Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Про що варто мріяти?

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 95.81.28.---
ostorozhuk _ 17.01.2011 23:01
Все Ви правильно кажете про мрії, про виміри і про те, що треба мислити глибше, ніж на поверхні.
Але частково не погоджуся, що нам треба мріяти про

"наступний крок космосу — вихід в гіперпростір та в інші реальності чи виміри" - це можна експериментувати на індивідуальному рівні, але, враховуючи, що люди роблять з однією планетою - то не вистачало нас ще тільки на інших.

"про наступний крок технології — нанотехнології та конструктивні технології; про нове інтегральне високотехнологічне мистецтво та літературу" - віра в прогрес є досить оманливою. Бо кожен крок вперед - це і крок назад, і за нове, "комфортне" доводиться чимось платити - природою, непростою простотою і, якщо хочете, духовністю людських стосунків.

про нове бачення езотеричних змістів; про принципово нові духовні досягнення +1

PS: А ще важливо не перейти межу між колективною мрією та ідеологією.
IP: 91.200.156.---
Andrey7777 _ 04.01.2011 02:08
А я бы выделил цитату "Злидні і страждання породжують мрії, достаток та комфорт знищують мрії." В ней, мне кажется, заложен очень большой смысл. Ведь, действительно, во времена СССР благ (типа Лексусов, коттеджей, дорогих телефонов, заграничных куротов с гаремом 90*60*90) было меньше, а оптимизма и веры в счастливое будущее было гораздо больше. Сейчас по сравнению с тем временем стало доступно гораздо больше благ (притом всем), а миром стала править алчность, ненависть, подлость, беспринципность, бессердечие. Я далеко не богач, и даже далеко не средний класс, но тьфу-тьфу-тьфу, на еду, на жизнь хватает, даже остается, а друзей нет ни одного. 31 год. Какая-то вечная гонка за 100$. Потому что все мы стали ненавидеть друг друга. Богатые бедных, бедные богатых. Холостые женатых, женатые холостых. Мы все время сосредоточены не на том, как "нажить", а на том, где нас обманывают.
IP: 89.105.247.---
Улясик _ 18.09.2009 01:08
"...але є одна унікальна і дивна країна, яка має свої ракети і не літає в космос — це Україна" - напевне ідеальна цитата котра характеризую всю цю статтю :)
Дякую!
IP: 77.52.239.---
DrNemo _ 07.09.2009 00:57
Мрія це ознака любої мислячої істоти, мріють усі, а от про що мріють-повністю згоден.
Середовище дуже приземлює. Чим брудніша калюжа-тим яскравіше відбивається синє небо.
IP: 92.240.113.---
Solomiyan2 _ 04.09.2009 02:01
Мені стаття сподобалась... Дякую...
IP: 93.74.68.---
кисяня _ 01.09.2009 16:41
Шевченко визнаний у всьому світі. Автору соромно про це не знати. У багатьох країнах його творчість включена до шкільної програми. А художники світу найчастіше знають про Україну лише як про Батьківщину геніального художника Тараса Шевченка. Навіть за часів СРСР пам'ятників Шевченку по всьому світі було більше, ніж пам'ятників Леніну
IP: 93.74.106.---
Spirito _ 28.08.2009 13:47
"В нас єдина мета-Україна Свята,нездоланна ніким і ніколи!"
"Мечтать,надо мечтать детям орлиного племени.Есть(?)воля и смелость у нас чтобы стать героями нашего времени..."
(Орлята учатся летать.Им салютует шум прибоя,в глазах их небо голубое...Ничем орлят не испугать,-орлята учатся летать.То прямо к Солнцу в пламень алый,то камнем падая на скалы,..Не просто спорить с высотой,ещё труднее быть непримиримым,..Поднять на сильных крыльях зори...Не умирать,а побеждать!Орлята учатся(!)летать.) Мир вам
IP: 77.122.26.---
Читачка _ 27.08.2009 08:38
Злому Миколі - чому Ви пропонуєте саме космос? Пілотовані польоти занадто витратні, а за наявності носіїв хто заважає виводити на орбіту супутники для стеження і мобільного зв'язку? Щось забули за українсько-російсько-бразильську програму "Морський старт" :(

А мені особисто хочеться, щоб наші міста були чистішими - як у сенсі відсутності сміття на вулицях, так і в сенсі свіжого повітря.

