Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

На порозі великої регіональної революції?

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 94.179.21.---
Ramark _ 13.08.2009 15:36
регіональна революція це можливо.Та на жаль в регіонах і в їх районах не має відважних на це людей.Керівників політичного штабу ставлять викладачів, держ.службовців, чи інших людей передпенсійного віку, які завжди під контролем і якими можна маніпулювати.Люди бояться ризикувати втративши те що мають, це бізнесменам легко про це говорить чи олігархам.А щоб зробить регіональну революцію не стариків набирать потрібно а молодь-середнього достатку, а не мажорів.Авторитет влади має бути над бізнесом!
IP: 94.179.21.---
Ramark _ 13.08.2009 15:34
регіональна революція це можливо. Та на жаль в регіонах і в їх районах не має відважних на це людей. Керівників політичного штабу ставлять викладачів, держ.службовців, чи інших людей передпенсійного віку, які завжди під контролем і якими можна маніпулювати. Люди бояться ризикувати втративши те що мають, це бізнесменам легко про це говорить чи олігархам. А щоб зробить регіональну революцію не стариків набирать потрібно а молодь-середнього достатку, а не мажорів, ті ні нащо не підуть.
IP: 94.179.21.---
Ramark _ 13.08.2009 15:33
регіональна революція це можливо. Та на жаль в регіонах і в їх районах не має відважних на це людей. Керівників політичного штабу ставлять викладачів, держ.службовців, чи інших людей передпенсійного віку, які завжди під контролем і якими можна маніпулювати. Люди бояться ризикувати втративши те що мають, це бізнесменам легко про це говорить чи олігархам. А щоб зробить регіональну революцію не стариків набирать потрібно а молодь-середнього достатку, а не мажорів, ті ні нащо не підуть.
IP: 94.179.21.---
Ramark _ 13.08.2009 15:27
регіональна революція це можливо. Та на жаль в регіонах і в їх районах не має відважних на це людей. Керівників політичного штабу ставлять викладачів, держ.службовців, чи інших людей передпенсійного віку, які завжди під контролем і якими можна маніпулювати. Люди бояться ризикувати втративши те що мають, це бізнесменам легко про це говорить чи олігархам. А щоб зробить регіональну революцію не стариків набирать потрібно а молодь-середнього достатку, а не мажорів, ті ні нащо не підуть.
IP: 94.179.21.---
Ramark _ 13.08.2009 15:27
регіональна революція це можливо. Та на жаль в регіонах і в їх районах не має відважних на це людей. Керівників політичного штабу ставлять викладачів, держ.службовців, чи інших людей передпенсійного віку, які завжди під контролем і якими можна маніпулювати. Люди бояться ризикувати втративши те що мають, це бізнесменам легко про це говорить чи олігархам. А щоб зробить регіональну революцію не стариків набирать потрібно а молодь-середнього достатку, а не мажорів, ті ні нащо не підуть.
IP: 77.87.158.---
nagornybook _ 12.08.2009 00:48
Семантика, ідеологія, приватна власність, товарно-грошові стосунки, свобода особистості, конституційне право у ринку – ось ті вирішальні поняття, складники і чинники, що мають бути негайно засвоєні і унормовані на усіх рівнях влади і соціуму в Україні задля конкурентоздатності на внутрішніх і світових ринках товарів, капіталів, робочої сили, а також ідей та ідеологій.
Пропонований автором ПРОЕКТ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ЗАСАД «КОНСТИТУЦІЯ (ОСНОВНИЙ ЗАКОН) УКРАЇНИ ХХІ СТОЛІТТЯ» –
це водночас і програма,
IP: 77.87.158.---
nagornybook _ 12.08.2009 00:46
Науково-публіцистична монографія “ПРО СЕМАНТИКУ, ІДЕОЛОГІЮ І КОНСТИТУЦІЮ УКРАЇНИ НОВІТНЬОЇ РИНКОВОЇ ДОБИ” висвітлює головні риси суспільно-політичного, правового й економічного життя, діяльності народу і влади в Україні на етапі становлення незалежної держави й формування нації у процесі ринкових перетворень.
Фундаментальне завдання книги полягає у зміні формату мислення та діяння української спільноти перед глобальними трансформаціями в Україні, Європі й у світі.
IP: 77.87.158.---
nagornybook _ 12.08.2009 00:41
ОСЬ МИ Й "ПРИЇХАЛИ" ДО СТАРОЇ ЯК СВІТ ТЕМИ - РЕВОЛЮЦІЇ. ОСЬ ТІЛЬКИ ЛИШЕНЬ РИНКОВОЇ ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНОЇ "КАШІ", ШАНОВНІ НЕДОДЕМОКРАТИ МАЛУВАТО З'ЇЛИ... ХТО МАЄ БУТИ ГОЛОВНОЮ РУШІЙНОЮ СИЛОЮ СЬОГОДНІ В УКРАЇНІ!?
Шукай цитати з нашої монографії: Нагорний О. М.
Про семантику, ідеологію і конституцію України новітньої ринкової доби. – Львів : “СПОЛОМ”, 2009. – 128 с.
ISBN 978-966-665-574-8
Науково-публіцистична монографія “ПРО СЕМАНТИКУ, ІДЕОЛОГІЮ І КОНСТИТУЦІЮ УКРАЇНИ НОВІТНЬОЇ РИНКОВОЇ ДОБИ”
IP: .---
Святая _ 07.08.2009 11:42
БЮТ сьогодні займається реалізацією антикризових заходів задля збереження державності України.
IP: 62.80.163.---
donair _ 07.08.2009 10:19
Проснулись!!!!! Да революция уже давно идет. Если мальчишки, вчерашние студенты, запустили проект SOSEDI.UA - значит даже им осточертела украинская региональная политика. Помочь себе мы можем только сами, политики это сделать не в состоянии. Вот и помогаем друг другу.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 07.08.2009 10:02
Ну але одна ідея мене сильно мучить - дуже хотілося би навіть при існуюючому складі парламенту ввести їм перед вступом на посаду двохмісячні курси з економіки, юриспуденції, психології управління і політології, і заставити потім їх усіх здавати випускні екзамени. І не давати мандата поки не здадуть. Щоб, як казав Петро 1 - "Дабы дурь каждого видна была!"


