Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

"Всенародне розчарування" як дискредитація демократії

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 195.138.81.---
Kotia _ 11.09.2009 14:52
17.08.09 11:01 ___Карлик
Хто такий Андрухович?

Найвидатніший Український Письменник сучасності!!! "Московіада", "Рекреації",
"Переверзія", "Таємниця" - шедеври красного писемства
IP: 92.113.234.---
Северянин _ 17.08.2009 22:14
17.08.09 14:37 ___Сергій_Трегубенко - Кстати хорошая идея в предвыборной компании для кого-нибудь из кандидатов - Раскулачить ВАЮ на все что нацарював.
IP: 92.113.234.---
Северянин _ 17.08.2009 22:02
17.08.09 14:37 ___Сергій_Трегубенко - А роль и ответственность личности в истории? Пока никто не отвечает за свои деяния из номенклатуры, народ может только браться за вилы... ну или что там есть под рукой. Вот роль четы Чаушеску в демократизации Румынии уникальна, жаль что для наших поликлоунов это не доходит... Такое чувство, что к зиме прийдется кого-нибудь выбирать на роль семьи Чаушеску, а то они так мышей и не начнут ловить...Не хочется, но законы Природы заставят...А ВАЮ нам всем должен.
IP: 194.44.241.---
morih _ 17.08.2009 16:31
при відповідній розяснювальній роботі і при гарантії не чіпляння за особисту владу він в своїх діях отримає таку підтримку людей у всіх регіонах що ПРОТИДІЯТИ НЕ ЗМОЖЕ НІЯКА СИЛА ні всередині країни ні ззовні але я в Ющенка вже не вірю як і Андрухович тому що він ніколи не розумів СВІЙ НАРОД і тому НАРОД не розумів його
IP: 194.44.241.---
morih _ 17.08.2009 16:20
можна продовжувати про минуле але я хочу сказати про теперішнє і майбутньє в президента є можливість виправити всі помилки які він зробив за 5 років це 1. заявити що він не буде приймати участь ні в президентських ні в парламентських виборах ( без цього люди йому не повірять ) 2. і головне - виконати бажання 80% українських громадян самим ВИБИРАТИ ВЛАДУ І ВИГАНЯТИ З ВЛАДИ а саме прийняти виборчий закон до ВР за мажоритарною системою з чітким механізмом ВІДКЛИКАННЯ тих що втратили довіру
IP: 194.44.241.---
morih _ 17.08.2009 16:05
а власне це була добра нагода говорити про ОУН-УПА провід яких не відмінив рішення про створення НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ під страхом смерті і не повів своїх людей і їх діточок на парад під радіоактивне опромінення трясучись за власну шкуру а про голодомор треба було говорити захищаючи свого селянина а не створюючи умови і можливості міжнародним зернотрейдерам скуповувати а фактично ЗАБИРАТИ вирощений врожай за безцінь
IP: 194.44.241.---
morih _ 17.08.2009 15:52
початок 2006 перша газова криза -всі спеціалісти коментатори журналісти прораховували шляхи як краще захищати український інтерес а що люди ? а люди судячи з дзвінків в прямий ефір відомого радіо готові були терпіти незручності щоб дати можливість владі якій вони вірили ЗАХИСТИТИ НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС а влада так захистила наш інтерес що половина кабінету міністрів відкосила від засідання щоб не брати участь в прийнятті цих ГАНЕБНИХ рішень
IP: 194.44.241.---
morih _ 17.08.2009 15:39
не перед шахтарями бо якби люди з цього регіону не бачили що нечесно грали їхні то вониб порвали МАЙДАН як тузік тряпку потім спроба пісуару згадайте який настрій ентузіазм і впевненість була в учасників зїзду і куди це поділось як вони побачили реакцію своїх людей
IP: 194.44.241.---
morih _ 17.08.2009 15:39
мене обурює і дратує коли починають нарікати на народ і ляпати що він сліпий і чогось не бачить деякі записні ПРОВОКАТОРИ навіть хочуть давати і забирати право голосу а що насправді - 2004 сказали своє слово і відстояли свій вибір
IP: 94.179.144.---
Волк-овва _ 17.08.2009 14:56
Пане Михайле Вам за вашу статтю респект! Я додав би,бо зазвичай у дискусіях додаю до імені Порошенка всіх інших незмінно іменуємих пані Премєром "любі друзі", а фактично це команда яка "зробила" помаранчеву революцію, і яку для встановлення авторитаризму в країні слід було ліквідувати, або перетягнути на свою сторону ( це ще цинічніше ). І вже можна вважати, що "король голий" і взяти його можна голими руками, та беруть не "короля" беруть нас українців, дискредитуючи наш вибір - Президента!
IP: 94.179.144.---
Волк-овва _ 17.08.2009 14:54
Пане Михайле Вам за вашу статтю респект! Я додав би,бо зазвичай у дискусіях додаю до імені Порошенка всіх інших незмінно іменуємих пані Премєром "любі друзі", а фактично це команда яка "зробила" помаранчеву революцію, і яку для встановлення авторитаризму в країні слід було ліквідувати, або перетягнути на свою сторону ( це ще цинічніше ). І вже можна вважати, що "король голий" і взяти його можна голими руками, та беруть не "короля" беруть нас українців, дискредитуючи наш вибір - Президента!
IP: 94.179.144.---
Волк-овва _ 17.08.2009 14:53
Пане Михайле Вам за вашу статтю респект! Я додав би,бо зазвичай у дискусіях додаю до імені Порошенка всіх інших незмінно іменуємих пані Премєром "любі друзі", а фактично це команда яка "зробила" помаранчеву революцію, і яку для встановлення авторитаризму в країні слід було ліквідувати, або перетягнути на свою сторону ( це ще цинічніше ). І вже можна вважати, що "король голий" і взяти його можна голими руками, та беруть не "короля" беруть нас українців, дискредитуючи наш вибір - Президента!
IP: 92.113.134.---
Сергій_Трегубенко _ 17.08.2009 14:37
17.08.09 13:45 ___Северянин
Автору - Ну хоть личным примером ВАЮ мог бы демонстрировать, что хоть в чем то отличается от номенклатуры?