Чому б не помріяти про екологічний розвиток?
IP: 194.126.183.---
ZloyMinya _ 26.08.2009 17:13
Нажаль автор статті правий - в Україні все дуже сумно! Єдиний вихід - влаштувати на рівні держави наукове змагання з іншою країною, як це було підчас холодної війни. Була війна за космос - був результат! Космос спроможний дати життя усьому науковому простору - підняти науку! Але це, нажаль, тільки мрія…

IP: 194.126.183.---
ZloyMinya _ 26.08.2009 16:59
Текст коментаря набирайте тут
IP: 192.168.0.---
zaporijanka _ 26.08.2009 16:57
В Україні багато мрійників!!! Особливо серед молоді!!!
особисто я не мрію про квартиру, машину, і навіть про богатого чоловіка.
Я мрію про сильну, вільну, сяючу країну, молюся кожний день за неї.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 26.08.2009 16:21
Що ми й бачимо зараз в Україні - і обидві крайнощі - як і залежністьь від матеріальних цінностей, так і повна зневага до них, насправді служать одній і тій же цілі - закріпачення власного народу.


Так що це якраз не той випадок, коли істина "десь посередині". Істина тут в іншому - в тому, щоб не втрачати відчуття свободи, але й не відмовлятися від належного тобі в угоду іншьому тільки то, що той так сказав.

Чорт, невже такі елементарін речі треба пояснювати?
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 26.08.2009 16:18
Але не менш погано бачити щастя в повный вімові від усього - так можна відмовитися не тільки від квартири і пралки, але й від необхідності митися, від сім"ї і друзів, від дітей. Такий шлях теж є. Хріистос казав "залиш усе й іди за мною", так само роблять індуїсти. Але там принаймі існує хоча б якась видимість відмови від одного (одних цінностей) ради іншого (теоретично - вищих). Але якщо просто казати, що "щастя не в грошах", то закінчиться це одним - що ним,твоїм щастям, буде керувати інший.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 26.08.2009 16:14
Я чомусь думаю, що в Вас є і квартира, і комп"ютер і пральна машина. Так, не в них щастя. Але якщо Ви особисто такі розумні - то візьмість відмовтеся від них - а вже тоді й філосовстьвійте.

Для тих, хто так і не зрозумів суті рохзмови - однаково поганою є іоджна і інша крайність. Погано бачити весь смисл лише в накопиченні речей. І робялть це переважноя краз люди не бідні і не середнього достатку - а багаті. в яких критерії оцінки власного розвитку "перемкнуло".
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 26.08.2009 16:11
Ну і до чого Ваше глибокомудре зауваження? Самі пральної машинки не маєте? Тупо ходите в усьому грязному - і відчуваєте себе щасливим? Хоч і грязний, зате гордо плюєте на тих українців, які намагаються купити собі щось чисте, яке дбають про дітей, які ходять до церкви?

Чи навпаки - маєте усе - і інтернет, квартиру, роботу - а ось всі інші, хто теж цього хочуть - дебіли? І так, і так - головне себе возвисити, правда ж? Молодець українцю, так і треба - ти наймудріший, а навколо тебе одні дУрні
IP: 10.0.4.---
Devastator _ 26.08.2009 15:55
26.08.09 14:49 ___ExAngel
...пральна машина... автомобіль... гроші... курорт... Це і є вищий роівень свободи.

"- Скажите, Шура, честно, сколько вам нужно денег для счастья? - спросил Остап. - Только подсчитайте все.
- Сто рублей, - ответил Балаганов, с сожалением отрываясь от хлеба с колбасой".
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 26.08.2009 15:02
Тоді так, тоді дійсно щастя не в грошах, а в тому, щоб всіх навколо себе вважати дебілами. І якщо немає грошей, то можна сховатися за видуманим ніком в Інтернеті і гавкати звідти. Ось вона, люб"язно надана Devastator"ом українська мрія номер два. Тільки щось надто вона схожа на мрію номер один- суть-то та ж сама...замынити власний розвиток спробами принизити інших
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 26.08.2009 15:00
Якщо щастя не в грошах і не в речах, принаймы не в тих з них, які дають людині свободу і впевненість, то що Ви тут рорбите? Бігом продати комп"ютер, віддати житло бездомних, а самому марш на вулицю, замість них. Або:

а) бомжувати;
б) записатися в секту до Черновецького
в) записатися в кришнаїти
г) піти в буддисти.