Подивився би я, скільки їх би там позосталося. Гарантую - не більше половини, або й третини!
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 07.08.2009 09:58
...а які - ні. Найпростіше це розділити за ознакою конституційності. Які закони потребують конституційної більшості - ті має затверджувати ще й нижня палата, які ні - ті ні. Відповідно палата представників має ще й мати право вето і право розпускати парламент. Може навіть - і за поданням президента, а може й за своєю ініціативою.

Самі ж мажоритарні депутати повинні відкликатися жителями їхнього округу.

Ну але це так, теоретично, тут я вже не наполягаю, просто гімнастика для розуму...
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 07.08.2009 09:51
Мені здається, що при двопалатному запропонована Вами система ще кращаю Палату представників залишаємо в парламенті, а партійну палату переносимо в Комітети. Туди обирається мінімум людей. Хай там хоч б"ються, хоч вішаються, але щоб в палату представників приходили з узгодженою позицією. А там вже можуть хоч спеціалістів оплачувати, хоч кого..

По-моєму - так ще краще і логічніше...


Треба буде тільки розділити межі повноважень - які закони чи постанови партійна палата може сама приймати,.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 07.08.2009 09:44
06.08.09 16:37 ___СловоМаргінесу
"А мажоритарників буде складно перекуповувати коли дискусії будуть фаховими. Та й про механызм выдкликання депутата не забуваймо. Аби єдиними покупцями його голосу могли бути лише виборці"


Може й складно, але я битаки їх краще розділив - щоб не курили разом, не сиділи в депутатській столовій разом, не пили разом. Б... буду - скурвляться! (соррі!)

До того ж Ваші зауваження ніяк мене не переконали проти створення двопалатного парламенту.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 07.08.2009 09:41
06.08.09 16:34 ___СловоМаргінесу

То я мав на увазі що: місця, котрі партії отримали на виборах є, фактично, імперативними мандатами, а особи, котрі із ними будуть іти на обговорення й голосування визначаються партіями самостійно.


Дякую, це я зрозумів, проти цього в мене заперечень немає. Не знаю правда, чи так буде добре. але на разі не заперечую. Треба просто, щоб ця ідея деяких час в голові переварилася, може ще що й випливе.
IP: 77.123.81.---
СловоМаргінесу _ 06.08.2009 16:37
___ExAngel

До-речі, нехай особі, котру партія делегує на обговорення вона сама й оплачує роботу. Нехай партії вже починають інвестувати в інтелектуальний потенціал нації.
А мажоритарників буде складно перекуповувати коли дискусії будуть фаховими. Та й про механызм выдкликання депутата не забуваймо. Аби єдиними покупцями його голосу могли бути лише виборці.
IP: 77.123.81.---
СловоМаргінесу _ 06.08.2009 16:34
___ExAngel