Дався Вам той ВАЮ чи ще хтось. Не може і не повинна нація залежати від однієї людини.
Давайте думати про якості самого народу. Тоді такі дрібниці як всілякі ВАЮ і ЮВТ будуть не долею країни, а всого лиш чиновниками...
IP: 212.35.161.---
жекка _ 17.08.2009 14:17
Шпенглер, если уж его упоминать, кстати, говорил: " демократия - это деньги". И если смотреть на нашу демократию, то это -правда. Без денег у тебя нет ни свободы слова, ни партии, ни даже права баллотироваться в президенты. Можно вспомнить и Фукуяму. ктороый говорил, что демократия всего лишь способ избрания власти, и только. И не стоит привязывать к ней все многообразие общественных процессов.
IP: 92.113.234.---
Северянин _ 17.08.2009 13:45
Автору - Ну хоть личным примером ВАЮ мог бы демонстрировать, что хоть в чем то отличается от номенклатуры? ... Нет, оказался банальный номенклатурщиком прикрывающимся некой нацозабоченностью со странностями. А как тщательно прикрывал своим телом номенклатурные совковые заповедники..Методы все те же что и при совке, вот только возможностей конечно ему не дали развернуться, ... Что и к лучшему. Самый печальный его итог это формула ВАЮ=ВФЯ=ЮВТ. Вот это проблема и безнадега на следующие 5 лет.
IP: 91.202.145.---
Тарас_Бандера _ 17.08.2009 12:32
Громадянське суспільство не може бути на пустому місці. Яукщо його будуть для українців формувати відомі українофоби і комуністи як симоненко, грач, рабінович, кучма, янукович, табачник і ін, ніколи громадянського суспільства не буде. Підспівують їм власники телеканалів, журнальної і газетної продукції. Особливо запопадливо випячуються столичні шоумени такі як зелінські, білиики, козловські та ін які пропагують переважно російсько- мовну попсу, яку в народі називать "культурою" пенісів і піпок
IP: 92.49.202.---
indiecoder _ 17.08.2009 12:24
ніби-то "виборець вже свою роботу зробив - тепер справа за політиками".

Трагічна помилка.

Ніколи не можна залишати політиків сам на сам з владою. Такий урок і така правда.

Те, що люди ладні вірити в кожну чергову брехню (про "покращення життя вже сьогодні" чи про "український прорив", "професійну армію 2008", "повернення вкладів"), це свідчення незрілості суспільства і низької політичної свідомості.