Але в Інтернеті тоді точно сидіти не варто. Хіба що...? Може ради того ж? Ради того ж відчуття, яке декому дає гроші - що принизивши інших, ти піднімешся сам?
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 26.08.2009 14:56
починає принижувати інших. Мовляв Ви тупі, чи недари, чи біднося, а я супер. І погане починається тоді, коли гшроші сприймають не як оцінку власних можливостей *(що я можу), а як оцінку того, яки я є. Гроші дають ілюзорне відчуття розвитку..

Але тупо говорити, що не в них щастя - це таки тупо. Ви ж сидите в Інтернеті, як мінімум маєте комп"ютер і дім (чи місце робите) і лицемірно заявляєте, що Вам того усього не треба. І що всі, хто хочуть такого ж - тупе бидло. Чи не лицемір"я?
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 26.08.2009 14:54
Хоча насправді навіть в тому, щоб відчувати себе кращим за когось тільки тому, що ти можеш щось купити, а він ні - теж ще немає нічого поганого. Порівняння себе з іншими - нормальний критерый оцінки власного розвитку для людини (так само як і порівнянн себе з собою (в минулому, яким я був). І якщо людина доживає, скажімо, до 40 років і щось знає і вміє в тому житті, має будинок, сім"ю і авто - то це зовсім не погано.

Погане починається тоді, коли замість власного розвитку вона .....
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 26.08.2009 14:49
...тому що в неї є пральна машина, не тратити час на маршрутки і поїзхди, тому що є автомобіль, не тратити час на ремонт цього автомобіля. тому що є гроші на автосервіс, не тратити здоров"я на копання картоплі, тому що є можливість з"їздити на відпочинок на курорт. Це і є вищий роівень свободи. Людина, яка весь свій час витрачає тільки на те, щоб обслуговувати саму себе, навряд чи є вільною

2) речі дають можлитвість відчувати себе кращим за інших. Це вже не зовсім свобода.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 26.08.2009 14:46
Хоча ніхто, до речі, про гроші і не говорив. В статті було написано буквально наступне:

"Про індивідуальний статок, якому заздритимуть інші, про шикарні квартири, круті машини, класні мобільники, подорожі світом, розваги, задоволення і ні про що цікаве чи несподіване, якщо воно не дає жодного зиску і його не рекламують."

Тобто мова йде не про гроші, а про речі. А речі можуть виконувати дві функці:

1) давати людині можливість відчувати себе вільно.. Наприклад не тратити час на прання
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 26.08.2009 14:43
Та невже? Що, може Пінчук образився? Чи Юля? Чи Ющенко? Чи Янукович? - якщо все ще ніяк не можуть зупинитися? Не знаю, може й так- якщо все ще ніяк не можуть зупинитися.

Хоча якщо судити за Вашою логыкою, то вони зараз мали би бути зразком порядності, раз щастя не в грошах, раз в ъхньому минулому їх не було. Ан ні - чомусь не виходить, чомусь їхнє комуністичне минуле, в якому грошей не було, так їм мозги звихнуло, що вони ще й досі до себе прийти не можуть. І чого б це?
IP: 10.0.4.---
Devastator _ 26.08.2009 10:02
26.08.09 09:22 ___ExAngel
Очевидно Ви не пробували дити в гуртожитках і економити на харчах. 26.08.09 09:34 ___ExAngel
Я краще зараз потерплю - зате потім своїх колишніх друзів і сусідів копати буду! І в душу захоплюються наші люди Лозінськими і Ющенками і заздрять їм. Оце й уся українська мрія насправді..