То я мав на увазі що: місця, котрі партії отримали на виборах є, фактично, імперативними мандатами, а особи, котрі із ними будуть іти на обговорення й голосування визначаються партіями самостійно. ЦВК називає лише кількість мандатів за кожною партією. Причому партії мають змогу на кожне обговорення делегувати мандат різним людям, котрих вважають фахівцями у даній галузі. То стимулюватиме партії залучати до своїх лав фахівців із усіх питань і дискусії в парламенті стануть фаховими.
IP: 194.146.132.---
vpk _ 06.08.2009 13:47
Теза 11
Региональные элиты по сути представляют собой организованные преступные сообщества приведшие общество , экономику в плачевное состояние. НИКОГДА И НИГДЕ бандиты и нео "воры в законе" от бюрократии не реформировали себя .
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 06.08.2009 13:22
Ой, ну не знаю, теоретично напевно може бути й так. А практично, боюся, це буде означати, що всіх мажоритарників просто тупо перекуплять - як в 2002 році. Тому як на мене - то їх таки краще розвести по різних палатах. А ще краще - по різних приміщеннячх, вулицях, і може й навіть - містах!

Та й скоротити їхню кількість дуже вже хочеться - навіщо нам від партій аж 225 чоловік, якщо вони все-одно всі по команді голосують? 30-40, максимум 70 - і досить! Мене від їхніх морд і так вже тошнить!
IP: 77.123.81.---
СловоМаргінесу _ 06.08.2009 11:09
___ExAngel

Чому ж, сумістити представництво громад і визначення курсу держави можна в одній палаті. 225 мандатів є мажоритарними, а 225 від партій. Але партії не подають персональний склад свого списку, а отримують просто певну кількість місць. Далі відповідно кількості місць вони направляють на обговорення відповідного питання фахівців на власний розсуд, котрі голосують імперативно(всеодно зараз як голосувати вирішує лідер). Нехай партії працюють над залученням фахівців, а не олігархів.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 06.08.2009 10:59
Треба тільки створити усі запобіжні механізми для того, щоб туди наша теперішня бидлоеліта не потрапляла - наявність трудового стажу, реальне проживання в регіоні (не менше 5-ти свідків, кримінальна відповідальнітсь за неправдиві свідчення), невелика зарплата, (ну наприклад 3-4 тис. грн) заборона бути депутатом більше 2-х термінів (4 роки) підряд, виспускні екзамени, механізм відкликання


Ну а якщо в когось є інші рецепти - то дуже прошу, я їх щось не бачу...
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 06.08.2009 10:56
Те, що в нас зараз практично немає ідеологічних партій і уявлень про розвиток країни - діло інше. Будемо надіятися, що з часом вони з"являться.

б) а Друге завдання, яке повинен виконувати парламент - функція представницька. представництво народу. Саме тут і повинні бути кухарки, робочі, інженери - звичайні люди. І як сумістити одну частину призначення парламенту з іншою інакше як тільки через розподіл палат - я собі й не уявляю...
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 06.08.2009 10:52
А виникла ця проблема через те, що парламент суміщує в собі дві абсолютно різны речі:

а) частину елітарну - людей, які визначають розвиток країни. З цим в нас зараз звиичайно серйозні проблеми, якщо не сказати що й взагалі жах. Але теоретично саме пропорційна система більше підходить до цієї частини - на виборах повинні боротися партії, які представляють різні програми і різні шляхи подальшшого розвитку країни. Яка партія преремагає - той шлях розвитку країни народ і обирає.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 06.08.2009 10:48
До того ж це несильно ускладнюэ бюрократичний механізм - просто процедуру створення слідчих комісій, яка в існуючій ВР і так не працює, забираємо в іншу палату. А скоротивши загальну к-сть депутатів - не отримуємо і ніяких додаткових витрат. Цій же палаті можна надати і право відкликати депутатів, і можливо право вето в деяких питаннях. Ну і нарешті - так ми отримуємо повноцінний механізм оновлення державних кадрів - бо як зробити це інакше - я просто не бачу.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 06.08.2009 10:45
06.08.09 10:09 ___СловоМаргінесу

Отут не згоден із створенням двох палат. Навіщо ускладнювати бюрократичний механізм? Контрольні функції мають Президент, Рахункова палата, КРУ, Прокуратура тощо. Слід просто щоби ті органи ефективно працювали, а того не буде без адміністративної, судової, податкової, бюджетної реформ..

Просто я щось не сильно вірю в те, що вони самі себе будуть контролювати. А ось цілком реальні люди з районів після відповідного навчання - змогли би.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 06.08.2009 10:41
06.08.09 10:06 ___СловоМаргінесу
З усіма Вашими пропозиціями згоден. Єдине, що система має бути мажоритарна. Ніякого пропорційного представництва в органах місцевого самоврядування. Там мають бути "сантехніки" в хорошому сенсі, а не агітатори за партії та спонсори.


