далекое отношение.
Розовый наив.
Все, больше не могу. Пошел смеяться. Нет, пошел дико ржать. Это что, в школе задали сочинение на эту тему написать? Класс шестой где-то?
IP: 10.0.8.---
terrapin _ 02.07.2009 13:40
Да, и мне понравилась фраза
"Сам Володимир Ілліч практично не займався розробкою поняття "ідеологія"
А потом автор целый раздел текста рассказывает об идеологии, разработанной Лениным.
Вы как-то хоть сверяйте, молодой человек, что вы пишете.
IP: 10.0.8.---
terrapin _ 02.07.2009 13:39
Може наступні слова здадуться надто патетичними, але немає сумніву в тому, що давній, до цього творчий і енергійний народ з унікальною матеріальною й духовною культурою - этот уникальный народ за всю свою историю так и не смог создать даже подобия своего государства, поэтому полегче с громкими фразами.
IP: .---
москаленко _ 02.07.2009 12:20
Розстрілювати людей,морити голодом-індустріалізація,колективізація.А розбити опудало-вандалізм!
IP: 195.138.81.---
Kotia _ 02.07.2009 11:14
@Україні потрібна своя, українська ідеологія. Автобус який повезе пасажирів до комфортного й щасливого життя. (Але обов'язково з урахуванням минулого ідеологічного досвіду). Така ідеологія ще не розроблена. @

Помиляєтесь Максиме! Така ідеологія вже років 45 є !!! Відколи написано КНИГУ Л.СИЛЕНКА "МАГА ВІРА". Раджу почитати. Може знайдете щось цікаве.
IP: 91.210.144.---
designer _ 02.07.2009 10:31
Фархаду = +100. Они все (во всяком случае, те, что хотели продолжать карьерный рост) перекрасились в августе 1991, а точнее, когда в Москве заговорили о запрещении компартии, и даже об уголовной ответственности за кое-какие деяния. Поэтому, когда 22-го Ельцин отделил Россию от СССР, наши бонзы вдруг стали такими патриотами, что куда там... Хотя их еще долго коробило от жовтоблакитного прапора и от "Ще не вмерла..."
А настоящих патриотов (Юхновский, Чорновил и нек. др.) было очень мало.
IP: 213.227.202.---
Farhad _ 02.07.2009 10:06
Один відомий мусульманський богослов був шокований, відвідавши республіки Середньої Азії. Як він казав, "про них думають, що це - мусульманські фанатики. А це ж радянські безбожники!" У нас помилково вважають цих новітніх націоналістів нащадками бандерівців, а це ж перефарбовані комсомольці та комуністи (хоч і з західної України). От вони без ідеології жити і не можуть. І нав"язують нам замість старих байок нові - такі ж огидні і нудотні. І методи такі ж. Хоча персонально мені Ілліч до сраки.
IP: 77.52.236.---
put _ 02.07.2009 08:58
Ми шукаємо небайдужих!

Якщо ти вважаєш себе людиною и громадянином! Якщо тебе, так само як і нас, обурює безвідповідальність та байдужість влади до проблем народу України! Якщо ти віриш у зміни - не залишайся (сам) на сам із собою - ти потрібний нам! Ти потрібний Україні! Ми чекаємо Тебе! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: 93.72.159.---
ганна-ахметова _ 02.07.2009 08:48
http://durdom.in.ua/uk/main/photo/photo_id/5454.phtml
IP: 91.124.55.---
намор _ 02.07.2009 08:31
Знищення пам"ятників це "варварство". Треба виділити біля Леніна місце і в один ряд поставити пам"ятники Тимошенко, Ющенко, Януковичу, Вітренко, Тягнибоку та іншим партійним лідерам. У нас є біля 200 партій, ото ж поставити пам"ятники усім лідерам. І до якого пам"ятника хочете, до того і ходіть. Молодці хлопці.
IP: 91.124.55.---
намор _ 02.07.2009 08:31
Знищення пам"ятників це "варварство". Треба виділити біля Леніна місце і в один ряд поставити пам"ятники Тимошенко, Ющенко, Януковичу, Вітренко, Тягнибоку та іншим партійним лідерам. У нас є біля 200 партій, ото ж поставити пам"ятники усім лідерам. І до якого пам"ятника хочете, до того і ходіть. Молодці хлопці.
IP: 91.124.55.---
намор _ 02.07.2009 08:30
Знищення пам"ятників це "варварство". Треба виділити біля Леніна місце і в один ряд поставити пам"ятники Тимошенко, Ющенко, Януковичу, Вітренко, Тягнибоку та іншим партійним лідерам. У нас є біля 200 партій, ото ж поставити пам"ятники усім лідерам. І до якого пам"ятника хочете, до того і ходіть. Молодці хлопці.
IP: 91.124.55.---
намор _ 02.07.2009 08:30
Знищення пам"ятників це "варварство". Треба виділити біля Леніна місце і в один ряд поставити пам"ятники Тимошенко, Ющенко, Януковичу, Вітренко, Тягнибоку та іншим партійним лідерам. У нас є біля 200 партій, ото ж поставити пам"ятники усім лідерам. І до якого пам"ятника хочете, до того і ходіть. Молодці хлопці.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.