Хто образився на весь світ за те, що йому довелося жити в гуртожитку й економити на харчах - той і захоплюється "Лозінськими і Ющенками" (із грязі - в князі). Не у харчах щастя, ExAngel.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 26.08.2009 09:34
Хоча насправді й це ще не так просто - бо думаючи таким чином, кожен з нас десь в глибині надіється - а ну раптом життя повернеться - і я теж попаду туди, до цих обраних, яким все дозволено. Я краще зараз потерплю - зате потім своїх колишніх друзів і сусідів копати буду! І в душу захоплюються наші люди Лозінськими і Ющенками і заздрять їм.

Оце й уся українська мрія насправді..
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 26.08.2009 09:27
А соь серед простого народу, серед людей, серед яких я живу, я в принципі знаю людей, задоволених своїм життям. А така логіка - що багатим (чи владі) дозволено все, а народ навіть не повинен мріяти про краще життя, хіба що десь там, в далекому майбутньому - це чудова ілюстрація нашого посткомyністичного мислення. Саме тому ми й дозволяэмо ъм - ВСЕ, а собі - нічого....
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 26.08.2009 09:25
Тим більше що отака логіка "все мало, краща квартира, краща машина, кращий заводик" чомусь в реальному українському житті притамання якраз людям не бідним і не людям середнього достатку, а НАВПАКИ - зовсім-зовсім небідним. Багато Ви знаєте з наших олігархів і політиків людей, які могли би зупинитися і сказати - все, я маю все, що хочу? Я не знаю ні одного, їм все мало й мало.


А просто народу зате Ви пропонуєте про це навітть й не задумуватися. Непогано.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 26.08.2009 09:22
25.08.09 21:31 ___Devastator
Людина, якій потрібні зазначені речі, щоб почуватися вільною - ніколи не буде такою. Бо завжди знайдеться інша людина з більшим статком, кращою квартирою..

Ні. Очевидно Ви не пробували дити в гуртожитках і економити на харчах. Спробуйте - а тоді і поговоримо - побачимо наскільки розумним ви хзалишитеся після того. А для того, щоб казати: "От я сиджу в гімні і буду й далі там сидіти, тому що я вільний" - повірте мені, великого розуму не треба"
IP: 77.122.213.---
Devastator _ 26.08.2009 00:11
25.08.09 23:42 ___anya_zaporizhjia
в Україні багато мрійників!!!! особливо серед молоді!!! Я, нарпиклад, не мрію про квартиру, машину чи чоловіка-олігарха, я мрію, щоб Україна була сильною, вільню, сяячою. Якщо буде війна - перша піду воювати. Україні бути!!!

От які в нас завзяті дівчата! Замість того щоб мріяти про кохання, гідного чоловіка і дітей - про майбутнє України мріють! І навіть воювати збираються. Саме тому -6 мільйонів в мирний час. Ніяка війна не знадобиться.
IP: 94.178.26.---
anya_zaporizhjia _ 25.08.2009 23:51
в Україні багато мрійників!!!! особливо серед молоді!!! Я, нарпиклад, не мрію про квартиру, машину чи чоловіка-олігарха, я мрію, щоб Україна була сильною, вільню, сяячою. Якщо буде війна - перша піду воювати. Україні бути!!!
IP: 94.178.26.---
anya_zaporizhjia _ 25.08.2009 23:42
в Україні багато мрійників!!!! особливо серед молоді!!! Я, нарпиклад, не мрію про квартиру, машину чи чоловіка-олігарха, я мрію, щоб Україна була сильною, вільню, сяячою. Якщо буде війна - перша піду воювати. Україні бути!!!
IP: 77.122.213.---
Devastator _ 25.08.2009 21:31
25.08.09 12:11 ___ExAngel
...індивідуальний статок, якому заздритимуть інші, шикарні квартири, круті машини... - всі ці речі потрібні людині не просто ради них самих, а ради того, щоб почуватис ебе вільною. Це і є та мрія, якої нам не вистачало в радянсьткі часи, бо бути голодними мрійниками ми тоді вже анвчилися.

Людина, якій потрібні зазначені речі, щоб почуватися вільною - ніколи не буде такою. Бо завжди знайдеться інша людина з більшим статком, кращою квартирою, крутішою тачкою.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.