Ну так, тільки не знаю - можливо для облрад варто залишити якусь частину представництва партій, щоб в разі чого було вину на кого покласти, чи що? Але не наполягаю - кажу ж, тут ще треба подумати
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 06.08.2009 10:39
06.08.09 10:03 ___СловоМаргінесу

Цілком згоден! Слід іще механізм відкликання спростити.


Ага, пропустив. Про досвід СРСР теж згідний - в кінці-кінців ідея створення Рад виникла не у більшовиків, а у балтійських матросів, серед яких більшість була українцями. Більшовики просто вміло використали цю ідею - бо боротися проти неї тоді для них було надто небезпечно
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 06.08.2009 10:11
А тоді - випускні тести, і аж тоді - мандат депутата. Подивився би я тоді, хто нами правити збирається. А тоді вже, кожних два роки разом з перевиборами нижньої палати - палати представників, можна було би і оцінювання органів влади проводити.

І таким чином ми би й отримали дві основні речі - залежність доходів представників влади від результатів своєї діяльності, і систему оновлення кадрів. І ще навіть - і третє - реальне представництво у владі людей з регіонів, а не псевдоеліт
IP: 77.123.81.---
СловоМаргінесу _ 06.08.2009 10:09
06.08.09 10:04 ___ExAngel

Отут не згоден із створенням двох палат. Навіщо ускладнювати бюрократичний механізм? Контрольні функції мають Президент, Рахункова палата, КРУ, Прокуратура тощо. Слід просто щоби ті органи ефективно працювали, а того не буде без адміністративної, судової, податкової, бюджетної реформ.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 06.08.2009 10:07
І виьирати туди людей за мажоритарним принципом при умові реального проживання в регіоны (не обласному центрі, а саме в свому окрузі) не менше пяти років. і при умові, що ця людина має реальний, не менеш 5 років, трудовий стаж - бо всі наші теперішні депутати навіть цього не мають. Тим, хто раніше вже зймав посади у владі, доступ туди заборонити - з них свого вже вистчить.

Потім цих людей місяць-два навчати на курсах політології, юриспуденції, психології управління і економіці..
IP: 77.123.81.---
СловоМаргінесу _ 06.08.2009 10:06
З усіма Вашими пропозиціями згоден. Єдине, що система має бути мажоритарна. Ніякого пропорційного представництва в органах місцевого самоврядування. Там мають бути "сантехніки" в хорошому сенсі, а не агітатори за партії та спонсори.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 06.08.2009 10:04
Ну для початку - хоча би щоб не Верховна Рада встановлювала оплату собі і не Кабмін собі, а лише своїм наступникам, як це всюди в світі.

А в ідеалі і взагалі треба було би ВР розділити навпіл. Існуючу палату сокротити до 30-40 чоловік - все одно все голови фракцій вирішують, залишити їй всі теперішні ф-ції, крім контрольних.

А ось контрольні відібрати в нижню палату, яку створювати на 2 роки (Макіавелі писав, що й це забагато), і не більше як два терміни підряд
IP: 77.123.81.---
СловоМаргінесу _ 06.08.2009 10:03
___ExAngel

Цілком згоден! Слід іще механізм відкликання спостити. Варто використати досвід радянської влади у перші місяці, коли ради формувалися за ініціативою самих людей. Чим органи самоорганізації, будинкові, вуличні, мікрорайонні комітети не ті органи, котрі мають обговорювати кандидатів на всі виборні посади, радитися між собою, брати із них зобов"язання й вимагати аби депутати тощо звітували перед виборцями, котрі є членами тих комітетів на зборах. То маожна робити вже зараз.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 06.08.2009 10:01
Реально це зробити не так складно - цылком можливо створити захищзену електронну систему оцынювання - наприклад по обласних центрах і раз в рік проводити оцінювання. Наприклад виділити на це два тижні, або й місяць.

А тоді й - результат. Особисто я згідний заплатити наприклад Прем"єр-Міністру і 10 млн. в рік, тільки щоб він (вона), хоч щось для людей зробили. Аналогічно і щодо Генпрокурора, Судді Верховного суду (думав би тоді, чи варто таких Зваричів прикривати, чи ні) та ін.
IP: 10.85.5.---
ExAngel _ 06.08.2009 09:58
Останный пункт звичайно спірний, але реально це зробити цілком можна - встановлюєш їм невелику зарплату і велику премыю, яка залежить, скажімо, від рівня ВВП і рівня інфляції в країні. Закрутили інфляцію в 30%, кинули долар за одну ніч на 20 коп - от і отримуйте відповідно пропорційний результат і для себе. А то чим гірше роблять для країни, тим краще, суки, самі живуть..

А ще краще було би, щоб виборці самі оцінювали діяльність свого уряду, своїх депутатів і своїх прокурорів.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.