Нація повинна бути свідомою своїх пріоритетів, а не вестися на порожні звуки.
IP: 92.49.202.---
indiecoder _ 17.08.2009 12:16
Здавалося б очевидно: один союзник, що його ми досі схильні обзивати частиною "національно-демократичних сил", надто довго бореться з драконом. Але питання інше: чому нація не розуміє того, що відбувається? Може тому, що нікому сказати нації правду?
_____________________

Підтримую повністю!

Виборець був готовий вірити в будь-яку солодку брехню замість того щоб включитися в розбудову громадянського суспільства і змінювати ситуацію. Пригадуються заклики Тимошенко під час 1 коаліціади...
IP: 10.0.2.---
брандашмыг _ 17.08.2009 12:01
необходимо временно отменить паспорта жителей писуара. зачем таким "украинцам" право выбора? они всё равно не понимают что это значит и как этим пользоваться.
автор молоток
IP: 10.13.4.---
Палада _ 17.08.2009 12:00
17.08.09 11:51 ___БартСімпсону - а до того, що треба більше цікавитися його, так званими, "одкровеннями". Він вже давно перетворився на банального німецького сибарита, то краще б сидів там, пив пиво та мовчав.
IP: 91.202.145.---
Тарас_Бандера _ 17.08.2009 11:56
Литвин такий самий як янукович і симоненко. Януковці пишуть,що всі україномовні є свідомити ,галичани і бандерівці,і їх краще знищити або витиснити у західний регін і ізолюювати,супрводжуючи всю цю креминалізовану маячню, моголо-московськими матюками. Для цих, так званих політиків,Україна давно стала територією власного збагачення, а не Батькивщиною.Підтримуючи все промосковське, януковичі і іші холуї поставили себе поза українською державою.Вибори не повинні спрямовуватись на знищення держави.
IP: 10.13.4.---
Палада _ 17.08.2009 11:51
Геніальна стаття!Готова підписатися під кожним словом.Ми,справді, дуже передчасно хвалилися, що після "Помаранчу" маємо нарешті "громадянське суспільство". А це сус-во поки що здатне лише на емоції - такі, якими є і сама революція, а глибинного розуміння всіх процесів немає. Дякую Вам за один з небагатьох променів світла у темному царстві свідомого лукавства і сліпої озлобленості. Єдине побажання: пишіть доступніше, так, щоб було зрозуміло для пересічного читача, бо хто ж їм скаже правду?!
IP: 192.168.0.---
БартСімпсон _ 17.08.2009 11:51
Я то знаю, хто такий Андрухович, але до чого тут його згадувати?
IP: 193.93.48.---
Яролюб _ 17.08.2009 11:48
17.08.09 11:07___Сергій_Трегубенко
Демократії в Україні і не було, і немає.
Це так! Але проблема в іншому! В Україні недостатня кількість Українців по духу! Людей, які прагнуть правди , волі та справедливості! Це головна проблема! Вихід - ставати кожному на шлях відродження українства в собі! Це трохи довго, але результат гарантовано!
IP: 91.202.145.---
Тарас_Бандера _ 17.08.2009 11:31
Україна переживає не просто майбутні вибори,а й небезпеку здачі незалежності України північному сусіду. Мєдвєдв дозволяє по хамські і зухвало говорити про одну мову, одну історію, сталінські переможні традиції для двух народів, буцімто України не існує. Вона є тільки тому, що є Ющенко, який дратує своєю Україною кремль І саме головне, що всі претенденти на пост Президента України,крім Ющенка, погодились з цією цинічною брехнею, особливо запопадливо янукович і симоненко. Литвин як завжди хитрує.
IP: 92.113.134.---
Сергій_Трегубенко _ 17.08.2009 11:07
Демократії в Україні і не було, і немає.
Я пам’ятаю, як ті комуністи, що були при владі після проголошення Незалежності, "вішали всіх собак" на національно-демократичні сили - "Спасибі Руху за розруху!"
І сьогодні потрібно дуже чітко казати - народ не здійснює в Україні владу, він її віддає кланам паразитів. Це не є демократія. І не потрібно нинішній тоталітаризм видавати за демократію, це щонайменше просто підлісь.
Україна глибоко тоталітарна країна, котра потребує переходу до демократії. І тільки такий перехід дозволить почати наводити в країні порядок.
IP: 194.29.62.---
Карлик _ 17.08.2009 11:01
Хто такий Андрухович?
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.